Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków utrzymania czystości dla Politechniki Poznańskiej w dwóch Pakietach: Pakiet I Pakiet II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.krys@put.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków utrzymania czystości dla Politechniki Poznańskiej w dwóch Pakietach: Pakiet I Pakiet II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-074b7bce-9c31-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.put.poznan.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://login.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy:„Formularzzłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i„Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.2)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, znajdującego się podadresem:(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznejplatformyusług administracji publicznej (ePUAP), znajdujące się podadresem:https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie przepisów RozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osóbfizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) Wykonawca oświadcza, żezostałpoinformowany o tym, iż:1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska zsiedzibąPl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 6653639,2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, którynadzorujeprawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IODmożnakontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,3) Dane osobowebędąprzetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu: a) dysponowaniadanymiosobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lubnegocjacjioraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osobyfizyczne wskazane do kontaktów roboczych,b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących naOgłoszenie nr 2021/BZP 00025941/01 z dnia 2021-03-312021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiadministratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; zobowiązkuarchiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,c) wykonanie zadaniarealizowanego winteresie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalnościnaukowej,świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,d) w celuustalenia,dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy,stanowiącychprawnie uzasadniony interes administratora,4) Źródłem danych osobowych może byćosoba, którejdane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategoriedanych: daneosobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowylub inne danekontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię inazwisko, emailsłużbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.5)Odbiorcamidanych mogą być:a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnionenapodstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub wramachsprawowania władzy publicznej,b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umówpodpisanych zPolitechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jestPolitechnikaPoznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługęinformatyczną,6)Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny doudokumentowaniaczynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działańprzed zawarciemumowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowopodatkowych.Wprzypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułurealizacji niniejszejumowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będziepodlegała archiwizacji,zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7) W związku z przetwarzaniemdanych osobowych,osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO)następująceuprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ichsprostowania,usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargido PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Dane osobowe nie będą przekazywane dopaństwa trzeciegolub organizacji międzynarodowej,9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aleteż niezbędne dozawarcia oraz realizacji umowy,10) Dane osobowe nie będą przetwarzane wsposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RD/ZP/16/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków utrzymania czystości dla Politechniki Poznańskiej w dwóch PakietachPakiet I
4.2.6.) Główny kod CPV: 39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39812100-8 - Pasty do podłóg
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39830000-9 - Środki czyszczące
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków utrzymania czystości dla Politechniki Poznańskiej w dwóch PakietachPakiet II – załącznik
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39525100-9 - Ściereczki do kurzu
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
39812400-1 - Zmiotki
39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7