„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2020/2021”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLimanowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-09
  • Numer ogłoszenia582878-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582878-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.

Powiatowy Zarząd Dróg: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2020/2021”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 49189888000000, ul. ul. Józefa Marka  9 , 34-600  Limanowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-18 3375-831, e-mail pzdlimanowa@wp.pl, faks 0-18 3375-832.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.limanowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, I piętro, budynek B

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2020/2021”
Numer referencyjny: BZ.272.27.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie 6 części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych wraz z chodnikami na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie 2020/2021. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na 6 zadań częściowych.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2
90610000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-05-15

II.9) Informacje dodatkowe: Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 1 października do 30 kwietnia każdego sezonu zimowego, z tym, że dyspozycyjność Wykonawcy rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i trwa do 15 maja. Wiosenne sprzątanie dróg i chodników należy zakończyć do 15 maja.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:1) 10 000,00 zł - dla zadania częściowego nr: 42) 100 000,00 zł - dla zadania częściowego nr: 1, 2, 6,3) 150 000,00 zł - dla zadania częściowego nr: 3, 5.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować na etapie realizacji zamówienia sprzętem gwarantującym wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dostępny następujący sprzęt na jedno zadanie częściowe:a) co najmniej 1 piaskarka (samochód) z napędem co najmniej na 2 osie, opłużona, lub co najmniej 1 solarka (samochód) z napędem co najmniej na 2 osie, opłużona orazb) co najmniej 1 pojazd do usuwania śliskości i odśnieżania chodników o wadze nieprzekraczającej 2 ton – dla każdego zadania częściowego z wyłączeniem zadania nr 4.Dla zadania częściowego nr 4 należy wykazać, że Wykonawca ma dostępny następujący sprzęt: co najmniej 1 piaskarka (samochód) z napędem co najmniej na 2 osie, opłużona, lub co najmniej 1 solarka (samochód) z napędem co najmniej na 2 osie, opłużona.Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, musi wykazać sprzęt dla każdej części osobno, tj. nie dopuszcza się wykazania tej samej jednostki sprzętowej w więcej niż jednej części zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 1. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zawierają dane w innych walutach niż w złotych polskich, Zamawiający w celu oceny oferty dokona przeliczenia waluty na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, a których mowa w pkt 7 niniejszej SIWZ.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.6. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.6 ppkt 2 SIWZ.7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ.INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.2. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w pkt 15 Formularza oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców, odpowiednio dla zadania częściowego. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca jest obowiązany zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.3. Jeżeli Zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, ponadto Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 pkt 1 Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6 SIWZ.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełnione Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.2. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 8.4 SIWZ składa każdy z Wykonawców.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w pkt 16 Formularza oferty dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych wówczas Zamawiający pobierze go samodzielnie z tej bazy danych (np. https://ems.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.6 ppkt 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 6.2 lp. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Wzór oświadczenia, dokumentu, o którym mowa w ppkt 1 lit. b) Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń, dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:1) dla zadania częściowego nr 1, 6: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN),2) dla zadania częściowego nr 2: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN),3) dla zadania częściowego nr 3, 5: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN),4) dla zadania częściowego nr 4 wadium nie jest wymagane.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzą przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp lub zmiana będzie dotyczyła postanowień określonych w § 13 wzoru umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zrozumiale i czytelnie napisana komputerowo lub nieścieralnym atramentem.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg z siedzibą w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 831, e-mail: pzdli@pro.onet.pl,b) osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się telefonicznie pod nr tel.12 350 61 32 lub e-mail: iod@pzd.limanowa.pl,c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówień publicznych, zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikają z ustawy Pzp,g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,h) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *,- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. j) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO (oświadczenia są ujęte w Formularzu oferty – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników w grupie dróg B w sezonie zimowym 2020/2021”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg B nr 1622 K Pogorzany – Szczyrzyc, nr 1623 K Góra Jana – Szczyrzyc, nr 1621 K Jodłownik – Szczyrzyc i nr 1632 K Krasne Lasocice – Jodłownik, w sezonie zimowym 2020/2021, przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni i chodników zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg, standardami utrzymania chodników oraz warunkami wynikającymi ze Szczegółowej Specyfikacji Technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) usuwanie śniegu z drogi, poboczy i chodników,2) zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających, 3) wywożenie zalegającego śniegu wzdłuż chodników (odpłużony śnieg przy krawężnikach) i na mostach zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg,4) wykonanie przecinek celem odprowadzenia wody z zastoisk w czasie roztopów udrażnianie kratek wodościekowych,5) wiosenne oczyszczanie jezdni, chodników, mostów, poboczy utwardzonych i bitumicznych oraz kanalizacji burzowej po zakończonym sezonie.Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 16,508 km dróg powiatowych wraz z przylegającymi do nich chodnikami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników wraz z załącznikami tj.: standardy odśnieżania i posypywania na drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, standardy odśnieżania i posypywania chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, wykaz dróg wraz z kilometrażem, szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych w postaci stałej – będące załącznikami do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników w grupie dróg C w sezonie zimowym 2020/2021”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg C nr 1622 K Szczyrzyc – Dobra, nr 1620 K Skrzydlna – Wilkowisko i nr 1922 K Przenosza – Skrzydlna, w sezonie zimowym 2020/2021, przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni i chodników zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg, standardami utrzymania chodników oraz warunkami wynikającymi ze Szczegółowej Specyfikacji Technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) usuwanie śniegu z drogi, poboczy i chodników,2) zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających, 3) wywożenie zalegającego śniegu wzdłuż chodników (odpłużony śnieg przy krawężnikach) i na mostach zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg,4) wykonanie przecinek celem odprowadzenia wody z zastoisk w czasie roztopów udrażnianie kratek wodościekowych,5) wiosenne oczyszczanie jezdni, chodników, mostów, poboczy utwardzonych i bitumicznych oraz kanalizacji burzowej po zakończonym sezonie.Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji nalezy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 17,903 km dróg powiatowych wraz z przylegającymi do nich chodnikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników wraz z załącznikami tj.: standardy odśnieżania i posypywania na drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, standardy odśnieżania i posypywania chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, wykaz dróg wraz z kilometrażem, szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych w postaci stałej – będące załącznikami do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników w grupie dróg H w sezonie zimowym 2020/2021”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg H nr 1613 K Zamieście – Słopnice – Zalesie i nr 1614 K Słopnice – Chyszówki, w sezonie zimowym 2020/2021, przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni i chodników zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg, standardami utrzymania chodników oraz warunkami wynikającymi ze Szczegółowej Specyfikacji Technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) usuwanie śniegu z drogi, poboczy i chodników,2) zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających, 3) wywożenie zalegającego śniegu wzdłuż chodników (odpłużony śnieg przy krawężnikach) i na mostach zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg,4) wykonanie przecinek celem odprowadzenia wody z zastoisk w czasie roztopów udrażnianie kratek wodościekowych,5) wiosenne oczyszczanie jezdni, chodników, mostów, poboczy utwardzonych i bitumicznych oraz kanalizacji burzowej po zakończonym sezonie.Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 17,089 km dróg powiatowych wraz z przylegającymi do nich chodnikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników wraz z załącznikami tj.: standardy odśnieżania i posypywania na drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, standardy odśnieżania i posypywania chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, wykaz dróg wraz z kilometrażem, szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych w postaci stałej – będące załącznikami do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w grupie dróg Ł w sezonie zimowym 2020/2021”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg Ł nr 1547 K Brzezna – Wysokie, w sezonie zimowym 2020/2021, przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni i chodników zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz warunkami wynikającymi ze Szczegółowej Specyfikacji Technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) usuwanie śniegu z drogi, poboczy,2) zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających, 3) wywożenie zalegającego śniegu wzdłuż chodników (odpłużony śnieg przy krawężnikach) i na mostach zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg,4) wykonanie przecinek celem odprowadzenia wody z zastoisk w czasie roztopów udrażnianie kratek wodościekowych,5) wiosenne oczyszczanie jezdni, chodników, mostów, poboczy utwardzonych i bitumicznych oraz kanalizacji burzowej po zakończonym sezonie.Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 1,578 km dróg powiatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników wraz z załącznikami tj.: standardy odśnieżania i posypywania na drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, wykaz dróg wraz z kilometrażem, szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych w postaci stałej – będące załącznikami do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników w grupie dróg M w sezonie zimowym 2020/2021”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg M nr 1609 K Limanowa – Zalesie i nr 1631 K ul. Zygmunta Augusta, w sezonie zimowym 2020/2021, przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni i chodników zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg, standardami utrzymania chodników oraz warunkami wynikającymi ze Szczegółowej Specyfikacji Technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) usuwanie śniegu z drogi, poboczy i chodników,2) zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających, 3) wywożenie zalegającego śniegu wzdłuż chodników (odpłużony śnieg przy krawężnikach) i na mostach zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg,4) wykonanie przecinek celem odprowadzenia wody z zastoisk w czasie roztopów udrażnianie kratek wodościekowych,5) wiosenne oczyszczanie jezdni, chodników, mostów, poboczy utwardzonych i bitumicznych oraz kanalizacji burzowej po zakończonym sezonie.Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 13,069 km dróg powiatowych wraz z przylegającymi do nich chodnikami oraz 10 000 m2 przyległych placów wg wskazań Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników wraz z załącznikami tj.: standardy odśnieżania i posypywania na drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, standardy odśnieżania i posypywania chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, wykaz dróg wraz z kilometrażem, szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych w postaci stałej – będące załącznikami do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników w grupie dróg N w sezonie zimowym 2020/2021”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg N nr 1609 K Zalesie – Kamienica, w sezonie zimowym 2020/2021, przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni i chodników zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg, standardami utrzymania chodników oraz warunkami wynikającymi ze Szczegółowej Specyfikacji Technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) usuwanie śniegu z drogi, poboczy i chodników,2) zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających, 3) wywożenie zalegającego śniegu wzdłuż chodników (odpłużony śnieg przy krawężnikach) i na mostach zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg,4) wykonanie przecinek celem odprowadzenia wody z zastoisk w czasie roztopów udrażnianie kratek wodościekowych,5) wiosenne oczyszczanie jezdni, chodników, mostów, poboczy utwardzonych i bitumicznych oraz kanalizacji burzowej po zakończonym sezonie.Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 8,667 km dróg powiatowych wraz z przylegającymi do nich chodnikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników wraz z załącznikami tj.: standardy odśnieżania i posypywania na drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, standardy odśnieżania i posypywania chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, wykaz dróg wraz z kilometrażem, szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych w postaci stałej – będące załącznikami do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI