IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w załączniku nr 1 do umowy, dotyczących: a) lokalizacji koszy, bez dodatkowego wynagrodzenia, b) liczby koszy, z uwzględnieniem § 3 ust. 6 niniejszej umowy, c) liczby przystanków, z uwzględnieniem § 3 ust. 6 niniejszej umowy, d) liczby opróżnieni / sprzątań, z uwzględnieniem § 3 ust. 6 niniejszej umowy. 2. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 6 ust. 1 ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 2* W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 6 ust. 2 ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 nie ulegnie zmianie. * dotyczy transakcji w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-26, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Rejon nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac objętych przedmiotem umowy: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca wyposaży rejon w określoną liczbę betonowych wolnostojących koszy o minimalnej pojemności 40 litrów (usytuowanych na ulicach wymienionych w części „A” załącznika nr 1 do umowy dla poszczególnych rejonów). W przypadku rejonu nr 3 Wykonawca powinien uwzględnić w ogólnej liczbie wolnostojących koszy przypadających na ten rejon 7 koszy o pojemności 40 litrów dających się trwale zamocować do barierki. Kosze powinny być sprawne technicznie tj. nieuszkodzone, kompletne, estetyczne i czyste. Łączną ich liczbę dla poszczególnych rejonów i dokładne rozmieszczenie opisuje załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca umieści je we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należało będzie opróżnianie koszy o pojemności 70 litrów należących do Zamawiającego (usytuowanych na ulicach wymienionych w części „B” załącznika nr 1 do umowy dla poszczególnych rejonów). Kosze na przystankach zapewni Zamawiający. 2. Wykonawca oznakuje wszystkie swoje kosze w czytelny sposób za pomocą logo wskazującego na Wykonawcę, wraz z numerem telefonu, pod którym należy zgłaszać interwencje. 3. Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon (czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę. 4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej cztery razy w ciągu doby. 5. Wykonawca utrzymywał będzie stałą liczbę koszy, o której mowa w części „A” załączniku nr 1 do umowy. W razie zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące kosze w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, a zniszczony kosz usunie – w terminie 24 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenia o brakującym lub zniszczonym koszu dokonać mogą również Straż Miejska, Policja i CRG. 6. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększenia liczby przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji nie może przekroczyć w odniesieniu do koszy 15 sztuk, w odniesieniu do przystanków 10 szt. w czasie trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych sprzątań lub opróżnień koszy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji koszy w ramach rejonu. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie kosz we wskazane miejsce, bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Usługą sprzątania objęte są wszystkie przystanki autobusowe na terenie rejonów, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy. 9. Poprzez sprzątanie przystanku należy rozumieć: opróżnienie koszy na przystanku, pozamiatanie przystanku i usunięcie odpadów komunalnych (w tym również w workach,) z terenu znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie przystanku tj. do 15 metrów w każdą stronę licząc od słupka lub pionowej osi wiaty. W okresie wzrostu roślin należy również usunąć chwasty znajdujące się w obrębie wiaty, lub w przypadku jej braku w obrębie 5 m od słupka przystankowego. Chwasty należy usuwać na bieżąco bez wezwania Zamawiającego. 10. W przypadku koszy wolnostojących (część „A” i „B” ) poprzez opróżnienie kosza należy rozumieć również usunięcie odpadów z terenu znajdującego się w promieniu 5 metrów od kosza. 11. Po zakończeniu okresu umowy, wykonawca zabierze wszystkie dostarczone przez siebie kosze, najpóźniej w ciągu 48 godzin od zakończenia umowy. 12. Przystanki będą sprzątane codziennie w godzinach od 21.00 do 7:00 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. 13. Przystanki wymienione w załączniku nr 3 do umowy będą sprzątane dwa razy w ciągu doby tj. w godz. 21.00-7.00 rano oraz 17.00-18.00. 14. Kosze wolnostojące (część „A” i „B”) będą opróżniane codziennie w godz. od 21.00 do 7 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. 15. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi. Zamawiający rozumie przez to możliwość bezproblemowego skontaktowania się z wykonawcą, w szczególności w sytuacji zlecenia interwencyjnego opróżnienia kosza lub posprzątania przystanku. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy jednego interwencyjnego posprzątania przystanku lub opróżnienia kosza. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone. 17. Wykonawca wykona dodatkowe interwencyjne opróżnienie kosza (część „A” i „B”) lub posprzątanie przystanku w nieprzekraczalnym terminie do 2 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. 18. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (np.: przystanek nie został posprzątany i odchwaszczony, kosz nie został opróżniony, wokół kosza zalegają odpady, brakujące kosze nie są uzupełnione, niewłaściwa realizacja interwencyjnego opróżnienia koszy lub posprzątanie przystanku, nie usunięto zniszczonego kosza, kosz nie został przeniesiony we wskazane miejsce, kosz nie odpowiada wymogom, o których mowa w ust. 1 i 2), Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą, o której mowa w § 11 ust 1 pkt 1)/§ 11 * ust. 1 pkt 1) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy lub przystanków. 19. Wykonawca posadowi wszystkie wolnostojące kosze, o których mowa w części „A” załącznika nr 1 do umowy w dniach 01-04.06.2020 roku. W razie stwierdzenia, że wyżej wymienione kosze nie zostały rozstawione w terminie, Zamawiający zastosuje karę, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt 2)/ § 11 * ust. 1 pkt 2) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy, za każdy dzień opóźnienia. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1) Szacunkowa ilość koszy jakie mogą zostać zniszczone lub skradzione w trakcie trwania umowy wynosi ok. 15 sztuk (dla każdego rejonu). 2) Szacunkowa ilość zleceń zmiany lokalizacji koszy w trakcie trwania umowy: ok. 10 szt (dla każdego rejonu). 3) Szacunkowa ilość interwencji - jedno interwencyjne opróżnianie koszy i jedno interwencyjne sprzątanie przystanku (dla każdego rejonu). 4) Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększenia liczby przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji nie może przekroczyć w odniesieniu do koszy 15 sztuk, w odniesieniu do przystanków 10 szt. w czasie trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych sprzątań lub opróżnień koszy. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, zostały określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Opisane przez Zamawiającego usługi mają ustalone standardy jakościowe tzn. są to typowe usługi, które obejmują sprzątanie przystanków oraz opróżnianie koszy, Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte sprzątaniem oraz opróżnianiem koszy, w tym. m.in. dojazd do przystanku i kosza, opróżnienie kosza i pozamiatanie przystanku oraz terenu wokół kosza. Tereny na których znajdują się kosze oraz przystanki są ogólnodostępne, a ich eksploatacja nie wiąże się z żadnymi kosztami, oprócz kosztów bieżącego ich utrzymania. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazał wszelkie czynności niezbędne do wykonania usługi. Tym samym opisał również wszelkie koszty związane z korzystaniem z niniejszych terenów. Jedynym kosztem ponoszonym w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia jest więc opłata za jego wykonanie. Cena realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedyny koszt ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) termin wykonania zamówienia: od 1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Rejon nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac objętych przedmiotem umowy: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca wyposaży rejon w określoną liczbę betonowych wolnostojących koszy o minimalnej pojemności 40 litrów (usytuowanych na ulicach wymienionych w części „A” załącznika nr 1 do umowy dla poszczególnych rejonów). W przypadku rejonu nr 3 Wykonawca powinien uwzględnić w ogólnej liczbie wolnostojących koszy przypadających na ten rejon 7 koszy o pojemności 40 litrów dających się trwale zamocować do barierki. Kosze powinny być sprawne technicznie tj. nieuszkodzone, kompletne, estetyczne i czyste. Łączną ich liczbę dla poszczególnych rejonów i dokładne rozmieszczenie opisuje załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca umieści je we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należało będzie opróżnianie koszy o pojemności 70 litrów należących do Zamawiającego (usytuowanych na ulicach wymienionych w części „B” załącznika nr 1 do umowy dla poszczególnych rejonów). Kosze na przystankach zapewni Zamawiający. 2. Wykonawca oznakuje wszystkie swoje kosze w czytelny sposób za pomocą logo wskazującego na Wykonawcę, wraz z numerem telefonu, pod którym należy zgłaszać interwencje. 3. Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon (czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę. 4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej cztery razy w ciągu doby. 5. Wykonawca utrzymywał będzie stałą liczbę koszy, o której mowa w części „A” załączniku nr 1 do umowy. W razie zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące kosze w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, a zniszczony kosz usunie – w terminie 24 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenia o brakującym lub zniszczonym koszu dokonać mogą również Straż Miejska, Policja i CRG. 6. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększenia liczby przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji nie może przekroczyć w odniesieniu do koszy 15 sztuk, w odniesieniu do przystanków 10 szt. w czasie trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych sprzątań lub opróżnień koszy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji koszy w ramach rejonu. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie kosz we wskazane miejsce, bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Usługą sprzątania objęte są wszystkie przystanki autobusowe na terenie rejonów, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy. 9. Poprzez sprzątanie przystanku należy rozumieć: opróżnienie koszy na przystanku, pozamiatanie przystanku i usunięcie odpadów komunalnych (w tym również w workach,) z terenu znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie przystanku tj. do 15 metrów w każdą stronę licząc od słupka lub pionowej osi wiaty. W okresie wzrostu roślin należy również usunąć chwasty znajdujące się w obrębie wiaty, lub w przypadku jej braku w obrębie 5 m od słupka przystankowego. Chwasty należy usuwać na bieżąco bez wezwania Zamawiającego. 10. W przypadku koszy wolnostojących (część „A” i „B” ) poprzez opróżnienie kosza należy rozumieć również usunięcie odpadów z terenu znajdującego się w promieniu 5 metrów od kosza. 11. Po zakończeniu okresu umowy, wykonawca zabierze wszystkie dostarczone przez siebie kosze, najpóźniej w ciągu 48 godzin od zakończenia umowy. 12. Przystanki będą sprzątane codziennie w godzinach od 21.00 do 7:00 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. 13. Przystanki wymienione w załączniku nr 3 do umowy będą sprzątane dwa razy w ciągu doby tj. w godz. 21.00-7.00 rano oraz 17.00-18.00. 14. Kosze wolnostojące (część „A” i „B”) będą opróżniane codziennie w godz. od 21.00 do 7 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. 15. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi. Zamawiający rozumie przez to możliwość bezproblemowego skontaktowania się z wykonawcą, w szczególności w sytuacji zlecenia interwencyjnego opróżnienia kosza lub posprzątania przystanku. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy jednego interwencyjnego posprzątania przystanku lub opróżnienia kosza. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone. 17. Wykonawca wykona dodatkowe interwencyjne opróżnienie kosza (część „A” i „B”) lub posprzątanie przystanku w nieprzekraczalnym terminie do 2 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. 18. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (np.: przystanek nie został posprzątany i odchwaszczony, kosz nie został opróżniony, wokół kosza zalegają odpady, brakujące kosze nie są uzupełnione, niewłaściwa realizacja interwencyjnego opróżnienia koszy lub posprzątanie przystanku, nie usunięto zniszczonego kosza, kosz nie został przeniesiony we wskazane miejsce, kosz nie odpowiada wymogom, o których mowa w ust. 1 i 2), Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą, o której mowa w § 11 ust 1 pkt 1)/§ 11 * ust. 1 pkt 1) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy lub przystanków. 19. Wykonawca posadowi wszystkie wolnostojące kosze, o których mowa w części „A” załącznika nr 1 do umowy w dniach 01-04.06.2020 roku. W razie stwierdzenia, że wyżej wymienione kosze nie zostały rozstawione w terminie, Zamawiający zastosuje karę, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt 2)/ § 11 * ust. 1 pkt 2) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy, za każdy dzień opóźnienia. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1) Szacunkowa ilość koszy jakie mogą zostać zniszczone lub skradzione w trakcie trwania umowy wynosi ok. 15 sztuk (dla każdego rejonu). 2) Szacunkowa ilość zleceń zmiany lokalizacji koszy w trakcie trwania umowy: ok. 10 szt (dla każdego rejonu). 3) Szacunkowa ilość interwencji - jedno interwencyjne opróżnianie koszy i jedno interwencyjne sprzątanie przystanku (dla każdego rejonu). 4) Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększenia liczby przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji nie może przekroczyć w odniesieniu do koszy 15 sztuk, w odniesieniu do przystanków 10 szt. w czasie trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych sprzątań lub opróżnień koszy. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, zostały określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Opisane przez Zamawiającego usługi mają ustalone standardy jakościowe tzn. są to typowe usługi, które obejmują sprzątanie przystanków oraz opróżnianie koszy, Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte sprzątaniem oraz opróżnianiem koszy, w tym. m.in. dojazd do przystanku i kosza, opróżnienie kosza i pozamiatanie przystanku oraz terenu wokół kosza. Tereny na których znajdują się kosze oraz przystanki są ogólnodostępne, a ich eksploatacja nie wiąże się z żadnymi kosztami, oprócz kosztów bieżącego ich utrzymania. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazał wszelkie czynności niezbędne do wykonania usługi. Tym samym opisał również wszelkie koszty związane z korzystaniem z niniejszych terenów. Jedynym kosztem ponoszonym w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia jest więc opłata za jego wykonanie. Cena realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedyny koszt ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) termin wykonania zamówienia: od 1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Rejon nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac objętych przedmiotem umowy: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca wyposaży rejon w określoną liczbę betonowych wolnostojących koszy o minimalnej pojemności 40 litrów (usytuowanych na ulicach wymienionych w części „A” załącznika nr 1 do umowy dla poszczególnych rejonów). W przypadku rejonu nr 3 Wykonawca powinien uwzględnić w ogólnej liczbie wolnostojących koszy przypadających na ten rejon 7 koszy o pojemności 40 litrów dających się trwale zamocować do barierki. Kosze powinny być sprawne technicznie tj. nieuszkodzone, kompletne, estetyczne i czyste. Łączną ich liczbę dla poszczególnych rejonów i dokładne rozmieszczenie opisuje załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca umieści je we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należało będzie opróżnianie koszy o pojemności 70 litrów należących do Zamawiającego (usytuowanych na ulicach wymienionych w części „B” załącznika nr 1 do umowy dla poszczególnych rejonów). Kosze na przystankach zapewni Zamawiający. 2. Wykonawca oznakuje wszystkie swoje kosze w czytelny sposób za pomocą logo wskazującego na Wykonawcę, wraz z numerem telefonu, pod którym należy zgłaszać interwencje. 3. Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon (czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę. 4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej cztery razy w ciągu doby. 5. Wykonawca utrzymywał będzie stałą liczbę koszy, o której mowa w części „A” załączniku nr 1 do umowy. W razie zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące kosze w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, a zniszczony kosz usunie – w terminie 24 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenia o brakującym lub zniszczonym koszu dokonać mogą również Straż Miejska, Policja i CRG. 6. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększenia liczby przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji nie może przekroczyć w odniesieniu do koszy 15 sztuk, w odniesieniu do przystanków 10 szt. w czasie trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych sprzątań lub opróżnień koszy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji koszy w ramach rejonu. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie kosz we wskazane miejsce, bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Usługą sprzątania objęte są wszystkie przystanki autobusowe na terenie rejonów, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy. 9. Poprzez sprzątanie przystanku należy rozumieć: opróżnienie koszy na przystanku, pozamiatanie przystanku i usunięcie odpadów komunalnych (w tym również w workach,) z terenu znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie przystanku tj. do 15 metrów w każdą stronę licząc od słupka lub pionowej osi wiaty. W okresie wzrostu roślin należy również usunąć chwasty znajdujące się w obrębie wiaty, lub w przypadku jej braku w obrębie 5 m od słupka przystankowego. Chwasty należy usuwać na bieżąco bez wezwania Zamawiającego. 10. W przypadku koszy wolnostojących (część „A” i „B” ) poprzez opróżnienie kosza należy rozumieć również usunięcie odpadów z terenu znajdującego się w promieniu 5 metrów od kosza. 11. Po zakończeniu okresu umowy, wykonawca zabierze wszystkie dostarczone przez siebie kosze, najpóźniej w ciągu 48 godzin od zakończenia umowy. 12. Przystanki będą sprzątane codziennie w godzinach od 21.00 do 7:00 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. 13. Przystanki wymienione w załączniku nr 3 do umowy będą sprzątane dwa razy w ciągu doby tj. w godz. 21.00-7.00 rano oraz 17.00-18.00. 14. Kosze wolnostojące (część „A” i „B”) będą opróżniane codziennie w godz. od 21.00 do 7 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. 15. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi. Zamawiający rozumie przez to możliwość bezproblemowego skontaktowania się z wykonawcą, w szczególności w sytuacji zlecenia interwencyjnego opróżnienia kosza lub posprzątania przystanku. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy jednego interwencyjnego posprzątania przystanku lub opróżnienia kosza. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone. 17. Wykonawca wykona dodatkowe interwencyjne opróżnienie kosza (część „A” i „B”) lub posprzątanie przystanku w nieprzekraczalnym terminie do 2 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. 18. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (np.: przystanek nie został posprzątany i odchwaszczony, kosz nie został opróżniony, wokół kosza zalegają odpady, brakujące kosze nie są uzupełnione, niewłaściwa realizacja interwencyjnego opróżnienia koszy lub posprzątanie przystanku, nie usunięto zniszczonego kosza, kosz nie został przeniesiony we wskazane miejsce, kosz nie odpowiada wymogom, o których mowa w ust. 1 i 2), Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą, o której mowa w § 11 ust 1 pkt 1)/§ 11 * ust. 1 pkt 1) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy lub przystanków. 19. Wykonawca posadowi wszystkie wolnostojące kosze, o których mowa w części „A” załącznika nr 1 do umowy w dniach 01-04.06.2020 roku. W razie stwierdzenia, że wyżej wymienione kosze nie zostały rozstawione w terminie, Zamawiający zastosuje karę, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt 2)/ § 11 * ust. 1 pkt 2) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy, za każdy dzień opóźnienia. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1) Szacunkowa ilość koszy jakie mogą zostać zniszczone lub skradzione w trakcie trwania umowy wynosi ok. 15 sztuk (dla każdego rejonu). 2) Szacunkowa ilość zleceń zmiany lokalizacji koszy w trakcie trwania umowy: ok. 10 szt (dla każdego rejonu). 3) Szacunkowa ilość interwencji - jedno interwencyjne opróżnianie koszy i jedno interwencyjne sprzątanie przystanku (dla każdego rejonu). 4) Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększenia liczby przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji nie może przekroczyć w odniesieniu do koszy 15 sztuk, w odniesieniu do przystanków 10 szt. w czasie trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych sprzątań lub opróżnień koszy. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, zostały określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Opisane przez Zamawiającego usługi mają ustalone standardy jakościowe tzn. są to typowe usługi, które obejmują sprzątanie przystanków oraz opróżnianie koszy, Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte sprzątaniem oraz opróżnianiem koszy, w tym. m.in. dojazd do przystanku i kosza, opróżnienie kosza i pozamiatanie przystanku oraz terenu wokół kosza. Tereny na których znajdują się kosze oraz przystanki są ogólnodostępne, a ich eksploatacja nie wiąże się z żadnymi kosztami, oprócz kosztów bieżącego ich utrzymania. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazał wszelkie czynności niezbędne do wykonania usługi. Tym samym opisał również wszelkie koszty związane z korzystaniem z niniejszych terenów. Jedynym kosztem ponoszonym w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia jest więc opłata za jego wykonanie. Cena realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedyny koszt ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) termin wykonania zamówienia: od 1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Rejon nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac objętych przedmiotem umowy: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca wyposaży rejon w określoną liczbę betonowych wolnostojących koszy o minimalnej pojemności 40 litrów (usytuowanych na ulicach wymienionych w części „A” załącznika nr 1 do umowy dla poszczególnych rejonów). W przypadku rejonu nr 3 Wykonawca powinien uwzględnić w ogólnej liczbie wolnostojących koszy przypadających na ten rejon 7 koszy o pojemności 40 litrów dających się trwale zamocować do barierki. Kosze powinny być sprawne technicznie tj. nieuszkodzone, kompletne, estetyczne i czyste. Łączną ich liczbę dla poszczególnych rejonów i dokładne rozmieszczenie opisuje załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca umieści je we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należało będzie opróżnianie koszy o pojemności 70 litrów należących do Zamawiającego (usytuowanych na ulicach wymienionych w części „B” załącznika nr 1 do umowy dla poszczególnych rejonów). Kosze na przystankach zapewni Zamawiający. 2. Wykonawca oznakuje wszystkie swoje kosze w czytelny sposób za pomocą logo wskazującego na Wykonawcę, wraz z numerem telefonu, pod którym należy zgłaszać interwencje. 3. Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon (czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę. 4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej cztery razy w ciągu doby. 5. Wykonawca utrzymywał będzie stałą liczbę koszy, o której mowa w części „A” załączniku nr 1 do umowy. W razie zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące kosze w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, a zniszczony kosz usunie – w terminie 24 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenia o brakującym lub zniszczonym koszu dokonać mogą również Straż Miejska, Policja i CRG. 6. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększenia liczby przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji nie może przekroczyć w odniesieniu do koszy 15 sztuk, w odniesieniu do przystanków 10 szt. w czasie trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych sprzątań lub opróżnień koszy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji koszy w ramach rejonu. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie kosz we wskazane miejsce, bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Usługą sprzątania objęte są wszystkie przystanki autobusowe na terenie rejonów, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy. 9. Poprzez sprzątanie przystanku należy rozumieć: opróżnienie koszy na przystanku, pozamiatanie przystanku i usunięcie odpadów komunalnych (w tym również w workach,) z terenu znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie przystanku tj. do 15 metrów w każdą stronę licząc od słupka lub pionowej osi wiaty. W okresie wzrostu roślin należy również usunąć chwasty znajdujące się w obrębie wiaty, lub w przypadku jej braku w obrębie 5 m od słupka przystankowego. Chwasty należy usuwać na bieżąco bez wezwania Zamawiającego. 10. W przypadku koszy wolnostojących (część „A” i „B” ) poprzez opróżnienie kosza należy rozumieć również usunięcie odpadów z terenu znajdującego się w promieniu 5 metrów od kosza. 11. Po zakończeniu okresu umowy, wykonawca zabierze wszystkie dostarczone przez siebie kosze, najpóźniej w ciągu 48 godzin od zakończenia umowy. 12. Przystanki będą sprzątane codziennie w godzinach od 21.00 do 7:00 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. 13. Przystanki wymienione w załączniku nr 3 do umowy będą sprzątane dwa razy w ciągu doby tj. w godz. 21.00-7.00 rano oraz 17.00-18.00. 14. Kosze wolnostojące (część „A” i „B”) będą opróżniane codziennie w godz. od 21.00 do 7 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. 15. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi. Zamawiający rozumie przez to możliwość bezproblemowego skontaktowania się z wykonawcą, w szczególności w sytuacji zlecenia interwencyjnego opróżnienia kosza lub posprzątania przystanku. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy jednego interwencyjnego posprzątania przystanku lub opróżnienia kosza. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone. 17. Wykonawca wykona dodatkowe interwencyjne opróżnienie kosza (część „A” i „B”) lub posprzątanie przystanku w nieprzekraczalnym terminie do 2 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. 18. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (np.: przystanek nie został posprzątany i odchwaszczony, kosz nie został opróżniony, wokół kosza zalegają odpady, brakujące kosze nie są uzupełnione, niewłaściwa realizacja interwencyjnego opróżnienia koszy lub posprzątanie przystanku, nie usunięto zniszczonego kosza, kosz nie został przeniesiony we wskazane miejsce, kosz nie odpowiada wymogom, o których mowa w ust. 1 i 2), Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą, o której mowa w § 11 ust 1 pkt 1)/§ 11 * ust. 1 pkt 1) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy lub przystanków. 19. Wykonawca posadowi wszystkie wolnostojące kosze, o których mowa w części „A” załącznika nr 1 do umowy w dniach 01-04.06.2020 roku. W razie stwierdzenia, że wyżej wymienione kosze nie zostały rozstawione w terminie, Zamawiający zastosuje karę, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt 2)/ § 11 * ust. 1 pkt 2) umowy, w odniesieniu do każdego z koszy, za każdy dzień opóźnienia. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1) Szacunkowa ilość koszy jakie mogą zostać zniszczone lub skradzione w trakcie trwania umowy wynosi ok. 15 sztuk (dla każdego rejonu). 2) Szacunkowa ilość zleceń zmiany lokalizacji koszy w trakcie trwania umowy: ok. 10 szt (dla każdego rejonu). 3) Szacunkowa ilość interwencji - jedno interwencyjne opróżnianie koszy i jedno interwencyjne sprzątanie przystanku (dla każdego rejonu). 4) Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększenia liczby przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji nie może przekroczyć w odniesieniu do koszy 15 sztuk, w odniesieniu do przystanków 10 szt. w czasie trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych sprzątań lub opróżnień koszy. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, zostały określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Opisane przez Zamawiającego usługi mają ustalone standardy jakościowe tzn. są to typowe usługi, które obejmują sprzątanie przystanków oraz opróżnianie koszy, Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte sprzątaniem oraz opróżnianiem koszy, w tym. m.in. dojazd do przystanku i kosza, opróżnienie kosza i pozamiatanie przystanku oraz terenu wokół kosza. Tereny na których znajdują się kosze oraz przystanki są ogólnodostępne, a ich eksploatacja nie wiąże się z żadnymi kosztami, oprócz kosztów bieżącego ich utrzymania. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazał wszelkie czynności niezbędne do wykonania usługi. Tym samym opisał również wszelkie koszty związane z korzystaniem z niniejszych terenów. Jedynym kosztem ponoszonym w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia jest więc opłata za jego wykonanie. Cena realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedyny koszt ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) termin wykonania zamówienia: od 1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.