Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Przeciszowie poprzez zakup sceny oraz nagłośnienia i oświetlenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Przeciszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357130884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 6
1.5.2.) Miejscowość: Przeciszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-641
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8413 270
1.5.8.) Numer faksu: 33 8413 270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@gbprzeciszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbprzeciszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Przeciszowie poprzez zakup sceny oraz nagłośnienia i oświetlenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3403e40b-1472-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006578/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Przeciszowie poprzez zakup i montaż sceny oraz nagłośnienia i oświetlenia.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Operacja w zakresie działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej", objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePuapu, na adres skrzynki Biblioteki Publicznej w Przeciszowie pod adresem: /y13nf63fpb/SkrytkaESP, a także poczty elektronicznej: kierownik@gbprzeciszow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całość prac będzie obejmowała dostawę zestawu scenicznego na sali widowiskowej wraz z montażem. W skład zestawu scenicznego o wymiarach 8x6m wchodzą: podesty (24 szt) o wymiarach 200x100cm, wykonane ze sklejki drewnianej o grubości nie mniejszej niż 12mm, z nawierzchnią antypoślizgową w
kolorze czarnym, zabezpieczone profilem aluminiowym, do których będzie istniała możliwość montażu nóg oraz łączenia podestów ze sobą za pomocą klamer spinających. Udźwig podestu nie mniejszy niż 700 kg/m2, aluminiowe nogi czworokątne o wysokości 60cm (bez regulacji wysokości) - (96 szt.),
dwustronne schody modułowe o szerokości nie mniejszej niż 60cm (2szt), zestaw klamer łączących podesty, osłona tekstylna marszczona wys. 60cm (długość – 10m) zamontowana na dedykowanej do tego celu listwie. Wyżej wymienione elementy sceny muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, które mają zostać dostarczone przez wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XII w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie w oświetlenie, w skład którego wchodzą:
1. Reflektor teatralny o mocy minimum 1000W, regulowany kąt świecenia w granicach minimum 10-64 stopni, soczewka minimum 150mm, zaopatrzony w żarówkę 1000W, skrzydełka do kadrowania obrazu światła, wtyczkę 16A oraz uchwyt - (8 szt);
2. 12 kanałowy, cyfrowy ściemniacz do reflektorów, sterowanie DMX oraz Art-Net, gniazda DMX 3 i 5 pinowe, wbudowana pamięć minimum 80 scen, moc wyjściowa pojedynczego kanału nie mniejsza niż 2000W, krzywa ściemniania regulowana niezależnie dla każdego kanału, obudowa rack 3U – (1szt);
3. Reflektor LED RGBW, moc minimum 130W, kąt świecenia 25 stopni, minimum 16 zintegrowanych źródeł led, sterowanie DMX, wbudowane programy, obudowa metalowa – (12szt);
4. Sterownik oświetlenia DMX, minimum 20 fizycznych faderów, możliwość programowania scen – (1szt);
5. Rozgałęźnik DMX, minimum 2 wejścia i 8 wyjść DMX 3pin, łączenie wejść z wyjściami konfigurowane, kompatybilny z RDM, obudowa rack 1U, wyświetlacz OLED – (1szt);
6. Kable dmx;
7. Uchwyty oraz linki zabezpieczające;
8. Kable zasilające;
9. Rozdzielnia elektryczna.
10. Montaż.
Nagłośnienie, w skład którego wchodzą:
1. Kolumna głośnikowa, przetworniki neodymowe 8 cali i 1 cal z falowodem kierunkowym, pasmo przenoszenia
minimum 67-19000 Hz, kąt propagacji pionowej 5 stopni, poziomej 120 stopni– (4szt);
2. Kolumna głośnikowa, przetworniki neodymowe 8 cali i 1 cal z falowodem kierunkowym, pasmo przenoszenia minimum 67-19000 Hz, kąt propagacji pionowej 30 stopni, poziomej 120 stopni– (2szt);
3. Kolumna basowa, moc minimum 1200W, przetworniki 18 cali, pasmo przenoszenia 20 - 240 Hz – (2szt);
4. Wzmacniacz mocy klasy TD, czterokanałowy z procesorem DSP, moc pojedynczego kanału nie mniejsza niż 1200 W przy 8 Ohm, wyjścia speakon – (2szt);
5. Mikser cyfrowy, minimum 17 zmotoryzowanych tłumików, 16 wejść XLR, 8 wyjść XLR, kolorowy wyświetlacz minimum 7 cali, złącze USB do zapisu nieskompresowanych nagrań, dwa porty AES50 - (1szt);
6. Cyfrowy stage-box, 32 wejścia XLR, 16 wyjść XLR, dwa porty AES50, obudowa rack 3U – (1szt);
7. Mikrofon dynamiczny, wokalny, charakterystyka kardioidalna, pasmo przenoszenia od 50 do 15000Hz, impedancja wyjściowa 300 Ohm, czułość -56 dBV, w zestawie uchwyt mikrofonowy – (2szt);
8. Mikrofon bezprzewodowy, wkładka dynamiczna kardioidalna, pasmo przenoszenia od 50 do 15000Hz, nadajnik i odbiornik pracujące w paśmie 518-541 MHz, nadajnik o mocy minimum 10 mW, w zestawie uchwyt mikrofonowy – (2szt);
9. Statyw mikrofonowy wysoki z metalową postawą i przegubem – (4szt);
10. Pasywny symetryzator sygnału, zdublowane wejścia jack 6,3 mm, wyjścia XLR, stosunek sygnał-szum 108dBu, częstotliwość przenoszenia 20-30000 Hz – (1szt);
11. Okablowanie;
12. Szafa rack 42U, przednie drzwi przezroczyste – (1szt)
13. Montaż
4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31213100-3 - Rozdzielnie
31224600-8 - Ściemniacze
31320000-5 - Kable energetyczne
31344000-9 - Izolowane rozgałęzienia kabli
31527000-6 - Reflektory punktowe
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32343000-9 - Wzmacniacze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XII w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie art. 125 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SWZ dla części 1 oraz załącznik nr 6 dla części 2).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie_art 125 ust 1 Pzp
3. Oświadczenie_art 117 ust 4 Pzp (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta takich wykonawców zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w przypadkach zmiany terminu realizacji umowy w związku z:
a) brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia prac,
b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
c) wystąpieniem braku na rynku dostępnych towarów, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogłyby być zastąpione innymi towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
d) Zmiana terminu realizacji zamówienia pn. „Modernizacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Przeciszowie poprzez wymianę instalacji elektrycznej na sali widowiskowej”
3. Zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia za przedmiot umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni