Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalprabuty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd08a6db-cd19-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.szpital.prabuty.pl/content.php?cms_id=284
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. 2. Zamawiający dopuszcza w komunikacji(innej niż składanie ofert i załączników do
ofert, w tym oświadczeń o których mowa w art. 125ust.1) komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adresemail:zamowienia@szpitalprabuty.pl. 3.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.szpital.prabuty.pl/content.php?cms_id=284||menu=p5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO informuję, że: Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. (zwany dalej Szpitalem) z siedzibą w Prabutach
82-550, ul. Kuracyjna 30, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS
0000432908, posiadająca numer NIP5811956717 oraz numer REGON 170746756; Szpital wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z
którym można się skontaktować poprzez e-mail iod@szpitalprabuty.pl, Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym
postępowaniu; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, jak również inne
podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w
tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora ; Dane osobowe wykonawcę zawarte w protokole postępowania
będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia. Z uwagi na ograniczenia
techniczne ( możliwość wprowadzenia tylko 4000 znaków) – nie ma możliwości wprowadzenia całej treści klauzuli. Kompleksowa treść klauzuli informacyjnej RODO została zawarta w rozdziale XIX SWZ. Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan :- na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych **;- na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków ,o których mowa w art. 18 ust.2 RODO ***;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie
przysługuje Pani/Panu:- w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników. ***
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zostawania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/9/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy, których asortyment, ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ (będącego jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy) ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 60% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 40% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia potrzeby zwiększenia przez Szpital ilości zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną odpowiednią do składania zamówień. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana
przez Wykonawcę,
b) merytorycznym, poprzez:
sprawdzenie zgodności złożonej oferty z treścią SWZ i przedmiotem zamówienia,
wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%
Kryterium cena - zostanie ocenione zgodnie ze wzorem :
najniższa cena oferty
C(x) Liczba punktów w kryterium = ---------------------- x 100%
cena oferty badanej
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy, których asortyment, ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ (będącego jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy) ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 60% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 40% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia potrzeby zwiększenia przez Szpital ilości zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną odpowiednią do składania zamówień. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana
przez Wykonawcę,
b) merytorycznym, poprzez:
sprawdzenie zgodności złożonej oferty z treścią SWZ i przedmiotem zamówienia,
wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%
Kryterium cena - zostanie ocenione zgodnie ze wzorem :
najniższa cena oferty
C(x) Liczba punktów w kryterium = ---------------------- x 100%
cena oferty badanej
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy, których asortyment, ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ (będącego jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy) ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 60% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 40% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia potrzeby zwiększenia przez Szpital ilości zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną odpowiednią do składania zamówień. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana
przez Wykonawcę,
b) merytorycznym, poprzez:
sprawdzenie zgodności złożonej oferty z treścią SWZ i przedmiotem zamówienia,
wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%
Kryterium cena - zostanie ocenione zgodnie ze wzorem :
najniższa cena oferty
C(x) Liczba punktów w kryterium = ---------------------- x 100%
cena oferty badanej
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy, których asortyment, ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ (będącego jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy) ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 60% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 40% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia potrzeby zwiększenia przez Szpital ilości zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną odpowiednią do składania zamówień. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana
przez Wykonawcę,
b) merytorycznym, poprzez:
sprawdzenie zgodności złożonej oferty z treścią SWZ i przedmiotem zamówienia,
wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%
Kryterium cena - zostanie ocenione zgodnie ze wzorem :
najniższa cena oferty
C(x) Liczba punktów w kryterium = ---------------------- x 100%
cena oferty badanej
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy, których asortyment, ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ (będącego jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy) ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 60% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 40% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia potrzeby zwiększenia przez Szpital ilości zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną odpowiednią do składania zamówień. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana
przez Wykonawcę,
b) merytorycznym, poprzez:
sprawdzenie zgodności złożonej oferty z treścią SWZ i przedmiotem zamówienia,
wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%
Kryterium cena - zostanie ocenione zgodnie ze wzorem :
najniższa cena oferty
C(x) Liczba punktów w kryterium = ---------------------- x 100%
cena oferty badanej
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy, których asortyment, ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ (będącego jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy) ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 60% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 40% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia potrzeby zwiększenia przez Szpital ilości zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną odpowiednią do składania zamówień. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana
przez Wykonawcę,
b) merytorycznym, poprzez:
sprawdzenie zgodności złożonej oferty z treścią SWZ i przedmiotem zamówienia,
wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%
Kryterium cena - zostanie ocenione zgodnie ze wzorem :
najniższa cena oferty
C(x) Liczba punktów w kryterium = ---------------------- x 100%
cena oferty badanej
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy, których asortyment, ilości oraz wymagania określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 3 do SWZ (będącego jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy) ilości są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 60% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 40% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 60% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 40 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia potrzeby zwiększenia przez Szpital ilości zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną odpowiednią do składania zamówień. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana
przez Wykonawcę,
b) merytorycznym, poprzez:
sprawdzenie zgodności złożonej oferty z treścią SWZ i przedmiotem zamówienia,
wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%
Kryterium cena - zostanie ocenione zgodnie ze wzorem :
najniższa cena oferty
C(x) Liczba punktów w kryterium = ---------------------- x 100%
cena oferty badanej
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, złożyli ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp, oraz:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2. Zamawiający uzna za spełnione warunki wskazane w ust.1 pkt 1) powyżej w oparciu o prawidłowo wypełnione i złożone oświadczenie wstępne stanowiące załącznik 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą, w tym oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp:
1) Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowania i niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
3) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowania i niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy
b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną
formę prawną.2.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 3. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do wyznaczonego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą
składają stosowne pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uprawniające do
wykonania określonych czynności w postępowaniu. 5.Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do
pełnomocnika, o którym mowa w ustęp powyżej, ze skutkiem 6.Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców
oddzielnie; wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw do wykluczenia wymagane
w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących. 8.W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek
dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2
pkt 2) Pzp jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy/usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
9.Zamawiający nie przewiduje obowiązku o którym mowa w art. 60 Pzp osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych zadań.10.Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i rodzaj zmian zawiera § 8 projektu umowy. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków prosimy o szczegółowe
zapoznanie się z załącznikiem nr 2do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu,w szczegółach danego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-14