Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA NARODOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 5517100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmonia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6faf79-c98f-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00140552/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/147201/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/147201/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale 11 Specyfikacji warunków zamówienia tj. informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami wraz z określeniem trybu przekazywania oświadczeń i dokumentów. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy (dostępnej pod adresem:
https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/147201/notice/public/details)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny oraz określenie zasad przetwarzania danych osobowych zawarty jest w Rozdziale 25 Specyfikacji warunków zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia w zakresie stosowania RODO zawarte zostały w Rozdziale 25 Specyfikacji
warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/02/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie -Część 1 - Środki utrzymania czystości. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz wykaz i opis artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości określa Załącznik nr 1 do SWZ („Opis Przedmiotu Zamówienia”) oraz Załącznik nr 3 do SWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”)
4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831000-6 - Preparaty piorące
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
33711900-6 - Mydło
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
39224320-7 - Gąbki
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39831220-4 - Środki odtłuszczające
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
39525100-9 - Ściereczki do kurzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie -Część 2 - Ręczniki papierowe oraz papier toaletowy. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz wykaz i opis artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości określa Załącznik nr 1 do SWZ („Opis Przedmiotu Zamówienia”) oraz Załącznik nr 3 do SWZ
(„Formularz asortymentowo-cenowy”).
4.2.6.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33761000-2 - Papier toaletowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, tj. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że:
1. dla Części 1 Przedmiotu zamówienia – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej 2 zamówienia (umowy) na dostawę artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości, a wartość każdego z tych zamówień (umowy) wyniosła co najmniej 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) brutto;
2. dla Części 2 Przedmiotu zamówienia – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej 2 zamówienia (umowy) na dostawę ręczników papierowych i/lub papieru toaletowego, a wartość każdego z tych zamówień (umowy) wyniosła co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto.
3. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
1. 1. 4 500,00 zł – dla Części 1 Przedmiotu zamówienia;
1.2. 4 000,00 zł – dla Części 2 Przedmiotu zamówienia;
2. wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert;
3. wadium może być wnoszone – według wyboru Wykonawcy – w jednej lub kilku następujących
formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.);
4. wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 61
1130 1017 0020 1461 3520 0005 (w tytule przelewu należy podać nazwę, numer postępowania i
numer części Przedmiotu zamówienia, której dotyczy wadium). Za termin wniesienia wadium
zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego;
5. wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej; wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 p.z.p. oraz spełniać następujące warunki: musi zawierać klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; termin zobowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p.;
7. okoliczności i zasady zwrotu wadium, jak też jego zatrzymania określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia określa Rozdział 13 Specyfikacji warunków zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie i na warunkach uregulowanych w art. 454-455 p.z.p. oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-23 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/147201/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-23