IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:1) zmiana będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego2) przekształcenie Wykonawcy zmiana brzmienia firmy,3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy4) zmiana wynagrodzenia: w przypadku ustawowej zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towaru i usług – w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy wynagrodzenie ryczałtowe (brutto), wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian;Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-12, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg powiatowych pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagane są minimum 2 pługi odśnieżne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie drogi – usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz obiektów towarzyszących (zatok autobusowych, parkingów, itp.) zadanie nr 1 obejmuje drogi o nr - 1146B, 1147B, 1118B, 1119B, 1183,B 1184B, 1185B, 2540B, 1189B, 1190B.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg powiatowych pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagane są minimum 2 pługi odśnieżne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie drogi – usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz obiektów towarzyszących (zatok autobusowych, parkingów, itp.) zadanie nr 2 obejmuje drogi o nr - 1120B, 1123B, 1125B, 1124B, 1122B, 1121B, 1117B, 1145B, 1109B, 1110B, 1111B, 1112B, 1143B, 1142B, 1134B, 1144B;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg powiatowych pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagane są minimum 2 pługi odśnieżne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie drogi – usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz obiektów towarzyszących (zatok autobusowych, parkingów, itp.) - zadanie nr 3 obejmuje drogi o nr - 1107B, 1108B, 1106B, 1105B, 1104B, 1102B, 1103B, 1092B, 1100B, 1101B, 1098B, 1099B, 1096B, 1114B, 1115B, 1097B, 1133B, 1095B, 1094B, 1091B, 1093B;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg powiatowych pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagane są minimum 2 pługi odśnieżne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie drogi – usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz obiektów towarzyszących (zatok autobusowych, parkingów, itp.) - zadanie nr 4 obejmuje drogi o nr - 1132B, 1127B, 1131B, 1128B, 1129B, 1130B, 1137B, 1160B, 1136B, 1138B, 1140B, 1141B, 1135B;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg powiatowych pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagane są minimum 2 pługi odśnieżne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie drogi – usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz obiektów towarzyszących (zatok autobusowych, parkingów, itp.) - zadanie nr 5 obejmuje drogi o nr - 1139B, 1154B, 1153B, 1159B, 1156B, 1157B, 1158B, 1152B, 1180B, 1181B, 1171B, 1172B, 1150B, 1151B, 1149B, 1148B, 1201B, 1801B.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zwalczanie śliskości zimowej piaskarkami przy użyciu mieszanki piaskowo-solnej 20 % będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z jego załadunkiem przy ul. Ogrodowej 57 w Suwałkach. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagana jest minimum 1 piaskarka na nośniku samochodowym. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej – zapobieganie występowaniu śliskości zimowej oraz zabiegi likwidujące śliskość zimową - zadanie nr 6 obejmuje dr. o nr: 1099B, 1098B, 1097B, 1096B, 1114B, 1115B, 1133B, 1091B, 1093B, 1094B, 1095B, 1143B, 1134B, 1142B, 1144B, 1132B;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zwalczanie śliskości zimowej piaskarkami przy użyciu mieszanki piaskowo-solnej 20 % będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z jego załadunkiem przy ul. Ogrodowej 57 w Suwałkach. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagana jest minimum 1 piaskarka na nośniku samochodowym. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej – zapobieganie występowaniu śliskości zimowej oraz zabiegi likwidujące śliskość zimową - zadanie nr 7 obejmuje dr. o nr: 1121B, 1122B, 1123B, 1124B, 1120B, 1125B, 1189B, 1190B, 1185B, 1184B, 1183B, 1119B, 1118B, 1117B, 1145B, 1111B, 1112B, 1109B, 1110B, 1108B, 1107B, 1106B, 1105B, 1104B, 1103B, 1102B, 1092B, 1100B, 1101B, 1146B, 1147B, 2540B;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zwalczanie śliskości zimowej piaskarkami przy użyciu mieszanki piaskowo-solnej 20 % będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z jego załadunkiem przy ul. Ogrodowej 57 w Suwałkach. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagana jest minimum 1 piaskarka na nośniku samochodowym. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej – zapobieganie występowaniu śliskości zimowej oraz zabiegi likwidujące śliskość zimową - zadanie nr 8 obejmuje dr. o nr: 1128B, 1129B, 1130B, 1127B, 1131B, 1137B, 1160B, 1136B, 1135B, 1138B, 1140B, 1141B, 1139B, 1154B, 1156B, 1157B, 1158B, 1153B, 1159B, 1152B, 1180B, 1181B, 1171B, 1172B, 1151B, 1150B, 1149B, 1148B, 1201B, 1801B.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg powiatowych spycharkami, ładowarkami, równiarkami. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagane jest posiadanie minimum 1 jednostki sprzętowej, tj.: ładowarki o poj. minimum 2,5 m3 lub spycharki DT 75 ÷ 130 lub równiarki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie drogi – usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz obiektów towarzyszących (zatok autobusowych, parkingów, itp.) - zadanie nr 9 obejmuje dr. o nr: 1128B, 1129B, 1130B, 1094B, 1091B, 1095B, 1133B, 1093B, 1092B, 1099B, 1098B, 1096B, 1097B, 1115B, 1114B, 1112B, 1111B, 1145B, 1117B, 1100B, 1101B, 1103B, 1102B, 1104B, 1105B, 1106B, 1107B, 1108B, 1110B, 1109B, 1121B, 1122B, 1123B, 1124B, 1120B, 1118B, 1119B, 1183B, 1125B, 1190B, 1189B, 1184B, 1185B, 2540B.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg powiatowych spycharkami, ładowarkami, równiarkami. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagane jest posiadanie minimum 1 jednostki sprzętowej, tj.: ładowarki o poj. minimum 2,5 m3 lub spycharki DT 75 ÷ 130 lub równiarki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie drogi – usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz obiektów towarzyszących (zatok autobusowych, parkingów, itp.) - zadanie nr 10 obejmuje dr. o nr: 1127B, 1131B, 1137B, 1160B, 1135B, 1136B, 1138B, 1132B, 1144B, 1134B, 1142B, 1143B, 1140B, 1141B, 1139B, 1154B, 1153B, 1159B, 1156B, 1157B, 1158B, 1152B, 1147B, 1146B, 1148B, 1151B, 1150B, 1149B, 1181B, 1172B, 1171B, 1180B, 1801B, 1201B.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zwalczanie śliskości zimowej solarką, przy użyciu soli Wykonawcy w ilości 20 g/m2 przy szerokości sypania 5 m. Do obsługi wymagane jest posiadanie minimum 1 solarki na nośniku samochodowym. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej – zapobieganie występowaniu śliskości zimowej oraz zabiegi likwidujące śliskość zimową - zadanie nr 11 obejmuje zwalczanie śliskości zimowej na drodze powiatowej nr 2540B w km 0+000 – 7+160, nr 1150B w km 7+260 – 8+400, nr 1201B w km 0+000 – 0+290 lub innych drogach powiatowych wskazanych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wyposażenie sprzętowe |
20,00 |
skrócenie czasu reakcji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.11.2020 r. do dnia 31.03.2021 r. lub od rozpoczęcia do zakończenia okresu zimowego.