Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 3 ZADANIA.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-17
  • ZamawiającyZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-09
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00080622
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 3 ZADANIA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 3 ZADANIA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1169fdb-9fa1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040310/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługa kontroli i nadzoru technicznego - przegląd instalacji gazowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej
https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://zzk-wroc.logintrade.net.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem:
https://zzkwroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne. Pełną obsługę techniczną
platformy zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71/787 37 57; +48 71/787 35 34; +48 71/787 37 27; e-mail: helpdesk@logintrade.net. Wszelkie zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o
udzielenie zamówienia udostępniane będą na wymienionej wyżej platformie zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w Rozdziale XVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/13/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych wykonywana jest zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1) ppkt c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Zakres okresowej kontroli obiektów budowlanych polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach obejmuje wykonanie prac kontrolnych od zaworu głównego na przewodzie doprowadzającym gaz do budynku do odbiorników gazu oraz sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z wykonaną kontrolą zwanych dalej ,,Dokumentacją z kontroli”. ZADANIE nr I – rejon A, B, Ł, R. Ilość lokali w budynkach: 3 338 szt. Ilość budynków: 370 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 1) Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostaną ustalone w wyniku negocjacji. Udzielenie zamówienia jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. 2)Zamówienie może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego i będzie udzielone w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Wrocław powierzonych w zarząd Zamawiającemu. 3)Zamówienie zostanie udzielone na warunkach podobnych do warunków udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość usług zostanie ustalona na podstawie przyjętej w umowie podstawowej ceny jednostkowej brutto za wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej dla jednego lokalu. 4) Dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto za wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej dla jednego lokalu po upływie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego o max. 10 %, a po upływie 24 miesięcy o max. 15 %.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy wyznaczony do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych wykonywana jest zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1) ppkt c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Zakres okresowej kontroli obiektów budowlanych polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach obejmuje wykonanie prac kontrolnych od zaworu głównego na przewodzie doprowadzającym gaz do budynku do odbiorników gazu oraz sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z wykonaną kontrolą zwanych dalej ,,Dokumentacją z kontroli”. ZADANIE nr II – rejon F, G, S, U, O, P, T. Ilość lokali w budynkach: 1 957 szt. Ilość budynków: 153 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 1)Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostaną ustalone w wyniku negocjacji. Udzielenie zamówienia jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. 2)Zamówienie może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego i będzie udzielone w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Wrocław powierzonych w zarząd Zamawiającemu. 3)Zamówienie zostanie udzielone na warunkach podobnych do warunków udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość usług zostanie ustalona na podstawie przyjętej w umowie podstawowej ceny jednostkowej brutto za wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej dla jednego lokalu. 4)Dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto za wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej dla jednego lokalu po upływie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego o max. 10 %, a po upływie 24 miesięcy o max. 15 %.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy wyznaczony do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych wykonywana jest zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1) ppkt c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Zakres okresowej kontroli obiektów budowlanych polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach obejmuje wykonanie prac kontrolnych od zaworu głównego na przewodzie doprowadzającym gaz do budynku do odbiorników gazu oraz sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z wykonaną kontrolą zwanych dalej ,,Dokumentacją z kontroli”. ZADANIE nr III – rejon H, I. Ilość lokali w budynkach: 2 178 szt. Ilość budynków: 130 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 1)Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostaną ustalone w wyniku negocjacji. Udzielenie zamówienia jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. 2)Zamówienie może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego i będzie udzielone w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Wrocław powierzonych w zarząd Zamawiającemu. 3)Zamówienie zostanie udzielone na warunkach podobnych do warunków udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość usług zostanie ustalona na podstawie przyjętej w umowie podstawowej ceny jednostkowej brutto za wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej dla jednego lokalu. 4)Dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto za wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej dla jednego lokalu po upływie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego o max. 10 %, a po upływie 24 miesięcy o max. 15 %.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy wyznaczony do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi wykazać, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie usługi okresowej kontroli obiektów budowlanych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, zrealizowane w okresie maksymalnie 12 miesięcy, w ramach nie więcej niż dwóch umów.
Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje usługi o szerszym zakresie niż wskazany powyżej, zobowiązany jest wskazać wartość usług żądanych przez Zamawiającego.
2) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
ZADANIE I-II:
a) co najmniej 3 (trzy) osoby posiadające kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych w zakresie kontrolno-pomiarowym,
b) co najmniej 1 (jedna) osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie dozoru urządzeń, instalacji i sieci gazowych w zakresie kontrolno-pomiarowym.
ZADANIE III:
a) co najmniej 2 (dwie) osoby posiadające kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych w zakresie kontrolno-pomiarowym,
b) co najmniej 1 (jedna) osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie dozoru urządzeń, instalacji i sieci gazowych w zakresie kontrolno-pomiarowym.
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż 1 (jedno) ZADANIE Zamawiający wymaga, aby w każdym ZADANIU zostały wskazane inne osoby posiadające wskazane powyżej kwalifikacje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (wzór, załącznik nr 6 do SWZ), 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wzór, załącznik nr 7 i 7a do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
ZADANIE nr I - 600 zł (słownie: sześćset złotych),
ZADANIE nr II - 400 zł (słownie: czterysta złotych),
ZADANIE nr III - 400 zł (słownie: czterysta złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtedy: ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór, załącznik nr 5 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe zapisy dotyczące rodzaju i zakresu zmian do umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera wzór umowy, stanowiąc załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 12:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę uruchomienie nowej piły łańcuchowej firmy Kraft&dele- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę uruchomienie nowej piły łańcuchowej firmy Kraft&dele. Nie chce się uruchomić po raz pierwszy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI