Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do budowy chodnika w m. Jaźwina

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do budowy chodnika w m. Jaźwina
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁagiewniki
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-02-15
  • ZamawiającyZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ŁAGIEWNIKACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00085609
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do budowy chodnika w m. Jaźwina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ŁAGIEWNIKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022116748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowiańska 13

1.5.2.) Miejscowość: Łagiewniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-210

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 64 69 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk-lagiewniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-lagiewniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka wodna, gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do budowy chodnika w m. Jaźwina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0048ff90-c029-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082870/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do budowy chodnika w m. Jaźwina

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0048ff90-c029-11ee-9897-f6855eb846c0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty winny być opatrzone bezpiecznym elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dział C SWZ
10. Wykonawca, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 – dalej RODO), wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji niniejszej umowy.
1) Zgodnie z art.13 ust 1 i 2 RODO Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
w Łagiewnikach, ul. Słowiańska 13, 58-210 Łagiewniki,
b) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e -mail: biuro@msvs.com.pl,
c) dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy oraz wykonania ciążących na Zamawiającym obowiązków prawnych -na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO.
d) odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Oznacza to, że w niektórych sytuacjach, jeśli będzie to konieczne, dane mogą być przekazane w celu realizacji obowiązków Zamawiającego.
e) Dane osobowe przechowywane będą przez czas:
- trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu;
- wykonywania obowiązków prawnych;
- w którym przepisy nakazują Zamawiającemu przechowywać dane;
- w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku;
- ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń i wierzytelności.
- Wykonawca posiada prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 560000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kostki, krawężników i obrzeży betonowych

4.2.5.) Wartość części: 160000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zamówienia, w związku z mogącym powstać dalszym zapotrzebowaniem na materiały budowlane w ramach realizowanej inwestycji, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż: 30% kwoty wynagrodzenia netto. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu kryteriami oceny ofert są:
Cena – waga (znaczenie) 80 pkt
Termin realizacji zamówienia – waga (znaczenie) 10 pkt
Termin płatności faktury - waga (znaczenie) 10 pkt
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
Wp = Wp1+Wp2+Wp3, gdzie:
Wp – suma wartości punktów przyznanych ofercie w kryteriach: cena, realizacji zamówienia, termin płatności faktury;
Wp1 –wartość punktowa przyznana ofercie w kryterium cena;
Wp2 – wartość punktowa przyznana ofercie w kryterium termin realizacji zamówienia;
Wp3 - wartość punktowa przyznana ofercie w kryterium termin płatności faktury;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kruszywa

4.2.5.) Wartość części: 40000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zamówienia, w związku z mogącym powstać dalszym zapotrzebowaniem na materiały budowlane w ramach realizowanej inwestycji, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż: 30% kwoty wynagrodzenia netto. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu kryteriami oceny ofert są:
Cena – waga (znaczenie) 80 pkt
Termin realizacji zamówienia – waga (znaczenie) 10 pkt
Termin płatności faktury - waga (znaczenie) 10 pkt
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
Wp = Wp1+Wp2+Wp3, gdzie:
Wp – suma wartości punktów przyznanych ofercie w kryteriach: cena, realizacji zamówienia, termin płatności faktury;
Wp1 –wartość punktowa przyznana ofercie w kryterium cena;
Wp2 – wartość punktowa przyznana ofercie w kryterium termin realizacji zamówienia;
Wp3 - wartość punktowa przyznana ofercie w kryterium termin płatności faktury;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów z branży teletechnicznej i sanitarnej.

4.2.5.) Wartość części: 360000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zamówienia, w związku z mogącym powstać dalszym zapotrzebowaniem na materiały budowlane w ramach realizowanej inwestycji, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż: 30% kwoty wynagrodzenia netto. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu kryteriami oceny ofert są:
Cena – waga (znaczenie) 80 pkt
Termin realizacji zamówienia – waga (znaczenie) 10 pkt
Termin płatności faktury - waga (znaczenie) 10 pkt
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
Wp = Wp1+Wp2+Wp3, gdzie:
Wp – suma wartości punktów przyznanych ofercie w kryteriach: cena, realizacji zamówienia, termin płatności faktury;
Wp1 –wartość punktowa przyznana ofercie w kryterium cena;
Wp2 – wartość punktowa przyznana ofercie w kryterium termin realizacji zamówienia;
Wp3 - wartość punktowa przyznana ofercie w kryterium termin płatności faktury;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu (podstawy wykluczenia Zamawiający wskazał w Dziale A Rozdziale XV SWZ);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ust. 2.
2. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej. Odnośnie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie, co najmniej jedno zamówienie (dostawa lub dostawy w ramach jednej umowy) polegające na dostawie podobnych lub tych samych materiałów budowlanych o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą załącznik nr 8 do SWZ, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp), z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać,
iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości, co najmniej jeden z nich.
7. W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają
w całości samodzielnie – lub – w całości jest on spełniany przez podmiot udostępniający, na zasoby którego Wykonawca się powołuje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawca składa:
1) Oświadczenie Wykonawcy załącznik Nr 4 do SWZ, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej oraz oświadczenie o braku porozumienia z innymi Wykonawcami mającego na celu zakłócenie konkurencji.
2) Wzór oświadczenia, o złożenie którego zostanie poproszony Wykonawca najwyżej oceniony – stanowi załącznik Nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:
1) wykaz dostaw wykonanych załącznik Nr 7 do SWZ, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 m-cy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp), z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać,
iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości, co najmniej jeden z nich.
3. W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają
w całości samodzielnie – lub – w całości jest on spełniany przez podmiot udostępniający, na zasoby którego Wykonawca się powołuje. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy określone w projektowanych postanowieniach umowy w załączniku nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty składane elektronicznie za pomocą portalu ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI