MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMIN KORONOWO I SOLEC...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMIN KORONOWO I SOLEC KUJAWSKI WRAZ Z ZATOKAMI AUTOBUSOWYMI NA ODCINKACH O CHARAKTERZE ULICZNYM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-04-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-20
  • Numer ogłoszenia532472-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532472-N-2020 z dnia 2020-04-20 r.

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy: MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMIN KORONOWO I SOLEC KUJAWSKI WRAZ Z ZATOKAMI AUTOBUSOWYMI NA ODCINKACH O CHARAKTERZE ULICZNYM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, ul. Konarskiego  1-3 , 85-066  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.bydgoski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiat.bydgoski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat.bydgoski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w zamkniętej kopercie na adres Zamawiajacego
Adres:
Powiat Bydgoski, ul. Konarskiego1-3, 85-066 Bydgoszcz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMIN KORONOWO I SOLEC KUJAWSKI WRAZ Z ZATOKAMI AUTOBUSOWYMI NA ODCINKACH O CHARAKTERZE ULICZNYM
Numer referencyjny: OR-VII.272.1.21.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Opis przedmiotu zamówienia1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego wraz z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym przewidziane jest w następujących częściach:• Część I - na terenie gminy Koronowo• Część II - na terenie gminy Solec Kujawski2) Szczegółowy zakres poszczególnych Części zamówienia – wykaz odcinków o charakterze ulicznym wraz z zatokami autobusowymi oraz szczegółowym wyliczeniem długości odcinków przedstawia załącznik do niniejszej SIWZ.3) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości. 4) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników).5) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.6) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo (2300 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą faxu lub poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni .e) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 7) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.

II.5) Główny kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej www.powiat.bydgoski.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 369), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, tj. wobec Wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedyńczego zlecenia 35,00
termin płatności FV 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich uwzględnienia: 1) poprzez zmianę wynagrodzenia umownego lub/i terminów realizacji zleceń w przypadku:a) w przypadku wystąpienia siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. b) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz zmiany obowiązujących przepisów prawa,c) wystąpienia dodatkowych usług na mocy art. 144 ust. 1 pkt. 2 oraz pkt. 4 i ust. 6 ustawy Pzp.2) zmiana podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę lub rezygnacja z Podwykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach Podwykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenia przedmiotowego zamówienia, zmiana Podwykonawcy lub rezygnacja z Podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron;4) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym,5) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy;2. Strona powołująca się na okoliczność uzasadniającą zmianę postanowień Umowy, zobowiązana jest powiadomić pisemnie drugą Stronę o jej wystąpieniu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia jej zaistnienia, występując o dokonanie zmiany.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Mechaniczne oczyszczanie jezdni dróg powiatowych na terenie gmin Koronowo i Solec Kujawski wraz z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym - Gmina Koronowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego wraz z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym - na terenie gminy Koronowo 2) Szczegółowy zakres poszczególnych Części zamówienia – wykaz odcinków o charakterze ulicznym wraz z zatokami autobusowymi oraz szczegółowym wyliczeniem długości odcinków (łącznie 9932 mb) przedstawia załącznik do niniejszej SIWZ.3) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości. 4) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników).5) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.6) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo (2300 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą faxu lub poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni .e) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 7) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
ternin wykonania pojedyńczego zlecenia 35,00
termin płatności FV 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Mechaniczne oczyszczanie jezdni dróg powiatowych na terenie gmin Koronowo i Solec Kujawski wraz z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym - Gmina Solec Kujawski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego wraz z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym na terenie gminy Solec Kujawski2) Szczegółowy zakres poszczególnych Części zamówienia – wykaz odcinków o charakterze ulicznym wraz z zatokami autobusowymi oraz szczegółowym wyliczeniem długości odcinków (łącznie 330 mb) przedstawia załącznik do niniejszej SIWZ.3) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości. 4) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników).5) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.6) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. c) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą faxu lub poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni .d) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 7) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedyńczego zlecenia 35,00
termin płatności FV 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI