Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023 postępowanie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA RUDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023 postępowanie 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06141d2b-57b2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010416/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odśnieżanie dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności zadawanie pytań, umieszczanie zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie publikowanego postępowania za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS.
https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie portalu dostępnym pod w/w adresem.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych folderów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje wymagane na podstawie art. 13 ust. 1 i 3
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn.zm.) zamieszczone zostały w Specyfikacji
Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje wymagane na podstawie art. 13 ust. 1 i 3
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn.zm.) zamieszczone zostały w Specyfikacji
Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części (szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ):
Część nr 1. Bartnica , Świerki , Ludwikowice Kłodzkie, Sokolec i Bieganów
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie posługiwać się następującymi kryteriami:
1. CENA PRACY SPRZĘTU DO ODŚNIEŻANIA 60%
2. CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA) 30%
3. CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części (szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ):
Część nr 2. Jugów dolny
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie posługiwać się następującymi kryteriami:
1. CENA PRACY SPRZĘTU DO ODŚNIEŻANIA 60%
2. CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA) 30%
3. CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części (szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ):
Część nr 3. Jugów górny
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie posługiwać się następującymi kryteriami:
1. CENA PRACY SPRZĘTU DO ODŚNIEŻANIA 60%
2. CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA) 30%
3. CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części (szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ):
Część nr 4. Przygórze, Wolibórz, Dzikowiec
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie posługiwać się następującymi kryteriami:
1. CENA PRACY SPRZĘTU DO ODŚNIEŻANIA 60%
2. CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA) 30%
3. CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części (szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ):
Część nr 5. Nowa Wieś, Czerwieńczyce, Bożków
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie posługiwać się następującymi kryteriami:
1. CENA PRACY SPRZĘTU DO ODŚNIEŻANIA 60%
2. CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA) 30%
3. CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA PRACY SPRZĘTU DO USZORSTNIANIA (POSYPYWANIA)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PRZYSTĄPIENIA WYKONAWCY DO ODŚNIEŻANIA LUB USZORSTNIANIA
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – składane na wezwanie Zamawiającego.
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – składane na wezwanie Zamawiającego.
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – składane na wezwanie Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zawierający w szczególności:
Dla części nr 1 Bartnica , Świerki , Ludwikowice Kłodzkie, Sokolec i Bieganów
Wymagany sprzęt:
Minimum 2 szt sprzętu koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnymlub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym w tym jeden sprzęt wyposażony w urządzenie do uszorstniania (posypywania) dróg.
Dla części nr 2 Jugów dolny
Wymagany sprzęt:
Minimum 1 szt sprzętu koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnymlub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym w tym jeden sprzęt wyposażony w urządzenie do uszorstniania (posypywania) dróg
Dla części nr 3 Jugów górny
Wymagany sprzęt:
Minimum 1 szt sprzętu koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym w tym jeden sprzęt wyposażony w urządzenie do uszorstniania (posypywania) dróg
Dla części nr 4 Przygórze, Wolibórz, Dzikowiec
Wymagany sprzęt:
Minimum 2 szt sprzętu koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym w tym jeden sprzęt wyposażony w urządzenie do uszorstniania (posypywania) dróg
Dla części nr 5 Nowa Wieś, Czerwieńczyce, Bożków
Wymagany sprzęt:
Minimum 1 szt sprzętu koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnymlub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym w tym jeden sprzęt wyposażony w urządzenie do uszorstniania (posypywania) dróg.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 2
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z zapisami SWZ