IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 4) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1 b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przyjęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy pzp.; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 i mniejsza od wartości 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. II. Zamawiający , poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: - zmiany zakresu prac wykonywanych przy pomocy podwykonawców w przypadku niemożności wykonania siłami własnymi z uwagi na, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, zdarzenia losowe. - zmiana sprzętu pod warunkiem, że odpowiada warunkom podległym w SIWZ. - zmiana obowiązującej stawki VAT - zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawienia faktur, powstania obowiązku podatkowego 1. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-24, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia , czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozawalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 13-22 i ust 5 pkt 1 i ust pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane, do realizacji których zdolności te są wymagane. 5. Wykonawca który polega na sytuacji ekonomicznej i finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych zasobów lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną lub finansową, o których mowa w ust 1. Informacje w związku z RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipnica Andrzej Lemańczyk, ul. Józefa Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica • inspektorem ochrony danych osobowych w /Gminie Lipnica / jest Pani/Pani Pan Łukasz Golda, adres poczty elektronicznej inspektor@cbi24.pl 1, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; „Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2018/2020" RIG.271.16.2018 • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **2; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***3; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1. Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. 2. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 3. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
REJON ODŚNIEŻANIA NR 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:REJON ODŚNIEŻANIA NR 1 BOROWY MŁYN – ul Spacerowa (od krzyża do wieży telefonii komórkowej) i zawrót w kierunku do Rybakówki i w lewo (ulicą Jeziorną) do szosy powiatowej Borowy Młyn- Brzeźno Szlacheckie. Skręcamy w prawo (szosą powiatową) a następnie w lewo do Wierzchociny (przez Smolne). W Wierzchocinie skręcamy w lewo i jedziemy do końca wsi. Na nieruchomości Wierzchocina nr 16 zawrót i kierunek do szosy powiatowej (obok Leśniczówki -nieruchomości Wierzchocina nr 1) do przystanku autobusowego. Na szosie skręcamy w prawo i zaraz w lewo (wzdłuż lasu– kierunek na Bydgoszcz). Przed nieruchomością Bydgoszcz nr 1 skręcamy w prawo i do szosy powiatowej. Na szosie skręcamy w lewo (kierunek na Borowy Młyn). Przy jeziorze Gwiazda skręcamy w lewo (ulicą Zagwiazda) na Dębowo i powrót do szosy powiatowej (wjazd w prawo- do nieruchomości Borowy Młyn ul. Zagwiazda nr 11 i powrót). Na szosie skręcamy w lewo (kierunek na Borowy Młyn) a następnie w prawo, przez Klasztor wjazd do nieruchomości Klasztor nr 6, a następnie do Leśniczówki Stary Most, przez podwórze (wokół leśniczówki) i powrót (tą samą trasą) do szosy powiatowej. Na szosie w prawo i do Borowego Młyna. Na skrzyżowaniu w lewo (ulicą Jana Pawła II) i na Osiedle 500-lecia (do nieruchomości nr 17 i nr 12) i powrót do ulicy Jana Pawła II i w lewo na ulicę ks. Bernarda Gończa i powrót do ulicy Jana Pawła II. Następnie w prawo w ulicę Młyńską (do posesji nr 3) i Nadrzeczną (do sołtysa ) i powrót do ulicy Jana Pawła II. Następnie w lewo i za mostem w prawo (w ulicę Leśną) aż do nieruchomości Rucowe Lasy nr 18 ) i dalej na ulicę Górną (obok nieruchomości ul. Górna nr 3 i 4) i koło cmentarza do szosy powiatowej. Na szosie skręcamy w lewo (kierunek na Upiłkę). W Upiłce na zakręcie koło nieruchomości Upiłka nr 8 w prawo (koło nieruchomości Upiłka nr 9) i kierunek na Buksewo (do nieruchomości Upiłka nr 28 i nr 26). Na podwórzu zawrót i kierunek na Zgnity Most (na głównej drodze w lewo) i aż do nieruchomości Zgnity Most nr 30 i dalej do nieruchomości Upiłka nr 29. Następnie zawrót i kierunek na Wieczywno (za mostem w lewo), koło leśniczówki Wieczywno, aż do szosy powiatowej. Przejeżdżamy przez szosę i kierunek na Kobyle Góry. Powrót do szosy i w lewo (kierunek na Upiłkę). Skręcamy w lewo na Katarzynki, przez nieruchomość Katarzynki nr 1, obok nieruchomości Katarzynki nr 3 do szosy powiatowej. Na szosie w lewo (w kierunku Upiłki). Za mostem w lewo a następnie w prawo (za nieruchomością Upiłka nr 17) w kierunku nieruchomości Upiłka nr 23. Na podwórzu zawrót i powrót do Upiłki. W Upiłce wjazd do nieruchomości Upiłka nr 32 i powrót do szosy powiatowej. Następnie kierunek na Borowy Młyn, po drodze wjazd do nieruchomości Upiłka nr 22. W Borowym Młynie ulicą Spacerową, do tzw. Rybakówki i w prawo. Ulicą Jeziorną w stronę Łąkiego – do nieruchomości Łąkie nr 76 i powrót do drogi prowadzącej z Łąkiego do Borowego Młyna. Dalej kierunek do Borowego Młyna. Za nieruchomością Borowy Młyn ul. Jeziorna 10 w lewo- kierunek Osiedle 500-lecia = 60,0 km. KONIEC REJONU Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w siwz). 2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg. 4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze. 5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów. 7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
REJON ODŚNIEŻANIA NR 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŁĄKIE- wieś, pętlą koło byłej szkoły i kościoła tzw ósemka. Potem wjazd na szosę powiatową i kierunek na Łącki Młyn. Skręcamy w prawo na Rokitniki i za mostkiem na skrzyżowaniu zawrót i powrót do Łąckiego Młyna. Następnie szosą w prawo i jeszcze raz w prawo w kierunku nieruchomości Rokitniki nr 4 i powrót do szosy powiatowej i w prawo, a następnie w lewo (za figurką) do nieruchomości Łąkie nr 63 i zawrót do szosy powiatowej i w lewo. Za jeziorem skręcamy z szosy w lewo- do nieruchomości Łąkie nr 53 i nr 51 i powrót do szosy powiatowej i w prawo a następnie w lewo do nieruchomości Łąkie nr 62 i powrót do szosy - kierunek na Łąkie. W Łąkim w lewo na Tebowiznę do granicy gminy Lipnica (do tablicy w lesie po prawej stronie) i powrót do szosy powiatowej i w lewo w kierunku na Borzyszkowy i w prawo do nieruchomości Łąkie nr 41 i powrót do szosy powiatowej i w lewo szosą powiatową do Łąkiego i w lewo (kierunek Borowy Młyn). Przy jeziorze w lewo - na osiedle domków jednorodzinnych pętla wokół stawu i powrót na szosę gminną i w lewo kierunek na Borowy Młyn. Przed nieruchomością Borowy Młyn ul. Jeziorna 11 w prawo i do nieruchomości Łąkie nr 74. Potem w lewo i kierunek na osiedle domków letniskowych przy jeziorze Gwiazda– Łąkie wybudowanie. Z tej drogi skręcamy w lewo (do nieruchomości Łąkie nr 70) i wracamy na tą samą drogę. Po powrocie w lewo (kierunek Brzeźno Szlacheckie), aż do początku szosy asfaltowej prowadzącej do Brzeźna Szlacheckiego. Następnie skręcamy w prawo w kierunku nieruchomości Łąkie nr 47 i nr 49 i powrót do drogi prowadzącej z Prądzony do Brzeźna Szlacheckiego a następnie kierunek na Prądzonę– do skrzyżowania (przy przepompowni ścieków) i cofamy się w kierunku Brzeźna Szlacheckiego (do drogi prowadzącej koło nieruchomości Łąkie nr 45) i w prawo w kierunku wsi Łąkie = 53,0 km KONIEC REJONUPrzy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w siwz). 2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg. 4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze. 5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów. 7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
REJON ODŚNIEŻANIA NR 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAPCEŃ -(nieruchomość Zapceń nr 48) KARCZ, powrót do ZAPCENIA i kierunek RYNSZT –SKRZYŻOWANIE (koło nieruchomości Zapceń nr 44) przez Luboń-Hamer Młyn do skrzyżowania Rynszt), powrót do LUBONI i w Luboni w prawo (w kierunku nieruchomości Luboń nr 6), powrót w kierunku Luboni- przy krzyżu prosto dołem do Luboni (kierunek do zabudowania Luboń nr 8), powrót w kierunku na STOLTMANY, skręcamy w lewo (do nieruchomości Luboń nr 1 i nr 9), powrót na drogę w kierunku na Stoltmany tzw. drogę szkolną. Koło nieruchomości Rudniki nr 1 skręcamy w lewo na Leśnictwo Modrzejewo (do nieruchomości nr 1) Powrót do tzw. drogi szkolnej i kierunek na STOLTMANY. Przejazd drogą powiatową w kierunku na SĄTOCZNO. Zjazd z drogi powiatowej (w lewo- kierunek do nieruchomości Stoltmany nr 10. Na podwórku zawrót w kierunku do szosy powiatowej (do nieruchomości Sątoczno nr 1). Przejazd drogą powiatową do zjazdu w lewo (obok nieruchomości Sątoczno nr 9) w kierunku nieruchomości Sątoczno nr 8. Powrót przez DÓŁK do Zapcenia a następnie w kierunku remizy strażackiej nawrót za nieruchomością Zapceń nr 19, potem kierunek centrum wsi Zapceń pętla wokół przystanku Następnie kierunek RUDNIKI, (bokiem nieruchomości Zapceń nr 47) do skrzyżowania w Rudnikach. Powrót w kierunku ZAPCENIA, skręcając w lewo (do nieruchomości Stoltmany 11). Powrót na drogę w kierunku Zapcenia potem do nieruchomości Stoltmany 12 powrót na drogę w kierunku Zapcenia, skręcając w lewo w stronę nieruchomości Sątoczno nr 7 do szosy powiatowej = 42 km KONIEC REJONU. Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w siwz). 2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg. 4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze. 5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów. 7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
REJON ODŚNIEŻANIA NR 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zapceń w stronę Kłonecznicy, w Kłonecznicy koło przystanku w lewo do nieruchomości Kłonecznica nr 1 powrót do przystanku- następnie w kierunku nieruchomości Kłonecznica nr 2, następnie do nieruchomości Kłonecznica nr 3. Następnie kierunek na BUDY w kierunku do nieruchomości Budy nr 11 koło nieruchomości Budy nr 10 następnie do nieruchomości Budy nr 9 zawrót na drogę w kierunku Budów następnie do nieruchomości Budy nr 7. Zawrót do drogi w kierunku Budów, następnie do szosy powiatowej (Kiedrowice-Leśnictwo-Laska). Z szosy powiatowej skręcamy w lewo (w kierunku nieruchomości Budy nr 5, a następnie do nieruchomości Budy nr 4, potem kierunek w lewo do mostu i powrót do szosy powiatowej. Na górze w lewo (obok nieruchomości Budy nr 3, przez tzw. Osiedle domków letniskowych- do mostu). Powrót do szosy powiatowej, a następnie skręcamy w lewo- kierunek na Mielno (koło nieruchomości Mielno nr 12) do Mielna do przystanku. Zawracamy koło przystanku i jedziemy w kierunku MODZIELA. Przed Modzielem skręcamy w lewo– kierunek na zabudowania Budy nr 2 (do domków letniskowych) koło nieruchomości Budy nr 1A, powrót w stronę Modziela koło nieruchomości Budy nr 1. Powrót do Modziela, dalej kierunek Mogiel następnie do nieruchomości Mogiel nr 1 zawrót koło nieruchomości Mogiel nr 3, potem do nieruchomości Mogiel nr 5 Powrót przez Modziel w kierunku Parszczenicy Na skrzyżowaniu w lewo do Parszczenicy, koło pierwszego zabudowania zawrót i dalej w kierunku nieruchomości Mielonek nr 18 przez MIELONEK do wsi MIELNO. Zawrót koło przystanku. Powrót przez Mielonek w kierunku szosy wojewódzkiej. Na skrzyżowaniu koło nieruchomości Kiedrowice nr 38, skręcamy w lewo do miejscowości KARPNO– skrzyżowanie. Powrót do skrzyżowania (koło nieruchomości Kiedrowice nr 38), skręcamy w lewo do szosy wojewódzkiej (bokiem nieruchomości Kiedrowice nr 37). Wjazd na szosę wojewódzką (w kierunku Lipnicy) i zjazd z drogi wojewódzkiej w prawo (kierunek na pierwsze zabudowanie), przed tym zabudowaniem skręcamy w prawo (do drogi gminnej prowadzącej od szosy wojewódzkiej w kierunku Mielna). Za skrzyżowaniem przy nieruchomości Kiedrowice nr 38 skręcamy w lewo- kierunek do szosy powiatowej Mielno- Kiedrowice. Powrót do drogi gminnej prowadzącej od szosy wojewódzkiej w kierunku Mielna i skręcamy dwa razy w prawo-kierunek na Kiedrowice. Następnie koło krzyża w prawo do nieruchomości Kiedrowice nr 40. Powrót do drogi biegnącej do Kiedrowic (koło wieży telefonii komórkowej) do nieruchomości Kiedrowice nr 14. Przed tą nieruchomością w lewo do szosy powiatowej, koło krzyża zawrót, następnie w lewo drogą pomiędzy nieruchomością Kiedrowice nr 12 i nr 50 do szosy powiatowej. Następnie dwa razy pętla wokół przystanku i szosą do nieruchomości Kiedrowice nr 14 , potem w prawo drogą pomiędzy nieruchomością Kiedrowice nr 22A i nr 50, następnie w lewo i prosto do drogi powiatowej koło nieruchomości Kiedrowice nr 11. Następnie koło świetlicy wiejskiej w prawo w kierunku Karcza koło nieruchomości Karcz nr 43, następnie koło nieruchomości Zapceń nr 48 do wsi Zapceń (przystanek) = 53 km KONIEC REJONU.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
REJON ODŚNIEŻANIA NR 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OSUSZNICA- zjazd z drogi powiatowej w kierunku na Rosochy (przy przystanku autobusowym) i kierunek do nieruchomości Rucowe Lasy nr 12 i zawrót na tzw. drogę mleczną przez nieruchomość Rucowe Lasy nr 11 w kierunku na Czaple i zawrót do drogi mlecznej na której skręcamy w prawo, koło nieruchomości Rucowe Lasy nr 7 i nr 6 i w lewo, koło nieruchomości Rucowe Lasy nr 19, przez szosę powiatową (do góry), na podwórze nieruchomości Rucowe Lasy nr 14 i powrót tą samą drogą (do wieży telefonii komórkowej). Przed wieżą w lewo (przez podwórze nieruchomości Rucowe Lasy nr 16 do szosy powiatowej- do przystanku autobusowego i powrót do drogi na Owsne Ostrowy i w lewo a potem w prawo (koło nieruchomości Rucowe Lasy nr 6) a następnie w lewo (do nieruchomości Rucowe Lasy nr 9) i powrót tą samą drogą– do drogi na Owsne Ostrowy i w prawo (koło nieruchomości Rucowe Lasy nr 5 i byłej szkoły) kierunek na Owsne Ostrowy. Z tej drogi skręcamy w prawo (do nieruchomości Rucowe Lasy nr 2) i powrót na drogę do miejscowości Owsne Ostrowy (kierunek w prawo– do szosy wojewódzkiej). Przejazd przez szosę wojewódzką i kierunek do Karpna (koło nieruchomości Karpno nr 16), przed zabudowaniami Karpno nr 15, kierunek w lewo (na Karpno) a następnie jeszcze raz w lewo– do wsi Karpno. W wiosce w lewo i kierunek do szosy wojewódzkiej i powrót do wsi Karpno i w prawo- kierunek do nieruchomości Karpno nr 3. Przed tą nieruchomością w prawo- bokiem nieruchomości Karpno nr 6, do nieruchomości Karpno nr 7 (przez podwórze) do nieruchomości Karpno nr 9, dalej przez podwórze kierunek do szosy wojewódzkiej (Bytów– Chojnice). Powrót przez podwórze nieruchomości Karpno nr 9, a następnie w lewo, koło nieruchomości Klaklewo 12. Potem w lewo do nieruchomości Karpno nr 13 i powrót (na zabudowania nieruchomości Karpno nr 11) i kierunek do wsi Karpno (do skrzyżowania) i zawrót w kierunku zabudowań nieruchomości Karpno nr 11. Przed tymi zabudowaniami w prawo i kierunek na nieruchomość Karpno nr 15 a następnie w lewo, na zabudowania nieruchomości Karpno nr 13 (przez łąki) i powrót w stronę Karpna. Przed Karpnem w lewo, koło zabudowań nieruchomości Karpno nr 15, przed zabudowaniami nieruchomości Karpno nr 16 w lewo do nieruchomości Karpno 14 i powrót do drogi głównej i w lewo– do szosy wojewódzkiej. Przekraczamy szosę wojewódzką i na Owsne Ostrowy. Przed leśniczówką - nieruchomością Owsne Ostrowy nr 2 w lewo (do nieruchomości Owsne Ostrowy nr 4), zawrót i kierunek powrotny. Potem skręt w lewo przez most (kierunek na zabudowania nieruchomości Rucowe Lasy nr 3 przez podwórze) i do byłej szkoły. Przy byłej szkole odśnieżamy tzw. trójkąt a potem kierunek do Osusznicy- do nieruchomości Osusznica nr 4 i w lewo na Osowo Duże (do nieruchomości Osowo duże nr 1 i a potem Osowo Duże nr 2) i powrót do szosy powiatowej i w lewo (kierunek do Lipnicy). Za mostem w Osusznicy w prawo, do szosy wojewódzkiej nr 212 i zawrót do Osusznicy, i w lewo, a potem zaraz w prawo (kierunek na Prądzonę). Przed Osówkiem skręcamy w lewo, na Klewiska, (do nieruchomości Klewiska nr 1) i powrót do drogi Osusznica - Prądzona. Przed Osówkiem odśnieżyć trójkąt i bokiem nieruchomości Osówek nr 30, przez Dampel, bokiem nieruchomości Prądzona wyb. nr 35, w lewo do nieruchomości Prądzona wyb. nr 34 i powrót do drogi powiatowej w Prądzonie. W Prądzonie kierunek na Brzeźno Szlacheckie. Z tej drogi skręcamy w prawo (przez Jeruzalem) i kierunek na Łąkie (przy jeziorze wiejskim) i w lewo do przepompowni ścieków -na skrzyżowaniu). Na skrzyżowaniu w lewo (kierunek na Prądzone) i przed wsią w lewo, wzdłuż jeziora i zabudowań nieruchomości Prądzona nr 26, do zabudowań nieruchomości Prądzona wyb nr 30 (za Jeziorem), i powrót do drogi w kierunku leśniczówki- nieruchomości Prądzona nr 28, do podwórza i zawrót w kierunku szosy gminnej Prądzona– Ostrowite. Na tej szosie w lewo a następnie drugi raz w lewo (bokiem zabudowań nieruchomości Pod Prądzone nr 37), bokiem zabudowań nieruchomości Pod Prądzone 39 i przez podwórze nieruchomości Pod Prądzone nr 41 i nr 43, do zabudowań nieruchomości Pod Prądzone nr 45. Koło tej nieruchomości w prawo a następnie w lewo (do szosy powiatowej). Zawrót i powrót w kierunku podwórza nieruchomości Ostrowite nr 56. Zawrót i powrót do drogi głównej w kierunku drogi gminnej asfaltowej Prądzona– Ostrowite. Skręcamy w lewo a następnie w prawo, (objazdem), a potem w lewo (do szosy gminnej). Na szosie w lewo w kierunku wsi Ostrowite. W Ostrowitem (koło przepompowni) w prawo i jeszcze raz w prawo, do końca wsi (do nieruchomości Ostrowite nr 7) i powrót do wsi (w kierunku szosy powiatowej). Na tej szosie skręcamy w lewo i jeszcze raz w lewo (na drogę gminną w kierunku Prądzony. Za świetlicą wiejską w lewo i jeszcze raz w lewo (wokół słupa energetycznego ) i powrót na drogę w kierunku Prądzony (początek szosy asfaltowej) i wjazd na drogę powiatową (przed Prądzoną) w prawo a następnie w lewo-kierunek na Borowy Młyn. Z tej drogi skręcamy w lewo– na podwórze nieruchomości Prądzona Wyb. nr 29 i powrót do drogi głównej na Borowy Młyn. Potem w lewo i przed wsią Borowy Młyn w lewo (do zabudowań nieruchomości Borowy Młyn ul. Jana Pawła II nr 48 i nr 46) i powrót w kierunku na Borowy Młyn. Przy zabudowaniach nieruchomości Borowy Młyn ul. Jana Pawła II nr 42 skręcamy w prawo- bokiem zabudowań nieruchomości Borowy Młyn ul. Jana Pawła II 44 i w lewo (do drogi gminnej Prądzona– Borowy Młyn) i w lewo – kierunku do wsi Borowy Młyn (do skrzyżowania przy Domu Strażaka) = 85,0 km KONIEC REJONU Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w siwz). 2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg. 4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze. 5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów. 7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
REJON ODŚNIEŻANIA NR 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:WOJSK- (przystanek autobusowy– murowany) przy drodze wojewódzkiej, kierunek do wsi (drogą asfaltową) do świetlicy wiejskiej, za słupem w lewo, do byłej szkoły, i zawrót do świetlicy wiejskiej i w prawą stroną słupa energetycznego w lewo do końca wsi i zawrót. Za krzyżem w prawo (kierunek na zabudowania nieruchomości Wojsk nr 18 ). Następnie w prawo a potem w lewo (do zabudowań nieruchomości Wojsk nr 16) i powrót do drogi prowadzącej do nieruchomości Wojsk nr 18. Na skrzyżowaniu w lewo (przed lasem prosto na podwórze nieruchomości Wojsk nr 18). Na podwórzu zawrót i za dużym lasem w lewo (do zabudowań nieruchomości Wojsk nr 7), a następnie w prawo (do zabudowań nieruchomości Wojsk nr 31). Bokiem podwórza nieruchomości Wojsk nr 31 i kierunek na Luboń (przez skrzyżowanie prosto). W Luboni, wjazd do bramy zabudowań nieruchomości Luboń nr 12 i powrót na drogę w kierunku Zapcenia i w prawo (kierunek na Sierzewk), koło zabudowań nieruchomości Luboń nr 8 i za krzyżem w prawo do nieruchomości Sierzewk nr 1. Następnie kierunek na Wojsk, bokiem zabudowań nieruchomości Luboń nr 10 i nieruchomości Kiedrowice nr 45 do bramy wjazdowej nieruchomości Kiedrowice 45 i powrót w kierunku miejscowości Wojsk. W Wojsku w prawo i zaraz w lewo (do zabudowań nieruchomości Wojsk nr 17) i zawrót a następnie drogą asfaltową w lewo (kierunek do szosy wojewódzkiej) i w prawo do nieruchomości Wojsk nr 3 (do sołtysa) i powrót do przystanku autobusowego (przy szosie wojewódzkiej). Następnie w lewo (przez podwórze nieruchomości Wojsk nr 12) i w lewo do szosy asfaltowej (koło nieruchomości Wojsk nr 6a) i zawrót wokół słupa energetycznego i powrót w kierunku na podwórze nieruchomości Wojsk nr 14 i powrót do szosy wojewódzkiej i w lewo (szosą wojewódzką) i jeszcze raz w lewo, kierunek na zabudowania nieruchomości Wojsk nr 7. Za zabudowaniami zawrót do szosy wojewódzkiej i w prawo, a następnie (za drewnianym przystankiem) w lewo, do zabudowań Wojsk 33 i w prawo (do szosy wojewódzkiej). Na szosie wojewódzkiej w prawo i przed drewnianym przystankiem w prawo do zabudowań (przed lasem w prawo) nieruchomości Wojsk nr 35. Na podwórku zawrót i powrót w kierunku (za lasem w prawo) zabudowań nieruchomości Wojsk nr 38. Przy zabudowaniach tej nieruchomości w prawo, bokiem zabudowań nieruchomości Wojsk nr 36, aż do krzyża i kierunek w prawo- do szosy wojewódzkiej (przy drewnianym przystanku autobusowym) i powrót w kierunku zabudowań nieruchomości Wojsk nr 40 i dalej kierunek do nieruchomości Wojsk nr 41 i w górę kierunek na Gliśno Wielkie. Przed młodnikiem sosnowym w prawo a potem w lewo (oznakowanym szlakiem rowerowym) w kierunku Gliśna. Zjazd w prawo- na podwórze zabudowań Gliśno Wielkie nr 33 i powrót do drogi na Gliśno i w prawo, kierunek na Gliśno. Zjazd w prawo do zabudowań nieruchomości Gliśno Wielkie 31 i powrót do drogi głównej i w prawo (kierunek do wsi Gliśno). Potem w prawo (pod górę) w kierunku zabudowań nieruchomości Gliśno Wielkie nr 29 i nr 30. Powrót do głównej drogi do Gliśna i w lewo (do podwórza nieruchomości Gliśno Wielkie nr 27), Zawrót i kierunek na Gliśno Wielkie, bokiem firmy PAULA do szosy powiatowej (przed świetlicą wiejską w prawo) i kierunek na zabudowania nieruchomości Na Górze 34 i powrót do szosy powiatowej i kierunek na Borzyszkowy. Przed świetlicą wiejską w lewo a potem w prawo (do szosy powiatowej) i dalej kierunek na Przystanek Alaska. Zawrót i kierunek do podwórza nieruchomości Gliśno Wielkie nr 1. Za zabudowaniami nieruchomości Gliśno Wielkie nr 1 w lewo- do szosy powiatowej i w lewo szosą, a następnie w prawo, przez podwórze zabudowania Gliśno Wielkie nr 2 i nr 4 do szosy powiatowej. Na szosie w lewo- kierunek na Borzyszkowy. Następnie zjazd z drogi powiatowej w prawo do podwórza zabudowań Borzyszkowy nr 41 i powrót do szosy powiatowej i w prawo na Borzyszkowy. Za cmentarzem w lewo, na zabudowania nieruchomości Borzyszkowy nr 43 i jeszcze raz w lewo, do zabudowań nieruchomości Borzyszkowy nr 47 i powrót w kierunku na Borzyszkowy do wioski dołem byłej szkoły, przez parking koło kościoła i kierunek w lewo, drogą powiatową do osiedla. Przed budynkiem nieruchomości Borzyszkowy nr 36 w prawo i do końca osiedla i powrót do szosy powiatowej i w prawo (kierunek Łąkie) na osiedle, koło nieruchomości Borzyszkowy nr 84 a następnie koło nieruchomości Borzyszkowy 102 (do hydroforni) i dalej w prawo szosa powiatową do budynku Borzyszkowy nr 39M- powrót do Borzyszków, za kościołem w prawo (dołem byłej szkoły) i do szosy powiatowej i kierunek w prawo (do Ostrowitego). Z tej drogi zjazd w lewo (za figurką) a potem w prawo, bokiem podwórza nieruchomości Borzyszkowy 43, do nieruchomości Borzyszkowy 47 i powrót w kierunku na Borzyszkowy. Za figurką w lewo (kierunek na Wojsk – przez Wojsk nr 38). Omijamy prawą stronę, Kopalnię Lafarge i skręcamy w lewo (do drogi na Wojsk) a następnie w prawo, bokiem zabudowań nieruchomości Wojsk nr 38 do szosy wojewódzkiej (naprzeciwko murowanego przystanku autobusowego) i w prawo szosą wojewódzką w kierunku Lipnicy. Potem zjazd w prawo, bokiem Brzóska w kierunku na Borzyszkowy. Zjazd w lewo do podwórza nieruchomości Borzyszkowy nr 52, zawrót i powrót do drogi głównej na Borzyszkowy i w lewo. Następny zjazd w lewo (przez podwórze nieruchomości Holandia nr 50) do podwórza nieruchomości Borzyszkowy nr 51, zawrót i powrót do drogi głównej i w lewo- kierunek na Borzyszkowy do szosy powiatowej (przy Górze Piszczatej) zawrót i powrót w kierunek do Głodowa (bokiem zabudowań nieruchomości Głodowo 48), do szosy wojewódzkiej. Następnie w lewo szosą wojewódzką i w prawo do zabudowań Dolne Ostrowite nr 51A i powrót do szosy wojewódzkiej i w lewo szosą wojewódzką a następnie do zabudowań nieruchomości Dolne Ostrowite nr 51. Następnie powrót na drogę wojewódzką (kierunek na Ostrowite) przez tzw. Świątek, do szosy powiatowej we wsi Ostrowite = 77,0 km. KONIEC REJONU Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w siwz). 2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg. 4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze. 5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów. 7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
REJON ODŚNIEŻANIA NR 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:BRZEŹNO SZLACHECKIE –BRZOZOWO (szosą) W lesie skręcamy w prawo (do zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Kowalska nr 20 i nr 24) i powrót do szosy kierunek w prawo, za pierwszym przystankiem w prawo, w kierunku zabudowań Brzozowo nr 25 i przez podwórko nieruchomości Brzozowo nr 27, powrót do szosy (koło pierwszego przystanku), skręcamy na szosie w prawo a następnie w lewo (zjazd w kierunku zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 22), powrót do szosy i kierunek w lewo (do drugiego przystanku). Przed drugim przystankiem w prawo (kierunek na Pupkowo) i za zabudowaniami nieruchomości Pupkowo nr 31 w prawo, do zabudowań nieruchomości Pupkowo nr 29 i zawrót w kierunku zabudowań Pupkowo nr 32. Na podwórku zawrót i powrót do drugiego przystanku. Za drugim przystankiem w prawo (na Pietrzykowo) do drogi prowadzącej do nieruchomości Brzozowo nr 4, zawrót i powrót do drugiego przystanku w prawo (do trzeciego przystanku). Potem kierunek koło byłej szkoły do zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 15 tzw. drogą mleczną. Za tymi zabudowaniami w prawo (kierunek na Szpręgielówkę), bokiem zabudowań nieruchomości Szpręgielówka nr 33 prosto do szosy powiatowej i powrót. Za lasem w lewo (kierunek na Brzeźno Szlacheckie). Następnie w lewo (przez podwórze nieruchomości Szpręgielówka nr 35) i wyjazd na drogę w kierunku Brzeźna Szlacheckiego. Z tej drogi skręcamy w lewo (w kierunku zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 19), a następnie w lewo (w kierunku zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 17). Przed podwórzem (koło krzyża zawrót i kierunek na Brzeźno Szlacheckie, następnie przez wieś (pętla od Karczmy w kuźni do ,byłego przedszkola i powrót). Potem szosą powiatową w kierunku Borowego Młyna i skręcamy w prawo na ulice Sportową 2 i powrót do szosy powiatowej następnie w lewo a potem w prawo – na ulicę Jana III Sobieskiego i do Osiedla Kaszubskiego (zawrót na łące), powrót i wjazd na ulice Ogrodową (do cmentarza) i powrót do szosy powiatowej i w lewo w kierunku Borowego Młyna. Zjazd w lewo (z szosy powiatowej) w kierunku na KOCIOŁ. W miejscowości Kocioł zawrót i bokiem zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Jana Pawła II nr 99, koło zabudowań nieruchomości Brzezieński Młyn (tzw. Falkowizny) i przez podwórze nieruchomości Łąkie nr 66, w kierunku Brzeźna Szlacheckiego. Na drodze Brzeźno Szlacheckie-Prądzona skręcamy w lewo i jedziemy w kierunku „tzw.Falkowizny (na osiedle domków przy jeziorze Gwieździniec) i powrót do drogi Brzeźno Szlacheckie – Prądzona. Następnie skręcamy w prawo i jedziemy do zabudowań nieruchomości Łąkie nr 55, zawrót i powrót w kierunku Brzeźna Szlacheckiego Drogą powiatową w kierunku Nowego Brzeźna i przed Nowym Brzeźnem w lewo (do zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Lipowa nr 31) i powrót do szosy powiatowej i w prawo (kierunek na Brzeźno Szlacheckie). Za zabudowaniami nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Lipowa nr 20 w lewo (na Stare Brzeźno). Powrót w kierunku Brzeźna Szlacheckiego i skręt w lewo, do zabudowań nieruchomości Janowo nr 1 – przez podwórze i kierunek na zabudowania nieruchomości Janowo nr 2. Przed podwórzem w prawo– kierunek do szosy powiatowej. Szosą powiatową do Brzeźna Szlacheckiego i kierunek na Łąkie. Bokiem zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Jeziorna nr 2 do podwórka nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Jeziorna nr 10 i powrót do szosy powiatowej = 51 km KONIEC REJONU Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w siwz). 2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg. 4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze. 5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów. 7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: