„Naprawa obudowy szybowej dla potrzeb pompowni (pompy zatapialne) poniżej 774m dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Naprawa obudowy szybowej dla potrzeb pompowni (pompy zatapialne) poniżej 774m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-06
  • Numer ogłoszenia558619-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558619-N-2020 z dnia 2020-07-06 r.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: „Naprawa obudowy szybowej dla potrzeb pompowni (pompy zatapialne) poniżej 774m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., krajowy numer identyfikacyjny 27690250400000, ul. Strzelców Bytomskich  207 , 41-914  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (URL): https://tbip.srk.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.srk.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://efo.coig.biz

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 207 – Kancelarii Głównej Zamawiającego w godz. od 7:00 do 14:00 z uwagi na konieczność zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa COVID-19 zaleca się wysyłanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Naprawa obudowy szybowej dla potrzeb pompowni (pompy zatapialne) poniżej 774m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”
Numer referencyjny: ZP-C-0023/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje :1) Zadanie należy zrealizować wg zatwierdzonego przez KRZG projektu: Projekt naprawy obudowy szybu „Budryk” dla potrzeb pompowni głębinowej poniżej poziomu 774m dla SRK SA Oddział w Bytomiu KWK „Centrum”- marzec 2020r2) Szczegółowy opis prac zabezpieczających zawiera w/w dokumentacja projektowa.3) Projekt obejmuje między innymi:- lokalizację fragmentów obudowy szybu „Budryk” zakwalifikowanej do naprawy,- zabudowę krążyn stalowych w szybie w miejscach osłabienia obudowy,- pokrycie środkiem antykorozyjnym wyszczególnionych elementów stalowych,4) Zamawiający dopuszcza inne uzasadnione technicznie rozwiązania wprowadzone przez Wykonawcę, które każdorazowo wymagają jednak akceptacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania techniczne niż opisane w projekcie lecz gwarantujące nie gorsze warunki bezpieczeństwa dalszej eksploatacji niż rozwiązania opisane w dokumentacji. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w kolejności realizacji poszczególnych prac. W przypadku zastosowania innych rozwiązań do Wykonawcy należy opracowanie wymaganych dokumentacji i technologii. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne skutki powstałe w wyniku wykonania prac niezgodnie z wymogami obowiązujących przepisów i norm. Projekty posiadają część opisową i rysunkową. Obie części każdego opracowania należy traktować równoważnie. Rzeczy przedstawione na rysunkach lub schematach, a nie ujęte w części opisowej lub odwrotnie należy traktować jak ujęte w obu częściach dokumentacji. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy do wglądu posiadane dokumentacje techniczne górniczych wyciągów szybowych niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy prowadzić w sposób umożliwiający spełnienie przepisów i norm obowiązujących w zakresie prowadzenia ruchu górniczych wyciągów szybowych. Wykonawca na czas prowadzenia prac zobowiązany jest do opracowania niezbędnych technologii. Szyb „Budryk” jest szybem wdechowym, dwuprzedziałowym. Całkowita głębokość szybu wynosi 982,26m. Szyb wykonany jest do głębokości 59,4m w obudowie murowej z betonitów a poniżej aż do dna szybu w obudowie betonowej. Tarcza szybu okrągła o średnicy w świetle obudowy 7,6m.

II.5) Główny kod CPV: 14000000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-20

II.9) Informacje dodatkowe: PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnychograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyćpodwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyćwykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcęczęści zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przezWykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczypodmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, wcelu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jestobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawcasamodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawcapowoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Informacje dotyczące umowy opodwykonawstwo dla zamówień na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowodujezgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: a) termin zapłatywynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dniadoręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku,potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługilub roboty budowlanej. 2. Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy opodwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, których: a) wartość stanowi mniej niż0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyłączenie to nie dotyczy umów opodwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł), 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszypodwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo,której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówieniapublicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, a takżeprojektu jej zmiany, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyćzgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4.Projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane winien zawierać conajmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b)termin realizacji, c) obowiązki Wykonawcy, d) obowiązki podwykonawcy lub dalszegopodwykonawcy, e) wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy,f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, 5.Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza w formie pisemnej zastrzeżenia doprojektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do projektu jejzmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jestdłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconejpodwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6.Niezgłoszenie w formie pisemnej zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo,której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowyprzez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia naroboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopięzawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i jej zmian w terminie7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza w formie pisemnej sprzeciw doumowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do jej zmian w przypadkuniespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiadawymaganemu. 9. Niezgłoszenie w formie pisemnej sprzeciwu do przedłożonej umowy opodwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawcazamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałemkopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5%wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, którychprzedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemuobowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu tego ustępu, nie dotyczy umów opodwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyżej,jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunkupotwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługilub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia dozmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umown
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się:a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia w zakresie:• Kierownika Działu Energomechanicznego - minimum 1 osoba, • wyższego dozoru ruchu szybowego - minimum1 osoba/na zmianę roboczą, • wyższego dozoru ruchu górniczego – minimum 1 osoba • dozoru ruchu szybowego – minimum 1 osoba/na zmianę robocząb) należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej lub kilku umów polegającą na remoncie lub modernizacji wyposażenia szybowego o łącznej wartości minimum 500 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność zoryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacjio działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy zWykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu C. Brak podstawwykluczenia podmiotu udostepniającego swoje zasoby: 1. W przypadku powołania się przezWykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór dokumentu.2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- wzór dokumentu.3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi:1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności - wzór dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
5.1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY” w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstawwykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 orazart. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 2. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżejskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazaniaspełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, wktórym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakimpowołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczeniedotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczeniaz postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, októrych mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13- 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1a do druku„FORMULARZ OFERTOWY”. 4. Oświadczenie dotyczące wadium - załącznik nr 2 do druku„FORMULARZ OFERTOWY”. 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonychofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 6.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierzapowierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - wzór dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 900,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
https://laip-srk.coig.biz/
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowieńumowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno- prawnych,poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów; 2) zmiany terminu realizacjiumowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: -wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych,administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych; 3) zmiany zakresurzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie doaktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względówtechnologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych; 4) zmiany sposobuspełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jegospełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, podwarunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produktwskazany w umowie; 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanychod dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne izostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana zpowodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lubinteroperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dlaZamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) koniecznośćzmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytąstarannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówieniaokreślonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, mazastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszymparagrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabyciadotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunkiudziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobąinnych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcywzględem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniuust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisachwydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonejpierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień naroboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2.Jeżeli przed upływem terminu realizacji, Umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresierzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego,przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 90 dni,licząc od wskazanego w Umowie terminu. 3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresurzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkachZamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową nie może być w całościzrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadneroszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo – finansowego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W trakcie wykonywania umowy będą przestrzegane przez Strony zapisy ustawy z dnia 5 sierpnia2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. 2010 Nr 182 poz. 1228 z późn. zm.).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę materiałów oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dotyczących budowy magazynu paliw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI