Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie drogi wojewódzkiej (odcinki drogi krajowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie drogi wojewódzkiej (odcinki drogi krajowej nr 7 Lubień – Naprawa (...) - z uwagi na brak miejsca cała nazwa zadania podana w sekcji IV.4.2.2)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-09
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00101722
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie drogi wojewódzkiej (odcinki drogi krajowej nr 7 Lubień – Naprawa (...) - z uwagi na brak miejsca cała nazwa zadania podana w sekcji IV.4.2.2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 44 65 700

1.5.8.) Numer faksu: 12 44 65 702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie drogi wojewódzkiej (odcinki drogi krajowej nr 7 Lubień – Naprawa (...) - z uwagi na brak miejsca cała nazwa zadania podana w sekcji IV.4.2.2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b00f0e4-da4e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003467/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Letnie i zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej (odcinków dotychczasowej DK nr 7 Lubień - Naprawa oraz Skomielna Biała - Skawa) w latach 2021 i 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5029

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) - za pośrednictwem systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP(https://epuap.gov.pl/wps/portal). Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty e-mail (adres: postepowanie23.21@zdw.krakow.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/ portal), b) poczty elektronicznej (adres e-mail: postepowanie23.21@zdw.krakow.pl). Szczegółowe informacje na temat trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w cz. IV SWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) - zgodnie z informacjami określonymi w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-23/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pełna nazwa zamówienia (w związku z niewystarczającą ilością miejsca w sekcji II.2.1.) nie było możliwe wskazanie tam pełnej nazwy zamówienia, przez co została ona wskazana w niniejszym punkcie): Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie drogi wojewódzkiej obejmującej odcinki DK 7 (odcinek Lubień – Naprawa od km 713+555 do km 720+921 oraz odcinek Skomielna Biała – Rabka Zdrój – Skawa od km 724+475 (skrzyżowanie z DK 28) do km 729+632) – pozbawione dotychczasowej kategorii i zaliczone do kategorii drogi wojewódzkiej – w latach 2021 i 2022
2. Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie usług i robót budowlanych z zakresu zimowego i letniego utrzymania dróg wojewódzkich odnośnie drogi wojewódzkiej obejmującej odcinki drogi krajowej nr 7 (odcinek Lubień – Naprawa od km 713+555 do km 720+921 oraz odcinek Skomielna Biała – Rabka Zdrój – Skawa od km 724+475 (skrzyżowanie z drogą krajową nr 28) do km 729+632) – pozbawione dotychczasowej kategorii i zaliczone do kategorii drogi wojewódzkiej, w ramach następujących grup robót:
a) Grupa nr 1. Naprawa korpusu drogi:
 wymiana podbudowy z kruszywa
 remont i uzupełnienie ubytków w poboczach materiałem kamiennym
 remont i uzupełnienie ubytków w poboczach (materiał Zamawiającego)
 mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy
 awaryjna wymiana nawierzchni chodnika
 awaryjna wymiana nawierzchni chodnika (płytki, kostka) z uzupełnieniem podbudowy do 8 cm (podbudowa – materiał Wykonawcy, nawierzchnia – materiał Zamawiającego)
 awaryjna wymiana krawężników betonowych – materiał Wykonawcy
 awaryjna wymiana krawężników betonowych – materiał Zamawiającego
 awaryjna wymiana obrzeży – materiał Wykonawcy
 awaryjna wymiana obrzeży - materiał Zamawiającego
b) Grupa nr 2. Odwodnienie:
 renowacja i pogłębianie istniejących rowów
 czyszczenie osadników i separatorów i odwóz odpadów i ich unieszkodliwienie
 oczyszczanie przepustów drogowych
 naprawa, wymiana ścieków przykrawężnikowych, korytek ściekowych
 naprawa, wymiana studni rewizyjnych i ściekowych
 naprawa, wymiana przykanalików
 regulacja wysokości studzienki rewizyjnej i kratki ściekowej, wymiana włazów
 oczyszczenie, udrożnienie studzienki rewizyjnej lub ściekowej oraz kanalizacji
 wykonanie pomiarów zanieczyszczeń wód opadowych i roztopowych z dróg
c) Grupa nr 3. Bezpieczeństwo:
 wymiana, naprawa drogowych barier ochronnych – bariery stalowe i linowe
 wymiana, naprawa barier U-11a i U-12a
d) Grupa nr 4. Estetyka:
 oczyszczenie nawierzchni dróg, chodników, zatok i miejsc do ważenia pojazdów
 oczyszczenie nawierzchni chodników z przerostów traw i roślinności
 koszenie traw
e) Grupa nr 5. Zimowe utrzymanie dróg:
 zimowe utrzymanie dróg
 wywóz śniegu
f) Grupa nr 6. Remonty cząstkowe nawierzchni:
 remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami
 remont nawierzchni betonem asfaltowym
 frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno
 likwidacja spękań nawierzchni - masami elastomerowymi
 oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową
 wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym
 wykonanie warstwy bitumicznej
 wykonanie podbudowy bitumicznej
 wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego
 wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia robót / usług w ramach poszczególnych grup w mniejszym lub większym zakresie, a także zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz zmiany rodzaju robót / usług w zależności od potrzeb Zamawiającego (w stosunku do ilości określonych w TERach) w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający gwarantuje wykonanie 50 % wartości zamówienia określonej w umowie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, gotowość Wykonawcy do podjęcia działań zimowego utrzymania dróg – 40 %.
W kryterium gotowość Wykonawcy do podjęcia działań zimowego utrzymania dróg ocenie podlegać będzie ocenie podlegać będzie zadeklarowanie wcześniejszego, niż wymagane zgodnie z zapisami SWZ, uruchomienia gotowości do podjęcia przez Wykonawcę działań zimowego utrzymania dróg (ZUD) w zakresie dysponowania co najmniej jedną jednostką sprzętową ZUD. Obligatoryjna gotowość do podjęcia przez Wykonawcę działań dotyczących zimowego utrzymania dróg ustalona jest zgodnie z zapisami SWZ (OPZ) na dzień 20.10.2021 r. W ramach niniejszego kryterium Wykonawca może zaproponować wcześniejszy termin uruchomienia gotowości do podjęcia działań zimowego utrzymania dróg (w zakresie dysponowania co najmniej jedną jednostką sprzętową ZUD), przy czym najwcześniejszy możliwy termin, jaki może zaproponować Wykonawca w ramach uruchomienia gotowości do podjęcia działań zimowego utrzymania dróg (w zakresie dysponowania co najmniej jedną jednostką sprzętową ZUD), to dzień 10.10.2021 r. – termin wynikający z SWZ (OPZ) może zostać zatem przez Wykonawcę skrócony maksymalnie o 10 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gotowość Wykonawcy do podjęcia działań zimowego utrzymania dróg

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne poziomy zdolności:
Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, przez co najmniej jeden sezon ZUD wykonywał usługi zimowego utrzymania dróg (ZUD) odnośnie drogi (dróg) o parametrach odpowiadających klasie co najmniej Z lub równoważnych tej klasie i długości (łącznej długości) co najmniej 10 km.
UWAGA!
- Wykonanie usług określonych w opisie warunku mogło nastąpić w ramach jednego lub odrębnych zadań i mogło dotyczyć jednej lub kilku dróg (spełniających wymagania określone w opisie warunku).
- Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełniania tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści tego warunku. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum) jedynie poprzez fakt bycia jednym z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie zrealizowało się w ramach tego zadania prac wskazanych w treści tego warunku, chyba że Wykonawca wykaże, iż nawet pomimo braku faktycznej realizacji w ramach danego zadania wskazanych w warunku prac to jednak zakres i przedmiot czynności, obowiązków i odpowiedzialności faktycznie odnosił się do całości zadania (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych), co oznaczałoby nabycie doświadczenia odnośnie całości jego przedmiotu (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP - w zakresie określonym w cz. II pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ. 2) WYKAZ USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże usługi określone w warunku wskazanym w cz. II pkt 3.1.4. SWZ oraz złoży dowody, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyć jedynie usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ i w trybie tam wskazanym (na wezwanie Zamawiającego).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP - w zakresie określonym w cz. II pkt 2.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą (oprócz dokumentów wskazanych wyżej) - zgodnie z zapisami SWZ: a) oświadczenie wstępne dotyczące podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), c) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby (osób) reprezentujących Wykonawcę / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie dopuszczalnym zgodnie z regulacjami ustawy PZP oraz postanowieniami umownymi zawartymi w zał. nr 7 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: systemy miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Strona internetowa prowadzonego postępowania (na której zamieszczona jest SWZ, jak również będą zamieszczane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem): https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5029 Odesłanie do przedmiotowej strony postępowania znajduje się również w ramach formularza postępowania utworzonego w systemie miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl).
2. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30.04.2022 r.
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI