Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy materiałów do konserwacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126308059
1.5.8.) Numer faksu: 126308059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów do konserwacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98d8ed27-9d06-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Materiały do konserwacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacjamiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywasięprzyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.Wykonawcazamierzającywziąćudział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostępdo formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania technicznei organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisanezostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do:złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacjiwynosi150 MB.Za datę przekazaniaoferty,wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ można wyszukać również na Liście wszystkichpostępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje,że:1.Administratoremdanychosobowychudostępnionych wramachpostępowaniajestZamawiający.2.Kontakt doinspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail:rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego :5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ wKrakowie, ul.Wrocławska1-3,30-901Kraków3.Dane osoboweprzetwarzane będą wzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym,wceluzwiązanymzniniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6ust.1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw.zustawą zdnia 29stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)(„PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodane osobowe przetwarzane będą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1litb)RODO.5.odbiorcami danychosobowych będą osoby lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania(komisjaprzetargowa)orazodpowiednieorganykontrole wzakresie ichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane,przezokres4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecały czas trwania umowy. Dane temogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia14lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn.zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy.7.obowiązek podania danych osobowych jestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawyPZP,związanym z udziałem wpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikajązustawyPZP; 8. wodniesieniudodanychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórych danesąprzetwarzane:• prawo dostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)• prawo żądania odadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczenia przetwarzania niemazastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaześrodkówochronyprawnej lubwceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwaginaważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego); 10. prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących narusza przepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;•prawo do przenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lubwykonanieumowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonymw przepisachustawy PZP,związanym zudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. wodniesieniu do danych osobowychdecyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób którychdanesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;• prawo do sprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania nie może skutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania danychosobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianiemazastosowania w odniesieniu do przechowywania, wceluzapewnieniakorzystaniaześrodkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lubprawnej, lubzuwagi naważnewzględyinteresu publicznego UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego);10.prawodowniesieniaskargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Panadotyczących naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięcia danych osobowych;• prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania danych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 23/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów do konserwacji na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ - Pakiet nr1 materiały budowlane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów do konserwacji na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ - Pakiet nr2 materiały ślusarskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów do konserwacji na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ - Pakiet nr3 blachy i kształtowniki metalowe.