SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA W RADYNI - znak sprawy 5/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLisięcice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-05-16
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Klisinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00145604
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA W RADYNI - znak sprawy 5/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klisino 100

1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774857593

1.5.8.) Numer faksu: 774857593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Dom Pomocy Społecznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powiatu Głubczyckiego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA W RADYNI - znak sprawy 5/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e0fad3e-cc4a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002754/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA W RADYNI - znak sprawy 5/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100 , 48-118 Lisięcice. Tel.: 774857593, e-mail: dps.przetarg@gmail.com 2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem telefonu 77 485 75 93 lub adresu e-mail: dps_klisino@poczta.onet.pl 3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: 5/2022 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania; odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: 1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego; 2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego. Zamawiający informuje, że; 1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; 2)udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 3)w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 4)skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 5)w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; 6)w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 79985,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

lp Nazwa Jedn. miary Ilość
1.Styropian fasadowy grubość 15 cm λ= 0,032 m² 150
2.Klej do styropianu elewacyjnego kg 750
3.Kołek do mocowania styropianu elewacyjnego z metalowym gwoździem dł 20 cm, Ø10 szt 800
4.Kołek do mocowania styropianu elewacyjnego z metalowym gwoździem dł 26 cm, Ø10 szt 700
5.Siatka elewacyjna gramatura 150g/1m² m² 200
6.Klej do zatapiania siatki elewacyjnej kg 1500
7.Narożnik aluminiowy z siatką do styropianu, długość 300 cm, 10x10 mb 100
8.Listwa startowa aluminiowa do styropianu i wełny, długość 2m, szerokość 15 cm mb 60
9.Tynk elewacyjny 2mm silikonowy gotowy do nałożenia, kolor piaskowy (do zatwierdzenia przez Zamawiającego) kg 360
10.Wełna mineralna fasadowa twarda- płyta grubość 15 cm, λ= 0,036 m² 21
11.Klej do wełny mineralnej fasadowej kg 240
12.Grunt elewacyjny uniwersalny z piaskiem litr 60
13.Parapet zewnętrzny blaszany kolor brązowy, długość 200cm x szerokość 20cm szt 4
14.Parapet zewnętrzny blaszany kolor brązowy, długość 160 cm x szerokość 20cm szt. 1
15.Parapet zewnętrzny blaszany kolor brązowy, długość 170 cm x szerokość 20cm szt 1
16.Podbitka świerkowa nie barwiona 14mm x 121mm x 3000mm m² 30
17.Bejca do drewna ognioochronna, kolor brąz l. 20
18.Tynk maszynowy np. Knauf MP-75 lub równoważny : tynk maszynowy fabrycznie przygotowany, lekka, sucha zaprawa gipsowa z dodatkiem kruszyw lekkich. Przeznaczona do maszynowego wykonania jednowarstwowych tynków gipsowych wewnątrz pomieszczeń. Lekka w obróbce, pozwala uzyskać gładkie powierzchnie ścian i sufitów. Może być stosowana na wszelkiego rodzaju podłożach mineralnych.
Zużycie: ok. 8 kg/m2/10 mm kg 4500
19.Listwa do tynków mokrych (prowadnica tynkarska) długość 3m mb 100
20.Płyta regipsowa GK ognioochronna (czerwona) 1,2m x 2,6m m² 102,96
21.Stelaż przyścienny ud 30 długość 3m mb 45
22.Stelaż przyścienny CD 60 długość 3m mb 25
23.Wkręty na taśmie do stelaży metalowych 3,5mm x 25mm szt. 2000
24.Wkręty na taśmie do stelaży metalowych 3,5mm x 45mm szt. 2000
25.Narożnik aluminiowy STRONG bez siatki 30x30 długość 2,5m szt. 80
26.Bloczek komórkowy szer. 12, wys.24, dł.59 szt. 150
27.Płytka łazienkowa ścienna 25cmx40cm, gatunek 1, kolor szary jasny np. Typu Equador White kolor 074, lub równoważna: płytka łazienkowa ścienna, płytka ceramiczna, wym. 25cmx40cm gatunek 1, kolor szary jasny, materiał glazura, nasiąkliwość BIII, wykończenie gładka. m² 100
28.Płytka łazienkowa posadzkowa 30cmx30cm, gatunek 1, kolor szary np. Typu Tubądzin Domino Gris szary, lub równoważna: płytka łazienkowa posadzkowa, wym. 30x30, R10, odporność na plamienie klasa 5 nasiąkliwość wodna ≤ 0,5% m² 45
29.Klej elastyczny do płytek łazienkowych typu Kerakoll BioFlex szary lub równoważny : klej elastyczny do płytek łazienkowych, wydajność na mm grubości warstwy: szary (proporcje mieszania 32%) ≈ 1,22 kg/m2, grubości warstwy kleju od 2 do 15 mm, długi czas otwarty, zerowe spływanie pionowe, bardzo dobra obrabialność, nie wydzielający nieprzyjemne zapachy, klej do cienkich i grubych warstw, plastyczny, nie gęstnieje ani tężeje, nie siada nawet przy grubych warstwach. kg 1200
30.Fuga elastyczna do płytek łazienkowych np. Typu atlas lub równoważna: fuga elastyczna do płytek łazienkowych. Kolor do ustalenia z zamawiającym kg 50
31.Pianka montażowa niskoprężna poj. 750ml. szt 24
32.Parapet wewnętrzny konglomerat grubość 3cm, kolor i wzór do ustalenia z Zamawiającym m² 3
33.Rura PP stabilizowana FI 20 długość 2mb mb 50
34.Kolano PP 90° FI 20 szt 30
35.Kolano dwukielichowe PP 90° FI 20 szt 30
36.Kolano jednokielichowe PP 90° FI 20 szt 30
37.Trójnik PP FI 20 szt 15
38.Przejście pod baterie - zespół montażowy PP 20x1/2 Gw szt 2
39.Kolano PP GW, 90° FI20 na 1/2" szt 5
40.Otulina (czerwona) na rurę FI 20, długość 2m, niezwijana szt 25
41.Rura kanalizacyjna PCV FI 110, długość 1m szt 4
42.Kolano PCV FI 110, 67° szt 2
43.Kolano PCV FI 110, 45° szt 2
44.Kolano PCV FI 110, 30° szt 4
45.Kolano PCV FI 110, 15° szt 4
46.Trójnik PCV FI 110, 45° szt 1
47.Rura kanalizacyjna PCV FI 50, długość 1m szt 10
48.Rura kanalizacyjna PCV FI 50, długość 50cm szt 10
49.Trójnik PCV FI 50, 67° szt 6
50.Trójnik PCV FI 50, 45° szt 6
51.Przejście PCV z FI 110 na FI 50 szt 4
52.Kolano PCV FI 50, 67° szt 5
53.Kolano PCV FI 50, 45° szt 5
54.Kolano PCV FI 50, 30° szt 5
55.Kolano PCV FI 50, 15° szt 10
56.Kolano PCV 90° FI 50 na FI32 szt 6
57.Kompakt WC stojący (kompletny) szt 1
58.Umywalka ceramiczna prostokątna 60 szt 2
59.Bateria stojąca do umywalki szt 1
60.Śruby do umywalki kpl 1
61.Bateria prysznicowa + słuchawka kpl 1
62.Zawór pod umywalkę 1/2 na 3/8 szt 4
63.Zawór pod zlewozmywak 1/2 na 1/2 szt 2
64.Farba emulsyjna wewnętrzna kolor biały l. 200
65.Pigment do farby emulsyjnej poj. 100 ml, kolor np. żółty, szary, niebieski, zielony, czarny szt 20
66.Zlewozmywak dwukomorowy 80 ze stali nierdzewnej z otworem na baterię nakładany na szafkę + syfon kpl 1
67.Bateria do zlewozmywaka, stojąca kpl 1
68.Biała gładź szpachlowa np. Typu EUROMIX lub równoważna: biała gładź szpachlowa, do szpachlowania powierzchni ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń, wydajna, łatwa w obróbce, czas otwarty pracy: 2 godz.
grubość warstwy: 2mm kg 1200
69.Grzejnik stalowy dwupłytowy DOLNOZAWOROWY C22-600-1100 szt 3
70.Grzejnik stalowy dwupłytowy DOLNOZAWOROWY C22-600-1800 szt 2
71.Grzejnik stalowy trzypłytowy DOLNOZAWOROWY C33-600-1600 szt 1
72.Grzejnik stalowy trzypłytowy DOLNOZAWOROWY C33-600-1800 szt 1
73.Grzejnik stalowy trzypłytowy DOLNOZAWOROWY C33-600-2000 szt 1
74.Grzejnik stalowy trzypłytowy DOLNOZAWOROWY C33-600-2300 szt 4
75.Grzejnik stalowy łazienkowy drabinka SAN07600 szt 1
76.Zawór grzejnikowy termostatyczny z podwójną regulacją kpl 1
77.Głowice termostatyczne o zakresie nastaw 6-28 st.C do grzejników dolnozaworowych szt 12
78.Zawory odpowietrzające automaty kątowe do grzejników szt 4
79.Przewód elektryczny YDYp 3x1,5mm² płaski mb 200
80.Przewód elektryczny YDYp 3x2,5mm² płaski mb 200
81.Tablica rozdzielcza TK, podtynkowa wymiary np. 46x116 wraz z rozłącznikiem 100A, lampki sygnalizacyjne 3 szt., wyłącznik różnicowy 63A, wyłącznik nadprądowy S 1PB10A (20szt.), S 1PB16A (20szt.), ogranicznik przepięć C typ 2 4P 1,5kV, wyłącznik różnicowy 40 A jednofazowy kpl 1
82.Uchwyt hak do mocowania przewodów elektrycznych do ściany betonowej USMPH-3 pojedynczy szt 500
83.Uchwyt hak do mocowania przewodów elektrycznych do ściany betonowej USMP3 BIS podwójny szt 500
84.Puszka elektryczna pod zespół podtynkowa wys. 60mm, szer. 60mm, głębokość 62mm szt 29
85.Wyłącznik schodowy pod ramkę podtynkowy pojedynczy, kolor biały szt 4
86.Łącznik krzyżowy 10AX podtynkowy, kolor biały pod ramkę szt 4
87.Gniazdo elektryczne pojedyncze z uziemieniem do ramki, kolor biały szt 14
88.Wyłącznik oświetleniowy pojedynczy do ramki, kolor biały szt 5
89.Wyłącznik oświetleniowy podwójny do ramki, kolor biały szt 5
90.Ramki pojedyncze kolor biały (do poz.84-88) szt 20
91.Ramki podwójne kolor biały (do poz.84-88) szt 10
92.Ramki potrójne kolor biały (do poz.84-88) szt 10
93.Oprawa oświetleniowa przykręcana LED 48W, 620x620 OPAL, 4000K, 4050lm kpl 24
94.Oprawa oświetleniowa przykręcana LED 30W, 480x480 OPAL, 4000K, 2750lm kpl 5
95.Oprawa oświetleniowa przykręcana LED P1 okrągła 20W, OPAL, 4000K, 2100lm kpl 2
96.Oprawa oświetleniowa przykręcana awaryjna LED z modułem świecenia awaryjnego 3h, 3W kpl 10
97.Oprawa oświetleniowa przykręcana awaryjna LED z modułem świecenia awaryjnego 3h, z piktogramem WYJŚCIE kpl 4
98.Grunt wewnętrzny do tynków l 80
99.Kratka wentylacyjna osadzana w ścianie 15x25 szt 8
100.Pochwyt dla osób niepełnosprawnych - poręcz ścienna łukowa stała 60cm szt 2
101.Pochwyt dla osób niepełnosprawnych - poręcz ścienna łukowa uchylna 60cm szt 1
102.Pochwyt dla osób niepełnosprawnych - poręcz ścienna łukowa uchylna 70cm szt 1
103.Rura stalowa czarna 3/4" długość 3m szt 9
104.Rura stalowa ocynk gwintowana długość 0,5m szt 1
105.Kolano dwukielichowe gwintowane stalowe ocynk 2" szt 4
106.Izolacja rurociągów śr54-70 mm otulina FRZ jednowarstwowa gr.20mm długość 6m. szt 1
107.Szafa hydrantowa naścienna HP-25 z wężem półsztywnym dł. 30m z miejscem na gaśnice kpl 1
108.Naczynie wzbiorcze przeponowe NG25 szt 1
109.Drut ocynkowany FeZn o śr. 8mm do instalacji odgromowej do montażu poziomego na dachu m 100
110.Drut ocynkowany FeZn o śr. 8mm do instalacji odgromowej do montażu na cegle m 16
111.Złącze odgromowe uniwersalne szt 10
112.Uchwyt do pręta instalacji odgromowej na blachę trapez szt 20
113.Uchwyt do pręta instalacji odgromowej na elewację szt 20
114.Drzwi wewnętrzne prawe płyta MDF pełne jednoskrzydłowe bez naświetli kolor brąz o powierzchni do 2m² 0,9x2,0 + ościeżnica, klamka, zamek patentowy m² 1,8
115.Drzwi wewnętrzne łazienkowe leweczęściowo przeszklone jednoskrzydłowe bez naświetli płyta MDF kolor biały o powierzchni do 2m² 0,9x2,0 + ościeżnica, klamka, zamek patentowy m² 1,8
116.Przewód elektryczny ziemny do lamp 3x2,5mm² Yky mb 50
117.Lampa oświetleniowa zewnętrzna ogrodowa wysokość od 3m-4m, stal lakierowana, kolor ciemny, źródło światła: 1 lub 2 oprawy na żarówki LED E27 , min IP44 + stopa montażowa do posadzki szt 4
118.Piasek na podsypkę do zagęszczenia mechanicznego t 38
119.Kruszywo łamane niesort na podbudowę 0-63 t 61
120.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm m 21,5
121.Cement budowlany worek 25 kg szt 36

4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 152 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nazwa kryterium cena -waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków (art. 274 ust.4 Pzp).
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z uwzględnieniem terminów ważności tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1 Formularz oferty
Załącznik nr 2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia

Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa w formie lub postaci elektronicznej (tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych) lub elektroniczną kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z okazanym dokumentem opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza na podstawie art. 97§2 Prawa o notariacie.
Uwaga!
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 58 ustawy Pzp)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem przepisów opisanych w art. 455 ustawy Pzp.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe - Pawłowiczki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI