Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyposażenia Domu Ludowego w Borzęcinie - kuchnia
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoBorzęcin
WojewództwoMałopolskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
Termin składania wniosków2021-05-26
ZamawiającyGminny Ośrodek Kultury w Borzęcinie
Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
Numer ogłoszenia2021/BZP 00056985
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056985 z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa wyposażenia Domu Ludowego w Borzęcinie - kuchnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Borzęcinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850329549
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005090/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia kuchni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. W wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „gminny ośrodek kultury wborzęcinie”). Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /borzecingok/SkrytkaESP c) oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: borzecingok@gmail.com.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 7 i 8 swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się w zał. 5 do swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOK-271-05/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kuchni zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 6 do swz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz. 2) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdza brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wymagania jakie muszą spełnić dostawy będące przedmiotem zamówienia zostały opisane w załączniku nr 6 do swz. 2) Wypełniony załącznik nr 6 Wykonawca składa wraz z ofertą. 3) Zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnienia załącznika o którym mowa w ust. 1 lub jego treści. 4) W oznaczonych wierszach tabeli załącznika nr 6 do swz Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić kolumnę „Producent, model i typ” podając informacje umożliwiające Zamawiającemu identyfikację urządzenia. 5) Zapisy w tabeli w kolumnie „Producent, model i typ” wskazujące więcej niż jedno urządzenie lub wyłącznie producenta urządzenia będą skutkowały odrzuceniem oferty. 6) Nie uzupełnienie jednego lub więcej wierszy tabeli w kolumnie „Producent, model i typ”będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 7) Oferowane urządzenia musząspełniać wymagania Zamawiającego określone w kolumnie „Parametry wymagane”. 8)Zamawiający sprawdzi spełnienie przez oferowane urządzenie wymaganych parametrów poprzez analizę ich szczegółowych specyfikacji (takie jak karty techniczne, katalogi itp.) dostępne na stronach internetowych producenta/dystrybutora. 9) W przypadku wskazania urządzenia dla którego na stronie internetowych producenta/dystrybutora brak informacji potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów – Zamawiający uzna, że urządzenie tonie spełnia tych parametrów.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 4) Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Zapis ust. 1 – 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.6. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 z późn. zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Krakowski Bank Spółdzielczy, nr rachunku: 64 8591 0007 0100 0003 3750 0001, tytuł przelewu: Wadium – Dostawa wyposażenia Domu Ludowego w Borzęcinie - kuchnia
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany oferowanego urządzenia jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy dostawa oferowanego urządzenia jest niemożliwa, co Wykonawca uzasadnił pisemnie, a urządzenie zamienne spełnia parametry określone w załączniku „Szczegółowe parametry urządzeń”, będącym częścią oferty na podstawie której zawarto umowę oraz Zamawiający wyraził zgodę na zmianę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowy sposób złożenia oferty jest podany w pkt 8.2) swz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
Lokalizacja zleceniamałopolskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych.
Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe.
Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.