Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Narewka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białowieska 1
1.5.2.) Miejscowość: Narewka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-220
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f35d2562-a505-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001040/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - Zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/narewka
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/narewka zwanej dalej Platformą.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej
wymienionej w Dziale I Rozdział 1 SWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w
postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w Dziale III Rozdział 1 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne, umożliwiające pracę
na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem
terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek
narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się
w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “Obwieszczeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych”.
5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów: .zip .7Z
7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp
.numbers .pages
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne znajdują
się w w Dziale III Rozdział 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Narewka z siedzibą w Narewce, ul.
Białowieska 1, 17-220 Narewka;
2. można się skontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Narewka
osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną i elektroniczną lub telefonicznie pod nr (85) 682 98 80; w
celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Gminę Narewka danych osobowych
może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie
wiadomości elektronicznej na adres: iod_ug_narewka@podlaskie.pl
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego –prowadzonym w trybie
podstawowym z możliwością negocjacji, zawarciem, realizacją oraz egzekucją umowy;
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.);
5. wszelkie dane powierzone przez wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z
zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe informacje dotyczące RODO znajdują
się w w Dziale I Rozdział 17 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Sukcesywna dostawa mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 w ilości do 11 000 ton w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie całej Gminy Narewka, przy czym minimalna łączna wielkość świadczenia wynosi 2 000 ton.
3. Dostarczona mieszanka musi spełnić wymagania zawarte w:
1) PN-EN 933-1 „Badania geometrycznych właściwości kruszyw – Oznaczanie składu ziarnowego – Metoda przesiewania”;
2) PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym”.
4. Wraz z dostarczoną mieszanką Wykonawca przedkłada Zamawiającemu deklarację pochodzenia mieszanki (złoże koncesjonowane) oraz aktualne badania potwierdzające spełnieni warunków zamówienia. Badania cech geometrycznych mieszanek nie mogą być starsze niż 2 miesiące od dnia dostarczenia danej partii.
5. Mieszanka będzie dostarczane samochodami samowyładowczymi Wykonawcy w ilości i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na terenie Gminy Narewka).
6. Mieszanka nie może zawierać gliny, gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (plastik, guma, itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń - na koszt Wykonawcy.
7. Przy wycenie dostawy w celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie uwzględniał wszystkie koszty związane z zakupem, transportem, rozładunkiem i ważeniem.
8. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych.
10. Strony uzgadniają, że dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane Wykonawcy w sposób określony w § 4 ust. 4 wzoru umowy, określające:
1) ilość mieszanki,
2) miejsce dostawy, rozładunku, rozplanowanie (dostawa na określone drogi i/lub zwałki na terenie Gminy Narewka),
3) sposób rozładunku: punktowo (we wskazanym miejscu na hałdę) i/lub ciągle (z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka),
4) osobę upoważnioną do odbioru i podpisania dokumentu WZ.
11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek mieszanki w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Narewka.
12. Dostawa przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia rozpocznie się w terminie do 2 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisemnego (lub przekazanego pocztą elektroniczną) zapotrzebowania od Zamawiającego.
13. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczanego kruszywa pod względem ilości i jakości. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego dostarczonego przedmiotu umowy w trakcie bieżących dostaw. Dostarczenie przedmiotu umowy zostanie potwierdzone przez strony dokumentem - wydanie zewnętrzne (WZ).
14. W przypadku stwierdzenia niezgodności wagi z dokumentem WZ Zamawiający zapłaci tylko za rzeczywistą ilość dostarczonego kruszywa. Każdy przypadek niezgodności wagi na dokumencie WZ i wagi rzeczywistej stanowić będzie podstawę do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 1000 zł o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2).
15. Jeżeli Zamawiający stwierdzi odstępstwa dostarczonego kruszywa od opisu przedmiotu zamówienia polegające na:
1) obecności zanieczyszczeń obcych, w szczególności: azbest, popioły, metale, szkło;
2) obecności w kruszywie kruszyw sztucznych i/lub pochodzących z recyklingu,
3) obecności w kruszywie domieszek z gliny i/lub piasku,
- odmówi przyjęcia towaru.
16. Zamawiający każdorazowo może dokonać badania jakości dostarczonego kruszywa przez niezależne laboratorium/firmę zewnętrzną.
17. Próbki kruszywa będą pobierane przy rozładunku przez pracownika Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. Pobrane próbki będą dostarczone niezwłocznie do laboratorium/firmy zewnętrznej.
18. Przedstawiciel Wykonawcy ma prawo uczestniczyć przy procedurze transportu i przekazania do badania próbki kruszywa do laboratorium/firmy zewnętrznej.
19. W przypadku otrzymania wyników z badań o których mowa w ust. 15 niezgodnych z normami o których mowa w ust. 3, Zamawiający będzie żądał uzupełnienia brakującej frakcji lub dowiezienia mieszaki kruszyw o odpowiednich parametrach. Kruszywo dowiezione przez Wykonawcę które nie spełnia wymogów na wniosek Zamawiającego winno zostać zebrane i wywiezione z drogi. Ponadto stwierdzenie w sprawozdaniu z badań, iż próbka kruszywa jest niezgodna w stosunku do wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowić będzie każdorazowo podstawę do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 5000 zł o której mowa w §7 ust. 2 pkt. 3), a także Zamawiający na prawo obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami dokonanego badania
20. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.
21. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Potencjał podmiotu trzeciego.
1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może
polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp.
Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek
opisanych w Dziale II rozdział 8 SWZ.
2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ, Wykonawca
jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub
Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego
zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art.
122 stosuje się odpowiednio.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych
zadań. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, wówczas
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, części
zamówienia/ rodzaj robót, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać
firmy podwykonawców, o ile są już znane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe zapisy odnośnie przewidywanych zmian umowy, zawarto w istotnych
postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ dostępnej na stronie prowadzonego
postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka. (brak wystarczającego miejsca w
publikatorze)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23