Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i konfiguracją elektronicznych depozytorów kluczy dla delegatur
Najwyższej Izby Kontroli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Najwyższa Izba Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Filtrowa 57
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-056
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nik.zp@nik.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Naczelny organ kontroli państwowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem i konfiguracją elektronicznych depozytorów kluczy dla delegatur
Najwyższej Izby Kontroli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-430210db-d4e9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070588/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa wraz z montażem depozytorów w delegaturach NIK
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający przewiduje komunikowania się z Wykonawcami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w pkt XIII SWZ.
https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu:
1.1. miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
1.2. Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego: /NIK/SkrytkaESP, znajdującej się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
1.3. poczty elektronicznej na adres: nik.zp@nik.gov.pl
1.4. strony właściwej dla danego postępowania w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGO−BGZ.261.011.2022.DP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i konfiguracją dziewięciu fabrycznie nowych (bez śladów wcześniejszego eksploatowania) elektronicznych depozytorów służących do bezpiecznego przechowywania zdeponowanych kluczy od pomieszczeń, wyposażonych w breloki do kluczy oraz zawieszki (kłódki) wraz z zainstalowanym oprogramowaniem do zarządzania kluczami w niżej wymienionych lokalizacjach:
1.1. Delegatura NIK w Bydgoszczy: ul. Wały Jagiellońskie 12, 85-950 Bydgoszcz,
1.2. Delegatura NIK w Gdańsku: ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk,
1.3. Delegatura NIK w Krakowie: ul. Łobzowska 67, 30-038 Kraków,
1.4. Delegatura NIK w Łodzi: ul. Kilińskiego 210, 93-106 Łódź,
1.5. Delegatura NIK w Olsztynie: ul. Artyleryjska 3e, 10-165 Olsztyn,
1.6. Delegatura NIK w Opolu: ul. Krakowska 28A, 45-075 Opole,
1.7. Delegatura NIK w Poznaniu: ul. Dożynkowa 9H, 61-662 Poznań,
1.8. Delegatura NIK w Rzeszowie: ul. Kraszewskiego 8, 35-016 Rzeszów,
1.9. Delegatura NIK w Zielonej Górze: ul. Podgórna 9a, 65-213 Zielona Góra.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału w postępowaniu:
1.1 Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
a) [OSOBY]
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do/powyżej 1KV (świadectwo kwalifikacji SEP: D+E (dozór i eksploatacja) zgodnie
z ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 716, ze zm.) w związku z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333, ze zm.) i zostały wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, o której mowa w art. 28 ust.1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 ze zm.) i legitymują się stosownym zaświadczeniem, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z 16 grudnia 2013 r. w sprawie wzoru wniosku o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wzoru wniosku o wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz wzoru zaświadczenia o wpisie na te listy (Dz. U. z 2013 r., poz.1628).
b) [DOŚWIADCZENIE]
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w postaci należytego wykonania co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie, montażu i konfiguracji depozytorów kluczy o wartości co najmniej 300 000 zł brutto każda.
Zamówienia te muszą być wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wg Załącznika nr 6 do SWZ),
2. Dowody określające czy dostawy (z pkt 1) - zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (wzór wg Załącznika nr 7 do SWZ),
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania Zamawiający wymaga, złożenia wraz z ofertą, zaświadczenia producenta, że czytniki kart zbliżeniowych zainstalowane na depozytorach kluczy spełniają wymagania zgodności z systemem kart użytkowanym przez Zamawiającego (Mifare Classic 1k i 4k) oraz umożliwiają w przyszłości obsługę kart HID i Class Seos (wymiana czytników) oraz, że oprogramowanie depozytorów umożliwia integrację z depozytorami SAIK zainstalowanymi w Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie przy ul. Filtrowej 57 i ul. Krzywickiego 9 i działają pod kontrolą oprogramowania SAIK.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zaświadczenia producenta, że czytniki kart zbliżeniowych zainstalowane na depozytorach kluczy spełniają wymagania zgodności z systemem kart użytkowanym przez Zamawiającego (Mifare Classic 1k i 4k) oraz umożliwiają w przyszłości obsługę kart HID i Class Seos (wymiana czytników) oraz, że oprogramowanie depozytorów umożliwia integrację z depozytorami SAIK zainstalowanymi w Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie przy ul. Filtrowej 57 i ul. Krzywickiego 9 i działają pod kontrolą oprogramowania SAIK.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz).
Każdy podmiot składa odrębne oświadczenie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści zawartej umowy w sprawie zamówienia. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się w Par. 16 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć na dwa sposoby: 1. przez miniPortal: 2. przez ePUAP. Szczegółowe informacje znajdują się w pkt XX SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wystąpią okoliczności określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).