Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego nad realizacją zadania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa mostu na potoku Starowiejskim w ciągu ul. Lipowej w Limanowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLimanowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-17
  • ZamawiającyMiasto Limanowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00258700
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa mostu na potoku Starowiejskim w ciągu ul. Lipowej w Limanowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Limanowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miastolimanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: miastolimanowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa mostu na potoku Starowiejskim w ciągu ul. Lipowej w Limanowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-818cbd82-3e21-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002061/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie nadoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa mostu na potoku Starowiejskim w ciągu ul. Lipowej w Limanowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal , udostępnionego również przez miniPortal
(Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl/, oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej:
sekretariat@miastolimanowa.pl
2. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane
w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do
komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 1 adres e-mail. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.
4. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe i przedmiotowe
środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby sporządza się w
postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,
.pdf, .doc, .docx, .odt.
5. Ofertę, oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
6. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:
Agnieszka Dominik (w zakresie procedury przetargowej), tel. 183372054 wew. 179, e-mail:
adominik@miastolimanowa.pl
Stanisław Gorczowski (w zakresie merytorycznym) tel.183372054 wew. 152, e-mail: sgorczowski@miastolimanowa.pl
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania za pomocą środków komunikacji elektronicznej, przy czym za datę przekazania oferty i
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP.
11. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
12. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym oferta oraz wszelkie pisma,
dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami
muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz
z tłumaczeniem na język polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Limanowa, z siedzibą: 34-600
Limanowa, ul. Jana Pawła II 9
• z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Limanowa można skontaktować się
pod adresem e-mail: iod@miastolimanowa.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz
art. 96 ust. 3 ustawy Pzp
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym
skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ani nie może naruszać integralności
protokołu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i załączników do protokołu;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania za
środków ochrony prawnej;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru
autorskiego dla zadania pn. Budowa mostu na potoku Starowiejskim w ciągu ul. Lipowej w
Limanowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ustala się następujące kryteria oceny ofert:
- cena ofertowa brutto – znaczenie: 60 pkt
- czas na podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności
inspektora nadzoru na terenie budowy – znaczenie: 40 pkt (nie mniej niż 24 godz. i nie więcej niż 48
godz.)
Maksymalną ilość punktów w kryterium czas na podjęcie działań w momencie nieprzywidzianych
zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie budowy otrzyma oferta wykonawcy,
który zaoferuje najkrótszy czas (podany w godzinach) od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego.
Minimalny możliwy do zaoferowania czas na podjęcie działań to 24 godz, a maksymalny możliwy do
zaoferowania czas na podjęcie działań to 48 godz.
W przypadku zaoferowania krótszego czasu, niż minimalny dopuszczony zgodnie z SIWZ,
Zamawiający w celu oceny oferty w niniejszym kryterium przyjmie, że wykonawca oferuje czas na
podjęcie działań równy minimalnemu, ale wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań w
czasie, który zaoferował.
W przypadku zaoferowania czasu na podjęcie działań dłuższego niż maksymalny możliwy do
zaoferowania, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Jeżeli wykonawca nie określi w
formularzu ofertowym czasu na podjęcie działań, Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje
maksymalny możliwy do zaoferowania czas
KC = CN/COB x 60 + (48 - TOB)/24 x 40
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena w PLN, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB - cena w PLN zaoferowana w ofercie badanej
2. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która uzyska największą liczbę punktów.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu
na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,
Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 ustawy Pzp.
5. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena lub jej istotne części składowe, będą wydawały się
rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego co
do możliwości wykonania zmówienia Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia
dowodów w zakresie wyliczenia ceny, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
a) zdolność występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowego
warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, ile wynika to
z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł
(słownie złotych: sto tysięcy 00/100);
d) zdolności technicznej lub zawodowej: dysponują lub będą dysponować osobami
skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności nadzorowania robót
budowlanych, w tym przynajmniej:
Inspektor nadzoru w branży mostowej, który musi posiadać następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- minimum 5 ‐ letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 3 lata przy pełnieniu
samodzielnych funkcji technicznych (kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor
nadzoru) w zakresie robót mostowych,
Wymóg posiadania 5-letniego doświadczenia dla osób, które będą wykonywać zamówienie,
weryfikowany będzie na etapie oceny spełnienia warunków udziału
w postępowaniu w stosunku do Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca
będzie zobowiązany podać ten okres w miesiącach wraz z informacją
o nazwach inwestycji oraz pełnionej funkcji. Okresy zrealizowanych inwestycji, które na siebie
nachodzą nie podlegają sumowaniu.
Inspektor nadzoru w branży drogowej, który musi posiadać uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów.
Inspektor nadzoru w branży elektrycznej, który musi posiadać uprawnienia budowlane w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające
im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów
Inspektor nadzoru w branży sanitarnej i gazowej, który musi posiadać uprawnienia budowlane w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Inspektor nadzoru w branży telekomunikacyjnej, który musi posiadać uprawnienia budowlane w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp,
sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 z póżn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego
do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108
ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. tj. o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji
administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, albo oświadczenia, że Wykonawca przed terminem składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami
lub grzywnami lub że zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;
4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108
ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. tj. o braku zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu , który należy z
wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 z póżn. zm.), które spowodowałoby zakłócenie
konkurencji lub że spowodowane tym zakłócenie konkurencji zostało wyeliminowane w inny sposób niż
przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postepowaniu o udzielenia zamówienia. Wzór oświadczenia
stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp:
1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia, wraz z potwierdzeniem, że składka za polisę została opłacona;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wzór wykazu stanowi
Załącznik Nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi
Załącznik Nr 2 do SWZ) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
3) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli
dotyczy) wraz z oświadczeniem podmiotu potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia oraz
spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na
jego zasoby (wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ) w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
4) dowód wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie złotych:
dwa tysiące 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub w kilku
następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. Ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z póżn. zm.)
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Limanowej Nr 71 8804 0000 0000 0023 3100 0004. W
przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje
termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt
2)-4), wykonawca przekazuje Zmawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę określone w ustawie Pzp,
2) z treści dokumentu musi jednoznacznie wykonać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do
zapłaty całej kwoty wadium,
3) musi być nieodwołane i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,
4) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania
ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania oferta jest dzień składania ofert),
5) treść dokumentu musi zawierać nazwę zamówienia, którego dotyczy gwarancja lub
poręczenie oraz nazwę Beneficjenta, którym jest Miasto Limanowa, z siedzibą przy ul. Jana
Pawła II 9, 34-600 Limanowa.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub
nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złożył wniosek o
zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie
odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania;
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia;
3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną;
fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem;
5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy zażądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz
możliwości zmiany zawartej umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-17 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-17 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę sensorycznego ogrodu zabaw ze strefą sportu i rekreacji - Gnojnik
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę sensorycznego ogrodu zabaw ze strefą sportu i rekreacji przy obiekcie centrum konferencyjno-bankietowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI