Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Cmentarza Komunalnego- etap II poprzez budowę zaplecza socjalno-biurowego oraz budowa kontenera szatniowego na stadionie przy ul. Olimpijskiej w Gorzowie Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Cmentarza Komunalnego- etap II poprzez budowę zaplecza socjalno-biurowego oraz budowa kontenera szatniowego na stadionie przy ul. Olimpijskiej w Gorzowie Wlkp.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e341c92a-146e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Rozbudowa Cmentarza Komunalnego – etap II poprzez budowę zaplecza socjalno-biurowego oraz kontenera szatniowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale XX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.40.2021.DW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową budynku socjalno- biurowego (pawilonu o szkieletowej konstrukcji stalowej, tzw. kontenera) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, zgodnie z dokumentacją projektową przy ul. Żwirowej, działka nr 1/6 obręb Staszica, w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Cmentarza Komunalnego – ETAP II”.
Głównym założeniem jest budowa budynku wolnostojącego, niepodpiwniczonego o jednej konstrukcji stalowej, posiadającego jedno pomieszczenie o funkcji biurowej uzupełnione pomieszczeniem sanitarnym oraz przedsionkiem. Posadowienie budynku bezpośrednie na płycie fundamentowej- zgodnie z dokumentacją projektową.
W ramach zadania należy wykonać w szczególności:
- instalacje sanitarne (kanalizacji sanitarnej, ogrzewania, klimatyzacji komfortu i ciepłej wody użytkowej, wentylacji),
- instalacje elektryczne (zalicznikowa linia zasilająca, instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacja gniazd wtykowych 230 V i zasilania urządzeń, instalacja przeciwprzepięciowa i wyrównawcza, instalacja odgromowa, ochrona od porażeń, wykonanie rozdzielnicy).
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt wykona wszelkie roboty budowlane związane z przedmiotem umowy.
Zakres zamówienia określają w szczególności:
a) Projekt umowy,
b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,
c) Dokumentacja projektowa,
d) Tabela Elementów Rozliczeniowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
1. Przedmiot zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych opisanych i wycenionych w TER, zgodnego z jego przedmiotem stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.
Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – nastąpi to w drodze odrębnej umowy. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (w trakcie trwania umowy lub po jej zakończeniu) w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu robót podobnych do przedmiotu zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową budynku szatni z zapleczem higieniczno-sanitarnym (pawilonu o szkieletowej konstrukcji stalowej, tzw. kontenera) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, zgodnie z dokumentacją projektową przy ul. Olimpijskiej, działka nr 937/10 obręb Słoneczne, w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa zaplecza- kontenera szatniowego przy boiskach treningowych na stadionie przy ul. Olimpijskiej w Gorzowie Wielkopolskim”.
Głównym założeniem jest budowa budynku wolnostojącego, niepodpiwniczonego o jednej konstrukcji stalowej. Posadowienie budynku bezpośrednie na płycie fundamentowej- zgodnie z dokumentacją projektową.
W ramach zadania należy wykonać w szczególności:
- instalację ciepłej i zimnej wody (ciepła woda z podgrzewacza elektrycznego),
- kanalizację sanitarną,
- instalację wentylacji mechanicznej,
- instalację centralnego ogrzewania (sterowanie ogrzewaniem grzejnikami elektrycznymi dla każdego urządzenia osobno, bez scentralizowanego czujnika temperatury),
- instalacje elektryczne,
- wyposażenie sanitarne (umywalka ceramiczna 500 x 410 mm, z baterią jednouchwytową, lustrem metalowym, hakiem metalowym, mydelniczką - szt. 8, kontener wc z toaletą i uchwytem na papier toaletowy - szt. 4, pisuar ze spłuczką - szt. 2, kabina prysznicowa GKF z baterią jednouchwytową i zasłoną prysznicową - szt. 2, podgrzewacz wody 80 l - szt. 2, zawór redukcyjny - szt. 2)
- wyposażenie w zakresie ogrzewania i wentylacji (wentylator wyciągowy – 6 szt., konwektor elektryczny 2kW – 2 szt., ogrzewacz przewiewowy 2kW – 4 szt.)
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt wykona wszelkie roboty budowlane związane z przedmiotem umowy.
Zakres zamówienia określają w szczególności:
a) Projekt umowy,
b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,
c) Dokumentacja projektowa,
d) Tabela Elementów Rozliczeniowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
1. Przedmiot zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych opisanych i wycenionych w TER, zgodnego z jego przedmiotem stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.
Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – nastąpi to w drodze odrębnej umowy. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (w trakcie trwania umowy lub po jej zakończeniu) w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu robót podobnych do przedmiotu zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dotyczy wszystkich zamówień częściowych:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że :
a) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do jego wykonania, tj.:
- kierownik budowy (1 osoba) posiadająca:
- uprawnienia budowane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, licząc od dnia nadania uprawnień,
- kierownik robót branży sanitarnej (1 osoba) posiadająca:
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- kierownik robót branży elektrycznej (1 osoba) posiadająca:
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uwaga:
W zakresie wymienionych powyżej uprawnień, Zamawiający uzna odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także odpowiadające im zagraniczne uprawnienia budowlane uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga, aby osoby kierujące robotami budowlanymi posiadały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiednich specjalnościach dla poszczególnych branż objętych zakresem zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o analizę oświadczenia Wykonawcy. Z treści tego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, ze Wymienione warunki Wykonawca spełnił.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-
455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektach Umów stanowiących załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-29