IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy: a) dopuszcza się zmiany zaoferowanych środków pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: - zmiany na środek o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie, -niepodwyższenia wynagrodzenia umownego, -przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego środka wymaganych na etapie składania ofert. b) zmiany wysokości jednostkowego wynagrodzenia brutto oraz odpowiedniej zmiany maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT – w takim wypadku do wynagrodzenia netto zastosowanie znajdzie obowiązująca stawka podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Wykonawca uprawniony jest do zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie tajemnicy odbywa się na zasadach określonych w pkt. 20.3 SIWZ.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku. Szczegółowy wykaz i opis środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej dla w/w części, stanowiącej przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1 do SIWZ - "Zestawienie kosztów", będących jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej oraz w Załączniku nr 4.1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711900-6, 39514100-9, 39813000-4, 33691300-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Szczegółowy wykaz i opis środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej dla w/w części, stanowiącej przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.2 do SIWZ - "Zestawienie kosztów", będących jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej oraz w Załączniku nr 4.2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39830000-9, 33761000-2, 33711900-6, 39224300-1, 33763000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rzeszowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. Szczegółowy wykaz i opis środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej dla w/w części, stanowiącej przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.3 do SIWZ - "Zestawienie kosztów", będących jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej oraz w Załączniku nr 4.3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33761000-2, 33763000-6, 39820000-6, 39830000-9, 39831000-6, 39831240-0, 39831250-3, 39831300-9, 39831600-2, 39224300-1, 44619000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – Zarządu Zlewni w Krośnie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Zarządu Zlewni w Krośnie. Szczegółowy wykaz i opis środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej dla w/w części, stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.4 do SIWZ - "Zestawienie kosztów", będących jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej oraz Załączniku nr 4.4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33761000-2, 33763000-6, 39820000-6, 39830000-9, 39831000-6, 39831240-0, 39831250-3, 39831300-9, 39831600-2, 39224300-1, 44619000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – Zarządu Zlewni w Jaśle i Zbiornika Wodnego Klimkówka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Zarządu Zlewni w Jaśle i Zbiornika Wodnego Klimkówka. Szczegółowy wykaz i opis środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej dla w/w części, stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.5 do SIWZ - "Zestawienie kosztów", będących jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej oraz Załączniku nr 4.5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33761000-2, 33763000-6, 39820000-6, 39830000-9, 39831000-6, 39831240-0, 39831250-3, 39831300-9, 39831600-2, 39224300-1, 44619000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – Zarządu Zlewni w Przemyślu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Zarządu Zlewni w Przemyślu. Szczegółowy wykaz i opis środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej dla w/w części, stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.6 do SIWZ - "Zestawienie kosztów", będących jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej oraz Załączniku nr 4.6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33761000-2, 33763000-6, 39820000-6, 39830000-9, 39831000-6, 39831240-0, 39831250-3, 39831300-9, 39831600-2, 39224300-1, 44619000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – Zarządu Zlewni w Stalowej Woli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Zarządu Zlewni w Stalowej Woli. Szczegółowy wykaz i opis środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej dla w/w części, stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.7 do SIWZ - "Zestawienie kosztów", będących jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej oraz Załączniku nr 4.7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33761000-2, 33763000-6, 39820000-6, 39830000-9, 39831000-6, 39831240-0, 39831250-3, 39831300-9, 39831600-2, 39224300-1, 44619000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie. Szczegółowy wykaz i opis środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej dla w/w części, stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.8 do SIWZ - "Zestawienie kosztów", będących jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej oraz w Załączniku nr 4.8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33761000-2, 33763000-6, 39820000-6, 39830000-9, 39831000-6, 39831240-0, 39831250-3, 39831300-9, 39831600-2, 39224300-1, 44619000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej oraz drobnego wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie. Szczegółowy wykaz i opis środków czystości, chemii gospodarczej, galanterii papierniczej dla w/w części, stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.9 do SIWZ - "Zestawienie kosztów", będących jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej oraz Załączniku nr 4.9 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711900-6, 39514100-9, 39813000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: