Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czystości do klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości do klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12ea9d21-913d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000329/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa środków czystości do klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących w ramach realizacji projektu LUBInclusiON
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„LUBInclusiON działania profilaktyczne i usamodzielniające w środowisku lokalnym oraz utworzenie nowych miejsc usług społecznych” [umowa nr 56.RPLU.11.02.00-06-0065/18-00 z dnia 27 czerwca 2018r.] jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniukomunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, którydostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminiekorzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usługadministracji publicznej (ePUAP).3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: ZP-P-I.271.23.20215. Za terminprzekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.6. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkichpostępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania.7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przezwykonawcę po otwarciu ofert, powinny być przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanejw ofercie.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.1. Administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109Lublin. 1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się wewszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z prawzwiązanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adresAdministratora danych. 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy. 1.5. Z danych osobowychbędziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 1.3 tj. zgodnie z art. 78ust. 1 ustawy, przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Po tym czasiez danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnieobowiązującego prawa. 1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy. 1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.8. PosiadaPani/Pan: 1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących, 1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 1.8.4. prawodo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 1.8.5. 1.9. nieprzysługuje Pani/Panu: 1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych, 1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.9.3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.23.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostarczenie środków czystości, akcesoriów do sprzątania oraztekstyliów na potrzeby prowadzenia klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących przyDomach Pomocy Społecznej i Zespole Ośrodków Wsparcia w Lublinie tj.: 1.1. Klub seniora przyDPS Kalina, ul. Kalinowszczyzna 84, Lublin; 1.2. Klub seniora przy DPS im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Bartosza Głowackiego 26, Lublin; 1.3. Klub seniora przy Zespole Ośrodków Wsparciaul. Lwowska 28, Lublin; 1.4. Klub seniora przy DPS im. Św. Jana Pawła II, ul. Ametystowa 22,Lublin; 1.5. Klub seniora przy DPS dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie; ul. Kosmonautów78, Lublin; 1.6. Klub seniora przy DPS im. Wiktorii Michelisowej, ul. Archidiakońska 7, Lublin;1.7.Klub seniora przy DPS Betania, Aleja Kraśnicka 223, Lublin; 1.8. Centrum Rozwoju iIntegracji Społecznej Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną , ul. Bartosza Głowackiego 26,Lublin; 1.9. Ośrodek Wsparcia o charakterze Rodzinnych Domów Kalina, ul. Kalinowszczyzna84; 1.10.Środowiskowy Ośrodek Wsparcia "Kalina"ul. Kalinowszczyzna 84, Lublin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
18930000-7 - Worki i torby
19212000-5 - Tkaniny bawełniane
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
33761000-2 - Papier toaletowy
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39831000-6 - Preparaty piorące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń