Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGłubczyce
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Głubczycki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-04
  • Numer ogłoszenia581700-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 581700-N-2020 z dnia 2020-09-04 r.

Powiat Głubczycki: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Głubczycki, krajowy numer identyfikacyjny 53141246700000, ul. ul. Kochanowskiego  15 , 48-100  Głubczyce, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4852078, 4053660, e-mail starostwo@powiatglubczycki.pl, faks 774 856 533.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatglubczycki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatglubczycki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatglubczycki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Powiat Głubczycki ul. Kochanowskiego 15 48-100 Głubczyce Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"
Numer referencyjny: OR.272..7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"L.p Nazwa Jedn. miary Ilość1. Płyta rezolowa ze sztywnej piani rezolowej zespolona z płytą kartonowo-gipsową do wewnątrz o lambdzie 0,021 i grubość 90 mm + 12,5 mm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)] ?D = 0,021, gęstość min. - 35 [kg/m?], odporność na ściskanie (przy 10% odkształcenia)- ?100 kPa, nasiąkliwość - >90% cel zamkniętych, płyta ze zintegrowaną płytą gips-kartonową, w jednostronnej okładzinie z białego welonu szklanego. m? 13002. Zaprawa klejowa poliuretanowa do płyt rezolowych-współczynnik przewodności cieplnej - 0,040 W/mK, -przyczepność :* do betonu ? 0,3 Mpa,* do styropianu ? 0,15 Mpa (rozerwanie w warstwie styropianu),* do cegły ceramicznej ? 0,30 Mpa,* do betonu komórkowego ? 0,15 Mpa,* do styropianu XPS ? 0,20 Mpa, kg 365 3. Płyta rezolowa ze sztywnej piani rezolowej zespolona z płytą kartonowo-gipsową do wewnątrz o lambdzie 0,021 i grubość 20 mm + 12,5 mm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)] ?D = 0,021, gęstość min. - 35 [kg/m?], odporność na ściskanie (przy 10% odkształcenia)- ?100 kPa, nasiąkliwość - >90% cel zamkniętych, płyta ze zintegrowaną płytą gips-kartonową, w jednostronnej okładzinie z białego welonu szklanego. m? 2704. Parapet konglomerat grubość 2 cmKolor i wzór do ustalenia z Zamawiającym m? 505. Styropapa 10cm m? 1086. Impregnat grzybobójczy Preparat do zwalczania grzybów pleśniowych oraz zielonych nalotów, paroprzepuszczalny. Wysoka skuteczność. Nie powodujący zagrożenia dla ludzi i środowiska. Używany wewnątrz i na zewnątrz budynków na podłożach takich jak: powłoki malarskie, tynki, beton itp. Preparat nie powodujący zabrudzeń, nie zawierający metali ciężkich. Baza: roztwór biocydów organicznych. Proporcje mieszania koncentratu: od 2 do 4 l wody na 1 l preparatu. Czas schnięcia: ok. 4 godz. Wyrób musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny oraz pozwolenie na obrót produktem biobójczym. l 487. Preparat wzmacniający Preparat wzmacniający gruntGrunt głęboko penetrujący służy do powierzchniowego wzmacniania wszelkich nasiąkliwych podłoży. Właściwości:- wzmacnia powierzchniowo podłoże- zmniejsza nasiąkliwość podłoża- poprawia przyczepność do podłoża- paroprzepuszczalny- ułatwia nanoszenie kolejnych warstw np. klejów, szpachlówek, posadzek, farb. Preparat służy do gruntowania podłoży (ścian, podłóg, sufitów) wewnątrz i na zewnątrz budynków przed mocowaniem płytek ceramicznych, wylewaniem posadzek, mocowaniem wykładzin podłogowych, tapetowaniem, szpachlowaniem, malowaniem czy mocowaniem płyt izolacji termicznej l 668. Listwa cokołowa szer. 2cm m 199. Masa uszczelniająca (np. SikaBond)Do wykonywania izolacji przeciwwilgociowych i wodochronnych.Szybkie wiązanie; redukuje hałas i odgłos kroków; wysoka przyczepność do różnych podłoży (także do starych płytek); trwale odporny na działanie wody, mrozu i wysokich temperatur, 1?składnikowy poliuretan wiążący pod wpływem wilgoci kg 60010. Kątownik aluminiowy z siatką m 7011. Farba gruntującaFarba zwiększa przyczepność do podłoża, wodoodporna, gotowa do użycia. Ułatwia nakładanie cienkowarstwowych tynków oraz "przecierek" stosowanych na zewnątrz i wewnątrz budynków. Farba do gruntowania warstwy zbrojonej siatką przy ocieplaniu budynków metodą lekką-mokrą w systemach ociepleń oraz do tradycyjnych tynków. Farba do pokrywania powierzchni płyt wiórowych, gipsowo-kartonowych, tynków gipsowych, wszelkich betonów i mocnych powłok malarskich. Zwiększa przyczepność tynków, szpachlówek i farb. Zapobiega powstawaniu plam na kolorowych tynkach akrylowych, mineralnych i silikonowych. Baza: wodna dyspersja żywic syntetycznych z wypełniaczami mineralnymi. Gęstość: ok. 1,5 kg/dm3 . Temperatura stosowania: od +5°C do +25°CCzas schnięcia: ok. 3 godz. Zużycie: od 0,2 do 0,5 l/m2 w zależności od równości i nasiąkliwości podłoża l. 4512. Klej do płytek Elastyczna zaprawa klejowa przeznaczona do mocowania płytek ceramicznych (glazura, terakota, gres), cementowych i kamiennych na podłożach odkształcalnych (beton, jastrychy i tynki cementowe, cementowo wapienne, beton komórkowy) i nieodkształcalnych zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku.Wysoka przyczepność i elastyczność (klasa S1), stabilność na powierzchniach pionowych (brak spływu). Dane techniczne:- Baza: mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami- Temperatura stosowania: od +5°C do +25°C. Odporność na temperaturę: od -30°C do +70°C. kg 200013. Tynk z gipsu szpachlowego kg 400014. Farby emulsyjne (kolor do uzgodnienia z zamawiającym) l. 57615. Folia polietylenowa m? 1233 16. Płyty kartonowo gipsowe ognioochronna gr 12,5 mm m? 117717. Profil do płyt karton gips cd 60*27 m 213018. Profil przyścienny 28/27 do płyt gipsowych m 45019. Łącznik wzdłużny lw 60/110 szt 42620. Łącznik krzyżowy lk 60/60 szt 170421. Blachowkręty typ 212/25 szt 2073422. Taśma do łączenia płyt karton (flizelinowa) m 112123. Wełna mineralna skalna płyty 20 cm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)]?D = 0,035, gęstość - 45[kg/m?],klasa reakcji na ogień - A1 m? 112124. Gips - mieszanka tynkarska (np. uniflot) kg 220025. Styropian podłogowy twardy gr 5 cm m? 30026. Odpływ liniowy 90 szt 527. Pianka montażowa 750ml szt 1028. Fuga łazienkowa elastyczna kolor do ustalenia z Zamawiającym kg 5029. Zaprawa tynkarska kg 60030. Papa termozgrzewalna dwuwarstwowaminimalna grubość 5,2 mm m2 10831. Płytka posadzkowa łazienkowa gat/klasa I, wym. 30x30antypoślizgowa R11, odporność na ścieranie min IV, mrozoodpornaKolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym m2 8032. Płytka ścienna łazienkowa szkliwiona gat/klasa I, wymiar np. 25x40, grubość płytki 5-8mm, kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym m2 15033. Rura kanalizacyjna pcv 110 mb 10034. Rura kanalizacyjna pcv 160 mb 3035. Żarówki LED 13W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A+, strumień świetlny 1521 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła szt 1136. Żarówki LED 6W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A, strumień świetlny 470 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła szt 7337. Żarówki LED 10W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A, strumień świetlny 1055 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła szt 15938. Wyłącznik główny WG - rozłącznik 160A w obudowie izolacyjnej -schemat w załączeniu szt 139. Tablica bezpiecznikowa TG zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 550x750x200 - 1szt,-rozłącznik DPX I160A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn ventil - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 140. Tablica bezpiecznikowa T1 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 141. Tablica bezpiecznikowa T2 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 142. Tablica bezpiecznikowa T3 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 143. Tablica bezpiecznikowa T4 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 144. Tablica bezpiecznikowa TA zbudowana z :-obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 3x18 - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 145. Tablica bezpiecznikowa TK zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 2x18 - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 146. Rury winidurowe śr. 47 mm m 3947. Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju żyły 35mm? wciągane do rur, LgY50 m 9648. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm?YDY5x10 m 10749. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm?YDY5x6 m 2250. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm?YDY5x4 m 5851. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-12/Al.-20 mm?YDY5x2,5 m 3052. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm?YDY2x1,5 m 9053. Przewody instalacji RTV m 92354. Gniazdo wtyczkowe RTV szt 4555. Antena telewizyjna zbiorcza szt 156. Wentylator łazienkowy kanałowy. Wentylator załączany razem z oświetleniem, wentylator z opóźnieniem wyłączenia szt 161.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.2. Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT, a co za tym idzie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie niezmieniona.3. Podana szacunkowa ilość zapotrzebowania na materiały w SIWZ oraz w formularzu ofertowym nie jest ilością stałą, może być zwiększana lub zmniejszana według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.5. Zamawiający określa minimalną wielkość przedmiotu zamówienia jaka zostanie zrealizowana na poziomie 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów w poszczególnych pozycjach oferty Wykonawcy. Z tytułu zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy. Z tytułu rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 8. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także ma być najwyższej jakości (gat. I, klasa I) pod względem technicznym. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy niezwłocznie karty charakterystyki, karty techniczne, atesty higieniczne lub inne podobne dokumenty na dostarczane materiały budowlane.9. Wykonawca zobowiązany jest do :-każdorazowej dostawy partii towaru z pozycji oferty od nr 1 do nr 4 w ciągu 50 dni roboczych liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie,-każdorazowej dostawy partii towaru z pozycji oferty od nr 5 do nr 56 w ciągu 7 dni roboczych liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie. Za dzień roboczy uważa się każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych wynikających obowiązujących Zarządzeń w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczenia materiałów budowlanych we wskazane miejsce przez Zamawiającego (łącznie z wniesieniem do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach). Dowóz przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice. 11. Dostawy przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.00 przez magazyn:- DPS w Klisinie filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice,12. Wykonawca oświadcza i zapewnia, że materiały budowlane będą dostarczane w oryginalnych, czystych opakowaniach producenta zabezpieczających jakość handlową, odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 13. Materiały budowlane dostarczane będą w opakowaniach z oznaczeniem fabrycznym tzn. ze wskazaniem rodzaju, nazwy wyrobu, ilości, daty produkcji, terminu przydatności lub terminu minimalnej trwałości, nazwy i adresu producenta oraz będą zawierały inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami. Na dostarczane materiały budowlane Wykonawca udzieli gwarancji (minimalny okres gwarancji to 4 miesiące od dnia dostawy).Pozostałe wymogi zawarto w projekcie umowy.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazwy materiałów budowlanych, wyposażenia, sprzętu (typ, model, nazwa producenta) użyte w niniejszej dokumentacji przetargowej, dokumentacji technicznej są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza i/lub równoważne materiały budowlane, wyposażenie, sprzęt, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Materiały budowlane należy dostarczyć do :Dom Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"L.p Nazwa Jedn. miary Ilość1. Płyta rezolowa ze sztywnej piani rezolowej zespolona z płytą kartonowo-gipsową do wewnątrz o lambdzie 0,021 i grubość 90 mm + 12,5 mm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)] λD = 0,021, gęstość min. - 35 [kg/m³], odporność na ściskanie (przy 10% odkształcenia)- ≥100 kPa, nasiąkliwość - >90% cel zamkniętych, płyta ze zintegrowaną płytą gips-kartonową, w jednostronnej okładzinie z białego welonu szklanego. m² 13002. Zaprawa klejowa poliuretanowa do płyt rezolowych-współczynnik przewodności cieplnej – 0,040 W/mK, -przyczepność :* do betonu ≥ 0,3 Mpa,* do styropianu ≥ 0,15 Mpa (rozerwanie w warstwie styropianu),* do cegły ceramicznej ≥ 0,30 Mpa,* do betonu komórkowego ≥ 0,15 Mpa,* do styropianu XPS ≥ 0,20 Mpa, kg 365 3. Płyta rezolowa ze sztywnej piani rezolowej zespolona z płytą kartonowo-gipsową do wewnątrz o lambdzie 0,021 i grubość 20 mm + 12,5 mm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)] λD = 0,021, gęstość min. - 35 [kg/m³], odporność na ściskanie (przy 10% odkształcenia)- ≥100 kPa, nasiąkliwość - >90% cel zamkniętych, płyta ze zintegrowaną płytą gips-kartonową, w jednostronnej okładzinie z białego welonu szklanego. m² 2704. Parapet konglomerat grubość 2 cmKolor i wzór do ustalenia z Zamawiającym m² 505. Styropapa 10cm m² 1086. Impregnat grzybobójczy Preparat do zwalczania grzybów pleśniowych oraz zielonych nalotów, paroprzepuszczalny. Wysoka skuteczność. Nie powodujący zagrożenia dla ludzi i środowiska. Używany wewnątrz i na zewnątrz budynków na podłożach takich jak: powłoki malarskie, tynki, beton itp. Preparat nie powodujący zabrudzeń, nie zawierający metali ciężkich. Baza: roztwór biocydów organicznych. Proporcje mieszania koncentratu: od 2 do 4 l wody na 1 l preparatu. Czas schnięcia: ok. 4 godz. Wyrób musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny oraz pozwolenie na obrót produktem biobójczym. l 487. Preparat wzmacniający Preparat wzmacniający gruntGrunt głęboko penetrujący służy do powierzchniowego wzmacniania wszelkich nasiąkliwych podłoży. Właściwości:- wzmacnia powierzchniowo podłoże- zmniejsza nasiąkliwość podłoża- poprawia przyczepność do podłoża- paroprzepuszczalny- ułatwia nanoszenie kolejnych warstw np. klejów, szpachlówek, posadzek, farb. Preparat służy do gruntowania podłoży (ścian, podłóg, sufitów) wewnątrz i na zewnątrz budynków przed mocowaniem płytek ceramicznych, wylewaniem posadzek, mocowaniem wykładzin podłogowych, tapetowaniem, szpachlowaniem, malowaniem czy mocowaniem płyt izolacji termicznej l 668. Listwa cokołowa szer. 2cm m 199. Masa uszczelniająca (np. SikaBond)Do wykonywania izolacji przeciwwilgociowych i wodochronnych.Szybkie wiązanie; redukuje hałas i odgłos kroków; wysoka przyczepność do różnych podłoży (także do starych płytek); trwale odporny na działanie wody, mrozu i wysokich temperatur, 1‐składnikowy poliuretan wiążący pod wpływem wilgoci kg 60010. Kątownik aluminiowy z siatką m 7011. Farba gruntującaFarba zwiększa przyczepność do podłoża, wodoodporna, gotowa do użycia. Ułatwia nakładanie cienkowarstwowych tynków oraz „przecierek” stosowanych na zewnątrz i wewnątrz budynków. Farba do gruntowania warstwy zbrojonej siatką przy ocieplaniu budynków metodą lekką-mokrą w systemach ociepleń oraz do tradycyjnych tynków. Farba do pokrywania powierzchni płyt wiórowych, gipsowo-kartonowych, tynków gipsowych, wszelkich betonów i mocnych powłok malarskich. Zwiększa przyczepność tynków, szpachlówek i farb. Zapobiega powstawaniu plam na kolorowych tynkach akrylowych, mineralnych i silikonowych. Baza: wodna dyspersja żywic syntetycznych z wypełniaczami mineralnymi. Gęstość: ok. 1,5 kg/dm3 . Temperatura stosowania: od +5°C do +25°CCzas schnięcia: ok. 3 godz. Zużycie: od 0,2 do 0,5 l/m2 w zależności od równości i nasiąkliwości podłoża l. 4512. Klej do płytek Elastyczna zaprawa klejowa przeznaczona do mocowania płytek ceramicznych (glazura, terakota, gres), cementowych i kamiennych na podłożach odkształcalnych (beton, jastrychy i tynki cementowe, cementowo wapienne, beton komórkowy) i nieodkształcalnych zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku.Wysoka przyczepność i elastyczność (klasa S1), stabilność na powierzchniach pionowych (brak spływu). Dane techniczne:- Baza: mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami- Temperatura stosowania: od +5°C do +25°C. Odporność na temperaturę: od -30°C do +70°C. kg 200013. Tynk z gipsu szpachlowego kg 400014. Farby emulsyjne (kolor do uzgodnienia z zamawiającym) l. 57615. Folia polietylenowa m² 1233 16. Płyty kartonowo gipsowe ognioochronna gr 12,5 mm m² 117717. Profil do płyt karton gips cd 60*27 m 213018. Profil przyścienny 28/27 do płyt gipsowych m 45019. Łącznik wzdłużny lw 60/110 szt 42620. Łącznik krzyżowy lk 60/60 szt 170421. Blachowkręty typ 212/25 szt 2073422. Taśma do łączenia płyt karton (flizelinowa) m 112123. Wełna mineralna skalna płyty 20 cm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)]λD = 0,035, gęstość - 45[kg/m³],klasa reakcji na ogień – A1 m² 112124. Gips – mieszanka tynkarska (np. uniflot) kg 220025. Styropian podłogowy twardy gr 5 cm m² 30026. Odpływ liniowy 90 szt 527. Pianka montażowa 750ml szt 1028. Fuga łazienkowa elastyczna kolor do ustalenia z Zamawiającym kg 5029. Zaprawa tynkarska kg 60030. Papa termozgrzewalna dwuwarstwowaminimalna grubość 5,2 mm m2 10831. Płytka posadzkowa łazienkowa gat/klasa I, wym. 30x30antypoślizgowa R11, odporność na ścieranie min IV, mrozoodpornaKolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym m2 8032. Płytka ścienna łazienkowa szkliwiona gat/klasa I, wymiar np. 25x40, grubość płytki 5-8mm, kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym m2 15033. Rura kanalizacyjna pcv 110 mb 10034. Rura kanalizacyjna pcv 160 mb 3035. Żarówki LED 13W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A+, strumień świetlny 1521 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła szt 1136. Żarówki LED 6W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A, strumień świetlny 470 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła szt 7337. Żarówki LED 10W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A, strumień świetlny 1055 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła szt 15938. Wyłącznik główny WG – rozłącznik 160A w obudowie izolacyjnej -schemat w załączeniu szt 139. Tablica bezpiecznikowa TG zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 550x750x200 – 1szt,-rozłącznik DPX I160A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn ventil – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 140. Tablica bezpiecznikowa T1 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 141. Tablica bezpiecznikowa T2 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 142. Tablica bezpiecznikowa T3 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 143. Tablica bezpiecznikowa T4 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 144. Tablica bezpiecznikowa TA zbudowana z :-obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 3x18 – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 145. Tablica bezpiecznikowa TK zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 2x18 – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu szt 146. Rury winidurowe śr. 47 mm m 3947. Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju żyły 35mm² wciągane do rur, LgY50 m 9648. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm²YDY5x10 m 10749. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm²YDY5x6 m 2250. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm²YDY5x4 m 5851. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-12/Al.-20 mm²YDY5x2,5 m 3052. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm²YDY2x1,5 m 9053. Przewody instalacji RTV m 92354. Gniazdo wtyczkowe RTV szt 4555. Antena telewizyjna zbiorcza szt 156. Wentylator łazienkowy kanałowy. Wentylator załączany razem z oświetleniem, wentylator z opóźnieniem wyłączenia szt 161.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.2. Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT, a co za tym idzie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie niezmieniona.3. Podana szacunkowa ilość zapotrzebowania na materiały w SIWZ oraz w formularzu ofertowym nie jest ilością stałą, może być zwiększana lub zmniejszana według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.5. Zamawiający określa minimalną wielkość przedmiotu zamówienia jaka zostanie zrealizowana na poziomie 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów w poszczególnych pozycjach oferty Wykonawcy. Z tytułu zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy. Z tytułu rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 8. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także ma być najwyższej jakości (gat. I, klasa I) pod względem technicznym. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy niezwłocznie karty charakterystyki, karty techniczne, atesty higieniczne lub inne podobne dokumenty na dostarczane materiały budowlane.9. Wykonawca zobowiązany jest do :-każdorazowej dostawy partii towaru z pozycji oferty od nr 1 do nr 4 w ciągu 50 dni roboczych liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie,-każdorazowej dostawy partii towaru z pozycji oferty od nr 5 do nr 56 w ciągu 7 dni roboczych liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie. Za dzień roboczy uważa się każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych wynikających obowiązujących Zarządzeń w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczenia materiałów budowlanych we wskazane miejsce przez Zamawiającego (łącznie z wniesieniem do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach). Dowóz przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice. 11. Dostawy przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.00 przez magazyn:- DPS w Klisinie filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice,12. Wykonawca oświadcza i zapewnia, że materiały budowlane będą dostarczane w oryginalnych, czystych opakowaniach producenta zabezpieczających jakość handlową, odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 13. Materiały budowlane dostarczane będą w opakowaniach z oznaczeniem fabrycznym tzn. ze wskazaniem rodzaju, nazwy wyrobu, ilości, daty produkcji, terminu przydatności lub terminu minimalnej trwałości, nazwy i adresu producenta oraz będą zawierały inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami. Na dostarczane materiały budowlane Wykonawca udzieli gwarancji (minimalny okres gwarancji to 4 miesiące od dnia dostawy).Pozostałe wymogi zawarto w projekcie umowy.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazwy materiałów budowlanych, wyposażenia, sprzętu (typ, model, nazwa producenta) użyte w niniejszej dokumentacji przetargowej, dokumentacji technicznej są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza i/lub równoważne materiały budowlane, wyposażenie, sprzęt, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Materiały budowlane należy dostarczyć do :Dom Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice

II.5) Główny kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWIZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWIZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWIZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wzór oferty na dostawyJeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
3 500.00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku:a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę (przy zachowaniu ceny jednostkowej netto bez zmian).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę skoszenie zaniedbanego trawnika- Tarnów Opolski
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę skoszenie zaniedbanego trawnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI