Letnie i zimowe utrzymanie pasa drogowego drogi krajowej nr 11 od km 149+061 do km...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Letnie i zimowe utrzymanie pasa drogowego drogi krajowej nr 11 od km 149+061 do km 153+012 w m. Jastrowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrowie
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyGmina i Miasto Jastrowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00066921
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Letnie i zimowe utrzymanie pasa drogowego drogi krajowej nr 11 od km 149+061 do km 153+012 w m. Jastrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: Tel.: (67) 266 22 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrowie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Letnie i zimowe utrzymanie pasa drogowego drogi krajowej nr 11 od km 149+061 do km 153+012 w m. Jastrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1136703-954c-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002218/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Letnie i zimowe utrzymanie pasa drogowego drogi krajowej nr 11 od km 149+061 do km 153+012 w m. Jastrowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /54e21htom1/skrytka znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Poczta elektroniczna [e-mail]: sekretariat@jastrowie.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: http://www.jastrowie.pl/
Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
11.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Paweł Wencka – tel. (67) 265 72 31; w sprawach proceduralnych,
- Agnieszka Topyła – (67) 265 72 21; w sprawach technicznych.
11.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5 Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /54e21htom1/skrytka znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Poczta elektroniczna [e-mail]: sekretariat@jastrowie.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: http://www.jastrowie.pl/
Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Zimowe utrzymanie (zwalczanie śliskości i odśnieżanie) chodników (15915 m2) i parkingów (3742 m2 )
• Lenie utrzymanie:
- Utrzymanie porządku i czystości (zamiatanie itp.) chodników (15915 m2) i parkingów (3742 m2 )
- Utrzymanie porządku i czystości (zbieranie/zamiatanie śmieci, liści i innych zanieczyszczeń) oraz koszenie poboczy, skarp i trawników w pasie drogowym (31960 m2 )
- Mycie barierek łańcuchowych U-12b (304 mb – 2 razy w roku)
- Mycie barierek segmentowych U-12a (148 mb - 2 razy w roku)
- Mycie balustrad mostowych U-11a (82 mb – raz w roku)
- Mycie ekranów przeciwbłotnych ( 44 m2 - 2 razy w roku)
- Czyszczenie jezdni przy krawężniku oraz wokół azyli i wysepek wyniesionych (6,662 km - 4 razy w roku)
- Oczyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej (91 szt. - 4 razy w roku)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:

O = C + R
gdzie:
O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
17.5 R- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji podczas akcji zima”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji badanej oferty w minutach

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) w zakresie zamówienia:
 co najmniej jedno zamówienie, z których każde polegało na zimowym utrzymaniu tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie drogi, chodników i parkingów o wartości min 70 000,00 zł,
oraz
 co najmniej jedno zamówienie, z których każde polegało na letnim utrzymaniu dróg tj. utrzymaniu porządku i czystości chodników, parkingów, barierek, koszenia poboczy itp. o wartości min 70 000,00 zł,
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować sprzętem w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
Ciągnik – min. 3 szt.
Koparko-spychacz
Zamiatarka samobieżna
Przyczepa – min. 3 szt.
Przyczepa- posypywarka
Piaskarka (podwieszana)
Posypywarka solanka
Pługi podwieszane nierulowane/nieregulowane – min. 2 szt.
Zamiatarka podwieszana
Posypywarka – min. 2 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu i udostępnionego również na stronie zamawiającego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę przy posadzkach - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję pracownika do pracy przy posadzkach - Zacieraka z doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jastrowie: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Sypniewie przy ul. Mickiewicza
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jastrowie: Przebudowa drogi gminnej M. Konopnickiej w Jastrowiu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa i wbudowanie kruszywa kamiennego w ramach bieżącego utrzymania dróg w gminie Lubochnia
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI