„Remont dróg gminnych pospółką drogową na terenie Gminy Nowe Piekuty "

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont dróg gminnych pospółką drogową na terenie Gminy Nowe Piekuty "
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowe Piekuty
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Nowe Piekuty
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-17
  • Numer ogłoszenia767998-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 767998-N-2020 z dnia 17.12.2020 r.

Urząd Gminy Nowe Piekuty: „Remont dróg gminnych pospółką drogową na terenie Gminy Nowe Piekuty "
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowe Piekuty, krajowy numer identyfikacyjny 54236200000000, ul. ul. Główna  8 , 18-212  Nowe Piekuty, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 864 761 520, e-mail rolnokom@vp.pl, faks 864 761 522.
Adres strony internetowej (URL): www.nowepiekuty.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
ugpiekuty.bip.podlaskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma papierowa
Adres:
Gmina Nowe Piekuty, ul. Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont dróg gminnych pospółką drogową na terenie Gminy Nowe Piekuty "
Numer referencyjny: IK.271.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont dróg gminnych pospółką drogową polegający na dostawie:- pospółki drogowej sortowanej o frakcji od 0 do 45 mm w ilości szacunkowej około 6 000 m3 (Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia o 20 % przy zastosowaniu stawki ofertowej)- rozgarnięcie bezpośrednio po nawiezieniu i wyrównaniu równiarką drogową na szerokości od 4 do 5 metrów w nawiązaniu do istniejącego profilu drogi w terminie do 3 dni od nawiezienia oraz zebranie kamieni zagrażających swoimi rozmiarami bezpieczeństwu ruchu.

II.5) Główny kod CPV: 14210000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował: a) min. dwoma samochodami ciężarowymi, b) równiarką drogową
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz sprzętu wraz informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 3 500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych).3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 38 8769 0002 0260 0013 2000 0060 z adnotacją: "wadium na remont dróg gminnych pospółką drogową na terenie Gminy Nowe Piekuty prowadzonego pod znakiem IK.271.8.2020”.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Umowa Nr /2021 /Projektzawarta w dniu ..................................... w Nowych Piekutach,pomiędzyGminą Nowe Piekuty, ul. Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty, NIP 722-15-89-845, REGON 450670210 zwaną dalej ZAMAWIAJĄCYM, reprezentowaną przez:1. Marka Kaczyńskiego – Wójta Gminy Nowe Piekutyprzy kontrasygnacie Anny Kunickiej – Skarbnika Gminy Nowe Piekutya .............................................................................................................................................................................z siedzibą: ........................................................................................................................................................... NIP .......................................... REGON .............................. , zwanym dalej WYKONAWCĄ, reprezentowanym przez:1. ......................................................................................................................................................................2. ......................................................................................................................................................................na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o następującej treści:§ 11. Przedmiotem niniejszej umowy jest zrealizowanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontu dróg gminnych w ramach realizacji zamówienia publicznego pod nazwą „Remont dróg gminnych pospółką drogową”, prowadzonego pod numerem IK.271.8.2020, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2. Zakres zamówienia obejmuje remont dróg gminnych pospółką drogową, polegający na dostawie:- dostawie pospółki drogowej sortowanej o frakcji od 0 do 45 mm w ilości wynikającej ze składanych przez Zamawiającego zamówień z ograniczeniem ilościowym wskazanym w SIWZ,- rozgarnięcie bezpośrednio po nawiezieniu i wyrównaniu równiarką drogową na szerokości od 4 do 5 metrów w nawiązaniu do istniejącego profilu drogi w terminie do 3 dni od nawiezienia oraz zebranie kamieni zagrażających swoimi rozmiarami bezpieczeństwu ruchu.§ 21. Obmiar pojemności samochodów dostarczających pospółkę drogową (ilość m 3) zostanie wyliczony komisyjnie, losowo na trzech samochodach. Deklarowana pojemność każdego samochodu przez Wykonawcę wynosi minimum 19 m3.2. W przypadku stwierdzenia, iż dostarczany towar nie odpowiada parametrom określonym w § 1 ust. 2 pkt 1) Zamawiający wezwie do dostarczania towaru zgodnego z umową, a w przypadku braku reakcji wstrzyma wykonywanie umowy i pobierze próbki do badań laboratoryjnych.3. Jeżeli zbadany materiał nie będzie odpowiadał określonym w umowie parametrom, Wykonawca zostanie obciążony kosztami badań, a Zamawiający odstąpi od wykonywania pozostałej części umowy w trybie natychmiastowym.4. Za odstąpienie od umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % całkowitej ceny oferty brutto.§ 31. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie złożonej oferty Wykonawcy za remont dróg gminnych pospółką drogową, polegający na:- dostawie pospółki drogowej sortowanej o frakcji od 0 do 45 mm w ilości- wynikającej ze składanych przez Zamawiającego zamówień z ograniczeniem ilościowym wskazanym w SIWZ,- rozgarnięciu bezpośrednio po nawiezieniu i wyrównaniu równiarką drogową na szerokości od 4 do 5 metrów w nawiązaniu do istniejącego profilu drogi w terminie do 3 dni od nawiezienia oraz zebranie kamieni zagrażających swoimi rozmiarami bezpieczeństwu ruchu, wynosi …………………. zł. brutto za 1 m3 pospółki sortowanej, (słownie: ………………………………………….) wraz z rozplantowaniem. Wartość całego przedmiotu zamówienia wynosi: ………………… zł. netto (słownie: …………………………………………..)plus obowiązujący podatek VAT w wysokości …. % tj. ……………………… zł. , ……………………………. zł. brutto (słownie: ……………………………………………………).2. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw i robót, z uwzględnieniem ilości dostarczonej pospółki potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Wskazana w ust. 1 wartość całego przedmiotu zamówienia ma jedynie charakter orientacyjny i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jej zapłaty ani nie jest podstawą roszczeń Wykonawcy do zwiększenia dostaw przez Zamawiającego.3. Wynagrodzenie za przedmiot umowy obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem i odbiorem przedmiotu umowy i innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.4. Wykonawca oświadcza, że wszelkie rozbieżności w dokumentacji zostały wyjaśnione i usunięte na etapie przeprowadzonego postępowania przetargowego.§ 4W ramach zamówienia finansowanego z funduszu sołeckiego, zostanie dostarczona pospółka do następujących miejscowości w szacowanej ilości:- Jabłoń-Spały………………….m 3- Jabłoń- Markowięta……….m 3-Jośki……………………………… m 3-Koboski…………………………. m 3-Kostry-Litwa……………………m 3-Krasowo Wielkie…………….m 3-Krasowo-Wólka……………… m3-Łopienie-Szelągi………………m 3- Łopienie-Zyski…………………m 3-Nowe Piekuty………………….m 3-Piekuty Urbany……………….m 3-Pruszanaka Mała…………….m3-Skłody-Przyrusy………………m 3-Stare Żóchy…………………….m3- Stokowisko……………………m3-Tłoczewo…………………….. .m 3§ 5Strony ustalają termin realizacji umowy:Zakończenie realizacji umowy nastąpi do dnia 30.06.2021 r.§ 6Potwierdzenie ilości dostarczonego towaru, nastąpi przez umocowanego przedstawiciela Zamawiającego.§ 71. Wykonawca swoimi siłami i staraniem wykona cały przedmiot zamówienia /z wyłączeniem prac (części zamówienia) wymienionych w ust. 2/.2. Podwykonawcą jest: ……………………….. w zakresie: …………………………3. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo robót budowlanych, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu:1) projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a także projektu jej zmian,2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane oraz jej zmian w terminie 7 dni od daty jej zawarcia.4. Zamawiającemu przysługuje prawo wniesienia w terminie 14 dni od dnia przedłożenia projektu umowy, pisemnych zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, gdy umowa:1) przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dla podwykonawcy dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy roboty budowlanej,2) nie spełnia wymagań określonych w ust. 10.5. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, uważać się będzie za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego.6. Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia pisemnego sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo na roboty budowlane terminie 14 dni od dnia jej przedłożenia Zamawiającemu.7. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo w przypadkach określonych w ust. 4, uważać się będzie za akceptację umowy przez Zamawiającego.8. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, lub jej zmian, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wyłączenie nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 20.000,00 zł.9. Jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w ust. 10 pkt 4), Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej.10. Każdy projekt umowy o podwykonawstwo oraz umowa o podwykonawstwo musi zawierać w szczególności postanowienia dotyczące:1) zakresu powierzonego podwykonawstwa,2) terminu realizacji przedmiotu umowy,3) wynagrodzenia i zasad płatności,4) termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, ze termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej.11. Wszystkie umowy o podwykonawstwo wymagają formy pisemnej.12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zawarcie przez Wykonawcę umowy o podwykonawstwo bez wymaganej zgody Zamawiającego, skutki z tego wynikające będą obciążały wyłącznie wykonawcę.13. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców i dalszych Podwykonawców jak za swoje własne.14. Wykonawca zapewni ustalenie w umowach z Podwykonawcami takiego okresu odpowiedzialności za wady, aby nie był on krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego§ 81. Należność za wykonanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę będzie opłacona przez Zamawiającego po protokolarnym potwierdzeniu prawidłowego jej wykonania przez osoby uprawnione ze strony zamawiającego w terminie 14 dni po przedłożeniu faktury.2. W przypadku, gdy Wykonawca powierza Podwykonawcom wykonanie części przedmiotu umowy, przy ich rozliczeniu stosuje się następujące postanowienia:1) Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć najpóźniej na 7 dni przed terminem płatności jego faktury rozliczającej drugą i następną część należnego mu wynagrodzenia za odebraną część przedmiotu umowy, dowody dotyczące zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcom, za roboty stanowiące przedmiot odbiorów częściowych/odbioru końcowego. Dowody powinny potwierdzać brak zaległości Wykonawcy w uregulowaniu wszystkich wymagalnych wynagrodzeń Podwykonawców, wynikających z umów o podwykonawstwo za dany okres rozliczeniowy. Dowodami takimi są: kopie faktur Podwykonawców oraz oświadczenia Podwykonawców i kopie dokonanych przelewów podpisane za zgodność z oryginałem przez Podwykonawców. Nie dostarczenie ww. dowodów traktowane będzie jako uchylanie się Wykonawcy od zapłaty wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy i uruchamia procedury przewidziane niniejszą umową, opisane w pkt 2-6 poniżej;2) W przypadku uchylenia się Wykonawcy od zapłaty wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy Zamawiający, przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty podwykonawcy, wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnych wyjaśnień dotyczących powodów wstrzymania zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy z wyznaczeniem mu 7-dniowego terminu na ich złożenie;3) W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w pkt 2, podważających zasadność bezpośredniej zapłaty, Zamawiający składa do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy;4) Zamawiający jest zobowiązany zapłacić podwykonawcy należne wynagrodzenie (bez odsetek), jeżeli podwykonawca udokumentuje jego zasadność, a Wykonawca nie złoży w trybie określonym w pkt 2 i 3 wyjaśnień w sposób wystarczający wykazujących niezasadność bezpośredniej zapłaty. Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie bez odsetek należnych podwykonawcy;5) Kwotę zapłaconą podwykonawcy lub skierowaną do depozytu sądowego Zamawiający potrąca z wynagrodzenia należnego Wykonawcy;6) W przypadku o którym mowa w pkt 5 Wykonawca ma prawo do odsetek ustawowych za opóźnienie dopiero od dnia następującego po dokonaniu zapłaty wynagrodzenia bezpośrednio Podwykonawcy lub przekazaniu go do depozytu sądowego.3. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne przelewem na jego rachunek w Banku nr .................................................................................. w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnej faktury przez Zamawiającego.4. Nabywca: Gmina Nowe Piekuty, ul. Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty, NIP 722-15-89-845, Odbiorca: Urząd Gminy Nowe Piekuty, ul. Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty.§ 91. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:1) w przypadku niedotrzymania terminu zakończenia prac określonego w § 4 w wysokości 0,2 % wartości całego przedmiotu zamówienia za każdy dzień opóźnienia;2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym w wysokości 0,2 % wartości całego przedmiotu zamówienia za każdy dzień opóźnienia, liczone od dnia następującego po dniu wyznaczonym na usunięcie wad do dnia faktycznego ich usunięcia;3) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10 % wartości całego przedmiotu zamówienia;4) za nieuzasadnione zaniechanie wykonywania prac określonych umową, trwające powyżej 20 dni lub nieuzasadnione niepodjęcie prac określonych umową, w wysokości 10 % wartości całego przedmiotu zamówienia; 5) za nieterminową lub za brak zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom - w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego brutto za część zamówienia, w którym Podwykonawca brał udział, w każdym przypadku stwierdzenia takiego uchybienia;6) za nieprzedłożenie do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo lub projektu jej zmiany - w wysokości 2 % wynagrodzenia umownego brutto za część zamówienia, w którym Podwykonawca brał udział w każdym przypadku stwierdzenia takiego uchybienia;7) za nieprzedłożenie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo lub jej zmiany - w wysokości 2 % wynagrodzenia umownego brutto za część zamówienia, w którym Podwykonawca brał udział w każdym przypadku stwierdzenia takiego uchybienia;8) za dopuszczenie do wykonywania robót objętych przedmiotem Umowy innego podmiotu niż Wykonawca lub zaakceptowany przez Zamawiającego Podwykonawca skierowany do ich wykonania zgodnie z zasadami określonymi Umową - w wysokości 2 % wartości całego przedmiotu zamówienia;2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.3. Gdyby naliczone kary umowne nie pokrywały całości poniesionej szkody, Strony dopuszczają możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.§ 10Na wykonany remont dróg gminnych Wykonawca udziela gwarancji jakości na okres ….. m-cy od dnia protokolarnego odbioru robót.§ 11W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.§ 12Spory wynikłe z realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. § 13Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Zamawiający Wykonawca

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI