Dostawa środków czystości

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czystości
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Wieś Ełcka
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-11-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-03
  • Numer ogłoszenia605428-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605428-N-2020 z dnia 2020-11-03 r.

Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej: Dostawa środków czystości
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej, krajowy numer identyfikacyjny 30468000000000, ul. ul. Lipowa  1 , 19-321  Nowa Wieś Ełcka, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 6197770, 6197779, e-mail dpsnwe@fantex.pl, faks 876 197 490.
Adres strony internetowej (URL): www.dpsnwe.fantex.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.dpsnwe.fantex.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dpsnwe.fantex.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Dom Pomocy Społecznej, ul.Lipowa 1, 19-321 Nowa Wies Ełcka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości
Numer referencyjny: PN/DPSNWE/21/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 Płyn do płukania tkanin, zawiera w składzie: kationowe środki powierzchniowo czynne, lanolina, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-diol, butylphenyl methylpropional, np. Sofin Global lub równoważny, op. 4 l. 200 szt.2 Preparat piorąco -dezynfekcyjny bez chloru i fosforanów przeznaczony do termicznej i chemicznej dezynfekcji tkanin bawełnianych i z włókien syntetycznych. Na bazie aktywnego tlenu posiadający właściwości biobójcze w stosunku do wirusów, bakterii, grzybów i prątków w temp. 65 stopni C w czasie 20 minut. Zawiera: Alkilobenzenosulfonian sodu, metakrzemian sodu, nadboran sodu. PH 1 % roztworu w wodzie 10,3-10,8, gęstość (w temp. 25°C) ok. 0,87g/cm3 np. Septon lub równoważny, op. 15 kg. 70 szt.3 Płyn do prania w czterech wariantach do wyboru: Balsam Magic z kaszmirem, White Magie z efektem odnawiania bieli, Black Magic z efektem odnawiania czerni, Color Magic z efektem odnawiania kolorów. np. Perwoll lub równoważny, poj. 3l 200 szt.4 Płyn do dywanów, np. VANISH lub równoważny, poj. 500 ml 40 szt.5 Płyn do firan, np. VANISH lub równoważny, poj. 500 ml 60 szt.6 Płyn odplamiacz kolor i biały, np. VAN1SH lub równoważny, poj. 1l 100 szt.7 Proszek do prania automatycznego do prania tkanin białych zawierający: polikarboksylany, niejonowe środki powierzchniowo czynne, 5-15 % anionowe środki powierzchniowo czynne, związki wybielające na bazie aktywnego tlenu, 15-30 % fosforany np. „Vizir” lub równoważny działaniu, op. 4,5 kg 60 szt.8 Krochmal np. Ługa lub równoważny, poj. 5l 10 szt.9 Pasta do prania, np. Komfort 500 g lub równoważna Zawiera w składzie: Alkilobenzenosulfonian sodu, Eter, Węglan sodu. PH: 8,5-10,5 np. Komfort 500 g lub równoważna 250 szt.10 Płyn do WC, np. Domestos 750 ml lub równoważny. PH: 13, gęstość: 1,080, lepkość (mPs) w 25°C: 200np. Domestos 750 ml lub równoważny. 800 szt11 Kostka do WC z koszykiem np. Domestos lub równoważny 250 szt.12 Kostka toaletowa wkład do koszyczka np. Domestos lub równoważny 80 szt.13 Szczotka do WC stojąca 100 szt14 Żel do WC zawiera w składzie: kwas chlorowodorowy pow. 5%, surfaktantyniejonowe. PH: < 2, gęstość: 1,045 np. Yplon Palemka 1 L lub równoważny. 500 szt.15 Mleczko do czyszczenia, zawiera w składzie: drugorzędowy alkalosulfonian, sól sodową, oksyetylenowany alkohol C10 3EO PH: 10, gęstość: 1,4 np. Yplon 500ml lub równoważne. 550 szt.16 Proszek do czyszczenia powierzchni, zawiera w składzie alkinobenzenosulfonian sodu (stężenie od 1 do 5%) np. Yplon 1 kg lub równoważny. 150 szt17 Skoncentrowany preparat do mycia wszelkich powierzchniwodoodpornych. Bardzo skuteczny w usuwaniu wszelkiego,nawet głęboko osadzonego brudu, nadaje się do stosowania na wszelkich powierzchniach wodoodpornych. Nie wymaga spłukiwania wodą, nie nawarstwia się, pozostawia świeży, trwały zapach. Może być stosowany na podłożach pokrytych środkami do zabezpieczania i nabłyszczania podłóg. Środek do rozcieńczania w stosunku 1:100 do 1:400 w zależności od stopnia zabrudzenia. Środek do mycia ręcznego, niepodrażniający skóry rąk. Zawiera w składzie: sól sodową kwasu ABS, eter polioksyetylenoglikolowy alkoholu laurylowego pH produktu: ~ 7,5-9 gęstość, około 1,00 – 1,02 g/cm3 (20°C) Op. 10 l, np. Cleaner Lakma Professional lub równoważny 100 szt18 Płyn, np. Ajax 1 l lub równoważny 100 szt19 Płyn do mycia naczyń wydajny, zawierający lanolinę, ulegający biodegradacji, skuteczny w walce z tłuszczem, łagodny dla skóry rąk, o przyjemnym zapachu o lepkości i gęstości nie mniejszej niż wskazany op. 5l, np. Ludwik lub równoważny 200 szt20 Udrożniacz do rur na bazie wodorotlenku sodu 1 kg np. Ludwik granulki lub równoważny. 110 szt21 Płyn SP150, np. Lakma Professional lub równoważny. Przeznaczenie: płyn do usuwania osadów mineralnych (kamienia) z urządzeń gastronomicznych, maszyn do mycia naczyń, pieców konwekcyjno-parowych, bemarów grzewczych, czajników,kotłów warzelnych, itp. Właściwości: rozpuszczające osady mineralne. Postać: płyn. Stosowanie: bezpośrednio z opakowania, skuteczna dawka: 50-100 ml/litr wody. Skład chemiczny: 20-30 % kwas fosforowy, 5-15% kwas azotowy, 1-5% etoksylowany alkohol tłuszczowy, wartość pH 1,9 dla roztworu 1%. Op. butelka polietylenowa 5 1. 50 szt.22 Płyn, np. Voigt Gastro -Floor lub równoważny. Przeznaczenie : płyn do czyszczenia wszystkich wodoodpornych powierzchni roboczych, ścian i podłóg odpornych na działanie środków alkalicznych. Właściwości: emulgujące tłuszcze. Postać: płyn dopuszcza się wszystkie znane barwy. Stosowanie: bezpośrednio na powierzchnię zmywalną w stężeniu 100-200 ml na 10 1. wody, osiągniętym przy pomocy urządzenia dozującego typu Mikro Spray. Skład: 5-15% niejonowe środki powierzchniowoczynne, mydło, pozostałe środki: alkalia, rozpuszczalnik rozpuszczalne w wodzie, sole nieorganiczne, barwniki, pH 10,5 roztworu 1%. Op. pojemnik polietylenowy 101. 7 szt.23 Płyn, np. Profimax SPD100 lub równoważny. Przeznaczenie : płyn do maszynowej i ręcznej dezynfekcji poziomych i pionowych powierzchni technologicznych w zakładach zbiorowego żywienia: podłogi, ściany, ciągi wydawcze stalowe i inne wyposażenie ze stali nierdzewnej w pomieszczeniach produkcyjnych, magazynowych, ciągach komunikacyjnych, salach konsumenckich, toaletach, itp. Właściwości: silne właściwości bakteriobójcze, emulgujące tłuszcze, zmiękczające napięcie powierzchniowe. Kolor -czerwony. Zapach łagodny i neutralny. Zdolność do biologicznej neutralizacji ponad 90 %. Postać: płynny koncentrat do rozcieńczania, pianotwórczy. Stosowanie: dozowanie automatyczne, poprzez ciśnieniowe urządzenie do dezynfekcji typu: Mikro Spray. Skład chemiczny: 5-15% etoksylowany alkohol tłuszczowy, 5 -15 % chlorekalkilobenzylodimet ylowy, 1-5 % 2 -aminoetanol, wartość ph koncentratu 11,3 dla roztworu 1% Op. butelka polietylenowa do 51. 7 szt24 Wariant do kuchni zawierający w składzie: 5-15% niejonowe środki powierzchniowo czynne, Etoksylowany alkohol C9-ll (5EO)od l do 5%, 2 -Aminoetanol, polikarboksylany, mydło, PH: 11,2 gęstość: 1,0013; np. Cif, Power Cream spray 0,75 L lub równoważny. 600 szt.25 Wariant do łazienki zawierający w składzie: C11 alkohol oksyetylowy (10 EO) od 1 do 5% PH: 3,5-4 gęstość: 1,026; np. Cif, Power Cream spray 0,75 L lub równoważny. 700 szt.26 Odświeżacz powietrza elektryczny do gniazdka, np. AlR VICK lub równoważny. 400 szt.27 Odświeżacz powietrza stojący w żelu, np. Gel Fresch „Dynia", lub równoważny w l0 różnych zapachach. 550 szt.28 Odświeżacz powietrza spray poj. 400 ml w 10 zapachach 500 szt29 Koncentrat do mycia szyb, np. Brial Top 5 1 lub równoważny, ph koncentratu 7, kolor niebieski 10 szt.30 Koncentrat do profesjonalnego stosowania przeznaczony do gruntownego mycia i zdzierania powłok akrylowych metodę natryskowa z użyciem maszyn jednotarczowych - wysokoobrotowych. Maksymalne ph koncentratu 9,4 z zawartością rozpuszczalników typu etanol maksymalnie 15 %. Op. 5 l TASKI JONTEC STRIPO do maszyny TASKI 5 szt.31 Preparat do profesjonalnego stosowania o właściwościach czyszczących, do stosowania metodą natryskową z użyciem maszyn jednotarczowych - wysokoobrotowych. Maksymalne pH konc. 7; z zawartością rozpuszczalników typu etanol maksymalnie 15%. op. 5 l TASKI JONTEC RESTORE do maszyny TASKI 5 szt.32 Nakładka bawełniana do mopa Ecolab 40 cm nakładka posiada specjalny zaczep umożliwiający namaczanie, płukanie nakładki w sposób tzw. bezdotykowy, mają 500 gwarantowanych cykli prania o zakresie stosowania i danych technicznych nakładki Blizzard np. Ecolab lub równoważna 180 szt33 Pady do maszyny czyszczącej TASKI , średnica 17 cali, kolor biały, czerwony, niebieski 25 szt.34 Żel do usuwania silnie przypalonego i zwęglonego tłuszczu z: patelni, brytfann, piekarników, garnków, pieców konwekcyjno -parowych itp. Właściwości: emulgujące tłuszcze, zmiękczające silnie przypalone tłuszcze. Zdolność do biologicznej neutralizacji ponad 90%. Postać: koncentrat w postaci gęstego żelu, zapach neutralny. Stosowanie: ręczne jako nie rozcieńczony koncentrat, poprzez plastikowy atomizer nakręcany na pojemnik opakowania indywidualnego. Opakowanie: butelka polietylenowa 5 L, opakowanie zbiorcze: kartonie 4x5 1., jeden atomizer na opakowanie zbiorcze. Skład chemiczny: 5-10 % wodorotlenek sodu, 1 -3% etanoloaminy, wartość pH 13,6-14, np. GREASESTRIP PLUS lub równoważny 6 szt.35 Np. Ecolab LD 12 lub równoważny - płynny środek do maszynowego mycia naczyń, zastawy stołowej i szkła, porcelany, doskonale usuwa zabrudzenia organiczne z mytych powierzchni, dozowanie automatyczne system Twin 10,lub topmater r 15, Skład chemiczny: wodorotlenek potasu 20-25 %,kolor żółty Ph 13-14,gęstość 1,33-1,37, opakowanie handlowe 12 kg, ciecz, zapach: brak 40 szt.36 Np. Ecolab RA 10 lub równoważny - środek nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach przemysłowych. Postać: płyn, zapach neutralny, kolor niebieski. PH6-7. Stosowanie: dozowanie automatyczne, poprzez urządzenie TWINDOSE10 lub Topmater N20, 0,1 -0,6 ml/l wody.Opakowanie: kanister polietylenowy l0 kg, Skład chemiczny: ok. 25 % etoksylowany alkohol tłuszczowy, wartość pH koncentratu ok. 4,5-5,5 30 szt.37 Np. Dip It Plus Ecolab lub równoważny - preparat w proszku do namaczania naczyń, sztućców i tworzyw sztucznych. Skutecznie usuwa osady po kawie, herbacie nie niszcząc przy tym materiałów. Opakowanie 2,4kg, ph 11,6-12(1%), skład: węglan sodu 25-30%, nadwęglan sodu 20-25%, metakrzemian disodu 20-25% 42 szt.38 Preparat np. SPD 105lub równoważny do dezynfekcji ( 0,75 l ) 10szt39 Środek do czyszczenia i pielęgnacji mebli, aerozol, np. Pronto lub równoważny, op. 250 ml 50 szt.40 Szczotka do szorowania na kij w oprawie plastik. włosie PCV,dł. ok. 25 cm 30 szt.41 Szczotka do zamiatania do kija, oprawa drewn. włosie mieszane, szer. 36 cm 30 szt42 Kij drewniany 140 cm z gwintem w drewnie 45 szt.43 Ściągaczka do podłogi metalowa z pianką szerokość 60 cm. 10 szt.44 Szczotka do szorowania żelazko duże plastik. 25 szt.45 Zmiotka drewniana z rączką, z drewna lakierowanego, włosie mieszane 20 szt.46 Komplet zmiotka + szufelka z gumą 40 szt.47 Kij teleskopowy dwuczęściowy, wykonany z aluminium, długość 2 metry, pasujący do szczotki z pozycji 48 20 szt.48 Szczotka do pajęczyn, okrągła, z plastykowym włosiem, nie rysująca powierzchni, kompatybilna z kijem teleskopowym aluminiowym z poz. 47 15 szt.49 Ściągaczka do okien metalowa z wymienną gumą, szerokość 45 cm 10 szt.50 Zmywak kuchenny rozmiar 8x12 cm, wykonany z gąbki z warstwą ścierną z jednej strony, nie odklejającą się ( 5 szt. - 1 op.) 400 op51 Druciak metalowy maxi z wysokiej jakości stali o śr 9 cm, gr. 2 cm 150 szt.52 Druciak metalowy maxi z wysokiej jakości stali o śr 11 cm, gr. 5 cm 30 szt.53 Ściereczka do kurzu domowa ( 3 szt. - 1 op.), kolor różowy, niebieski, żółty w opakowaniu, 1000 op54 Ścierka do podłogi biała bawełniana wymiary ok 75x 75 cm 550 szt.55 Maszynki do golenia, np. BIC Metal 1 ostrzowe (5 szt.-1 op.) lub równoważne 1000 op.56 Żyletki, np. BIC (5 szt-1 op.) lub równoważne 70szt57 Krem do golenia, np. Classic zielony 75 ml lub równoważny 300 szt.58 Pianka do golenia, np. Gilette 200 ml lub równoważny 350 szt.59 Mydło toaletowe, np. Luksja 100 g lub równoważne 1200szt60 Mydło w płynie anty bakteryjne, np. Clovin, Lquid Soap 5 1 lub równoważny o lepkości i gęstości nie mniejszej niż wskazany produkt. 140 szt61 Mydło w płynie antybakteryjne np. Clovin 500 ml lub równoważny o lepkości i gęstości nie mniejszej niż wskazany produkt 50 szt.62 Szczoteczka do rąk 40 szt.63 Pumeks 8 cm x 5 cm 110 szt64 Gąbka do mycia ciała zaokrąglona, jedna strona gąbki wyprofilowana do masażu. Wymiary min 15x 10x4 cm 200 szt65 Szczoteczka do zębów dla dorosłych 160 szt.66 Pasta do zębów, np. Signal, Aquafresh 100 ml lub równoważna 300 szt67 Kubek plastikowy do mycia zębów, wielorazowego użytku, z trwałego tworzywa 50 szt.68 Grzebień długość 18 cm 40 szt69 Szampon do włosów profesjonalny 5 l firmy np. Joanna profesional lub równoważny. 100 szt.70 Lakier do włosów np. Salon Professional lub równoważny pojemność 625ml 10 szt.71 Żel do włosów w słoiczku poj. 150ml 10 szt.72 Pianka do włosów np. Salon Professional lub równoważna, poj. 225 ml 10 szt.73 Krem do rąk, np. Cztery pory roku 130 ml lub równoważny 250 szt.74 Rękawice gumowe gospodarcze Master wytrzymałe z delikatną bawełnianą wyściółką, antypoślizgowe wykończenie na palcach i części chwytnej rękawicy, miękkie i elastyczne, dwukolorowe koloru czerwono żółtego (rozm. M) 500 par75 Rękawice gumowe gospodarcze Master wytrzymałe z delikatną bawełnianą wyściółką, antypoślizgowe wykończenie na palcach i części chwytnej rękawicy, miękkie i elastyczne, dwukolorowe koloru czerwono żółtego (rozm. S) 100 par76 Rękawice gumowe gospodarcze Master wytrzymałe z delikatną bawełnianą wyściółką, antypoślizgowe wykończenie na palcach i części chwytnej rękawicy, miękkie i elastyczne, dwukolorowe koloru czerwono żółtego (rozm. L) 100 par

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: prowadzą działalność, mają doświadczenie w obszarze objętym przedmiotem zamówienia i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w p. 7.2.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 150 tys. zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) rocznym obrotem gospodarczym za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres – zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów potwierdzających okoliczności określone w p. 7.2 niniejszej SIWZ. Oświadczenia, o których mowa w p. 7.2 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji;b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przekazany w materiałach przetargowych, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji.Wypełniony i podpisany Wykaz artykułów przekazany w materiałach przetargowych, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.Parafowany projekt umowy, której wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.Szczegółowe informacje dotyczące oferowanych artykułów (w przypadku gdy wykonawca zaoferuje artykuły równoważne) – foldery, ulotki, opisy itp. potwierdzające iż oferowane artykuły czystościowe spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Próbki oferowanych artykułów równoważnych po 1 szt. danego asortymentu w typowych dla tego środka opakowaniach.Oświadczenie składane na podstawie art. 24 ust. 11 Ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 (grupa kapitałowa), przekazywane Zamawiającemu BEZ JEGO WEZWANIA w terminie 3 DNI od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji podanych na otwarciu ofert, na druku stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającegob) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,c) z powodu zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych m.in. związanych ze zmianą stawki podatku VAT,d) Zmiany wykonania umowy na skutek okoliczności, niezależnych i obiektywnych m.in. stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii albo w przypadku niebezpieczeństwa szerzenia się zakażenia lub choroby zakaźnej, które może stanowić zagrożenie dla zdrowia publicznego; e) w razie konieczności dodatkowych dostaw w asortymencie będącym przedmiotem zamówienia ponad ilości określone w podstawowej umowie w cenach określonych w §3 ust. 2 umowy, jednakże wartość zmiany nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia, zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaprojektowanie, dostawę i instalację 2 mikroinstalacji fotowoltaicznych - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaprojektowanie, dostawę i instalację 2 mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy 50 kWp każda. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI