„Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLipnica
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-28
  • ZamawiającyGmina Lipnica
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00401214
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Słomińskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipnica@lipnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da48b066-503c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033840/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.lipnica.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal,
http://bip.lipnica.pl/m,393,trybpodstawowyna
podstawie-art-275-pkt1.html, poczta elektroniczna: lipnica@lipnica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy)sporządza się w postaci elektronicznej, Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1)
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz (za wyjątkiem składania ofert) 3) poczty elektronicznej.
Ze względu na ograniczona ilość znaków informacje o środkach
komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w rozdziale 11 swz natomiast opis sposobu przygotowania ofert został określony w rozdziale 14 swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w związku z RODO zostały określone w rozdziale 20 swz.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w związku z RODO zostały określone w rozdziale 20 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.22.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”
Przedmiot zamówienia podzielony został na części – Rejony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.
CZĘŚĆ NR 1 REJON ODŚNIEŻANIA NR 4
Zapceń w stronę Kłonecznicy, w Kłonecznicy koło przystanku w lewo do nieruchomości Kłonecznica nr 1 powrót do przystanku- następnie w kierunku nieruchomości Kłonecznica nr 2, następnie do nieruchomości Kłonecznica nr 3. Następnie kierunek na BUDY w kierunku do nieruchomości Budy nr 11 koło nieruchomości Budy nr 10 następnie do nieruchomości Budy nr 9 zawrót na drogę w kierunku Budów następnie do nieruchomości Budy nr 7. Zawrót do drogi w kierunku Budów, następnie do szosy powiatowej (Kiedrowice-Leśnictwo-Laska). Z szosy powiatowej skręcamy w lewo
(w kierunku nieruchomości Budy nr 5, a następnie do nieruchomości Budy nr 4, potem kierunek w lewo do mostu i powrót do szosy powiatowej. Na górze w lewo (obok nieruchomości Budy nr 3, przez tzw. Osiedle domków letniskowych- do mostu). Powrót do szosy powiatowej, a następnie skręcamy w lewo- kierunek na Mielno (koło nieruchomości Mielno nr 12) do Mielna do przystanku. Zawracamy koło przystanku
i jedziemy w kierunku MODZIELA. Przed Modzielem skręcamy w lewo– kierunek na zabudowania Budy nr 2 (do domków letniskowych) koło nieruchomości Budy nr 1A, powrót w stronę Modziela koło nieruchomości Budy nr 1. Powrót do Modziela, dalej kierunek Mogiel następnie do nieruchomości Mogiel nr 1 zawrót koło nieruchomości Mogiel nr 3, potem do nieruchomości Mogiel nr 5 Powrót przez Modziel w kierunku Parszczenicy Na skrzyżowaniu w lewo do Parszczenicy, koło pierwszego zabudowania zawrót i dalej w kierunku nieruchomości Mielonek 17 i nr 18 przez MIELONEK do wsi MIELNO. Zawrót koło przystanku. Powrót przez Mielonek w kierunku szosy wojewódzkiej. Na skrzyżowaniu koło nieruchomości Kiedrowice nr 38, skręcamy w lewo do miejscowości KARPNO– skrzyżowanie z uwzględnieniem dojazdu do posesji Karpno 13 i 14. Powrót do skrzyżowania (koło nieruchomości Kiedrowice nr 38), skręcamy
w lewo do szosy wojewódzkiej (bokiem nieruchomości Kiedrowice nr 37). Wjazd na szosę wojewódzką (w kierunku Lipnicy) i zjazd z drogi wojewódzkiej w prawo (kierunek na pierwsze zabudowanie), przed tym zabudowaniem skręcamy w prawo (do drogi gminnej prowadzącej od szosy wojewódzkiej w kierunku Mielna). Za skrzyżowaniem przy nieruchomości Kiedrowice nr 38 skręcamy w lewo- kierunek do szosy powiatowej Mielno- Kiedrowice. Powrót do drogi gminnej prowadzącej od szosy wojewódzkiej
w kierunku Mielna i skręcamy dwa razy w prawo-kierunek na Kiedrowice. Następnie koło krzyża w prawo do nieruchomości Kiedrowice nr 40. Powrót do drogi biegnącej do Kiedrowic (koło wieży telefonii komórkowej) do nieruchomości Kiedrowice nr 14. Przed tą nieruchomością w lewo do szosy powiatowej, koło krzyża zawrót, następnie w lewo drogą pomiędzy nieruchomością Kiedrowice nr 12 i nr 50 do szosy powiatowej. Następnie dwa razy pętla wokół przystanku i szosą do nieruchomości Kiedrowice nr 14 , potem
w prawo drogą pomiędzy nieruchomością Kiedrowice nr 22A i nr 50, następnie w lewo
i prosto do drogi powiatowej koło nieruchomości Kiedrowice nr 11. Następnie koło świetlicy wiejskiej w prawo w kierunku Karcza koło nieruchomości Karcz nr 43, następnie koło nieruchomości Zapceń nr 48 do wsi Zapceń (przystanek) = 53,0 km KONIEC REJONU.
Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.

Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).

2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.

4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.


5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.

6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.

7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.

4.2.5.) Wartość części: 30857,01 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale 18 swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 REJON ODŚNIEŻANIA NR 7
BRZEŹNO SZLACHECKIE – BRZOZOWO (szosą) W lesie skręcamy w prawo (do zabudowań nieruchomości Brzeżno Szlacheckie ul. Kowalska nr 20 i nr 24) i powrót do szosy kierunek w prawo, za pierwszym przystankiem w prawo, w kierunku zabudowań Brzozowo nr 25 i przez podwórko nieruchomości Brzozowo nr 27, powrót do szosy (koło pierwszego przystanku), skręcamy na szosie w prawo a następnie w lewo (zjazd w kierunku zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 22), powrót do szosy i kierunek w lewo (do drugiego przystanku). Przed drugim przystankiem w prawo (kierunek na Pupkowo) i za zabudowaniami nieruchomości Pupkowo nr 31 w prawo, do zabudowań nieruchomości Pupkowo nr 29 i zawrót w kierunku zabudowań Pupkowo nr 32. Na podwórku zawrót i powrót do drugiego przystanku. Za drugim przystankiem w prawo (na Pietrzykowo) do drogi prowadzącej do nieruchomości Brzozowo nr 4, zawrót
i powrót do drugiego przystanku w prawo (do trzeciego przystanku). Potem kierunek koło byłej szkoły do zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 15 tzw. drogą mleczną. Za tymi zabudowaniami w prawo (kierunek na Szpręgielówkę), bokiem zabudowań nieruchomości Szpręgielówka nr 33 prosto do szosy powiatowej i powrót. Za lasem
w lewo (kierunek na Brzeźno Szlacheckie). Następnie w lewo (przez podwórze nieruchomości Szpręgielówka nr 35) i wyjazd na drogę w kierunku Brzeźna Szlacheckiego. Z tej drogi skręcamy w lewo (w kierunku zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 19), a następnie w lewo (w kierunku zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 17). Przed podwórzem (koło krzyża) zawrót i kierunek na Brzeźno Szlacheckie. Skręt w ul. Odsieczy Wiedeńskiej. Następnie przez wieś (pętla od ,,Karczmy w kuźni” do ,byłego przedszkola i powrót). Potem szosą powiatową w kierunku Borowego Młyna i skręcamy w lewo– na ulicę Jana III Sobieskiego i do Osiedla Kaszubskiego (zawrót na łące ), powrót i wjazd na ulice Ogrodową (do cmentarza) i powrót do szosy powiatowej i w lewo
w kierunku Borowego Młyna. Zjazd w lewo (z szosy powiatowej) w kierunku na KOCIOŁ. W miejscowości Kocioł zawrót i bokiem zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Jana Pawła II nr 99, następnie w kierunku BUKOWO i jedziemy do wjazdu do Ostoi Bukowo, zawrót i koło zabudowań nieruchomości Brzezieński Młyn (tzw. ,,Falkowizny)
i przez podwórze nieruchomości Łąkie nr 66, w kierunku Brzeźna Szlacheckiego. Następnie skręcamy w prawo na drodze Brzeźno Szlacheckie- Prądzona) i jedziemy do zabudowań nieruchomości Łąkie nr 55, zawrót, następnie kierunek na Prądzonę – do skrzyżowania (przy przepompowni ścieków), zawrót i powrót w kierunku Brzeźna Szlacheckiego Drogą powiatową w kierunku Nowego Brzeźna i przed Nowym Brzeźnem w lewo (do zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Lipowa nr 31) i powrót do szosy powiatowej i w prawo (kierunek na Brzeźno Szlacheckie). Za zabudowaniami nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Lipowa nr 20 w lewo( na Stare Brzeźno). Powrót w kierunku Brzeźna Szlacheckiego i skręt w lewo, do zabudowań nieruchomości Janowo nr 1 - przez podwórze i kierunek na zabudowania nieruchomości Janowo nr 2. Przed podwórzem w prawo– kierunek do szosy powiatowej. Szosą powiatową do Brzeźna Szlacheckiego i kierunek na Łąkie. Bokiem zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Jeziorna nr 2 do podwórka nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Jeziorna nr 10 i powrót do szosy powiatowej = 57,4 km KONIEC REJONU

Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.

Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).

2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.

4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.


5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.

6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.

7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.

4.2.5.) Wartość części: 33418,72 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale 18 swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

[wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami];tj.
- Wykonawca wykaże na każdy rejon po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym wykazać na złączniku nr 4 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu narzędzi- sprzętu stanowiący załącznik nr 4 do swz (zgodnie z wymaganiami rozdziału 7 pkt 1.4.1)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- świadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do swz (składają również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz podmiot udostępniający zasoby oraz podwykonawca jeżeli udostępnia zasoby- jeżeli dotyczy),
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego załącznik nr 3 do swz (składają również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz podmiot udostępniający zasoby oraz podwykonawca jeżeli udostępnia zasoby - jeżeli dotyczy)
- pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik,
- zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy określając wymagania z art. 118 ust 4 pzp),
- oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznik nr 5 do swz – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do swz (składają również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz podmiot udostępniający zasoby oraz podwykonawca jeżeli udostępnia zasoby- jeżeli dotyczy),
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego załącznik nr 3 do swz (składają również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz podmiot udostępniający zasoby oraz podwykonawca jeżeli udostępnia zasoby - jeżeli dotyczy)
- pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik,
- zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy określając wymagania z art. 118 ust 4 pzp),
- oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznik nr 5 do swz – jeżeli dotyczy

W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, o ile Zamawiający tego zażąda.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do swz. 2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454- 455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: przez miniPortal zgodnie z rozdziałem 11 i 14 swz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe informacje nie zawarte w niniejszym ogłoszeniu ze
względu na ograniczoną ilość znaków zostały zawarte w swz.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI