„Dostawa środków czystości – część II - koncentraty czyszczące i myjące wraz z d

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa środków czystości – część II - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-28
  • Numer ogłoszenia534414-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534414-N-2020 z dnia 2020-04-28 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: „Dostawa środków czystości – część II - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, ul. Park Kingi  1 , 32-020  Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 36, , e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, , faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): https://kopalniawieliczka.eu; https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna - Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa środków czystości – część II - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem”
Numer referencyjny: KSW/2020/EZM/48
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia.1.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie, środki czystości: koncentraty myjące i czyszczące wraz z dozownikami, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.1.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zostały określone poniżej:Lp. Rodzaje, parametry poszczególnych koncentratów czyszczących i myjących, opis, maksymalna ilość, jednostka miary1) Stacjonarny system dozowania * SM3 typu Septa - Stacjonarny system dozowania do precyzyjnego rozcieńczania 4 różnych środków chemicznych. Przeznaczony do napełniania butelek i spryskiwaczy. Dedykowany do użycia z profesjonalną chemią. Przepływ 4 l/min. Dostępne rozcieńczenia od 0,5% do 30% (dozowniki dostosowane do użytku z koncentratami do mycia podłóg sanitariatów powierzchni szklanych i chromu powierzchni nad podsadzkami tj. meble, krzesła, blaty) - 1 szt., 2) System dozowania * SM 4 typu Septa - Przenośny system dozowania do precyzyjnego rozcieńczania 1 produktu. Do przewożenia na wózku serwisowym. Dedykowany do zastosowania z koncentratami w butelce 1l . Dostępne rozcieńczenie od 0,3 do 14 % (dozowniki dostosowane do użytku koncentratami do gruntownego czyszczenia powierzchni) - 1 szt., 3) System dozowania* SM5 typu Septa - Przenośny system dozowania do precyzyjnego rozcieńczania 1 produktu. Do przewożenia na wózku serwisowym. Dedykowany do zastosowania z koncentratami w kanistrze 5l lub 10l. Dostępne rozcieńczenie od 0,3 % do 14% - 1 szt., 4) Dozownik na środek do dezynfekcji rąk * - Dozownik ścienny przystosowany do podawania środków do dezynfekcji. Pojemnik 0,5 l zamykany na kluczyk (dozownik dostosowany do preparatów do dezynfekcji rąk) - 5 szt., 5) Dozownik kieliszkowy na koncentraty w butelkach 1 L * - Dozownik z rurką nakręcany na butelkę. Pasujący do butelek 1l. Z podziałką od 10 - 25 ml co 5 ml. Ułatwiający precyzyjne dozowania skoncentrowanego płynu. Dozownika typu kieliszek z uszczelką nakręcany na butelkę 1L o gwincie 28x410 mm. - 5 szt., 6) Butelka serwisowa * - Opryskiwacz wyposażony w pompkę z uszczelnieniami. Pompka zakończona dyszą regulowaną umożliwiającą zmianę strumienia i stopnia rozpylenia cieczy. Płaski zbiornik opryskiwacza. - 25 szt., 7) Profesjonalna chemia do mycia podłóg drewnianych ** KONCENTRAT - Preparat do mycia i pielęgnacji podłóg drewnianych oraz paneli, oparty na Oksyetylenowanym alkoholu c12-c14 o zawartości 3-10%. Właściwości antystatyczne i antypoślizgowe, usuwający zabrudzenia oleiste, brud i kurz. Pozostawiający połysk i przyjemny zapach. Odczyn pH preparatu - 8,5. Gęstość: min. 0,95 - max. 1,05. Do mycia ręcznego i maszynowego, stężenie od 50 do 100 ml // 10L wody w przypadku mycia ręcznego, i 50-200 w przypadku sprzątania maszyną.Pojemność 10 litrów. (koncentrat kompatybilny z w/w dozownikami) - 5 szt., 8) Profesjonalna chemia do mycia podłóg drewnianych ** KONCENTRAT - Preparat do mycia i pielęgnacji podłóg drewnianych oraz paneli, oparty na Oksyetylenowanym alkoholu c12-c14 o zawartości 3-10%. Właściwości antystatyczne i antypoślizgowe. Skutecznie usuwa zabrudzenia oleiste, brud i kurz. Pozostawia połyk i przyjemny zapach. Odczyn pH środka - 8,5. Gęstość: min. 0,95 - max. 1,05. Do mycia ręcznego i maszynowego, stężenie od 50 do 100 ml / 10L wody w przypadku mycia ręcznego, i 50-200 w przypadku sprzątania maszyną. Pojemność 5 litrów. (koncentrat kompatybilny z w/w dozownikami) - 10 szt., 9) Profesjonalna chemia do mycia podłóg drewnianych ** KONCENTRAT - Preparat do mycia i pielęgnacji podłóg drewnianych oraz paneli, oparty na Oksyetylenowanym alkoholu c12-c14 o zawartości 3-10%. Właściwości antystatyczne i antypoślizgowe. Skutecznie usuwa zabrudzenia oleiste, brud i kurz. Pozostawia połyk i przyjemny zapach. Odczyn pH środka - 8,5. Gęstość 0,95 - 1,05 g/cm3. Do mycia ręcznego i maszynowego. stężenie od 50 do 100 ml // 10L wody w przypadku mycia ręcznego, i 50-200 w przypadku sprzątania maszyną. Pojemność 1 litr. (koncentrat kompatybilny z w/w dozownikami) - 60 szt., 10) Profesjonalna chemia do mycia sanitariatów, łazienek, toalet. GOTOWY PREPARAT PRZEZNACZONY DO BEZPOŚREDNIEGO UŻYTKU - Profesjonalny preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji sanitariatów. Usuwa kamień i rdzę. Pozostawia przyjemny zapach. Nie powoduje odbarwień a także nie pozostawia smug na czyszczonych powierzchniach. Środek oparty na: kwasie ortofosforowym, kwasie cytrynowym oraz solnym. Gęstość 1,01-1,04 g/cm3. Odczyn ph preparatu -1Preparat gotowy do użycia.Pojemność 0,75L - 200 szt., 11) Profesjonalna chemia do mycia powierzchni szklanych oraz chromu GOTOWY PŁYN PRZEZNACZONY DO BEZPOŚREDNIEGO UŻYCIA - Profesjonalny preparat do mycia wszelkich powierzchni szklanych. Wydajny, szybkoschnący, nie pozostawiający smug. Ph koncentratu - 7. Oparty na alkoholu etylowym <15%, alkoholu izopropylowym <10%. Preparat posiada w swoim składzie kwas cytrynowy <2%. Gęstość 0,99-1,01g/cm3 Pojemność 0,75L. - 200 szt., 12) Profesjonalna chemia do gruntownego czyszczenia wszystkich powierzchni ** KONCENTRAT - Środek do doczyszczania wszelkich powierzchni odpornych na działanie alkaliów. Usuwający wszelkie zabrudzenia tłuszczowe, olejowe i inne. Przeznaczony do mycia ręcznego, maszynowego, wysokociśnieniowego. stężenie od 50 do 100 ml na 10L wody. Odczyn Ph – 14. W skład winny wchodzić: etoksylowane alkohole w stężeniu poniżej <5%. p-kumensulfonian sodu o zawartości <5% oraz wodorotlenek sodu <1%, gęstości min. 1,08g/cm3. Pojemność 1 litr. (koncentrat kompatybilny z w/w dozownikami) - 50 szt., 13) Profesjonalna chemia do czyszczenia powierzchni meblowych, blatów i wszelkiego rodzaju wyposażenia. GOTOWY PŁYN PRZEZNACZONY DO BEZPOŚREDNIEGO UŻYTKU Profesjonalny środek do pielęgnacji mebli, blatów i wszelkiego rodzaju wyposażenia. Posiada dobre właściwości myjące i pielęgnujące. Jest delikatny dla mytych powierzchni, wydajny. Pozostawia przyjemny zapach. Ph koncentratu – 7. Oparty na alkoholu etylowym w stężeniu <10%, alkoholu izopropylowym <10%. Preparat zawiera w swoim składzie kwas cytrynowy <1%. Gęstość 0,99-1,01g/cm3 Pojemność 0,75L - 130 szt., 14) Środek do gruntownego mycia powierzchni ** - Preparat o właściwościach czyszczących przeznaczony do gruntownego czyszczenia wszelkich wodoodpornych powierzchni, usuwający silne zabrudzenia oraz wielowarstwowy brud o przyjemnym zapachu. Preparat do stosowania w technologiach ręcznych i maszynowych, do bieżącego mycia i zabezpieczania przed ponownym osadzaniem się brudu. Odczyn pH środka – 12. Środek do mycia ręcznego i maszynowego. Pracujący w stężeniu od 25 – 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego Oraz 25 – 300 ml / 10 l wody w przypadku mycia maszynowego. Pojemność 10 litrów. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) - 10 szt., 15) Środek do gruntowego mycia powierzchni ** - Preparat o właściwościach czyszczących przeznaczony do gruntownego czyszczenia wszelkich wodoodpornych powierzchni, usuwający silne zabrudzenia oraz wielowarstwowy brud, pozostawiający w umytych pomieszczeniach przyjemny zapach. Preparat do stosowania w technologiach ręcznych i maszynowych, przystosowany do bieżącego mycia i zabezpieczania przed ponownym osadzaniem się brudu. Odczyn pH środka – 12. Środek do mycia ręcznego i maszynowego. stężenie od 25 – 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 25 – 300 ml / 10 l wody w przypadku mycia maszynowego. Pojemność 5 litrów. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) - 15 szt., 16) Środek do mycia powierzchni szklanych ** - Preparat do czyszczenia luster, okien, powierzchni szklanych i powierzchni szkliwionych, kafelek oraz glazury. usuwający ślady z odcisków dłoni, palców i tłuszczu. Nie pozostawiający smug oraz zacieków. Nie wymagający wycierania do sucha i polerowania. Szybko odparowujący pozostawiający przyjemny i świeży zapach. Odczyn pH – 5. Środek do mycia ręcznego i doczyszczenia, stężenie od 25 – 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznegooraz 50 – 200 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania.Pojemność 10 litrów. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) - 5 szt., 17) Środek do mycia powierzchni szklanych ** - Preparat do czyszczenia luster, okien, powierzchni szklanych i powierzchni szkliwionych, kafelek oraz glazury. Skutecznie usuwający ślady z odcisków dłoni, palców i tłuszczu. Nie pozostawiający smug oraz zacieków. Nie wymagający wycierania do sucha i polerowania. Szybko odparowujący pozostawiający przyjemny i świeży zapach. Odczyn pH – 5. Środek do mycia ręcznego i doczyszczania. stężenie od 25 – 100 ml na 10 litrów wody w przypadku mycia ręcznego oraz 50 – 200 ml na 10 litrów wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 5 litrów. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) - 5 szt., 18) Środek do mycia sanitariatów ** - Preparat do mycia i doczyszczania łazienek oraz urządzeń sanitarnych, armatury łazienkowej, kabin prysznicowych, wanien kąpielowych. Przeznaczony jest do powierzchni i urządzeń odpornych na działanie kwasów. Usuwający kamień wodny, złogi mydeł, rdzę, brud i inne zanieczyszczenia. Nadający połysk. Nie powodujący uszkodzeń mytych powierzchni, pozostawiający przyjemny zapach.Odczyn pH – 1. Środek do mycia ręcznego i doczyszczania. stężenie od 25 – 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 50 – 250 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania.Pojemność 10 litrów. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) - 6 szt., 19) Środek do mycia sanitariatów ** - Preparat do mycia i doczyszczania łazienek oraz urządzeń sanitarnych, armatury łazienkowej, kabin prysznicowych, wanien kąpielowych. Przeznaczony do powierzchni i urządzeń odpornych na działanie kwasów. Usuwający kamień wodny, złogi mydeł, rdzę, brud i inne zanieczyszczenia. Nadający połysk. Nie powodujący uszkodzeń mytych powierzchni, pozostawiający przyjemny zapach. Odczyn pH koncentratu – 1. Środek do mycia ręcznego i doczyszczanie. stężenie od 25 – 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 50 – 250 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 5 litrów. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) - 48 szt., 20) Środek do usuwania powłok ** - Preparat do usuwania powłok zabezpieczających. Skutecznie usuwający zużyte wyprawy polimerowe, woskowe i akrylowe oraz gruntownie doczyszczający podłogi. Preparat niskopienny i lekko alkaliczny do zastosowania w technologii ręcznej i maszynowej. Właściwy na wszystkie rodzaje powierzchni.Odczyn pH koncentratu – 10. Środek do mycia ręcznego i maszynowego.stężenie od 300 – 1000 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 300 – 1000 ml / 10 l wody w przypadku mycia maszynowego.Pojemność 10 litrów. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) - 5 szt., 21) Profesjonalna chemia do dezynfekcji rąk ** - Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk na bazie alkoholu. Skuteczny w usuwaniu pełnego spektrum bakterii, drożdżaków i wirusów w tym BVDV, norowirus, grypa A (H1N1), rotawirus, zapalenie wątroby typu B, HIV, MRSA i innych. Odczyn pH - 7. W skład winny wchodzić: alkohol etylowy (>90%), keton etylowo- metylowy ( <5%), nadtlenek wodoru (<2%). Pojemność 0,5 litra. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) - 215 szt. , 22) Preparat do odświeżania powietrza - Gotowy do użycia preparat posiadający przyjemny świeży zapach o długotrwałym działaniu. formuła neutralizująca nieprzyjemne zapachy. do stosowania w toaletach, szatniach, łazienkach, biurach, pomieszczeniach publicznych , hotelach, restauracjach , samochodach itp. Pojemność 0,75 litra. - 220 szt., 23) Płyn do dezynfekcji powierzchni ** - Alkoholowy płyn do dezynfekcji powierzchni i narzędzi bez konieczności spłukiwania. Przeznaczony do stosowania do dezynfekcji mebli, urządzeń i wyposażenia. Bezpieczny dla powierzchni odpornych na działanie alkoholi, również do powierzchni mających kontakt z żywnością. posiadający szerokie spektrum biobójcze - bakterie i grzyby, w krótkim czasie. W skład winny wchodzić: alkohol propylowy (ok. 50 %). Posiadający środki dezynfekujące (80%) Odczyn pH – 7Gęstość- 0,80-0,90 g/cm3 Pojemność 5 l. - 120 szt., 24) Środek do pielęgnacji ** - Środek do pielęgnacji powierzchni i urządzeń sanitarnych. Szybko rozpuszczający i usuwający osady z kamienia wodnego, resztki mydła, tłusty brud oraz rdzawe nacieki. bezpieczny dla mytych powierzchni z chromu. W skład winny wchodzić: kwas amidosulfonowy (5-15 %) oraz alkohol izopropylowy (3 – 10 %), kwasy organiczne, fosfoniany. Gęstość ok 1,02-1,05 g/cm3Odczyn pH - 1,5. Do mycia ręcznego i doczyszczania, stężenie od 50 do 100 ml / 10 l wody, w przypadku mycia ręcznego i 100 – 500 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 5 litrów. - 5 szt., 25) Środek do pielęgnacji ** - Środek do pielęgnacji powierzchni i urządzeń sanitarnych. Szybko rozpuszczający i usuwający osady z kamienia wodnego, resztki mydła, tłusty brud oraz rdzawe nacieki. bezpieczny dla mytych powierzchni z chromu. W skład winny wchodzić: kwas amidosulfonowy (5-15 %) alkohol izopropylowy (3 – 10 %), kwasy organiczne, fosfoniany. Gęstość ok 1,02-1,05 g/cm3Odczyn pH koncentratu - 1,5. Do mycia ręcznego i doczyszczania. Stężenie od 50 do 100 ml /10 l wody, w przypadku mycia ręcznego i 100 – 500 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 10 litrów. - 7 szt. (* Obecnie na wyposażeniu firmy zamawiającej oraz w użytkowaniu są Stacjonarne Systemy Dozowania typu Septa SM1, SM2, SM3, SM4, SM5 oraz tego samego typu Dozownik na środek do dezynfekcji rąk, Dozownik kieliszkowy oraz Butelki serwisowe ; ** Wszystkie produkty (koncentraty, preparaty, środki czyszczące) muszą być kompatybilne z użytkowanymi przez Zamawiającego Systemami dozowania SM1, SM2, SM3, SM4, SM5, oraz dozownikami typu Septa). WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ.1.3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego powyżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ, w części o wartości 60% wynagrodzenia całkowitego brutto określonego w ofercie. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% wynagrodzenia całkowitego brutto, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).2. Warunki dostawy.2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami (maksymalnie w 120 partiach) w okresie trwania umowy.2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.2.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.2.5. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.2.6. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.2.7. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.2.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.2.9. Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Wykaz rodzajów, maksymalnych ilości wraz z cenami jednostkowymi za zakup i dostarczenie materiałów budowlanych - farby, lakiery i akcesoria malarskie” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39830000-9
39831300-9
39831600-2
39831250-3
39831240-0
39833000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia.1. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, na zlecenia Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia 04.06.2020r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy koncentratów czyszczących i myjących o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, następujących dokumentów: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,2) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy koncentratów czyszczących i myjących o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonaniai podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone:1) w przypadku oświadczeń – w formie oryginałów, podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia – udokumentowanie, iż dostarczane koncentraty czyszczące i myjące, które są wymienione w pozycjach od 1 do 25 spełniają warunki określone w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ.2. W celu potwierdzenia spełniania wymagań, określonych powyżej, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy:kartę techniczną produktu (opatrzoną zdjęciem produktu) wystawioną przez producenta i/lub kartę charakterystyki i/lub inne dokumenty dla produktów określonych w części IX pkt 1, określonych w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymóg ten dotyczy produktów wykazanych w pozycjach od 1 do 25 tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji tabeli zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ dany dokument dotyczy.Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.3. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.4. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl lub na adresy poczty elektronicznej podane w SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w formie oryginału, podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.W przypadku oferty składanej elektronicznie oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający,2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnych ilościach, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy,3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowy,4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Zaistnienie przyczyn wskazanych powyżej nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy.4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,2) projekt aneksu,5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-12, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI