Dostawa urządzeń oraz narzędzi warsztatowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa urządzeń oraz narzędzi warsztatowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleszno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-10-24
  • Zamawiający16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00442343
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń oraz narzędzi warsztatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń oraz narzędzi warsztatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31941731-6990-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084794/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.40 Dostawa urządzeń warsztatowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://16wog.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.16wog.wp.mil.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę (formularz ofertowy/cenowy)
oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
1) zgodnie z art. 781 §1 k.c. do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej
wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie
go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Konieczne jest zatem po pierwsze
złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej, a po drugie opatrzenie
go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) oświadczeniem woli w postaci elektronicznej jest takie oświadczenie woli, którego treść przybrała postać elektroniczną wyrażoną
w dokumencie elektronicznym
w rozumieniu art. 3 pkt 35 rozporządzenia eIDAS (Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (EU) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r.).
3) podpis zaufany jest zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących działania publiczne (tekst
jednolity Dz.U. z 2023r. poz. 57) podpisem elektronicznym, którego autentyczność i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci
elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierającym dane identyfikujące osobę, ustalone na podstawie środka
identyfikacji elektronicznej wydanego w nadzorowanym przez ministra właściwego do spraw informatyzacji systemie
teleinformatycznym, który zapewnia obsługę publicznego systemu identyfikacji elektronicznej, w tym profilu za-ufanego i profilu
osobistego. Danymi identyfikującymi osobę w podpisie zaufanym są imię (imiona), nazwisko i numer PESEL. Ponadto podpis
zaufany umożliwia iden-tyfikację środka identyfikacji elektronicznej, przy użyciu którego został złożony i czasu jego złożenia. Chodzi
tu zatem o podpis przynależny do profilu zaufanego na platformie ePUAP.
4) podpis osobisty to zaś podpis zdefiniowany w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia
6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 671). Jest to zaawansowany podpis elektroniczny w
rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządze-nia elDAS weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego, czyli poświad-czenia
elektronicznego, które przyporządkowuje dane służące do walidacji podpisu
osobistego do posiadacza dowodu osobistego, potwierdzające dane tego
posiadacza. Certyfikaty podpisu elektronicznego stanowią warstwę elektroniczną
dowodu osobistego i są wydawane przez ministra właściwego do spraw
wewnętrznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 397/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń oraz narzędzi warsztatowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
a) Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
b) Załączniku nr 2 – projekt umowy.
3. Dostarczony sprzęt musi być produktem kategorii I wolny od jakichkolwiek usterek,
spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowy - produkt wykonany z nowych elementów,
nieregenerowany i nieobciążony prawami unormowanymi na rzecz osób trzecich.
4. Opakowania zewnętrzne dostarczonych narzędzi muszą posiadać informację
umożliwiającą ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszenia opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).
5. Na dostarczony towar stanowiący przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest
dostarczyć deklaracje zgodności, atesty lub dopuszczenia do obrotu handlowego
z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych
państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących
te normy.
6. Wykonawca do rozładunku dostarczonego wyposażenia i narzędzi użyje
własnych sił oraz sprzętu rozładunkowego na własny koszt.
7. Zabrania się tworzenia zestawów narzędzi. Dostarczone narzędzia zestawy narzędzi musza być zestawami utworzonymi przez jednego producenta, posiadać symbol
katalogowy /symbol producenta oraz opis zestawu w języku polskim.
8. Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania
techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wy-rób oraz odpowiednie normy.
9. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację Towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
10. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego,
tj. w poniedziałek - czwartek w godz. od 7:00 do 14:00, w piątek w godzinach od 7:00 do 11:00.
11. Miejsce dostawy towarów stanowiących przedmiot umowy oraz osoby upoważnione
od odbioru towaru to:
1) Magazyn w m. Bucierz, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, pan Waldemar FILIPOWICZ tel.: 261-474-090
2) Magazyn w m. Wałcz, ul. Wronia 3, 78-600 Wałcz, pan Jan KAŁAMARZ,
tel.: 261-472-087
3) Magazyn w m. Złocieniec, ul. Czwartaków 4, 78-520 Złocieniec,
pan Adam DYBOWSKI, pan Andrzej GWOREK tel.: 261-465-617

4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z swz

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z swz

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z swz

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-24 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-24 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej - Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI