Montaż i uruchomienie elementów Dźwiękowego Systemu Ostrzegania wraz z dostawą urządzeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Montaż i uruchomienie elementów Dźwiękowego Systemu Ostrzegania wraz z dostawą urządzeń dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-08-07
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00431882
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Montaż i uruchomienie elementów Dźwiękowego Systemu Ostrzegania wraz z dostawą urządzeń dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450665024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piłsudskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 47 33 266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż i uruchomienie elementów Dźwiękowego Systemu Ostrzegania wraz z dostawą urządzeń dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d770fa5-6a49-4b8a-ad1c-fd4417af19e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095263/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.34 Dostawa i montaż elementów Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d770fa5-6a49-4b8a-ad1c-fd4417af19e8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d770fa5-6a49-4b8a-ad1c-fd4417af19e8

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta jest w części II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta jest w części II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/65/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 218000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa modernizacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegania poprzez montaż i uruchomienie elementów systemu DSO wraz z dostawą urządzeń, dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45314310-7 - Układanie kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

31311000-9 - Podłączenia energetyczne

31320000-5 - Kable energetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert, w poszczególnych kryteriach oceny ofert, został określony w cz. XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a) jedną usługę związaną z montażem i uruchomieniem instalacji DSO, uwzględniającą dostawę urządzeń DSO, o wartości łącznie min. 60.000,00 złotych brutto,lub
b) jedną usługę konserwacji urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej o wartości min. 60.000,00 złotych brutto,lub
c) lub jedną usługę związaną z instalowaniem urządzeń i/lub systemów ochrony przeciwpożarowej o wartości min. 60.000,00 złotych brutto
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykaz usług – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
jedną usługę związaną z montażem i uruchomieniem instalacji DSO, uwzględniającą dostawę urządzeń DSO, o wartości łącznie min. 60.000,00 złotych brutto,
lub
b) jedną usługę konserwacji urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej o wartości min. 60.000,00 złotych brutto,
lub
c) lub jedną usługę związaną z instalowaniem urządzeń i/lub systemów ochrony przeciwpożarowej o wartości min. 60.000,00 złotych brutto

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
3) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) zobowiązanie innego podmiotu o udostepnienie zasobów, o którym mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ - jeżeli dotyczy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się wraz z ofertą, w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-07 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d770fa5-6a49-4b8a-ad1c-fd4417af19e8

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykończeń wnętrz - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania09-09-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami zlecę wykonanie prac lub nawiążę współpracę przy wykończeniach. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie Białegostoku lub okolic. Budynki użyteczności publicznej, hotele. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Kontrola okresowa i ocena techniczna testerów tarcia
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przewóz Powstańców Warszawskich – usługi Taxi
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łomża: Dostawa trenażerów do celów szkoleniowych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Kontrola okresowa i ocena techniczna testerów tarcia
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Leżajsk w 2024 roku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI