Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych stanowiących własność Gminy Tczew w sezonie zimowym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tczew
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-23
  • Numer ogłoszenia601383-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 601383-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.

Gmina Tczew: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych stanowiących własność Gminy Tczew w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tczew, krajowy numer identyfikacyjny 19167537900000, ul. ul. Lecha  12 , 83-110  Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 530 51 32, e-mail inwestycje@gmina-tczew.pl, faks (058) 530 51 30.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.gmina-tczew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gmina-tczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, złożenie oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora w rozumieniu ustawy z dn. 23.11.2012r. - Prawo pocztowe
Adres:
ul. Lecha 12, 83-110 Tczew

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych stanowiących własność Gminy Tczew w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny: RIT.271.1.58.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg, chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych stanowiących własność Gminy Tczew w sezonie zimowym 2020/2021. Obszar objęty zimowym utrzymaniem to teren Gminy Tczew. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:a) CZĘŚĆ I - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Turze, Małżewo, Boroszewo, Małżewko, Szczerbięcin, Dalwin, Łukocin, Rukosin.b) CZĘŚĆ II - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Stanisławie, Rokitki, Szpęgawa, Dąbrówka Tczewska, Lubiszewo Tczewskie, Śliwiny.c) CZĘŚĆ III - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Czarlin, Swarożyn, Bałdowo, Gniszewo, Goszyn, Wędkowy.d) CZĘŚĆ IV - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Czatkowy, Tczewskie Łąki, Malenin, Mieścin, Miłobądz, Zajączkowo.e) CZĘŚĆ V – Kompleksowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Tczew.3. Szczegółowy zakres prac polegać będzie na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi (CZĘŚCI I-IV):1) całodobowe odśnieżanie jezdni dróg gminnych przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, ciągników, spycharek lub innych maszyn przystosowanych do w/w prac na całej szerokości jezdni,2) całodobowe zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni mieszaniną piasku i soli przy użyciu posypywarek lub rozsypywaczy rolniczych z przygotowaniem mieszanki z materiałów własnych oraz jej załadunek,3) całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym zwalczaniem, zapobieganiem powstawania i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni przy użyciu mieszanki z materiałów własnych opłużonymi pojazdami samochodowymi wyposażonymi dodatkowo w posypywarki oraz na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania bezpiecznego poruszania się pieszych na chodnikach, ciągach pieszych oraz ciągach pieszo-rowerowych (CZĘŚĆ V):1) całodobowe odśnieżanie chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych,2) całodobowe zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych,3) całodobowe odśnieżanie oraz zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości chodników, ciągów pieszych, oraz ciągów pieszo-rowerowych.4. Wybrany Wykonawca zapewni w ramach niniejszego zamówienia mieszankę piaskowo - solną o 25% zawartości soli w piasku. Wykonawca będzie zobowiązany posypywać mieszanką piaskowo - solną drogi, chodniki, ciągi piesze oraz ciągi pieszo-rowerowe. Do zapobiegania powstawania i do likwidacji śliskości zimowej należy stosować środki zgodnie z §2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005, Nr 230, poz. 1960).5. Zamawiający będzie prowadził dodatkową kontrolę prac poprzez zamontowanie systemu GPS. Składając ofertę Wykonawca wyraża zgodę na montaż na pojazdach lokalizatorów, na następujących warunkach:1) systemy monitorowania pojazdów zostaną zamontowane (w jednym czasie na wszystkich pojazdach) na placu w Szpęgawie lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszty związane z montażem i obsługą systemu GPS pokrywa Zamawiający,2) kierowcy Wykonawcy obsługujący pojazdy będą zobowiązani do każdorazowego uruchomienia systemów na czas prowadzenia akcji – kilometry przejechane przez sprzęt bez uruchomionego systemu nie będą podstawą do zapłaty (dot. cz. I- IV),3) z chwilą zamontowania lokalizatorów GPS, na Wykonawcę przechodzi niebezpieczeństwo utraty i/lub uszkodzenia systemu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu kradzieży, zniszczenia, uszkodzenia lub utraty systemu, do pełnej wartości zainstalowanego systemu,4) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego oddać systemu osobie trzeciej w podnajem lub do bezpłatnego użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o sprzedaży, najmie, użyczeniu lub o innych czynnościach prawnych i faktycznych dot. pojazdu, w którym został zamontowany system. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść praw i/lub obowiązków wynikających z niniejszego zobowiązania na osobę trzecią,5) Zamawiający wymaga, aby pojazdy z zainstalowanymi systemami użytkowane były tylko na terenie Polski. W przypadku użytkowania poza terenem Polski systemów zamontowanych w pojazdach Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu dodatkowe koszty poniesione w związku z użytkowaniem kart telemetrycznych zainstalowanych w systemach,6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o planowanym terminie demontażu systemów po zakończeniu obowiązywania umowy. Za każdy system niezdementowany z pojazdu w terminie siedmiu dni od wyznaczonego terminu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje prawo obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości pełnej wartości zamontowanego w pojeździe systemu,7) Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni możliwość podglądu systemu GPS w celu bieżącego kontrolowania realizowanej usługi.6. Wykonawcy muszą zapewnić świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników ciągów pieszych, oraz ciągów pieszo-rowerowych położonych na terenie Gminy Tczew w sezonie zimowym 2020/2021. Tym samym należy wkalkulować w cenę oferty koszt związany z dojazdem do poszczególnych dróg, chodników, ciągów pieszych, ciągów pieszo-rowerowych, przystanków autobusowych, zakupem mieszanki do posypywania oraz załadunkiem mieszanki na sprzęt.7. Podane ilości kilometrów oraz metrów bieżących w formularzu cenowym są szacunkowe, służące jedynie do skalkulowania ceny. Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych rodzajów usług wynikające z iloczynu ilości usług faktycznie wykonanych i potwierdzonych w dokumencie pracy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niewykorzystanych ilości kilometrów, metrów bieżących przewidywanych przez Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązany jest do:1) prowadzenia akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury, itp.),2) utrzymywanie w pełnej gotowości operatorów oraz środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,3) pełnienia dyżurów.9. O konieczności przystąpienia do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczony przedstawiciel Zamawiającego będzie każdorazowo informował Wykonawcę telefonicznie pod numerem Wykonawcy wskazanym w umowie. Informacja będzie zawierała wykaz dróg (lub innych obszarów), na których ma być wykonana usługa. Zamawiający wg uznania może także wskazać termin do kiedy należy zakończyć usługę (np. wskazanie, że Wykonawca samodzielnie uznaje kiedy ma rozpocząć prace, aby zakończyć ją o godz. np. 6 rano).10. Wykonanie usługi przez Wykonawcę bez dyspozycji (konieczności realizacji usługi) wydanej przez Zamawiającego lub bez włączonego lokalizatora GPS nie będzie podstawą do wystawienia faktury/rachunku, a tym bardziej do roszczenia o dokonanie zapłaty za zrealizowaną usługę. 11. Zamawiający ma prawo do niezaakceptowania ilości kilometrów za zrealizowaną nienależycie (np. brak odśnieżenia/uszorstnienia na całej szerokości jezdni, uszorstnienie/odśnieżenie połowy jezdni lub jej części, itp.) usługę. (Wykonawca nie będzie mógł w takim wypadku wnosić roszczenia o dokonanie zapłaty). 12. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie miesięcznie na podstawie dokumentu pracy, załączonych do każdej faktury/rachunku i potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający na bieżąco będzie monitorował stan dróg.13. Sprzęt realizujący usługę odśnieżania/uszorstniania musi zostać wyposażony w lampę ostrzegawczą (tzw. kogut) i wysyłać żółte sygnały błyskowe.14. Wykonawca musi zadbać o zabezpieczenie gotowości sprzętu wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkód.15. Wykonawca wyposaży operatorów każdego sprzętu w telefony komórkowe i umożliwi stałą łączność z Zamawiającym, bądź wyznaczy koordynatora. Numery telefonów zostaną udostępnione Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie koordynatora – osoby upoważnionej do kontaktu w kwestii należytej realizacji zleconych prac.16. Zamawiający podzieli drogi w poszczególnych obszarach (częściach zamówienia I-IV) na kategorię odśnieżania (kategoria I, II). Kategorie odśnieżania uwzględniać będą poziom natężenia ruchu i połączenie z siecią dróg publicznych. Załączona mapa nie jest ostatecznym wyznacznikiem i może ulec zmianie po zawarciu umowy (stanowi jedynie ogólny zarys). Dla dróg nie oznaczonych na mapie a stanowiących własność Gminy standard odśnieżania zostanie indywidualnie określony w miarę potrzeb.17. Drogi powinny być odśnieżone na całej szerokości jezdni. 18. Drogi o nawierzchni asfaltowej należy każdorazowo odśnieżać do całkowitego odkrycia nawierzchni (nie pozostawianie pasów wyjeżdżonych przez inne pojazdy) tak, aby pojazdy mogły swobodnie się minąć. 19. Chodniki, ciągi piesze oraz ciągi pieszo-rowerowe powinny być odśnieżone na min. 1,2 m szerokości.20. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania skutków zimy w czasie do 2 h dla CZĘŚCI I-IV oraz do 4 h dla CZĘŚCI V od momentu uzyskania informacji od przedstawiciela Zamawiającego. 21. Wynagrodzenie Wykonawcy (za km) określone zostaje na jednokrotny przejazd drogą (za jednokrotny przejazd rozumie się: przejazd w obie strony drogi „tam i z powrotem” – niezależnie od szerokości drogi, dla dróg wąskich – dwukrotny przejazd w jednym śladzie, z ewentualnym wykonaniem „mijanek”, dla dróg szerokich – przejazd dwoma pasami drogi).22. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie stałe niezależnie od ilości zalegającego śniegu na drodze np. w przypadku konieczności rozepchnięcia „jęzorów” śniegu przez wprowadzenie „ciężkiego sprzętu”.23. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje także wykonanie mijanek w celu umożliwienia na drogach wąskich lub mocno „zawianych” śniegiem, wyminięcia się pojazdów.24. Zamawiający informuje, iż drogi na których prowadzona będzie usługa odśnieżania /uszorstniania są także drogami wąskimi (o szerokości ok. 3 m), o niskim świetle (z uwagi na porastające drzewa) i ślepymi. Na w/w drogach należy również zapewnić realizację usługi (w przypadku dróg ślepych - śnieg należy rozepchnąć w taki sposób, aby umożliwić przejazd i nie zasypać wjazdów na posesje).25. Dla rozliczania ilości przejechanych kilometrów dróg Zamawiający informuje, iż sporządzone zostało zestawienie dróg z wskazaniem długości (dla jednokrotnego przejazdu wg. wytycznych wskazanych powyżej). W przypadku braku możliwości (z powodu np. całkowitego zasypania drogi śniegiem) przejechania całej długości drogi lub dróg nie ujętych w zestawieniu - długość odcinka zostanie przyjęta wg wskazania GPS.26. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie objętym przedmiotem umowy. 27. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC w zakresie przedmiotu zamówienia. 28. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością.Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu na którym mają być prowadzone prace/usługi, w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu odbywa się na koszt własny Wykonawcy.29. Obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie za 1 km lub 1 mb efektywnego odśnieżania/uszorstnienia. Zamawiający nie płaci za czas gotowości do pracy.30. DOTYCZY JEDYNIE CZĘŚCI II – Zamawiający informuję, iż posiada na placu w Stanisławiu mieszankę piasku i soli w ilości ok. 130 t. Wykonawca, który będzie świadczył usługę na tą część powinien wycenić pozycję w formularzu oferty posypywania z materiałem Zamawiającego. W wycenie tej pozycji Wykonawca winien skalkulować załadunek mieszanki i przewiezienie mieszanki na plac Wykonawcy z miejsca składowania przez Zamawiającego.31. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90630000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90620000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opisanych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy, które stanowią do 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wykonanie usług polegających na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg, chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych stanowiących własność Gminy Tczew.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy sukcesywnie wg potrzeb do dnia 30.04.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że: że dysponuje środkami transportowymi niezbędnymi do świadczenia usług w celu realizacji zamówienia, tj.: co najmniej (dla części I-IV):- jednym pojazdem przystosowanym do odśnieżania dróg z aktualnymi badaniami technicznymi i ubezpieczeniem OC,- jednym pojazdem wyposażonym w piaskarkę (rozsypywarkę) z aktualnymi badaniami technicznymi i ubezpieczeniem OC,- jednym pojazdem przystosowanym do odśnieżania dróg oraz wyposażonym w piaskarkę (rozsypywarkę) z aktualnymi badaniami technicznymi i ubezpieczeniem OC.UWAGA! Wykonawca składając ofertę musi udokumentować (na podstawie Wykazu, o którym mowa w Załączniku nr 4 do SIWZ) posiadanie takiej liczby pojazdów, które odpowiadają liczbie części, na które składana jest oferta.Wskazany przez Wykonawcę sprzęt spełniający powyższe wymagania, musi być dostępny na etapie realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
w odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej: Wykaz narzędzi, wyposażenia, urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem (załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:1) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto,2) zmiana spowodowana koniecznością wprowadzenia dodatkowych ulic (dot. części I-IV) oraz chodników, ciągów pieszych, ciągów pieszo-rowerowych (dot. części V) w obrębie rejonu, w takim wypadku ulegnie podwyższeniu maksymalne wynagrodzenie brutto, o kwotę wynikającą z iloczynu dodanej długości ulic (dot. części I-IV) oraz chodników, ciągów pieszych, ciągów pieszo-rowerowych (dot. części V) i stawek wskazanych w §5 ust 1 Umowy,3) zmiana spowodowana koniecznością zmiany ilości kilometrów wykonywania poszczególnych rodzajów czynności przyjętych w załączniku nr 1 do SIWZ, wskutek odmiennych warunków atmosferycznych w stosunku do zakładanych, co skutkować będzie zmianą maksymalnego wynagrodzenia brutto.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-02, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty winny być sporządzone w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Tczew jest Adriana Głuchowska; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na: ,,Kompleksowym zimowym utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych stanowiących własność Gminy Tczew w sezonie zimowym 2020/2021’’, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: a) CZĘŚĆ I - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Turze, Małżewo, Boroszewo, Małżewko, Szczerbięcin, Dalwin, Łukocin, Rukosin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy zakres prac polegać będzie na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi (CZĘŚCI I-IV):1) całodobowe odśnieżanie jezdni dróg gminnych przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, ciągników, spycharek lub innych maszyn przystosowanych do w/w prac na całej szerokości jezdni,2) całodobowe zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni mieszaniną piasku i soli przy użyciu posypywarek lub rozsypywaczy rolniczych z przygotowaniem mieszanki z materiałów własnych oraz jej załadunek,3) całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym zwalczaniem, zapobieganiem powstawania i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni przy użyciu mieszanki z materiałów własnych opłużonymi pojazdami samochodowymi wyposażonymi dodatkowo w posypywarki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ II - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Stanisławie, Rokitki, Szpęgawa, Dąbrówka Tczewska, Lubiszewo Tczewskie, Śliwiny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy zakres prac polegać będzie na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi (CZĘŚCI I-IV):1) całodobowe odśnieżanie jezdni dróg gminnych przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, ciągników, spycharek lub innych maszyn przystosowanych do w/w prac na całej szerokości jezdni,2) całodobowe zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni mieszaniną piasku i soli przy użyciu posypywarek lub rozsypywaczy rolniczych z przygotowaniem mieszanki z materiałów własnych oraz jej załadunek,3) całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym zwalczaniem, zapobieganiem powstawania i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni przy użyciu mieszanki z materiałów własnych opłużonymi pojazdami samochodowymi wyposażonymi dodatkowo w posypywarki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ III - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Czarlin, Swarożyn, Bałdowo, Gniszewo, Goszyn, Wędkowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy zakres prac polegać będzie na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi (CZĘŚCI I-IV):1) całodobowe odśnieżanie jezdni dróg gminnych przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, ciągników, spycharek lub innych maszyn przystosowanych do w/w prac na całej szerokości jezdni,2) całodobowe zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni mieszaniną piasku i soli przy użyciu posypywarek lub rozsypywaczy rolniczych z przygotowaniem mieszanki z materiałów własnych oraz jej załadunek,3) całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym zwalczaniem, zapobieganiem powstawania i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni przy użyciu mieszanki z materiałów własnych opłużonymi pojazdami samochodowymi wyposażonymi dodatkowo w posypywarki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: CZĘŚĆ IV - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Czatkowy, Tczewskie Łąki, Malenin, Mieścin, Miłobądz, Zajączkowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy zakres prac polegać będzie na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi (CZĘŚCI I-IV):1) całodobowe odśnieżanie jezdni dróg gminnych przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, ciągników, spycharek lub innych maszyn przystosowanych do w/w prac na całej szerokości jezdni,2) całodobowe zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni mieszaniną piasku i soli przy użyciu posypywarek lub rozsypywaczy rolniczych z przygotowaniem mieszanki z materiałów własnych oraz jej załadunek,3) całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym zwalczaniem, zapobieganiem powstawania i likwidacji śliskości na całej szerokości jezdni przy użyciu mieszanki z materiałów własnych opłużonymi pojazdami samochodowymi wyposażonymi dodatkowo w posypywarki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: CZĘŚĆ V – Kompleksowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Tczew
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy zakres prac polegać będzie na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania bezpiecznego poruszania się pieszych na chodnikach, ciągach pieszych oraz ciągach pieszo-rowerowych (CZĘŚĆ V):1) całodobowe odśnieżanie chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych,2) całodobowe zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości chodników, ciągów pieszych oraz ciągów pieszo-rowerowych,3) całodobowe odśnieżanie oraz zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości chodników, ciągów pieszych, oraz ciągów pieszo-rowerowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór ziemi z wykopu- Kartuzy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór ziemi z wykopu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI