IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
3
Informacje dodatkowe:
3.1 Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy posiadającej charakter umowy ramowej w rozumieniu art. 99 ustawy Pzp, a jej zawarcie nie rodzi po stronie Wykonawcy/ów roszczenia o udzielenie zamówienia na dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska, ul. Krakowska 2 w latach 2019-2020. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, farb, lakierów i rozpuszczalników po złożeniu pisemnych ofert przez wykonawców, z którymi Zamawiający podpisze umowy ramowe Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części: część nr 1: „Dostawa materiałów budowlanych dla 35 WOG.” Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. część nr 2: „Dostawa materiałów sanitarnych dla 35 WOG.” Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. część nr 3: „Dostawa farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 WOG.” Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest sukcesywna dostawa farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 3.3 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych. Pod pojęciem „lub równoważne” należy rozumieć: Materiały spełniające tę samą funkcję, posiadające te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego i określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy (wzór zał. nr 4 do SIWZ). 3.4 Maksymalna liczba wykonawców, z którymi Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę Ramową: • zamawiający zawrze Umowę Ramową maksymalnie z trzema Wykonawcami dla każdej części, którzy złożą najkorzystniejsze oferty w oparciu o kryterium oceny ofert (cz. I pkt 14 ppkt. 14.1 SIWZ), chyba, że oferty złoży mniej wykonawców. • po podpisaniu umowy/ów ramowej/ych Zamawiający będzie udzielał zamówień zwanych dalej „zamówieniami wykonawczymi”. Będą one dotyczyły dostaw materiałów budowlanych, sanitarnych, farb, lakierów i rozpuszczalników. Istotne elementy oferty, w oparciu o którą będzie udzielane zamówienie jednostkowe, nie mogą być mniej korzystne niż oferta złożona w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej; • wykonawca zamówienia wykonawczego zostanie wyłoniony po przeprowadzeniu negocjacji - w przypadku gdy umowa ramowa zostanie podpisana z jednym Wykonawcą (art. 101a ust.1 pkt 1). W przypadku gdy umowa ramowa zostanie podpisana z dwoma i więcej Wykonawcami – Wykonawcy zaproszeni zostaną do składania ofert na podstawie art. 101a ust.1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp. 3.5 Zamówienia realizowane będą na podstawie zamówień jednostkowych, które będą udzielane po przeprowadzeniu negocjacji (w przypadku gdy umowa ramowa zostanie podpisana z jednym Wykonawcą) lub zwróceniu się przez Zamawiającego o złożenie ofert w trybie art. 101a ust. 1 pkt. 2 lit. b ustawy Pzp (jeżeli umowa ramowa zostanie podpisana z dwoma i więcej Wykonawcami). W tym przypadku zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza na podstawie kryterium ceny spośród wszystkich złożonych ofert; 3.6 Ceny jednostkowe (materiałów budowlanych, sanitarnych, farb, lakierów i rozpuszczalników) zaproponowane w odpowiedzi na zaproszenie do negocjacji (w przypadku podpisania umowy ramowej z jednym Wykonawcą)/ składania ofert, dla poszczególnego asortymentu nie mogą być wyższe od cen jednostkowych zadeklarowanych w ofercie (patrz załącznik nr 5 do SIWZ) złożonej przez Wykonawcę w ramach postępowania na zawarcie umowy ramowej. Oferta Wykonawcy zawierająca ceny jednostkowe wyższe, będzie podlegała odrzuceniu; 3.7 Zaproszenie do składania ofert na dostawę ww. towarów, przekazane zostanie wszystkim Wykonawcom, z którymi Zamawiający zawarł umowę ramową, drogą elektroniczna na adres e-mail Wykonawcy; 3.8 Zakres poszczególnych zamówień będzie ustalany każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu jednostkowym na wykonanie poszczególnych dostaw. Zamawiający w zaproszeniu do składania ofert określi wykaz towarów (materiałów budowlanych, sanitarnych, farb, lakierów i rozpuszczalników). 3.9 Wykonawca/cy złoży/ą ofertę jednostkową do kancelarii w siedzibie Zamawiającego, w formie pisemnej, w terminie wskazanym w zaproszeniu; 3.10 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki określone w zaproszeniu do składania ofert jednostkowych i zaoferuje najniższą cenę na wykonanie dostawy m.in. materiałów budowlanych., w oparciu o kryterium określone w część I pkt 14 ppkt 14.2 SIWZ; 3.11 Wykonawca/cy zostanie/ą powiadomiony/eni przez Zamawiającego o wyborze najkorzystniejszej oferty na adres e-mail Wykonawcy/ów, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty; 3.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia oferty najtańszej lub odstąpienie od negocjacji, jeśli warunki finansowe złożonej oferty (najtańszej oferty) będą powyżej możliwości finansowych Zamawiającego lub jeśli ceny zaoferowane w formularzu cenowym będą zawyżone w stosunku do cen rynkowych; 3.13 Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie należne z tytułu zrealizowanego zamówienia jednostkowego, na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 30 dni, licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury VAT. 14.1 W odniesieniu do oferty składanej w celu podpisania umowy ramowej: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się KRYTERIUM CENY (100 %). Jako najkorzystniejsze Zamawiający wybierze trzy kolejne oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów wg poniższego wzoru: C = ( Cmin / Cx ) x 100 % gdzie: C – wyliczona ilość punktów badanej oferty (pkt) Cmin - wartość brutto oferty z najniższą ceną (w zł) Cx - wartość brutto oferty badanej (w zł) przy czym 1% = 1 pkt W umowie ramowej wskazuje się orientacyjne przewidywane ilości materiałów budowlanych, sanitarnych, farb, lakierów i rozpuszczalników. Złożone w postępowaniu oferty będą stanowiły załączniki do umów. Zaoferowane przez wykonawców ceny jednostkowe dla poszczególnych wyrobów w całym okresie obowiązywania umowy są cenami maksymalnymi z zastrzeżeniem sytuacji wskazanych we wzorze umowy. Szczegółowe zasady udzielania zamówień wykonawczych określa załącznik do SIWZ- Wzór umowy ramowej. 14.1.1. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i uzyska najwyższy bilans punktów. 14.1.2. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto za asortyment wskazany w formularzach cenowych. 14.1.3. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 14.2 W odniesieniu do oferty wykonawczej składanej w celu wykonania zamówienia jednostkowego: KRYTERIUM CENY (100%) Oferta jednostkowa będzie oceniana wg wzoru: C = ( Cmin / Cx ) x 100 % gdzie: C – wyliczona ilość punktów badanej oferty (pkt) Cmin - wartość brutto oferty z najniższą ceną (w zł) Cx - wartość brutto oferty badanej (w zł) przy czym 1% = 1 pkt 14.2.1 Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i uzyska najwyższy bilans punktów za kryterium cena. 14.2.2 Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Szczegółowe postanowienia dotyczące umów wykonawczych, określono w załączniku do SIWZ – Wzór umowy wykonawczej Uwaga: Ceny zaproponowane w odpowiedzi na zaproszenie do negocjacji (w przypadku podpisania umowy ramowej z jednym Wykonawcą)/składania ofert, dla poszczególnych grup materiałowych nie mogą być wyższe od cen zadeklarowanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach postępowania na zawarcie umowy ramowej. Oferta Wykonawcy zawierająca ceny jednostkowe wyższe, będzie podlegała odrzuceniu;
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-22, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: