Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Państwowej Wyższej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-07-21
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00252605
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespól ds. Zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491861240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwidel@pwsz-ns.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwsz-ns.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7d1e4a9-028b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035283/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Środki czystości i artykuły przemysłowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.malopolska.pl/ pwszns/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: zp@pwsz-ns.edu.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XXIII. Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.382-27/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa:
Chemicznych środków czystości do utrzymywania obiektów i pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz materiałów gospodarczych,
2. Rodzaj zamawianego towaru, jego szczegółowy opis oraz przewidywana ilość szacunkowa zostały określone w Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym: załącznik nr 3 do specyfikacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

39830000-9 - Środki czyszczące

39831250-3 - Roztwory myjące

39811300-3 - Odświeżacze

39812100-8 - Pasty do podłóg

39514200-0 - Ścierki

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Kryterium Waga kryterium (pkt)
1 Cena wykonania zamówienia brutto 60 pkt
2 Termin dostawy 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1) ust. 1 swz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1) ust. 1 swz.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5. Zamawiający – w celu oceny czy oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania Zamawiającego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy dostarczenia próbek produktu lub kart charakterystyki produktu, o której mowa w Rozporządzeniu nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH)
i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE (Dz.U.UE.L.06.396.1) albo informacji, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia 2012 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych oraz niektórych mieszanin (Dz. U. z 2015 r. poz. 450). Zasada ta nie dotyczy pozycji: 1-23 ,25-34,36,37, 39, 42-44 – 48 – 51, 53 – 60, 70, 71, 74, 76, 78 – 82, 88, - 99 - 101 dla tych pozycji Zamawiający wymaga by karty charakterystyki lub karty techniczne były dostarczone wraz z ofertą. Wskazane dokumenty obligatoryjnie musza być sporządzone w języku polskim. Jeśli nie jest możliwym, dostarczenie ww. dokumentów w języku polskim, oferent dostarczy tłumaczenie tych dokumentów sporządzone na swój koszt. Tłumaczenie powinno byś sporządzone w sposób rzetelny i szczegółowy bez pominięcia czy też uproszczenia żadnej treści z oryginału. Zamawiający nie wymaga by tłumaczenie było sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były fabrycznie nowe, I gatunku, pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały minimum 12 miesięczny okres przydatności licząc od dnia dostawy, a ponadto by były dostarczane w oryginalnych opakowaniach, posiadających etykietę informacyjną zawierającą następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, ilość sztuk, termin przydatności do użycia, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

5. Zamawiający – w celu oceny czy oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania Zamawiającego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy dostarczenia próbek produktu lub kart charakterystyki produktu, o której mowa w Rozporządzeniu nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH)
i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE (Dz.U.UE.L.06.396.1) albo informacji, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia 2012 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych oraz niektórych mieszanin (Dz. U. z 2015 r. poz. 450). Zasada ta nie dotyczy pozycji: 1-23 ,25-34,36,37, 39, 42-44 – 48 – 51, 53 – 60, 70, 71, 74, 76, 78 – 82, 88, - 99 - 101 dla tych pozycji Zamawiający wymaga by karty charakterystyki lub karty techniczne były dostarczone wraz z ofertą. Wskazane dokumenty obligatoryjnie musza być sporządzone w języku polskim. Jeśli nie jest możliwym, dostarczenie ww. dokumentów w języku polskim, oferent dostarczy tłumaczenie tych dokumentów sporządzone na swój koszt. Tłumaczenie powinno byś sporządzone w sposób rzetelny i szczegółowy bez pominięcia czy też uproszczenia żadnej treści z oryginału. Zamawiający nie wymaga by tłumaczenie było sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były fabrycznie nowe, I gatunku, pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały minimum 12 miesięczny okres przydatności licząc od dnia dostawy, a ponadto by były dostarczane w oryginalnych opakowaniach, posiadających etykietę informacyjną zawierającą następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, ilość sztuk, termin przydatności do użycia, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

b) Załącznik nr 1 wzór umowy;
c) Załącznik nr 2 - formularz oferty;
d) Załącznik nr 3 - opis przedmiotu zamówienia;
e) Załącznik nr 4 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
f) w postępowaniu;
g) Załącznik nr 5 Oświadczenie o zakresie-wykonania-zamówienia przez poszczególnych wykonawców;
h) Załącznik nr 6 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
i) Załącznik nr 7 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu;
j) Załącznik nr 8 - oświadczenie grupa kapitałowa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320),
z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres oraz sposób wprowadzania zmian w umowie został szczegółowo zapisany w załączniku nr 1 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje wykonawcy do kompleksowego remontu balkonów - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje doświadczonego wykonawcy (firmy) do kompleksowego remontu 8 szt. balkonów o wym. 3x1,2m w kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI