Modernizacja przepompowni wody w Dobrocinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja przepompowni wody w Dobrocinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia773762-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773762-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.: Modernizacja przepompowni wody w Dobrocinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Operacja pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w Nowiźnie – część I i modernizacja przepompowni wody w Dobrocinie”, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 89061118300000, ul. ul. Kilińskiego  25a , 58-200  Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 8323701 do 04, , e-mail wik@wik.dzierzoniow.pl, , faks 748 323 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wik.dzierzoniow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.wik.dzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Prawa Handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 25A, 58-200 Dzierżoniów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przepompowni wody w Dobrocinie
Numer referencyjny: JRP/16/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot niniejszego zamówieniaobejmuje projekt i modernizację przepompowni wody w Dobrocinie. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje wszczególności: 1) opracowanie kompletnej Dokumentacji projektowej, w zakresie niezbędnym do realizacji robót, 2)uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i opinii dla dokumentacji projektowej(łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę o ile będzie ono wymaganeprawem), 3) dostawę i montaż zestawów pompowych wraz z niezbędną armaturą, 4) wykonanie niezbędnych robótbudowlanych w oparciu o sporządzone i zatwierdzone projekty i dokumenty stanowiące Umowę, 5) wykonanie próbkońcowych obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach Umowy, 6) opracowanie operatu kolaudacyjnego, 7)przygotowanie kompletu dokumentów umożliwiających uzyskanie przez Zamawiającego zezwolenia na użytkowanie(jeśli dotyczy), 8) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanego zadania; nadzór będzie obejmowaćcały zakres branżowy zadania inwestycyjnego i będzie pełniony przez cały okres realizacyjny, 9) szkolenia, 10)rozruchy, 11) serwis w Okresie gwarancji i rękojmi.

II.5) Główny kod CPV: 42122130-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
71220000-6
45232151-5
71000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o którychmowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzieleniedotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających, w wysokości do 50%wartości zamówienia podstawowego, na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonychproduktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
6

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytowąw wysokości co najmniej: 35.000,00 zł, słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych. (w przypadku wspólnegoubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łącznasytuacja ekonomiczna i finansowa – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców,którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). W przypadku złożenia przezWykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kursprzeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzieńwystawienia dokumentu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/kursy.html. Jeśli w dniu wystawienia dokumentu nie byłaopublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnichopublikowanej bezpośrednio przed dniem wystawienia dokumentu.
Informacje dodatkowe 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający ocenia, czyudostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowalub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu orazbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w III.2.1). 3) W odniesieniudo warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których tezdolności są wymagane.4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodęponiesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnieniezasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,podmiotu, o którym mowa w ppkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawcaw terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lubzawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 1.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonałprzynajmniej dwa zadania (dostawy lub roboty budowlane) polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji przepompowni wody, obejmujące dostawę/ wymianę pomp. (w przypadku wspólnegoubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą łącznezdolności techniczne lub zawodowe – w tym celu Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jedenwspólny wykaz robót budowlanych oraz dowody, czy zostały wykonane należycie). 2) Zamawiający może, nakażdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowaniezasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może miećnegatywny wpływ na realizację zamówienia. 3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacjizamówienia publicznego osobę: a) specjalisty branży sanitarnej, posiadającego: - wykształcenie wyższetechniczne z zakresu inżynierii środowiska lub pokrewne (inżynieria komunalna, inżynieria sanitarna itp.) lub ukończone studia podyplomowe w ww. zakresie - przynajmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe(#), -doświadczenie przy budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji przynajmniej 2 przepompowni wody, b)specjalisty branży elektrycznej i AKPiA - przynajmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe(#), - doświadczenie wzakresie robót elektrycznych i AKPiA na co najmniej dwóch zadaniach z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (#)Doświadczenie zawodowe liczone jest od daty uzyskania stosownych uprawnień, do daty składania ofert. (wprzypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,oceniane będą łączne zdolności techniczne lub zawodowe – w tym celu Wykonawcy składający ofertę wspólnąprzedkładają jeden wspólny wykaz osób).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający ocenia, czyudostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowalub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu orazbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt 5.1. 3) W odniesieniudo warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których tezdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodęponiesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnieniezasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,podmiotu, o którym mowa w ppkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawcaw terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lubzawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 1.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żądanastępujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przezZamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwejterenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego UbezpieczeniaSpołecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert,lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawiespłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydaniawobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniempodatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczeniaWykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówieniapubliczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego zawykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznejdecyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochronyśrodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłatlokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolityDz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.); 10) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowejWykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania zinnym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni oddnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia. 11) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia powinien złożyć dokumenty w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy Pzp. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 12) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4): a)ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważnydokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, wzakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) ppkt 2-4 – składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie zalegaz opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie zwłaściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, wszczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert, • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w ppkt 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy dot. terminów ich wystawienia stosuje sięodpowiednio. 14) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiającymoże zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacjidotyczących tego dokumentu. 15) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wodniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczydokument wskazany w ppkt 1, składa dokument, o którym mowa w ppkt 12 lit. a, w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającymoświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.Zapisy dot. terminów ich wystawienia stosuje się odpowiednio. 16) W przypadku wątpliwości co do treścidokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, wktórym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacjidotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
I. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniudot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunkówudziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda informacji bankulub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowychlub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminuskładania ofert. 2) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przezZamawiającego dokumentów, o których mowa w ppkt 1, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcęinnych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie opisywanego przez Zamawiającegowarunku udziału w postępowaniu. II. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełnianiaprzez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określającychczy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ichnależyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodówokreślających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanebyły wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień idoświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Jeżeli wykaz, oświadczenia lub innezłożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić siębezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane o dodatkowe informacje lubdokumenty w tym zakresie. III. Oświadczenie i dokumenty dot. podmiotów trzecich. 1) Wykonawca, który polegana zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2) W celuoceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonaniezamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantujerzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresdostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezWykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przywykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Zamawiającyżąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.2). 4) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.2), dotyczącychPodwykonawcy (wyłącznie w przypadku umów o podwykonawstwo obejmujących wykonanie robótbudowlanych), któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, naktórego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Oświadczenie Wykonawcy i dodatkowe dokumenty dołączane do oferty. 1) Do oferty Wykonawca dołączaaktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załącznikach nr 2 i3 do IDW. 2) Informacje zawarte w oświadczeniach o których mowa w ppkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, żewykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, którypowołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczeniaoraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszczainformacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ppkt 1. 4) Wykonawca, który zamierzapowierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nichpodstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, októrym mowa w pkt 1. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenieskłada każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościachlub sytuacji innych podmiotów, aby udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie pełnomocnikowi do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Wprzypadku, gdy Wykonawca wskazał, że poszczególne informacje wskazane w ofercie stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że są spełnione kryteria wskazane w art. 11. ust. 2Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz.419 z późn. zm.), w celu ustalenia podstaw i zasadności dokonanego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa. Wtym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wyjaśnienia dotyczące każdego elementuzastrzeżonego w ofercie, w szczególności wskazujących: - jaki charakter mają zastrzeżone informacje, wszczególności określenie, czy są to informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lubinne informacje mające wartość gospodarczą dla Wykonawcy w rozumieniu Ustawy o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji, - jakie działania Wykonawca podjął celem zachowania w poufności informacji, które zostałyzastrzeżone, - jaką wartość przedstawiają dla Wykonawcy informacje zastrzeżone jako tajemnicaprzedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. II.Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający przedudzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 5. 2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnieniaodpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapiepostępowania, zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórychoświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału wpostępowaniu. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lubdokumenty nie są już aktualne, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców dozłożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełnienie warunków udziału wpostępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych wrozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 560 z późn. zm.). 4) Zamawiający korzysta z internetowegorepozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów wformie dokumentów, które są objęte tym repozytorium. III. Forma składanych dokumentów. 1) Dokumenty luboświadczenia, o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, składane są w oryginale lub w kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje poprzez opatrzeniekopii dokumentu lub kopi oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania dokumentów ani oświadczeń przy użyciu środków komunikacjielektronicznej (w tym e-mail). 3) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca,podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdegoz nich dotyczą. 4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopiidokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, wyłącznie wtedy, gdyzłożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5) Dokumenty lub oświadczeniasporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) W przypadku wskazania przezWykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4) i III.5), w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4) i III.5) .,które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu, korzysta z posiadanych oświadczeńlub dokumentów, o ile są one aktualne. 8) W przypadku, o którym mowa w ppkt 5, Zamawiający może żądać odWykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnieprzez Zamawiającego dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1.250,00 zł, słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiątzłotych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy,pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpiła jedna z następujących okoliczności: 1) zmianydotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętychzamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmianaWykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczącychzamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2)zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami,których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50%wynagrodzenia ryczałtowego brutto określonej pierwotnie w umowie; 3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzieliłzamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełniawarunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobąinnych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względemjego Podwykonawców, c) na podstawie innych postanowień umownych; 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, niesą istotne; 4.1) Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli zmienia ogólny charakterumowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 4.2) Zmianę postanowień zawartych w umowieuznaje się za istotną, jeżeli nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następującychokoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzieleniezamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innejtreści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidzianypierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) zmiana polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowymWykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w pkt 3); 5) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10%wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia,którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równyokresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniuprawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przyzastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań;7) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy np.: a)wydłuży się procedura przekazania dokumentacji, dokonania odbiorów lub zatwierdzeń części dokumentacji itp. lubwystąpią inne okoliczności, skutkujące przedłużeniem terminu realizacji umowy, za które odpowiedzialność ponosiZamawiający albo nie ponosi odpowiedzialności żadna ze stron umowy, b) gdy wystąpią niekorzystne warunkiatmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności z powodutechnologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnychwarunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, zaktóre Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych,występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeńniewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniuokreślonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie sąnastępstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniudecyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa,jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaćwydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) zmiana ilości robótbudowlanych wynikająca ze zmiany projektu, której nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a jestkonieczna dla uzyskania efektu końcowego (np. efekt ekologiczny lub energetyczny) lub w przypadku robótzaniechanych, g) zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększeniabezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, h) uzgodniona możliwośćwprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownikabudowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 8) zmiany dokonane podczas wykonywania robót i nie odstępujące wsposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę; 9) jeżeli z przyczyn zależnych odZamawiającego wystąpi nieterminowe przekazanie Terenu budowy lub brak możliwości wykonywania robót; 10)nadzwyczajna zmiana cen materiałów budowlanych lub cen paliw; 11) zmiana zakresu części zamówieniapowierzonej Podwykonawcom; 12) zmiana terminów realizacji innych inwestycji powiązanych z realizacjąprzedmiotowego zamówienia; 13) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegleprowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,14) konieczność zmiany osób, o których mowa w § 9, § 11 i § 12; 15) zmiany stawki podatku VAT lub innychregulacji prawnych, które zostały ogłoszone po dacie składania ofert, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 16) zmiany kwalifikowalności wydatków; 17) konieczności zrealizowaniaprzedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianyobowiązującego prawa. 18) zmiany wniosku o zmianą zakresu rzeczowego i finansowego Umowy o Dofinansowanie,w ramach którego Zamawiający złożył wniosek o włączenie realizacji zadania do Operacji; 19) zmiany zapisówUmowy o Dofinansowanie. 3. Jeśli zajdą okoliczności, wskazane w ust. 2 aneks może dotyczyć zmiany terminurealizacji umowy, wynagrodzenia Wykonawcy lub zapisów umowy wraz z załącznikami, w zakresie których teokoliczności dotyczą. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 i 3 jest nieważna. Na miejsceunieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 5. Zmiana umowydot. zmiany terminu realizacji Umowy określonego w § 4 ust. 2 i/lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcyokreślonego w § 6 ust. 1 może być uzależniona od uzyskania zgody odpowiednich instytucji. 6. Zmianaharmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie zmian terminów poszczególnych elementów robót i/lub zmianyterminów realizacji poszczególnych zadań cząstkowych – jednak bez zmiany terminu realizacji określonego w § 4ust. 2 umowy – nie jest zmianą umowy – nie wymaga podpisania aneksu.7. Wykonawcy, z tytułu przedłużeniaokresu realizacji umowy, za które Zamawiający nie ponosi winy, nie przysługuje roszczenie finansowe, wszczególności z tytułu zwrotu kosztów wydłużenia polis ubezpieczeniowych lub gwarancji należytego wykonaniaumowy. 8. Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie praw i obowiązków wynikających z realizacji niniejszejumowy bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnegopowiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia wykonywanych robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI