Dostawa środków czystościowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czystościowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-10-26
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00445814
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czystościowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystościowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67e20250-69c6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00213656/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.15 Wkłady papierowe do dozowników, płyny myjąco, odkamieniajace, środki czystościowe ogólnego zastosowania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający rekomenduje, aby
Wykonawca, przed przystąpieniem do składania ofert w systemie, zapoznał się z Instrukcją korzystania z systemu, która dostępna
jest w sekcji „regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz zasadami rejestracji
w systemie, o których mowa w regulaminie dostępnym pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin, korzystanie
z Platformy jest bezpłatne.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (w danej części zamówienia).
3. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy dostępnej pod
adresem https:/spsk1.ezamawiajacy.pl.
4. Złożenie Formularza Oferty wraz z załącznikami na Platformie przez Wykonawcę, który składa ofertę w postaci elektronicznej,
Zamawiający uzna za wiążące.
5. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
6. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta
sporządzona w postaci elektronicznej powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa)
przez osoby uprawnione.
7. Ofertę należy złożyć pod adresem https:/spsk1.ezamawiajacy.pl., w zakładce „OFERTY” w następujący sposób:
a) wypełnienie Formularza Oferty, oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osoby umocowane,
b) dodanie w sekcji "Przygotowanie oferty", w podsekcji "Dokumenty do oferty" dokumentów (załączników) określonych w niniejszej
SWZ, podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby
umocowane. Czynności te realizowane są poprzez wybranie polecenia "Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku", w sekcji
"Przygotowanie oferty", w podsekcji "Dokumenty do oferty" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany.
c) Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
d) Wykonawca załączając dokument oznacza czy jest to: „Dokument jawny” – zawierający informacje niestanowiące tajemnicy
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub „Dokument
zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa” – dokument zawiera informacje stanowiące „tajemnice przedsiębiorstwa” lub "Dokument
zawiera tajemnicę RODO" - dokument może zawierać dane osobowe.
e) Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę".
f) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport
złożonej oferty. Raport Wykonawca generuje z akcji "Historia zmian" pobierając odpowiedni plik na komputer. O terminie złożenia
Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
g) O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
h) Po zapisaniu, plik w Systemie jest zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, może go usunąć zaznaczając plik i
klikając akcję „Usuń".
8. Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w sekcji
„Podgląd złożonej oferty” wybiera akcję „Wycofaj ofertę”, aby wycofać całą złożoną ofertę.
9. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EO/EZ-2734/47/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skoncentrowany środek do mycia powierzchni ponadpodłogowych (niebieski) Koncentrat do mycia powierzchni ponadpodłogowych, lamperie, laminaty, meble, okna, lustra, płytki ścienne, powierzchnie o wysokim połysku. Do zastosowania profesjonalnego. Nie pozostawiający smug. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska.. Do zastosowania w salach chorych w szpitalach. PH 7-8. Stężenie robocze 0,25-2%. W składzie Alkohole, C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<3%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% .
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni ponadpodłogowych(niebieski) Koncentrat do mycia powierzchni ponadpodłogowych, lamperie, laminaty, meble, okna, lustra, płytki ścienne, powierzchnie o wysokim połysku. Do zastosowania profesjonalnego. Nie pozostawiający smug. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska.. Do zastosowania w salach chorych w szpitalach. PH 7-8. Stężenie robocze 0,25-2%. W składzie Alkohole, C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<3%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% .
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni podłogowych (zielony)
Koncentrat niskopienny do mycia wszelkich powierzchni podłogowych takich jak tarkett, PCV, marmur, lastryko, gres, terakota a także zabezpieczonych polimerami. Preparat nie zawiera mydła, nie odkłada się i szybko wysycha. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz maszynowego. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska. Do zastosowania w szpitalach .PH 7-8,5. Stężenie robocze produktu 0,25-2%. W składzie Alkohole C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<5%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% , 2-oktyloizotiazol-3(2H)- on <0.0002.
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni podłogowych (zielony) Koncentrat niskopienny do mycia wszelkich powierzchni podłogowych takich jak tarkett, PCV, marmur, lastryko, gres, terakota a także zabezpieczonych polimerami. Preparat nie zawiera mydła, nie odkłada się i szybko wysycha. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz maszynowego. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska. Do zastosowania w szpitalach .PH 7-8,5. Stężenie robocze produktu 0,25-2%. W składzie Alkohole C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<5%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% , 2-oktyloizotiazol-3(2H)- on <0.0002.
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych.(czerwony)
Koncentrat na bazie kwasu do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. Produkt rozpuszcza wszelkie osady mineralno-wapienne, usuwa mydło i rdzę. Redukuje zawartość drobnoustrojów na mytych podłożach i pozostawia przyjemny owocowy zapach. Nie zawiera kwasu solnego i fosforowego. Stężenie robocze 0,25-2%. PH ok.1. W składzie kwas amidosulfonowy<5%, kwas cytrynowy < 5%, alkohole etoksylowane C9-11 <5%.
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych.(czerwony) Koncentrat na bazie kwasu do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. Produkt rozpuszcza wszelkie osady mineralno-wapienne, usuwa mydło i rdzę. Redukuje zawartość drobnoustrojów na mytych podłożach i pozostawia przyjemny owocowy zapach. Nie zawiera kwasu solnego i fosforowego. Stężenie robocze 0,25-2%. PH ok.1. W składzie kwas amidosulfonowy<5%, kwas cytrynowy < 5%, alkohole etoksylowane C9-11 <5%.
DZIERŻAWA MIESZALNIKÓW PRZEPŁYWOWYCH 4
PRODUKTOWYCH. MONTAŻ
URZĄDZEŃ PO STRONIE
WYKONAWCY

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych. (odkamieniacz)
Gotowy do użycia środek do bieżącego mycia sanitariatów, kabin natryskowych, fug, armatury łazienkowej chromowanej, ceramicznej, akrylowej oraz elementów ze stali nierdzewnej. Rozpuszcza wszelkie osady z wody, kamienia, mydła i rdzy. Bezpieczny dla czyszczonych powierzchni.Występuje w formie pianki, pozoatawia przyjemny owocowy zapach. Ph 2-3. W składzie Alkohole etoksylowane C9-11 <3%, Kwas cytrynowy < 5%, Kwas mlekowy < 5%
Środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych. (odkamieniacz)
Gotowy do użycia środek do bieżącego mycia sanitariatów, kabin natryskowych, fug, armatury łazienkowej chromowanej, ceramicznej, akrylowej oraz elementów ze stali nierdzewnej. Rozpuszcza wszelkie osady z wody, kamienia, mydła i rdzy. Bezpieczny dla czyszczonych powierzchni.Występuje w formie pianki, pozoatawia przyjemny owocowy zapach. Ph 2-3. W składzie Alkohole etoksylowane C9-11 <3%, Kwas cytrynowy < 5%, Kwas mlekowy < 5%

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Balsam do mycia naczyń. Środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, sztućców, szkła, plastików, sprzętu i urządzeń
kuchennych. Betaina i detergent cukrowy w składzie sprawiają, że balsam jest delikatny dla dłoni i paznokci. Tworząca się piana jest stabilna, obfita a balsam posiada kremową konsystencję. Maksymalnie 1 łyżkę balsamu rozpuścić w 5 L wody.
Dane techniczne: Wygląd: kremowa, gęsta ciecz, Zapach: owocowy, pH: 6,5-7,5 Gęstość: 1,00-1,01 g/cm3
Balsam do mycia naczyń. Środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, sztućców, szkła, plastików, sprzętu i urządzeń
kuchennych. Betaina i detergent cukrowy w składzie sprawiają, że balsam jest delikatny dla dłoni i paznokci. Tworząca się piana jest stabilna, obfita a balsam posiada kremową konsystencję. Maksymalnie 1 łyżkę balsamu rozpuścić w 5 L wody.
Dane techniczne: Wygląd: kremowa, gęsta ciecz, Zapach: owocowy, pH: 6,5-7,5 Gęstość: 1,00-1,01 g/cm3

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący Produkt jest zagęszczonym płynem do mycia, a także dezynfekcji urządzeń i powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych oraz do mycia i dezynfekcji powierzchni w szpitalach i innych placówkach służby zdrowia. Podstawowe właściwości fizyczne i chemiczne.
Wygląd Postać : ciecz [żel], Kolor : żółty, Zapach : perfumowany, pH : > 13 [Stęż. (%w/w): 1,000 g/l ] Gęstość : 1.077 g/cm3 Skład: chloran(I) sodu, roztwór zawierający aktywny Cl, wodorotlenek sodu, N-tlenki kokosoalkilo(dimetylo)amin, chlorek heksadecylotrimetyloamoniu m. Mix wariantów

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uniwersalny płyn do mycia podłóg
Płyn z unikalną formułą Soda Power i dodatkiem alkoholu szybko likwiduje nawet najgorsze zabrudzenia emulgując i sprawnie usuwając brud. Nie wymaga szorowania i ma bardzo szerokie zastosowanie. Z powodzeniem można go używać do mycia podłóg, ale też np. mebli i innych przedmiotów. Sposób użycia: Wlej 1,5 nakrętki płynu do 5 litrów wody. Skład: Sodium, Isopropyl Alkohol, Polymer, SodiumLaurethSulfate, Laureth-10, SodiumCarbonate, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Colorant. Mix wariantów
Uniwersalny płyn do mycia podłóg
Płyn z unikalną formułą Soda Power i dodatkiem alkoholu szybko likwiduje nawet najgorsze zabrudzenia emulgując i sprawnie usuwając brud. Nie wymaga szorowania i ma bardzo szerokiezastosowanie. Z powodzeniem można go używać do mycia podłóg, ale też np. mebli i innych przedmiotów. Sposób użycia: Wlej 1,5 nakrętki płynu do 5 litrów wody. Skład: Sodium, Isopropyl Alkohol, Polymer, SodiumLaurethSulfate, Laureth-10, SodiumCarbonate, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Colorant. Mix wariantów

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mleczko do czyszczenia
Mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych, armatury sanitarnej, blatów, glazury,
terakoty, naczyń emaliowanych i ze stali nierdzewnej, a także powierzchni niklowanych. Skład: aqua, dolomite, sodiumdodecylobenzenesulfonate, cocamidedea, acrylicpolymeremilsion, parfum, limonene, benzisothazoline, methylisothazolinone.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Proszek do szorowania
Proszek do czyszczenia, używany m.in. w łazienkach, jest delikatnym środkiem, nie powodującym zarysowań na czyszczonych powierzchniach, dzięki zastosowaniu w nim mikro granulek o niskim stopniu twardości. Aktywne składniki sprawiają, że preparat bez trudu usuwa tłuste osady i zaschnięty brud, pozostawiając świeży zapach. Dodatek środka wybielającego nadaje powierzchniom lśniącego wyglądu oraz przyczynia się do eliminacji bakterii. Opakowanie: 500 g (butelka z sitkiem), pH neutralne, Konsystencja: ciało stałe w postaci sypkiego proszku, Zapach: cytrynowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat do mycia i nabłyszczania stali szlachetnej
Produkt do mycia i nabłyszczania powierzchni ze stali szlachetnej. Posiada bardzo dobre właściwości czyszczące. Tworzy powłokę ochronną, odporną na działanie wody i brudu. Zabezpiecza przed śladami po dłoniach. Nadaje długotrwały efekt połysku. Gotowy do użycia. Skład: Propan 2-ol <5% , Wodna emulsja polidimetylosiloksanów<5%, Kwas octowy 80%, Oksyetylenowany alkohol
tłuszczowy C9-11 <5%

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odświeżacz powietrza
Odświeżacz powinien szybko i skutecznie neutralizować nieprzyjemne zapachy oraz dzięki naturalnym nutom zapachowym przyjemnie aromatyzować pomieszczenia. ( trzy zapachy do wyboru)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielopowierzchniowy środek czyszczący do usuwania kurzu, osadów, odcisków palców i zanieczyszczeń.Czyści większość twardych powierzchni, usuwając kurz, smugi, odciski palców i brud bez pozostawiania smug i osadów oraz bez uszkadzania powierzchni. Delikatny, codzienny środek czyszczący do stosowania w środowiskach profesjonalnych. 3-krotnie lepsze usuwanie kurzu i brudu w porównaniu z suchą ściereczką. Pozostawia czysty, świeży zapach

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zawieszka toaletowa z efektem odświeżacza. Zawieszka do toalet 4-funkcyjną formułą, zapewniającą 40% więcej świeżości, ochronę przed osadzaniem się kamienia, higienę oraz czyszczącą pianę. Kompleksowe działanie sprawia, że toaleta jest higienicznie czysta i świeżo pachnie. Skład: >30% anionowe środki powierzchniowo czynne, 5-15% niejonowe środki powierzchniowo czynne, kompozycja zapachowa (Alpha-IsomethylIonone, ButylphenylMethylpropional, Coumarin, Limonene)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odkamienianie czajników elektrycznych oraz czajników
Produkt skutecznie oczyści czajniki zwykłe i elektryczne, zaparzacze, ekspresy ciśnieniowe i przelewowe, inne urządzenia, naczynia i powierzchnie, gdzie powstaje nieprzyjemny osad. Skład: Kwas amidosulfonowy 80 - 90 %

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zmywak kuchenny. Gąbka / zmywak do naczyń midi, opakowanie 5 szt.
Druciak kuchenny spirala rozmiar 7x 3,5 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ściereczka jednorazowa biała z włókniny w roli
Ściereczka wiskozowo-poliestrowa w składzie : 60-70% wiskoza, 30-40% poliester
Wysokość 20cm. Szerokość 25cm Długość rolki 150 mb, Średnica rolki 25 cm, Ilość odcinków A375,
Waga netto rolki 1,5 kg. Sprawnie usuwa wszelkiego rodzaju zabrudzenia z czyszczonych powierzchni dzięki perforowanej strukturze. Jednocześnie jest miękka i delikatna, nie rysuje czyszczonych powierzchni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice gospodarcze lateksowe.
Posiadają specjalnie teksturowaną powierzchnię chwytną, ułatwiającą wykonywanie pracy w mokrym środowisku, poprawiającą jednocześnie chwytność i kontrolowanie ruchów. Rękawice gospodarcze wykonane są z żółtego lateksu kauczuku naturalnego. Są miękkie i elastyczne, co wpływa na komfort pracy i precyzję ruchów. Dłuższy mankiet rękawic – 300 mm – chroni również przedramiona. Rozmiar S, M, L, XL

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

• Katalogów do zadań 1-15 do każdej pozycji (ulotek lub folderów zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka lub folder jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski)
• Karta charakterystyki – zadania 1-12
• Próbek – zadania 1-11. Zgodnie z art. 65 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu próbek do niniejszego postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

• Katalogów do zadań 1-15 do każdej pozycji (ulotek lub folderów zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka lub folder jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski)
• Karta charakterystyki – zadania 1-12
• Próbek – zadania 1-11. Zgodnie z art. 65 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu próbek do niniejszego postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy jest możliwa w przypadku:a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o
parametrach nie gorszych niż oferowany, za
cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, W przypadku zmiany stawki podatku VAT na wyroby będące przedmiotem
zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT, zzastrzeżeniem, że zmianie ulegnie wówczas wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy w tym
przypadku nastąpi automatycznie i nie wymaga formy aneksu.”
d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
e) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie
asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub
o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny),
f) wystąpienia ciężkiego niepożądanego działania produktu leczniczego dotyczącego przedmiotu objętego umową
(Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny” będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w
cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie),
g) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,
h) zmiany wielkości opakowania (Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu - w zaokrągleniu w
górę - aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia),
i) zmiany cen urzędowych w trakcie obowiązywania umowy (zmianie ulegnie zaproponowana w ofercie cena o procent
zmiany cen urzędowych),
j) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,
k) objęcia lub usunięcia produktu z wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
ł) zmiany decyzji refundacyjnej wydanej przez Ministerstwo Zdrowia dotyczącej:
− poziomu refundacji,
− zmiany zawartości opakowania,
− zmiany ceny będącego podstawą limitu określonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji
leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
2. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie artykułu 455 ust. 1 pkt. 2 i 3:
1.1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 p.z.p. zmiana umowy jest dopuszczalna gdy nowy Wykonawca ma zastąpić
dotychczasowego Wykonawcę:
a) jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych,
b) lub w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału,
przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy
wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania
przepisów p.z.p,
1.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 3 p.z.p. zmiana umowy jest dopuszczalna jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego
Wykonawcę, dodatkowych dostaw, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności
dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia
podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy..

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż wkładów kominowych- Tarnogród
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż wkładów kominowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI