Dostawa środków czystości w 2024 roku.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czystości w 2024 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-02-09
  • ZamawiającyBydgoskie Obiekty Sportowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00086973
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czystości w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bydgoskie Obiekty Sportowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384871421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 23

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-231

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bosbydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bosbydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie obiektami sportowymi i hotelowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af818f91-c0f8-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/882166

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/882166 (dalej Platforma zakupowa).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. 1) Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej za pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”. Powyższe nie dotyczy składania ofert.
2) Komunikacja przez „wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Limit: do 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3) Zamawiający będzie przekazywał informacje przez Platformę zakupową na stronie danego postępowania w sekcji „Komunikaty”. Natomiast korespondencja, której adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana do konkretnego Wykonawcy.
2. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z 30.12.2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na Platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
3. https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
„Instrukcja dla wykonawców” :
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w spawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (t. jedn. Dz. U. z 2020r., poz. 2415).
5. W sytuacjach awaryjnych (np. przerwa w funkcjonowaniu lub niedziałanie Platformy zakupowej) dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej, z wykorzystaniem adresu email: zamowienia@bosbydgoszcz.pl , z zastrzeżeniem, że oferta może być złożona wyłącznie za pomocą Platformy.
6. Zaleca się, by korespondencja w sprawie oznaczona była numerem postępowania.
7. oferta wraz z załącznikami składane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej i muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
8. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać postanowienia Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.
9. Z uwagi na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku, Zamawiający zaleca w miarę możliwości przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
10. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXiX swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXiX swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości w 2024 roku w zakresie i warunkach określonych w SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. W ramach prawa opcji Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia ilości zamawianych artykułów o 30 % w stosunku do wartości zawartej umowy ( o której mowa w §3 ust. 1).
3. Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4. Produkty objęte prawem opcji będą dostarczane do obiektów wskazanych przez Zamawiającego na terenie Bydgoszczy. W przypadku konieczności dostarczenia produktów poza Bydgoszcz Strony mogą ustalić dodatkowe wynagrodzenie za poszczególne dostawy.
5. Przesłanki uprawniające do skorzystania z prawa opcji:
1) Konieczność zapewnienia ciągłości dostaw, w związku z nierozstrzygniętym postępowaniem na wybór kolejnego dostawcy,
2) Konieczność zwiększenia asortymentu. Przez zwiększenie asortymentu należy rozumieć asortyment nie ujęty w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Objęcie dostawami innych obiektów niż wskazane w § 2 ust. 5 umowy.
4) Wyczerpanie wartości umowy przed upływem terminu obowiązywania umowy.
6. Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
7. Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objętych opcją), przy czym Wykonawca jest zobowiązany do jego wykonania. Przez pisemne zlecenie należy rozumieć także zlecenie przesłane drogą elektroniczną.
8. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego.
9. Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty, o którym mowa w §1 ust. 1 niniejszej umowy oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji, z zastrzeżeniem, że w przypadku, kiedy Zamawiający przewidział zmianę cen jednostkowych, to ceną zakupu jest cena obowiązująca strony w dniu uruchomienia prawa opcji.
10. W przypadku gdy prawo opcji dot. zwiększenia asortymentu cena jednostkowa na zwiększony asortyment zostanie ustalona na podstawie ceny z obowiązującego u Wykonawcy cennika na dzień uruchomienia prawa opcji obniżonej o wynegocjowany przez Zamawiającego opust.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi w oparciu o kryterium ceny - C. O wyborze oferty zdecyduje największa liczba uzyskanych punktów , tj. Lp=C

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023r., poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę , albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do złożenia dokumentów.
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt, 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Wykazu produktów i rozwiązań równoważnych oraz
b) Kart technicznych lub kart katalogowych lub certyfikatów lub specyfikacji produktów lub innych dokumentów równoważnych.
Przedmiotowe środki dowodowe składa Wykonawca, który oferuje produkty równoważne do opisywanych w zał. do swz pn. opis przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Wykazu produktów i rozwiązań równoważnych oraz
b) Kart technicznych lub kart katalogowych lub certyfikatów lub specyfikacji produktów lub innych dokumentów równoważnych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) Załącznik do oferty pn. PCNS (podział ceny na składniki)- wypełniony załącznik nr do swz
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego- wypełniony załącznik nr 4 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XXI.2. SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (pkt XV SWZ) oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp (pkt XVI. SWZ).
3) *Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Pełnomocnictwo składa:
a) Wykonawca, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych;
b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.
4) * przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy) na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub cechy w postaci:
a) Wykazu produktów i rozwiązań równoważnych oraz
b) Kart technicznych lub kart katalogowych lub certyfikatów lub specyfikacji produktów lub innych dokumentów równoważnych.
Przedmiotowe środki dowodowe składa Wykonawca, który oferuje produkty równoważne do opisywanych w zał. do swz pn. opis przedmiotu zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do swz wzorze umowy z tego względu, że Zamawiający wymaga , by Wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do swz wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/882166

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: 10 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usługi, nie dłużej niż do 31 grudnia 2024 roku.
2. Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi nastąpi 1marca 2024r.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi z uwagi na konieczność rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA ART. 7 UST.1 USTAWY Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO (T.J. DZ. U. Z 2023 R. POZ. 1497) 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy, z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wymienionych w pkt 1
5. 4. Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) Załącznik do oferty pn. PCNS (podział ceny na składniki)- wypełniony załącznik nr do swz
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego- wypełniony załącznik nr 4 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XXI.2. SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (pkt XV SWZ) oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp (pkt XVI. SWZ).
3) *Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Pełnomocnictwo składa:
a) Wykonawca, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych;
b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.
4) * przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy) na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub cechy w postaci:
a) Wykazu produktów i rozwiązań równoważnych oraz
b) Kart technicznych lub kart katalogowych lub certyfikatów lub specyfikacji produktów lub innych dokumentów równoważnych.
Przedmiotowe środki dowodowe składa Wykonawca, który oferuje produkty równoważne do opisywanych w zał. do swz pn. opis przedmiotu zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI