Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Kro

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrotoszyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-16
  • Numer ogłoszenia548128-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548128-N-2019 z dnia 2019-05-16 r.

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego: Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 25085475400000, ul. ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.  10 , 63-700  Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 254 256, e-mail przetargi@starostwo.krotoszyn.pl, faks 627 253 423.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-krotoszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.spkrotoszyn.nv.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.spkrotoszyn.nv.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, przez kuriera, za pomocą operatora pocztowego
Adres:
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego.
Numer referencyjny: Or. 272.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Celem niniejszego zamówienia jest: odbiór wrz z załadunkiem odpadów zawierających azbest, a następnie transport oraz unieszkodliwienie ww. odpadów. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności pakowanie i ważenie, rozładunek wyrobów zawierających azbest. 2.2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa t.j: 1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 992 ze zm.); 2) Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 9 grudnia 2014 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) 3) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zm.); 4) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2119); 5) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r., Nr 216, poz. 1824); 6) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.); 7) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973); 8) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31); 9) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.); 10) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126). 11) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 382) 12) Uchwałą Nr XXIV/159/16 Rady Powiatu Krotoszyńskiego z dnia 28 września 2016 r. w sprawie przyjęcia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego na lata 2016-2032”. 13) Uchwałą Nr 412/16 Zarządu Powiatu Krotoszyńskiego z dnia 25 października 2016 r. w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego”. 2.3. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) Pakowanie, ważenie odpadów, załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, transport z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i unieszkodliwienie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie ilościowej ewidencji odpadów z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1973) odebranych od ich posiadaczy, znajdujących się na terenach nieruchomości zlokalizowanych w gminach Powiatu Krotoszyńskiego 2) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem technicznym, narzędziami i wyposażeniem zapewniającym prawidłowe, bezpieczne prowadzenie prac w zakresie odbioru wyrobów azbestowych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń odpylających oraz narzędzi zaopatrzonych w urządzenia odpylające. 3) Realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP i z należytą starannością oraz aktualnym poziomem wiedzy technicznej, gwarantującymi wykonanie przedmiotu umowy we właściwy i bezpieczny sposób, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, w szczególności przepisami dotyczącym usuwania wyrobów zawierających azbest.. 4) Odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu umowy; Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wynikłych z jej niewłaściwej realizacji lub zaniechań tj. zarówno szkód w substancji nieruchomości, mieniu, zdrowiu i życiu mieszkańców oraz użytkowników, a także osób trzecich. 5) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość prac lub termin zakończenia prac. 6) Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany do używania środków transportu spełniających odpowiednie normy emisji spalin oraz prowadzenia prac w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące czynności: 1) Przed podpisaniem umowy: a) Wykonawca przedłoży w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Krotoszynie kopię umowy zawartej z właścicielem składowiska posiadającego odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie zdeponowanych odpadów zawierających azbest. b) Wykonawca przedłoży w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Krotoszynie dowód zawarcia oraz opłacenia umowy ubezpieczenia OC dotyczącego prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. Ubezpieczeniem winny być objęte prace związane z realizacją zamówienia na cały okres trwania umowy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wartość umowy ubezpieczenia winna być nie mniejsza niż szacunkowa wartość umowy; 2) W dniu podpisania umowy, a) Zamawiający przekaże Wykonawcy listę zebranych wniosków dotyczących odbioru wyrobów zawierających azbest, na podstawie której w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy, Wykonawca sporządzi „Harmonogram rzeczowo – terminowy realizacji prac”, zwany dalej. Harmonogramem. Harmonogram podlegał będzie akceptacji Zamawiającego. Każdorazowa zmiana harmonogramu, wymaga aktualizacji i akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zaktualizowany haromonogram w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia zmian; b) Wykonawca zobowiązuje się do zaakceptowania oraz realizowania Umowy zgodnie z obowiązującą u Zamawiającego „Polityką Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych”, co w szczególności dotyczy dostępu i przetwarzania danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego procedurami dotyczącymi ochrony danych osobowych wynikającymi z rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ), co w szczególności dotyczy dostępu i przetwarzania danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje zawarcie umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego wzorem umowy. Umowa na powierzenie przetwarzania danych osobowych, zostanie zawarta w dniu podpisania umowy na realizacje niniejszego przedmiotu zamówienia. 3) Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca: a) Zgłosi zamiar przeprowadzenia prac w zakresie usuwania azbestu właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649) oraz §1 pkt 4 lit. b) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. nr 162, poz. 1089). 4) Na etapie realizacji prac Wykonawca będzie przestrzegał zasad bezpiecznego zabezpieczenia wyrobów zawierających azbest określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, a w szczególności zobowiązany jest do: a) Zapewnienia osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych prac i zabezpieczenie miejsca wykonywania tychże prac. b) W przypadku jeżeli Wykonawca planuje zorganizowanie zaplecza budowlanego i miejsca tymczasowego magazynowania odpadów zobowiązany jest zorganizować je we własnym zakresie i na własny koszt oraz zabezpieczyć to miejsce przed przenikaniem azbestu do środowiska. c) Właściwego oznakowania terenu prac. d) Stosowania dostępnych środków technicznych w celu zminimalizowania pylenia. e) Zapewnienia wagi przewoźnej o udźwigu powyżej 1 Mg posiadającej aktualny dokument legalizacji. f) Zapewnienia pracownikom środków ochrony indywidualnej. g) Zważenia wyrobów zawierających azbest w obecności dysponenta nieruchomości oraz przedstawicieli powiatu i/lub właściwej gminy. h) Podpisania protokołu odbioru prac dla każdej nieruchomości, na której realizowana była usługa. i) Zapewnienia transportu odpadów azbestowych w warunkach określonych przez przepisy o przewozie towarów niebezpiecznych. j) Przekazania odpadów azbestowych na składowisko przeznaczone do unieszkodliwiania tego rodzaju odpadów, z którego właścicielem zawarł umowę. k) Uporządkowania terenu po zakończeniu prac. 5) Po zrealizowaniu prac w zakresie odbioru azbestu Wykonawca: a) Przekaże właścicielowi nieruchomości pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. b) W formie tabeli przedstawi zestawienie nieruchomości (oddzielnie dla każdej gminy), z których odebrano wyroby zawierające azbest ze wskazaniem adresu obiektu, terminu odbioru oraz terminu zakończenia prac, masy usuniętych wyrobów azbestowych. c) dostarczy zamawiającemu (oddzielnie dla każdej gminy) kserokopię kart przekazania odpadów na składowisko, posiadające zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Na karcie przekazania odpadów powinno zostać podane dokładne miejsce unieszkodliwienia odpadów oraz poświadczenia unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów. Karta powinna również zawierać dokładne dane gminy, z której odbierane były wyroby zwierające azbest oraz wyszczególnione ich ilości. Oryginały wystawionych kart Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu celem ich skopiowania i potwierdzenia za zgodność z oryginałem. 2.5. Szacunkowe wielkości usług: Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest planowanych do odbioru, zapakowania, ważenia, transportu i unieszkodliwienia : 480 000 kg. 1) Przedstawione wielkości są wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie wielkości zadeklarowanych we wnioskach. Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy na dzień sporządzenia SIWZ, ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość zapakowanych, zważonych, przetransportowanych, rozładowanych i unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest do maksymalnej kwoty środków finansowych będących w dyspozycji Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania, wg stawek podanych w ofercie. 2) Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości szacunkowe mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu (np. w przypadku różnic wynikłych po ostatecznym zważeniu, w przypadku nieprzewidzianych rezygnacji). W takim przypadku, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu wykonania usług o wielkościach mniejszych/większych niż określone poniżej. 3) Prace stanowiące przedmiot zamówienia wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego odbywać się będą na terenie 6 gmin. Ilości wyrobów azbestowych przeznaczonych do odbioru przedstawia poniższa tabela: Gmina Odbiór [kg] Kobylin 75 411 Koźmin Wlkp. 141 236 Krotoszyn 138 424 Rozdrażew 53 903 Sulmierzyce 38 047 Zduny 32 980 suma: 480 000 4) Przy szacowaniu masy płyt azbestowo – cementowych zastosowano przelicznik 1m2 = 16 kg. 2.6. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy stanowić będzie iloczyn faktycznej masy wyrobów zawierających azbest oraz ceny jednostkowej zaproponowanej w ofercie wykonawcy zapakowanych, zważonych przetransportowanych i unieszkodliwionych odpadów azbestowych. 2.7. Wykonawca w ramach ceny ofertowej musi zapewnić wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w niniejszej specyfikacji. 2.8. Odbiór prac (oddzielnie dla każdej gminy) odbędzie się po przedłożeniu przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1) w formie tabeli przedstawi zestawienie nieruchomości (oddzielnie dla każdej gminy), z których odebrano wyroby zawierające azbest ze wskazaniem adresu obiektu, terminu odbioru i zakończenia prac, masy usuniętych wyrobów azbestowych 2) dostarczy zamawiającemu (oddzielnie dla każdej gminy) kserokopię kart przekazania odpadów na składowisko, posiadające zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Na karcie przekazania odpadów powinno zostać podane dokładne miejsce unieszkodliwienia odpadów oraz poświadczenia unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów. Karta powinna również zawierać dokładne dane gminy, z której odbierane były wyroby zwierające azbest oraz wyszczególnione ich ilości. Oryginały wystawionych kart Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu celem ich skopiowania i potwierdzenia za zgodność z oryginałem 3) dokumenty potwierdzające zgłoszenie przystąpienia do prac w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest (w szczególności: potwierdzenie nadania, kserokopię zgłoszenia z pieczątką wpływu) właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu. Zgodnie z §6 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649) zgłoszenie powinno zawierać w szczególności: a) rodzaj i nazwę wyrobów zawierających azbest według grup wyrobów określonych w odrębnych przepisach; b) termin rozpoczęcia i planowanego zakończenia prac; c) adres obiektu, urządzenia budowlanego lub instalacji przemysłowej; d) kopię aktualnej oceny stanu wyrobów zawierających azbest; e) określenie liczby pracowników, którzy przebywać będą w kontakcie z azbestem; f) obowiązanie wykonawców prac do przedłożenia nowego zgłoszenia w przypadku zmiany warunków prowadzenia robót. 2.9. Zamawiający przewiduje częściowy odbiór oraz częściowe fakturowanie wykonanych prac. Faktura częściowa dotycząca danej gminy (jedna faktura dla każdej gminy) wystawiona zostanie po wykonaniu i odebraniu prac przez Zamawiającego. Formalności związane z odbiorem prac określa niniejsza specyfikacja oraz projekt umowy. Wykonawca wystawi zamawiającemu faktury opiewające na łączną wartość wykonanych robót w danej gminie wraz ze szczegółowym zestawieniem określającym: nazwę gminy, rodzaj wykonywanych prac (pakowanie, ważenie, odbiór, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest), ilość w Mg unieszkodliwionego azbestu. 2.10. Przedmiot zamówienia finansowany będzie ze środków finansowych gmin z terenu powiatu krotoszyńskiego oraz środków Powiatu Krotoszyńskiego. 3. PODWYKONAWSTWO 3.1. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.2. W przypadku realizacji zadania przy udziale podwykonawcy, zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w ofercie, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia który nie może być powierzony podwykonawcom. Zakres zamówienia planowany do powierzenia podwykonawcom musi być wskazany w formularzu oferty. Brak informacji w formularzu oferty w sprawie zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom będzie traktowany jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 3.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest wykazać zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec podwykonawcy. 3.5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę innym podmiotem lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powyższe stosuje się wobec dalszych podwykonawców jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. 3.6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami.

II.5) Główny kod CPV: 90650000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
45262660-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin 30 września 2019 r. jest terminem granicznym, nieprzekraczalnym. Termin realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Kryterium terminu realizacji przedmiotu zamówienia opisane zostało w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami. Wykonawca przedłoży informację od właściwego Marszałka Województwa o nadaniu numeru rejestrowego w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) - wpis z zakresu ustawy o odpadach –transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest o kodach 17 06 01* i 17 06 05* zgodnie z katalogiem odpadów. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej przez Wykonawcę informacji od Marszałka Województwa o nadaniu nr rejestrowego w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) - wpis z zakresu ustawy o odpadach –transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest o kodach 17 06 01* i 17 06 05* zgodnie z katalogiem odpadów
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca wykaże się dysponowaniem:Jednym samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony oraz Jednym samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony, z urządzeniem HDS oraz załączy informację o podstawie do dysponowania tym sprzętem. Zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu sprzętu Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wykazu na zasadzie spełnia – nie spełnia b) Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje wagą przewoźną z aktualnym dokumentem legalizacji. o udźwigu powyżej 1 Mg Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wykazu na zasadzie spełnia – nie spełnia. c) Wykonawca wykaże dysponowanie min. 3 osobami przeznaczonymi do wykonywania prac związanych z pakowaniem odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, przeszkolonymi przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów azbestowych. Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złoży oświadczenie, iż osoby przewidziane do realizacji prac związanych z pakowaniem odpadów niebezpiecznych zawierających azbest zostały przeszkolone w zakresie bezpiecznego ich wykonywania, Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie Wykazu osób, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wykazu na zasadzie spełnia – nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczania w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 pzp,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) informację od właściwego Marszałka Województwa o nadaniu numeru rejestrowego w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) - wpis z zakresu ustawy o odpadach –transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest o kodach 17 06 01* i 17 06 05* zgodnie z katalogiem odpadów b) Wykaz sprzętu potwierdzający dysponowanie: -Jednym samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony oraz -Jednym samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony, z urządzeniem HDS wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym Zgodnie z załącznikiem do SIWZ b) Wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży wykaz osób minimum 3 osób, przeznaczonych do wykonywania prac związanych z pakowaniem odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, przeszkolonymi przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów azbestowych. Wykaz zawierał będzie informacje na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem do SIWZ c) Oświadczenie o dysponowaniu wagą przewoźną z aktualnym dokumentem legalizacji o udźwigu powyżej 1 Mg
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony formularz ofertowy b) oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz. c) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych – złożyć tylko jeżeli dotyczy d) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, na którego zasoby się powołuje - złożyć tylko jeżeli dotyczy e) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy f) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia wnosi wadium w 2.1. pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego PKO BP S.A. Oddział Krotoszyn 79 1020 2267 0000 4802 0004 2440 z podaniem tytułu: „Wadium –– Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego”. 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016r., poz.359). 3. Sposób przekazania wadium: 3.1. wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji;, 3.2. w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem terminu składania ofert. – 24.05.2019 r. godz. 10.00 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia składania ofert. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert. 7. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu. 8. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 2.2.- 2.5. musi: 8.1. wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 8.2. wskazywać beneficjenta – Powiat Krotoszyński 8.3. określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 8.4. określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 8.5. gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie, 8.6. wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 9. Z treści gwarancji musi wynikać, iż żądanie wypłaty będzie doręczone przez Beneficjenta Gwarancji bezpośrednio do Gwaranta - bez pośrednictwa banku prowadzącego rachunek Beneficjenta. 10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu. Wykonawca nie może w żaden sposób (np. żądaniem dodatkowych dokumentów, stawianiem dodatkowych warunków) ograniczać prawa Zamawiającego do dysponowania wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 11. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena wykanania przedmiotu zamówienia 60,00
Termin realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. Obniżenie/zwiększenie wynagrodzenia - w przypadkach określonych w § 5 umowy, tj. w przypadku zmniejszenia/zwiększenia ilości usuniętych wyrobów zawierających azbest 1.2. Zmianę podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców i dalszych podwykonawców, pod warunkiem wykazania zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 2. Przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy w szczególności: a) zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez która strony rozumieją m.in. klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk, inne zdarzenia mające charakter siły wyższej; o czas trwania siły wyższej; b) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krotoszyn: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Krotoszynie II”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa kruszyw do utrzymania dróg leśnych 2019r.”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa środków czystości II
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI