Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie 5-letniej kontroli okresowej obiektów budowlanych będących
własnością m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Wilanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie 5-letniej kontroli okresowej obiektów budowlanych będących
własnością m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Wilanów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-742d6f6a-4854-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000252/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Konserwacja i dokonywanie robót naprawczych oraz usuwanie awarii w budynkach użyteczności publicznej i budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-742d6f6a-4854-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): UWAGA Zamawiający informuje, iż: - Skorzystanie przez
osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia
zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 44/WIR/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie 5-letniej kontroli okresowej obiektów budowlanych będących własnością m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Wilanów.
Zakres prac należy wykonać zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 2 - Prawa budowlanego - sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.
1. Budynki objęte kontrolą okresową:
Radosna 11 (budynek użyteczności publicznej) 2016r.
Charakterystyczne parametry techniczne:
- powierzchnia zabudowy 1 468,66 m2
w tym:
- powierzchnia użytkowa kondygnacji naziemnych 2 087,57 m2
- powierzchnia użytkowa kondygnacji podziemnych 2 087,57 m2
Stanisława Kostki Potockiego 30 (budynek z 1924r. pustostan)
- powierzchnia zabudowy - 258,48m2,
- powierzchnia użytkowa - 222,9 m2,
- powierzchnia piwnic - 39,8m2,
- powierzchnia strychu nieużytkowego - 137,1m2,
- kubatura - 1890,0m3,
- powierzchnia zabudowy bud. gospodarczego - 35,5m2,
- powierzchnia użytkowa bud. gospodarczego - 19,8m2,
- kubatura bud. gospodarczego - 110,0m3,
Stanisława Kostki Potockiego 31A (budynek użyteczności publicznej) 2010 r.
Charakterystyczne parametry techniczne:
- powierzchnia zabudowy budynku 116 m2
- powierzchnia toalet 58,8 m2
- powierzchnia kiosku 9,3 m2
- pozostałe powierzchnie (holi pomieszczenie techniczno-gospodarcze) 21,3 m2
Stanisława Kostki Potockiego 20 (budynek użyteczności publicznej pustostan) 1857 r.
Charakterystyczne parametry techniczne:
- powierzchnia zabudowy 344 m2
- powierzchnia użytkowa 481 m2
- kubatura 2 722 m3
Lentza 3 (budynek użyteczności publicznej, kontener) 2015 r.
Charakterystyczne parametry techniczne:
- powierzchnia zabudowy 102,80 m2
- powierzchnia użytkowa 84,50 m2
- kubatura 298,00 m3
- wysokość 3,30 m2
Potłukały 10 (budynek użyteczności publicznej) 1963 r.
Charakterystyczne parametry techniczne:
- powierzchnia ogólna 98,00 m2
- budynek parterowy
Resorowa 16 (budynek mieszkalny) 1950 r.
Charakterystyczne parametry techniczne:
- brak dokumentacji technicznej
- budynek 3- kondygnacyjny
- fundamenty betonowe
- stropy betonowe
- dach kopertowy, kryty papą
- instalacja wodociągowa z.w, kanalizacyjna, elektryczna, gazowa
Wiertnicza 147 (budynek mieszkalny)
Charakterystyczne parametry techniczne:
- brak dokumentacji technicznej
- budynek 3-kondygnacyjny
- brak instalacji gazowej
- ogrzewanie elektryczne
- dach kopertowy
- na terenie znajduje się studzienka z wodomierzem
Przyczółkowa 58 (budynek mieszkalny)
Charakterystyczne parametry techniczne:
- brak dokumentacji technicznej
- budynek parterowy z poddaszem mieszkalnym (dach dwuspadowy)
- klatka schodowa ze schodami drewnianymi
- instalacja węglowo- gazowa
Ptysiowa 1 (dawny sklep pustostan)
Charakterystyczne parametry techniczne:
- brak dokumentacji technicznej
- budynek parterowy (dach jednospadowy)
- instalacja węglowo- gazowa
- wymiary budynek 10mx10m
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia,
w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Usługa winna być zrealizowana zgodnie z zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i norm, w oparciu o dokumenty zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
według wzoru umowy -
załącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25