„Dostawa środków czystości – artykuły do sprzątania (miotły, mopy)”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa środków czystości – artykuły do sprzątania (miotły, mopy)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-02
  • Numer ogłoszenia565847-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565847-N-2019 z dnia 2019-07-02 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: „Dostawa środków czystości – artykuły do sprzątania (miotły, mopy)”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, ul. Park Kingi  1 , 32-020  Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, , faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna - Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kopalniawieliczka.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
K

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa środków czystości – artykuły do sprzątania (miotły, mopy)”
Numer referencyjny: KSW/2019/EZM/78
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia. 1.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), artykuły do sprzątania (miotły, mopy), zwane dalej „przedmiotem zamówienia”. 1.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia został opisany poniżej: Lp Nazwa towaru Maksymalna ilość Jm Opis 1) SZCZOTKA DO WC - 100 szt, Szczotka do WC, stal nierdzewna chrom błysk. Dane techniczne: średnica denka 110mm*; wysokość tuby bez drążka 270 mm*; wysokość całości wraz z drążkiem 395mm*; w środku tuby plastikowa wkładka, główka szczotki biała (*tolerancja -/+ 5%); 2) SZCZOTKA DO WC Z POJEMNIKIEM - 120 kpl, Szczotka z plastiku; kolor: biały, szerokość 155mm*, głębokość 125mm*, wysokość 370mm* (*tolerancja -/+ 5%) 3) SZCZOTKA DO MIOTŁY - 8 szt, Szczotka z plastiku miękkie włosie, przeznaczona do zamiatania powierzchni. Posiada plastikowy gwint na umieszczenie kija. Długość 30cm*; Szerokość: 5cm* (tolerancja-/+5%); 4) MIOTŁA Z KIJEM SORGO - 10 szt, Miotła ze słomy sorgo z trzonkiem - uniwersalna, pięciokrotne przeszycie, trzonek: fi 22cm*, długość 100cm* (*tolerancja -/+ 5%); 5) MIOTŁA Z KIJEM do szorowana podłóg - 62 szt, Szczotka ryżowa do szorowania podłóg, oprawa plastikowa; twarde włosie; gwint pochylony pod kątem, kij o długości 120cm* (*tolerancja -/+ 5%); 6) MIOTŁA Z KIJEM WYKONANA Z TRZECH RODZAJÓW WŁOSIA - 90 szt, Szczotka do zbierania włosów, sierści oraz do zamiatania kurzu z 3 rodzajami włosia .Nasada szczotki wykończona gumą. Kij o długości 130cm* (*tolerancja -/+ 5%); 7) ZMIOTKA + ŁOPATKA TYPU LENIUCH DO ZAMIATANIA NA STOJĄCO - 130 kpl, Zestaw do zamiatania na stojąco, nie zamykany, Kij szufelki o długości 75cm* i miotły o długości 70cm*, gumowe wykończenie, rozszczepione na końcach (*tolerancja -/+ 5%); 8) ŁOPATKA + ZMIOTKA MAŁA - 80 kpl, Szufelka ze zmiotką, zmiotka z dwoma rodzajami włosia, kształt szufelki trapez, zakończona gumką, (możliwość zaczepienia zmiotki o łopatkę); 9) SZCZOTKA- MIOTŁA DO ZAMIATANIA WŁOSIANA + KIJ - 25 szt, Szczotka drewniana z naturalnego włosia wraz z kijem, długość włosia 6,5cm*. Wymiary: dł. 35cm-40cm*; szer. 5cm*; wys. 10cm* (*tolerancja -/+ 5%); 10) DREWNIANA MIOTŁA Z KIJEM, Z MIESZANYM WŁOSIEM - 25 szt, Drewniana miotła z kijem, włosie mieszane polipropylenowe z dodatkiem naturalnego włosia, uniwersalny gwint do zamocowania trzonka. Długość: 50cm*(*tolerancja -/+ 5%); 11) MIOTŁA WŁOSIANA -ZAPAS - 18 szt, Drewniana miotła z włosiem naturalnym, długość włosa 6,5cm; wymiary: dł. 35cm/40cm*; szer. 5cm*; wys. 10cm* (*tolerancja -/+ 5%) (zapas pasujący do poz. 9); 12) MIOTŁA WŁOSIANA Z MIESZANYM WŁOSIEM - ZAPAS - 20 szt, Drewniana miotła włosie mieszane: polipropylenowe z dodatkiem naturalnego włosia, uniwersalny gwint do zamocowania trzonka. Długość 50cm* (zapas pasujący do poz. 10); 13) MOP - KOŃCÓWKA SZNURKOWA 100% MICROFIBRA OKRĄGŁA - ZAPAS OKRĄGŁY 326 szt Mop z mikrofibry (100%), zakończenie w kształcie cytryny (docierające do narożników). (W razie potrzeb zamawiającego możliwość zakupienia zapasu wraz z kijem-drążkiem, wiadrem, wyciskaczem); 14) MOP - SZNURKOWY Z PRZESZYCIEM - 60 szt, Mop sznurkowy strzyżony, wykonany z przędzy bawełnianej, do wszystkich rodzajów podłóg wewnętrznych. Mop cięty z przeszyciem na zaczepy 8cm*.Waga nie mniejsza niż 400gram (*tolerancja -/+ 5%); 15) KOŃCÓWKA DO MOPA - ZAPAS MIKROWŁÓKNA - 13 szt, Mop z podwójnej warstwy mikrowłókna, skręcony we frędzle , do stosowania na sucho, wilgotno i mokro do podłóg i innych twardych powierzchni, rozmiar 47 x14 cm* (tolerancja -/+5%); 16) KOŃCÓWKA MOP MIKROFAZA - KLIPS - 50 szt; Rozmiar: 40cm*; korpus: nieobszyty: mocowania: 2 uchwyty trapezowe wzmacniane: materiał microfaza, temperatura prania: 60 st. C, możliwość dezynfekcji termicznej: Wymiary dł-420mm* x szer -150mm* x wys.-10mm* (tolerancja -/+5%); 17) MOP PRZEMYSŁOWY (KOŃCÓWKA-DREDY) - 300 szt, Kij z zapinką i zapasem o gram. 400g do dużych powierzchni. Kij stalowy o długości 140-145 cm*,końcówka bez gwinta, średnica kija 2,2- 2,3cm* z wytrzymałego tworzywa. Wymiary: szer.15 - 17 cm*, wys.14-16 cm*, przystosowana do zapasów o szerokości ok. 15-15,5cm* (*tolerancja -/+5%); 18) MOP SZNURKOWY PRZEMYSŁOWY PŁASKI - 3 szt, Zestaw do sprzątania zawierający :kij aluminiowy długość 140cm*, stelaż długość: 40cm*, szerokość 12cm*, mop sznurkowy długość 40 cm*, mop dezynfekujący długość 40cm* (*tolerancja-/5%); 19) MOP (KIJ+KOŃCÓWKA OKRĄGŁA PASKI+WIADRO+WYCISKACZ) - 13 kpl, Zestaw mop + kij+ wiadro+ wyciskacz. Z wiadrem wyżymającym mopa od samej jego nasady, pojemność wiadra 13-15l, wymiary wiadra z wyciskaczem 38x30x32cm *, drążek 130 cm*. Mop z warstwami: ścierną, zewnętrzna warstwa welurowa (*tolerancja -/+5%); 20) MOP KOŃCÓWKA OKRĄGŁA PASKI -ZAPAS - 45 szt, Dwuwarstwowy: zewnętrzna warstwa welurowa, warstwa wewnętrzna ścierna- bardzo twarda, mop z włóknami wiskozowymi, końcówka w kształcie cytryny (zapas pasujący do zestawu z pozycji nr 19); 21) MOP (KOŃCÓWKA PROSTOKĄTNA + KIJ TELESKOPOWY + WIADRO + WYCISKACZ) - 13 kpl, Zestaw z mopem, kijem teleskopowym oraz wiadrem. Charakterystyka mopa: wyprofilowane punkty nacisku na spodzie mopa, mikroaktywne włókna nakładki, nakładkę do mycia podłóg drewnianych, drążek teleskopowy. Wymiary zestawu: nakładka mopa z wkładem: 35cmx 14xcm*; drążek teleskopowy trzy częściowy : 80-140cm*; wiadro szare z włożoną wyciskarką 36 cm x 26 cm*, wysokość 30- 40cm*. poj. ok 13 L (*tolerancja -/+5%); 22) MOP (WKŁAD PŁASKI)- ZAPAS - 100 szt, Włókna mikroaktywne, czteroklipsowy. Wymiary nakładki 35 x14 cm*, waga 90g*. Wkład do mopa płaskiego, mopa ze sprayem oraz mopa obrotowego płaskiego (*tolerancja -/+5%).(zapas pasujący do zestawu z poz.21); 23) WÓZEK DO MOPOWANIA CHROMOWANY - 4 szt, Wózek do mopowania o wym. 67 x39 x84* cm z powłoki rilsan. Charakterystyka: 2 miejsca na wiadra , komory o pojemności 30 L* , wyciskarka szczękową do wszystkich uniwersalnych mopów, uchwyt na worki na śmieci oraz stojak na butelki, Przystosowany do mopów sznurkowych oraz płaskich, Wykonany z polipropylenu , stelaż metalowy, wózek na kółkach. Produkt wykonany na terenie Unii Europejskiej (*tolerancja-/+ 5%); 24) MOP MAŁY ROTACYJNY OBROTOWY, OKRĄGŁY (WIADRO+ ZAPAS+KOSZYK+WIRNIK+KIJ) - 10 szt, Mop obrotowy rotacyjny 360 + 2 nakładki. Przeznaczony do sprzątania na sucho lub mokro, metalowy wirnik, końcówka z mikrowłókien, kij metalowy teleskopowy; 25) ZAPAS SZNURKOWY DO MOPA PRZEMYSŁOWEGO - 460 szt, Mop sznurkowy bawełniany 400g * zapas- kolor biały, podstawa mopa -poliestr, włókno -bawełna, poliestr, ścieralność -max 23%, temp. prania- do 95 stopni C. Pasuje do wszelkiego typu wyciskarek (*tolerancja -/+5%); 26) KIJ DO MOPA PRZEMYSŁOWEGO - 48 szt, Aluminiowy kij, kompatybilny ze stelażami typu tts do mopów płaskich, szczotek i zamiataczy ulicznych oraz ściągaczek do szyb ściągaczek do szyb. Wymiary: długość drążka 140-145cm; 27) STYL DO MIOTŁY DREWNIANY - 40 szt, Styl do miotły pasujący do wszystkich rodzajów mioteł, długość 140 cm*, wytrzymały, drewniany (*tolerancja -/+5%); 28) KIJ DO MOPA PRZEMYSŁOWEGO TELESKOPOWY Z ALUMINIUM - 5 szt, Drążek kij aluminiowy teleskopowy o wymiarze 140cm*: zaopatrzony w uchwyt oraz łącznik z tworzywa, długość 2x70 cm*, dwa otwory do mocowania stelaża mopa płaskiego, do mopa o długości 40cm* (*tolerancja -/+5%); 29) KIJ DO ZMIOTKI (METAL W OTULINIE PLASTIKOWEJ) - 43 szt, Kij do miotły: kij metalowy o długości 120 cm* ,pasujący do wszystkich rodzajów mioteł z wyjątkiem miotły halowej (60cm*) i ulicznej (60cm*) (*tolerancja -/+5%); 30) WYCISKARKA DOCZOŁOWA BOCZNY ODPŁYW WODY - 8 szt, Wyciskarka doczołowa bez dna (do jednoczesnego wyciskania i moczenia mopa w płynie), uchwyt obrotowy, wyposażony w osłonę zabezpieczającą przed rozchlapywaniem, do mopów paskowych oraz mopów płaskich; 31) ZESTAW ZBIORNIK WRAZ Z STELAŻEM - 1 szt, System do mycia na mokro oraz na sucho do dezynfekcji . Zestaw wraz ze stelażem wymiary 40 cm * i butelką w wymiarach 650ml*, do stosowania ze ściereczkami jednorazowymi lub ściereczkami z mikrowłókna. Bez wiadra. Rozmiar 40 cm * (*tolerancja -/+5%); 32) WKŁAD MIKROFAZA - 6 szt, Wkład mikrofaza pasujący do zestawu poz. 31. Wkład z systemem HACCP. Szerokość zapas nie mniej niż 40 cm. do zmywania mocno i średnio zabrudzonych powierzchni oraz na sucho do zamiatania, do powierzchni antypoślizgowych, włókna z twardego poliestru , duża zdolność absorbcyjna, zachowuje swój kształt nawet po wielu razach prania, nie mechaci się, bezsmugowa, możliwość zamocowania na stelaż z rzepem; 33) PAD POLYESTROWY 18'', 20''/ 457,2 MM/ 508 MM - 50 szt, Pad polyestrowy do szorowarek oraz maszyn czyszczących, z polyestru. Dostępny zarówno w rozmiarze fi 18'-/457,2mm oraz, fi 20''-/508mm (w zależności od potrzeb zamawiającego); 34) KIJ DO MOPA - 30 szt, Kij do mopa metalowy, przeznaczony wyłącznie do mopów paskowych, długość drążka 125cm.*(*tolerancja -/+5%); 35) ŚCIĄGACZKA DO WODY Z PODŁÓG 56 cm - 20 szt, Ściągaczka do wody z podłóg , kij aluminiowy 120* cm szerokość robocza listwy plastikowej 55cm* szerokość gumowej nakładki 3 cm*, podwójna guma (*tolerancja -/+5%); 36) ŚCIĄGACZKA DO WODY Z PODŁÓG 76 cm - 20 szt, Ściągaczka do wody z podłóg , kij aluminiowy 120 cm* szerokość robocza listwy plastikowej 75cm* szerokość gumowej nakładki 3 cm*, podwójna guma (tolerancja -/+5%); 37) MOP SZNURKOWY BAWEŁNIANY -ZAPAS - 60 szt, Zapas do mopa -końcówka sznurkowa okrągła 100% bawełna, biały, długość 20cm*na gwint uniwersalny (*tolerancja -/+5%); 38) WÓZEK DO SZPRZĄTANIA JEDNO WIADERKOWY Z PRASKĄ - 3 szt, Wózek na kółkach gumowych z jednym wiadrem 20-25 L z podziałką, oparty na chromowanej ramie, posiada uniwersalną wyciskarkę szczękową. Przeznaczony do czyszczenia powierzchni przy użyciu zarówno mopów płaskich jak i sznurkowych. Wózek z dodatkowym koszykiem na detergenty, wymiary wózka wysokość 94cm* szerokość: 40 cm*, długość: 56 cm* (*tolerancja -/+5%); 39) MOP ROTACYJNY- ZAPAS - 20 szt, Wkład okrągły rozmiar uniwersalny do mopa obrotowego/rotacyjnego, wykonany z mikrofibry (zapas pasujący do zestawu z poz. 24); 40) Wyciskarka szczękowa (uchwyt do kija + aluminiowa rączka z uchwytem) - 4 szt, Wyciskarka szczękowa przeznaczona do wózków jedno- i dwu-wiadrowych oraz serwisowych. Do uniwersalnego zastosowania, obsługuje mopy płaskie i sznurkowe. Można w niej wyciskać również długie wkłady bawełniane 60 cm, 80 i 100 cm. 1.3. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu artykułów do sprzątania, określonych powyżej w pkt 1.2, o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość artykułów do sprzątania, o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 2. Warunki dostawy. 2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 60 partiach. 2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1. 2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną. 2.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania zlecenia. 2.5. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 2.6. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 2.7. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 – 14:00. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie. 2.9. Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39224300-1
39224330-0
39224310-4
39224200-0
39224100-9
39224000-8
39812400-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia. 1. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w umowie przez okres 12 miesięcy od dnia 24.09.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy. 2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy artykułów do sprzątania o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, następujących dokumentów: a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, b) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy artykułów do sprzątania o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania, iż dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia - udokumentowanie, że dostarczane artykuły do sprzątania (miotły, mopy) spełniają warunki określone w sekcji II pkt II.4) ppkt 1.2. niniejszego ogłoszenia. 2. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych powyżej, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, ie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy: karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne dokumenty. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu dany dokument/opis dotyczy. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium w wysokości: 1 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/EZM/78. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 wzoru umowy, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnych ilościach, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowy, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych powyżej nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-12, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI