Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez ZGM TBS Sp. z o. o. w Szczecinku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecinek
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-10-20
  • Zamawiający"ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00388809
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez ZGM TBS Sp. z o. o. w Szczecinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330582529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Cieślaka 6 B

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm-tbs.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez ZGM TBS Sp. z o. o. w Szczecinku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b71966d7-4a14-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zgm-tbs.szczecinek.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgm-tbs.szczecinek.pl/zamowienia-publiczne/otwarte.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://epuap.gov.pl/wsp/portal, oraz poczty elektronicznej email: zgm@zgm-tbs.szczecinek.pl (przy czym ten sposób
komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także
oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do
komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów
i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz
regulaminu ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany bądź wycofania oferty
oraz do komunikacji wynosi 150MB (rozmiar pojedynczego pliku-dokumentu podpisanego podpisem zaufanym: maksimum 10 MB.)
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii, lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Dane postępowania można wyszukać na liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcje "Dla Wykonawców" lub ze strony
głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
8. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż 4 dni przed upływem
terminu składania ofert.
9. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie o którym mowa w pkt. 8, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do
zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia
ofert.
10. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie o którym mowa w pkt. 8 Zamawiający nie ma
obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
11. Przedłużenie terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 9 nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści
SWZ.
12.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
13.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: w sprawach przedmiotu zamówienia
w sprawach formalno-prawnych: Kierownik dz. ABIN p. Elżbieta Obara w godz. 0800-1400, tel. fax (0-94) 37 412 12.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opróżnianie separatora tłuszczu- Jarosławiec
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opróżnianie separatora tłuszczu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI