Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie (zamówienie powtarzane po unieważnieniu cz. 1, 2 i 3 z procedury ZP-13/2024)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszczyna
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-17
  • ZamawiającySzpital Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00398891
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie (zamówienie powtarzane po unieważnieniu cz. 1, 2 i 3 z procedury ZP-13/2024)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276581253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.dr. W. Antesa 11

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.pszczyna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa spółka z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie (zamówienie powtarzane po unieważnieniu cz. 1, 2 i 3 z procedury ZP-13/2024)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87b86fc9-3aa9-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przesyłana korespondencja powinna stanowić pliki przygotowane w szczególności w jednym
z wymienionych formatów tj.: .txt, .rtf, .pdf, .doc., xls.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/16/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środki czystości

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że podane Formularzu Cenowym ilości są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu dostaw w podanych ilościach. Ilości te w szczególności są podstawą do skalkulowania ceny oferty Wykonawcy. Zamawiający może w zależności od potrzeb zmniejszyć lub zwiększyć o 30% ilość zamawianego asortymentu w odniesieniu do całkowitej jego ilości określonej szacunkowo w Formularzu Cenowym. Skorzystanie z prawa opcji określonego w zdaniu poprzedzającym odbywać się będzie poprzez przesłanie do Wykonawcy stosownego Zawiadomienia o skorzystaniu z przewidzianego zwiększenia zakresu umowy w razie, gdy określony w umowie zakres opcji podstawowej zbliża się do 100% zużycia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artykuły gospodarcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że podane Formularzu Cenowym ilości są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu dostaw w podanych ilościach. Ilości te w szczególności są podstawą do skalkulowania ceny oferty Wykonawcy. Zamawiający może w zależności od potrzeb zmniejszyć lub zwiększyć o 30% ilość zamawianego asortymentu w odniesieniu do całkowitej jego ilości określonej szacunkowo w Formularzu Cenowym. Skorzystanie z prawa opcji określonego w zdaniu poprzedzającym odbywać się będzie poprzez przesłanie do Wykonawcy stosownego Zawiadomienia o skorzystaniu z przewidzianego zwiększenia zakresu umowy w razie, gdy określony w umowie zakres opcji podstawowej zbliża się do 100% zużycia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dozowniki, ręczniki, papier toaletowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że podane Formularzu Cenowym ilości są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu dostaw w podanych ilościach. Ilości te w szczególności są podstawą do skalkulowania ceny oferty Wykonawcy. Zamawiający może w zależności od potrzeb zmniejszyć lub zwiększyć o 30% ilość zamawianego asortymentu w odniesieniu do całkowitej jego ilości określonej szacunkowo w Formularzu Cenowym. Skorzystanie z prawa opcji określonego w zdaniu poprzedzającym odbywać się będzie poprzez przesłanie do Wykonawcy stosownego Zawiadomienia o skorzystaniu z przewidzianego zwiększenia zakresu umowy w razie, gdy określony w umowie zakres opcji podstawowej zbliża się do 100% zużycia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dozowniki łokciowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że podane Formularzu Cenowym ilości są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu dostaw w podanych ilościach. Ilości te w szczególności są podstawą do skalkulowania ceny oferty Wykonawcy. Zamawiający może w zależności od potrzeb zmniejszyć lub zwiększyć o 30% ilość zamawianego asortymentu w odniesieniu do całkowitej jego ilości określonej szacunkowo w Formularzu Cenowym. Skorzystanie z prawa opcji określonego w zdaniu poprzedzającym odbywać się będzie poprzez przesłanie do Wykonawcy stosownego Zawiadomienia o skorzystaniu z przewidzianego zwiększenia zakresu umowy w razie, gdy określony w umowie zakres opcji podstawowej zbliża się do 100% zużycia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ściereczki

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że podane Formularzu Cenowym ilości są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu dostaw w podanych ilościach. Ilości te w szczególności są podstawą do skalkulowania ceny oferty Wykonawcy. Zamawiający może w zależności od potrzeb zmniejszyć lub zwiększyć o 30% ilość zamawianego asortymentu w odniesieniu do całkowitej jego ilości określonej szacunkowo w Formularzu Cenowym. Skorzystanie z prawa opcji określonego w zdaniu poprzedzającym odbywać się będzie poprzez przesłanie do Wykonawcy stosownego Zawiadomienia o skorzystaniu z przewidzianego zwiększenia zakresu umowy w razie, gdy określony w umowie zakres opcji podstawowej zbliża się do 100% zużycia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pozostały sprzęt

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że podane Formularzu Cenowym ilości są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu dostaw w podanych ilościach. Ilości te w szczególności są podstawą do skalkulowania ceny oferty Wykonawcy. Zamawiający może w zależności od potrzeb zmniejszyć lub zwiększyć o 30% ilość zamawianego asortymentu w odniesieniu do całkowitej jego ilości określonej szacunkowo w Formularzu Cenowym. Skorzystanie z prawa opcji określonego w zdaniu poprzedzającym odbywać się będzie poprzez przesłanie do Wykonawcy stosownego Zawiadomienia o skorzystaniu z przewidzianego zwiększenia zakresu umowy w razie, gdy określony w umowie zakres opcji podstawowej zbliża się do 100% zużycia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada doświadczenie i potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, tj., że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotowego zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż:
Część 1 zamówienia – 50 000,00 /pięćdziesiąt tysięcy/ złotych brutto.
Część 2 zamówienia – 20 000,00 /dwadzieścia tysięcy/ złotych brutto.
Część 3 zamówienia – 150 000,00 /sto pięćdziesiąt tysięcy/ złotych brutto.
Część 4 zamówienia – 10 000,00 /dziesięć tysięcy/ złotych brutto
Część 5 zamówienia – 9 000,00 /dziewięć tysięcy/ złotych brutto.
Część 6 zamówienia – 4 000,00 /cztery tysiące/ złotych brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Określono w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Określono w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wartość umowy nie może ulec zmianie podczas jej trwania (podwyższeniu/obniżeniu), z wyjątkiem przypadku:
1) zmiany podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, które w ramach niniejszej umowy następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę.
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427).
5) istotnej zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
6) zmiany wskaźników cen dostaw odnoszących się do przedmiotu zamówienia, ogłaszanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Świadczenie usług cateringowych do przedszkola
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pszczyna: MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BRZEŹCACH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY NIEMCZA W SEZONIE 2024/2025
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa części zamiennych do suwnic pomostowych typu RR1 firmy Bonfanti
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI