DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I ZESTAWÓW PRZYBORÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I ZESTAWÓW PRZYBORÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-04-25
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00122496
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I ZESTAWÓW PRZYBORÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I ZESTAWÓW PRZYBORÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44c1bbcd-bb1f-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068078/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa środków czystości, higieny, środków ochrony środowiska i drobnego sprzętu (MUND)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane są w pkt. 7 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MUND/155/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia - w zakresie zadania nr 1 - jest dostawa środków higieny. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularz ofertowy (załącznik nr 2.1 do SWZ) i wzór umowy (załącznik nr 1.1 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk

39812000-7 - Pasty i kremy

39812200-9 - Pasty do butów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych, o których mowa
w art. 441 ustawy Pzp - o wielkości do 50% zamówienia podstawowego, w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.11.2022 r., w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe informacje dot. prawa opcji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za nieterminową dostawę

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia - w zakresie zadania nr 2 - jest dostawa zestawów przyborów do utrzymania higieny osobistej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularz ofertowy (załącznik nr 2.2 do SWZ) i wzór umowy (załącznik nr 1.2 do SWZ) oraz Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna (załącznik nr 8 do wzoru umowy na zadanie nr 2 – zał. nr 1.2 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44619000-2 - Inne pojemniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych, o których mowa
w art. 441 ustawy Pzp - o wielkości do 50% zamówienia podstawowego, w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.11.2022 r., w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe informacje dot. prawa opcji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (art. 112 ust. 2 ustawy Pzp) zdolności technicznej lub zawodowej – DOTYCZY ZADANIA NR 2 - , tj.:
- dysponują Wojskową Dokumentację Techniczno-Technologiczną (WDTT) oraz wzorem do produkcji seryjnej dla przyborów do utrzymania higieny osobistej będących przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2, z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub od daty wydania ostatniej karty zmian mającej wpływ na wzór przedmiotu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje zawarte są w pkt. 16.1 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający, na podstawie art. 106 ustawy Pzp, wymaga – w zakresie zadania nr 1 - złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych - dla wszystkich pozycji formularza ofertowego NA ZADANIE NR 1– na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia
z wymaganiami SWZ – w postaci szczegółowych czytelnych opisów i zdjęć prezentujących faktyczny wygląd oferowanych produktów wraz z określeniem cech fizykochemicznych, zastosowania, dozowania i sposobu użycia. Wizualizację produktów należy sporządzić w sposób umożliwiający odczytanie etykiet fabrycznych.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 106 ust. 3 Pzp, akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe do wskazanych powyżej, jeżeli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.
3. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w art. 107 ust. 3 ustawy Pzp) wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Uzupełnieniu będą podlegać przedmiotowe środki dowodowe - dla wszystkich pozycji formularza ofertowego na zadanie nr 1– na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SWZ – w postaci szczegółowych czytelnych opisów i zdjęć prezentujących faktyczny wygląd oferowanych produktów wraz z określeniem cech fizykochemicznych, zastosowania, dozowania i sposobu użycia. Wizualizację produktów należy sporządzić w sposób umożliwiający odczytanie etykiet fabrycznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa wideoskopu przemysłowego z wymienną sondą.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: kompleksowa usługa prania pościeli szpitalnej i materacy:
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Dostawa kruszywa 0/31,5 ze skały litej – utrzymanie dróg Nadleśnictwo Myślibórz - Cieplikowo”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI