I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowa Ruda, krajowy numer identyfikacyjny
89071814200000, ul.
ul. Niepodległości
1
,
57-400
Nowa Ruda, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(74) 872 09 00, , e-mail
sylwia@gmina.nowaruda.pl, , faks
(74) 872 50 83.
Adres strony internetowej (URL):
http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
BRAK WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ: ppkt 1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.8. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.9. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.10. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.2. ppkt 1 SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w ramach uregulowań art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-08, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Jugów górny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Wymagany sprzęt: koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Zadanie wykonywane w czasie do 285 godzin pracy sprzętu, 10,56 km dróg do odśnieżania. 2.Obszar : I. Drogi gminne 1. Jugów – ul. Małachowskiego (z częścią Świętojańskiej),118530 D 2,200 km 2. Jugów – ul. Młynarska, 118531 D 0,400 km 3. Jugów – ul. Sikorskiego, 118532 D 0,800 km 4. Jugów – ul. Sikorskiego II , 118533 D 0,850 km 5. Jugów – ul. Jabłońska ,118534 D 0,800 km 6. Jugów – ul. Kopernika, 118535 D 0,900 km 7. Jugów –ul. Olimpijska ,118527 D 0,480 km 8. Jugów- ul. Berneńska, 118537 D 0,200 km 9. Jugów – ul. Jana,118528 D 1,100 km 10. Jugów- ul. Słowiańska, 118539 D 0,200 km 11. Jugów – ul. Staszica, 118529 D 0,830 km Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 8,760 km II. Drogi wewnętrzne 1. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 807dr – ul. Kościuszki 1,230 km 2. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 741 dr 0,320 km 3. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 741 dr 0,250 km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania: 1,800 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Nowa Wieś, Czerwieńczyce, Bożków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymagany sprzęt: koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Zadanie wykonywane w czasie do 180 godzin pracy sprzętu, 13,915 km dróg do odśnieżania 2. Obszar: 2.1 Obszar Sołectwa Nowa Wieś I. Drogi gminne: 1. Nowa Wieś – od drogi powiatowej w kierunku budynku nr 40 120384 D 0,390km Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 0,390km II. Drogi wewnętrzne: Nowa Wieś – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 176 dr 0,050km Nowa Wieś – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 186 dr 0,120km Nowa Wieś – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 185 dr 0,060km Nowa Wieś – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 181 dr 0,070km Nowa Wieś – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 200 dr 0,160km Nowa Wieś – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 202 dr 0,050km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 0,510km 2.2 Obszar Sołectwa Czerwieńczyce I. Drogi gminne: 1. Czerwieńczyce - Bożków 317 dr 120386D 0,210km 2. Czerwieńczyce – Dzikowiec (Dębówka) 329/1dr 120387D 0,100km Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 0, 310km Drogi gminne wewnętrzne: 1.Czerwieńczyce – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 347dr,281/14dr 0,165km 2.Czerwieńczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 343/1dr 0,115km 3.Czerwieńczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 326 dr, 85/4 dr 0,145km 4.Czerwieńczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 332/1 dr 0,170km 5.Czerwieńczyce – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 334 dr 0,230km 6.Czerwieńczyce – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 318 dr 0,115km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 0, 940km 2.3 Obszar Sołectwa Koszyn I. Drogi gminne: 1. Bożków - Koszyn osiedle 17/1dr, 17/2dr 120388 D 0,230km 2. Bożków - Koszyn 5 dr, 28/19dr, 35dr 120389 D 1,150km 3. Bożków - Koszyn do sklepu 29dr 120390 D 0,200km Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 1,580km II. Drogi wewnętrzne 1. Koszyn- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 36 dr,57/2 dr,40/31dr 0,700km 2. Koszyn- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 7 dr 0,060km 3. Koszyn- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 1/16, (droga do budynku nr 16 do nr 9) 0,070km 4. Koszyn- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 48/4dr,50dr 0,100km 5. Czerwieńczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 3/2dr,3/5dr 0,100km 6. Czerwieńczyce-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 323dr 0,075km 7. Czerwieńczyce-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 319,416,412/2 0,455km 8. Czerwieńczyce-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 16/6dr 0,050km 9.Czerwieńczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 10/23dr 0,115km 10. Czerwieńczyce-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 324 dr (droga do budynku nr 125) 0,250km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 1,975km 2.4 Obszar Sołectwa Bożków I. Drogi gminne: 1. Bożków – droga na Osiedle Słoneczne 120391 D 0,400km 2. Bożków – od drogi powiatowej koło posesji nr 189 120392 D 0,400km 3. Bożków – od drogi powiatowej Koło „starego” przedszkola 120393 D 0,170km 4. Bożków -– od drogi powiatowej koło posesji nr 23 120394 D 0,650km 5. Czerwieńczyce – Bożków wzdłuż granicy wsi (212/1dr) 120385D 0,750km 6. Czerwieńczyce - Bożków w kierunku Święcka 120386D 1,250km Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 3,620km II. Drogi wewnętrzne: 1.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 457/1dr, 461dr, 458 dr 0,160 km 2.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 476 dr 0,050 km 3.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 445/2 dr 0,500 km 4.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 408/2 dr 0,930 km 5.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 442/2 dr 0,550 km 6.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 375/3 dr 0,030 km 7.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 373/3 dr 0,140 km 8.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 371/3 dr 0,140 km 9.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 138/2 dr 0,100 km 10.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 135/7 dr 0,070 km 11.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 100 dr 0,130 km 12.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 384ls, 94 dr 0,750 km 13.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 532 dr 0,200 km 14.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 124/22 dr 0,070 km 15.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 681 dr 0,120 km 16.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 830 dr 0,220 km 17.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 636/2 dr 0,080 km 18.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 639/1 dr 0,070 km 19.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 602 dr 0,080 km 20.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 594 dr 0,060 km 21.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 587 dr 0,060 km 22.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 577/6 dr 0,040 km 23.Bożków – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 501 dr 0,040 km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 4,590km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Bieganów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymagany sprzęt: koparko – spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Zadanie wykonywane w czasie do 120 godzin pracy sprzętu, 3,985 km dróg do odśnieżania 2.Obszar: 2.1.Obszar Sołectwa Bieganów I. Drogi gminne: 1. Bieganów – od drogi powiatowej (58dr,48dr,część13dr,38/4) do granicy miasta 120395D 1,800km 2. Bieganów – od drogi powiatowej (414/4,172/7,160dr,) 120396D 1,475km Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 3,275km II . Drogi wewnętrzne: 1. Bieganów – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 13dr, 8dr 0,400km 2. Bieganów- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 172/9dr 0,225km 3. Bieganów – droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 205/10dr, 193/7dr 0,085km Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania: 0,710 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty |
20,00 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: