Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrybów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWójt Gminy Grybów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-25
  • Numer ogłoszenia621760-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621760-N-2018 z dnia 2018-09-25 r.

Wójt Gminy Grybów: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Grybów, krajowy numer identyfikacyjny 49000749400000, ul. ul. Jakubowskiego  33 , 33330   Grybów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 450 204, e-mail ug_grybow@pro.onet.pl, faks 184 450 204.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.malopolska.gov.pl/uggrybow
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.malopolska.gov.pl/uggrybow

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gminagrybow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Gmina Grybów, Ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części.
Numer referencyjny: BiI.271.26.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części. 4.2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Minimalne wymagania techniczne sprzętu odśnieżającego: 1 ciągnik rolniczy lub sprzęt koparkowo-ładowarkowy o mocy min. 44 kW z napędem na dwie osie wyposażonym w pług lemieszowy jednostronny z nakładką gumową a także rozrzutnik mechaniczny do posypywania materiałem uszarstniającym. 2) Jednostki sprzętowe używane do wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał błyskowy barwy żółtej zgodnie z wymogami ustawy prawo o ruchu drogowym. 3) Posiadanie przy sobie przez kierowcę telefonu komórkowego przez okres realizacji usług odśnieżania z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 4) Przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przeglądu przedstawionego przez Oferenta w postępowaniu przetargowym potencjału technicznego. 5) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: -organizacja usług, w tym pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych, -przestrzeganie zasad BHP oraz Kodeksu Pracy – dotyczy to również warunków bezpieczeństwa wszystkich osób podczas świadczenia usług, - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków. -posiadanie ubezpieczenia OC za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków z tytułu prowadzonej działalności. 6) Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usług w sposób odmienny niż określony w specyfikacji. 7) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 8) Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić i wycenić wszystkie usługi towarzyszące związane pośrednio z wykonywanymi usługami. 9) Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia z wyjątkiem materiału uszarstniającego obciążają wykonawcę. 10) Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 11) Wszystkie wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”. Oferowane rozwiązania równoważne nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: c) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie: 1c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy – to znaczy dla każdej z części zamówienia min. 1 ciągnik rolniczy lub sprzęt koparkowo-ładowarkowy o mocy min. 44 kW z napędem na dwie osie wyposażonym w pług lemieszowy jednostronny z nakładką gumową a także rozrzutnik mechaniczny do posypywania materiałem uszarstniającym o określonej ładowności. Pojazd ma być dopuszczony do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012r., poz.1137 ze zm.) w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu; 2c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – to znaczy dla każdej z części zamówienia min.1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania ciągnikami rolniczymi, (koparko-ładowarkami) o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz.627 ze zm.), w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu. d) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający nie dopuszcza oferowania tych samych pojazdów/sprzętu oraz tych samych uprawnionych do świadczenia usługi osób na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.1 wypełniony formularz oferty lub formularze oferty załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ – 13 części. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór określony w załączniku nr 1 do siwz oraz oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wzór określony w załączniku nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych niniejszą siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić w s t ę p n e potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. (W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Uwaga! Dla dokonania w s t ę p n e j oceny konieczne jest złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązania tego podmiotu w zakresie określonym w art.22a ust.1 zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Dokumenty podmiotowe potwierdzające spełnienie konkretnego warunku udziału w postępowaniu co do oceny udostępnionego Wykonawcy potencjału podmiotu trzeciego żądane będą przez Zamawiającego od Wykonawcy w trybie art. 26 ust.1 i 2 ustawy p.z.p., ewentualnie w trybie art.26 ust. 2 f ustawy p.z.p. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 7 do siwz) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie informację składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum). Zamawiający p r z e d udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 7.2 wykaz urządzeń technicznych (wg załącznika nr 4 do SIWZ) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – to znaczy dla każdej z części zamówienia dysponują min. 1 ciągnikiem rolniczym lub sprzętem koparkowo-ładowarkowym o mocy min. 44 kW z napędem na dwie osie wyposażonym w pług lemieszowy jednostronny z nakładką gumową a także rozrzutnik mechaniczny do posypywania materiałem uszarstniającym o określonej ładowności. Pojazd ma być dopuszczony do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012r., poz.1137 ze zm.) w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu; 7.3 wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (wg załącznika nr 5 do SIWZ) – to znaczy dla każdej z części zamówienia dysponują min.1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania ciągnikami rolniczymi lub koparko-ładowarkami o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz.627 ze zm.), w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu. 7.4 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 7.5 Zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 7.6 Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz.716); 7.7 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 7.8 Potwierdzenie aktualnego ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności (np. kopia polisy, umowy z ubezpieczycielem obowiązującej w czasie świadczenia usługi odśnieżania, zwalczania śliskości i gołoledzi.) (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy działający na podstawie wpisu do rejestru). Oferta składana przez podmioty zagraniczne 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w części 7 pkt 7.4, 7.5, 7.6, 7.7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów o których mowa w części 7 pkt , 7.4, 7.5, 7.6, 7.7 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentów jak w rozdz. 7 pkt 7.4, 7.5, 7.6, 7.7. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. W zakresie nieuregulowanym siwz, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz.U.z 2016 r., poz. 1126).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.1 wypełniony formularz oferty lub formularze oferty załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ – 13 części. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór określony w załączniku nr 1 do siwz oraz oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wzór określony w załączniku nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych niniejszą siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić w s t ę p n e potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. (W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Uwaga! Dla dokonania w s t ę p n e j oceny konieczne jest złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązania tego podmiotu w zakresie określonym w art.22a ust.1 zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Dokumenty podmiotowe potwierdzające spełnienie konkretnego warunku udziału w postępowaniu co do oceny udostępnionego Wykonawcy potencjału podmiotu trzeciego żądane będą przez Zamawiającego od Wykonawcy w trybie art. 26 ust.1 i 2 ustawy p.z.p., ewentualnie w trybie art.26 ust. 2 f ustawy p.z.p. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 7 do siwz) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie informację składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum). Zamawiający p r z e d udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 7.2 wykaz urządzeń technicznych (wg załącznika nr 4 do SIWZ) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – to znaczy dla każdej z części zamówienia dysponują min. 1 ciągnikiem rolniczym lub sprzętem koparkowo-ładowarkowym o mocy min. 44 kW z napędem na dwie osie wyposażonym w pług lemieszowy jednostronny z nakładką gumową a także rozrzutnik mechaniczny do posypywania materiałem uszarstniającym o określonej ładowności. Pojazd ma być dopuszczony do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012r., poz.1137 ze zm.) w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu; 7.3 wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (wg załącznika nr 5 do SIWZ) – to znaczy dla każdej z części zamówienia dysponują min.1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania ciągnikami rolniczymi lub koparko-ładowarkami o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz.627 ze zm.), w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu. 7.4 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 7.5 Zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 7.6 Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz.716); 7.7 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 7.8 Potwierdzenie aktualnego ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności (np. kopia polisy, umowy z ubezpieczycielem obowiązującej w czasie świadczenia usługi odśnieżania, zwalczania śliskości i gołoledzi.) (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy działający na podstawie wpisu do rejestru). Oferta składana przez podmioty zagraniczne 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w części 7 pkt 7.4, 7.5, 7.6, 7.7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów o których mowa w części 7 pkt , 7.4, 7.5, 7.6, 7.7 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentów jak w rozdz. 7 pkt 7.4, 7.5, 7.6, 7.7. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. W zakresie nieuregulowanym siwz, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz.U.z 2016 r., poz. 1126).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Część 1 – 600 zł. 2. Część 2 – 600 zł. 3. Część 3 – 750 zł. 4. Część 4 – 1200 zł. 5. Część 5 – 900 zł. 6. Część 6 – 750 zł. 7. Część 7 – 750 zł. 8. Część 8 – 450 zł. 9. Część 9 – 450 zł. 10. Część 10 – 750 zł. 11. Część 11 – 450 zł. 12. Część 12 – 750 zł. 13. Część 13 – 450 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Czas reakcji 20,00
Wysokość kar umownych 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku dostawca lub wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy - art. 145 Ustawy - Prawo Zamówieniach Publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-05, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/;  inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *;  P ani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie ………………….;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Biała Niżna – część 1.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Biała Niżna – część 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Czas reakcji 20,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części. w miejscowości Binczarowa – część 2.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części. w miejscowości Binczarowa – część 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części. w miejscowości Krużlowa Niżna, Chodorowa – część 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części. w miejscowości Krużlowa Niżna, Chodorowa – część 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Na Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części. w miejscowości Stróże i Wyskitna – część 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019– 13 części. w miejscowości Stróże i Wyskitna – część 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Florynka i Wawrzka – część 5.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Florynka i Wawrzka – część 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Kąclowa – część 6.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Kąclowa – część 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Ptaszkowa – część 7.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Ptaszkowa – część 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Wysokość kar umownych 5,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Cieniawa – część 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Cieniawa – część 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Stara Wieś – część 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Stara Wieś – część 9
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Krużlowa Wyżna – część 10.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Krużlowa Wyżna – część 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Polna – część 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Polna – część 11
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
w 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Siołkowa – część 12.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Siołkowa – część 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Gródek – część 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Grybów w sezonie 2018/2019 – 13 części. w miejscowości Gródek – część 13
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Ładowność rozrzutnika do posypywania materiału uszarstniającego 15,00
Wysokość kar umownych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI