Odśnieżanie dróg powiatowych w roku 2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odśnieżanie dróg powiatowych w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁuków
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-01
  • ZamawiającyPOWIAT ŁUKOWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00277726
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odśnieżanie dróg powiatowych w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁUKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 2203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@starostwolukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zarząd Dróg Powiatowych

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711586627

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Łapiguz 112

1.11.4.) Miejscowość: Łuków

1.11.5.) Kod pocztowy: 21-400

1.11.6.) Województwo: lubelskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.11.9.) Numer telefonu: 25 798 2020

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp.lukow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.zdp.lukow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie dróg powiatowych w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7be0701e-4b6c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000504/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Odśnieżanie dróg powiatowych w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdplukow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdplukow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale XI SWZ - Komunikacja w postępowaniu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków;
 Inspektorem Ochrony Danych jest Magdalena Piszcz - Jóźwiak, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@starostwolukow.pl. lub tel. 25 798 22 03 wew. 210.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Odśnieżanie dróg powiatowych w 2022 roku”, znak postępowania AZ.262.12.2021;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;6
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych uniemożliwi przeprowadzenie postępowania administracyjnego lub wykonanie innej żądanej czynności urzędowej.
 Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu, o którym mowa a art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.262.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Część nr 1 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Krzywda, Stanin, Adamów, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:
1. Pług dwustronny ciężki (hydrauliczny) na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 140
2. Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 195
3. Równiarka trzyosiowa z pługiem czołowym, orientacyjna ilość godzin pracy - 20
4. Ładowarka kołowa o mocy min. 220 KM i poj. łyżki min. 3 m3, orientacyjna ilość godzin pracy - 12

Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/

6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.

2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena brutto” – KC – waga 60%
„Czas reakcji” – KCR waga 40%

3. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną przyznane według wzoru:

KC = CN / COB x 60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)

Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokrąglenie będzie polegało na:
- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.

4. Punkty w kryterium „Czas reakcji” Zamawiający przyzna Wykonawcy następującą ilość punktów uzależnioną od zadeklarowanego czasu przystąpienia do realizacji usługi:
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 0 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1,5 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 20 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 40 pkt

Maksymalna liczba punktów jakie przyzna Zamawiający w ocenianym kryterium KCR wynosi 40 punktów.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: NO = KC + KCR
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część nr 2 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Wojcieszków, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:
1. Pług dwustronny ciężki (hydrauliczny) na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 75
2. Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku
o ładowności min. 10 ton z napędem na jedną oś, orientacyjna ilość godzin pracy - 76
3. Równiarka trzyosiowa z pługiem czołowym, orientacyjna ilość godzin pracy - 19
4. Ciągnik z pługiem jednostronnym z napędem na oś przednią i tylną o mocy min. 90 KM, orientacyjna ilość godzin pracy - 20


Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/

6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.

2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena brutto” – KC – waga 60%
„Czas reakcji” – KCR waga 40%

3. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną przyznane według wzoru:

KC = CN / COB x 60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)

Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokrąglenie będzie polegało na:
- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.

4. Punkty w kryterium „Czas reakcji” Zamawiający przyzna Wykonawcy następującą ilość punktów uzależnioną od zadeklarowanego czasu przystąpienia do realizacji usługi:
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 0 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1,5 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 20 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 40 pkt

Maksymalna liczba punktów jakie przyzna Zamawiający w ocenianym kryterium KCR wynosi 40 punktów.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: NO = KC + KCR
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:

Część nr 3 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Stoczek Łukowski, Wola Mysłowska, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:
1. Pług dwustronny ciężki (hydrauliczny) na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy -140
2. Ciągnik z pługiem jednostronnym z napędem na oś przednią i tylną o mocy min. 90 KM, orientacyjna ilość godzin pracy -100
3. Ładowarka kołowa o mocy min. 220 KM i poj. łyżki min. 3 m3, orientacyjna ilość godzin pracy -16

Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym
z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/
6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.

2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena brutto” – KC – waga 60%
„Czas reakcji” – KCR waga 40%

3. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną przyznane według wzoru:

KC = CN / COB x 60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)

Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokrąglenie będzie polegało na:
- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.

4. Punkty w kryterium „Czas reakcji” Zamawiający przyzna Wykonawcy następującą ilość punktów uzależnioną od zadeklarowanego czasu przystąpienia do realizacji usługi:
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 0 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1,5 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 20 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 40 pkt

Maksymalna liczba punktów jakie przyzna Zamawiający w ocenianym kryterium KCR wynosi 40 punktów.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: NO = KC + KCR
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:

Część nr 4. Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Adamów, Serokomla, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:

1. Pług dwustronny ciężki (hydrauliczny) na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 150
2. Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 100

Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/

6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.

2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena brutto” – KC – waga 60%
„Czas reakcji” – KCR waga 40%

3. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną przyznane według wzoru:

KC = CN / COB x 60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)

Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokrąglenie będzie polegało na:
- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.

4. Punkty w kryterium „Czas reakcji” Zamawiający przyzna Wykonawcy następującą ilość punktów uzależnioną od zadeklarowanego czasu przystąpienia do realizacji usługi:
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 0 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1,5 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 20 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 40 pkt

Maksymalna liczba punktów jakie przyzna Zamawiający w ocenianym kryterium KCR wynosi 40 punktów.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: NO = KC + KCR
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:

Część nr 5. Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Trzebieszów, Łuków, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:

1. Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość świadczenia pracy - 120

Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym
z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/
6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.

2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena brutto” – KC – waga 60%
„Czas reakcji” – KCR waga 40%

3. Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną przyznane według wzoru:

KC = CN / COB x 60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)

Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokrąglenie będzie polegało na:
- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.

4. Punkty w kryterium „Czas reakcji” Zamawiający przyzna Wykonawcy następującą ilość punktów uzależnioną od zadeklarowanego czasu przystąpienia do realizacji usługi:
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 0 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1,5 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 20 pkt;
- przystąpienie do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 1 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez ZDP w Łukowie – 40 pkt

Maksymalna liczba punktów jakie przyzna Zamawiający w ocenianym kryterium KCR wynosi 40 punktów.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: NO = KC + KCR
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem:

DLA CZĘŚCI 5:
- Pługiem jednostronnym sterowanym z kabiny na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą składa wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy (zał. nr 5 do SWZ)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
1) Oświadczenia nr 2 i 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, do oferty dołączają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ.
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
4) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Nie przewiduje się istotnej zmiany przedmiotowej umowy, w rozumieniu art. 454 Pzp.
2. Dopuszcza się zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 455 Pzp:
1) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę, w sytuacji gdy:
a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Pzp;
2) z zastrzeżeniem art. 455 ust.3 Pzp, jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych usług, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;
3) z zastrzeżeniem art. 455 ust.3 Pzp, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
3. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10%, w przypadku zamówień na usługi, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdplukow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont 33,5 m2 - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont 33,5 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI