Dostawa sprzętu warsztatowego (zamówienie z podziałem na 6 części).

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu warsztatowego (zamówienie z podziałem na 6 części).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • Zamawiający34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00457518
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu warsztatowego (zamówienie z podziałem na 6 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu warsztatowego (zamówienie z podziałem na 6 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d23c7add-4584-49ba-8d02-30bc58ccf5fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72535674

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie
ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72535674

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego za wyjątkiem zasad dotyczących czynności złożenia oferty, które zostały określone w ust. 2 poniżej, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, uzupełnień, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Systemu (Portal e-Usług
SMARTPZP) dostępnego pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72535674
lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zamowienia34wog@ron.mil.pl.
2. Ofertę wraz z załącznikami wymaganymi do oferty należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – za pośrednictwem
Formularza oferty dostępnego na: https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72535674
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania
do Systemu.
4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego, tj. użytkownika Wykonawcy, odbywa się
komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji,
pytań, wniosków w ramach postępowania.
5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji,
odpowiedzi na pytania.
6. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy
następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i
późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c
powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
7. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu
można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do
Systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z wprowadzeniem do krajowego porządku prawnego postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuje się, iż na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://34wog.wp.mil.pl/pozostae-2017-01-16-v/ochrona-danych-osobowych-2018-10-01-f/klauzule-informacyjne-2019-07-31-q/ zawarto stosowną klauzulę informacyjną dla osób fizycznych przystępujących i biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni zapoznać się treścią przedmiotowej klauzuli jak również respektować zawarte w niej postanowienia i zasady.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/65/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu warsztatowego.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 następujących części:
1) część nr 1: dostawa testera diagnostycznego do pojazdów osobowych i ciężarowych wraz z oprzyrządowaniem i
oprogramowaniem oraz tabletem;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ – dotyczy części nr 1. Załącznik ten stanowi formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) określony został w załączniku nr 5 do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych, dostarczony
w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsc wskazanych w Rozdz. VIII SWZ.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi przedmiotu
zamówienia na zasadach i w zakresie określonym OPZ . Szczegółowe informacje dot. szkolenia zostały zawarte w OPZ
(załącznik nr 5 do SWZ).
8. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A
do SWZ).
9. Wykonawca udzieli min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczy towar licząc od daty odbioru towaru przez
Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji
udzielonej przez producenta towaru. Jednocześnie okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert (patrz. Rozdz. XIX ust. 1
pkt 3).

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu warsztatowego.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 następujących części:
1) część nr 2: dostawa podnośnika 2-kolumnowego do 5 ton;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1B do SWZ – dotyczy części nr 2. Załącznik ten stanowi formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) określony został w załączniku nr 5 do SWZ –
dotyczy każdej części zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych, dostarczony
w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsc wskazanych w Rozdz. VIII SWZ.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi przedmiotu
zamówienia na zasadach i w zakresie określonym OPZ . Szczegółowe informacje dot. szkolenia zostały zawarte w OPZ
(załącznik nr 5 do SWZ).
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do montażu urządzenia w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego. Szczegółowe informacje dot. montażu zostały zawarte w OPZ (załącznik nr 5 do SWZ).
9. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A
do SWZ).
10. Wykonawca udzieli min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczy towar licząc od daty odbioru towaru przez
Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji
udzielonej przez producenta towaru. Jednocześnie okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert (patrz. Rozdz. XIX ust. 1
pkt 3).

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu warsztatowego.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 następujących części:
1) część nr 3: dostawa mobilnego podnośnika kolumnowego do obsługi samochodów ciężarowych i autobusów;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1C do SWZ – dotyczy części nr 3. Załącznik ten stanowi formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) określony został w załączniku nr 5 do SWZ –
dotyczy każdej części zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych, dostarczony
w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsc wskazanych w Rozdz. VIII SWZ.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi przedmiotu
zamówienia na zasadach i w zakresie określonym OPZ. Szczegółowe informacje dot. szkolenia zostały zawarte w OPZ
(załącznik nr 5 do SWZ).
8. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A
do SWZ).
9. Wykonawca udzieli min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczy towar licząc od daty odbioru towaru przez
Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji
udzielonej przez producenta towaru. Jednocześnie okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert (patrz. Rozdz. XIX ust. 1
pkt 3).

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu warsztatowego.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 następujących części:
1) część nr 4: dostawa zestawów narzędzi warsztatowych w wózku;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
4) załącznik nr 1D do SWZ – dotyczy części nr 4. Załącznik ten stanowi formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) określony został w załączniku nr 5 do SWZ –
dotyczy każdej części zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych, dostarczony
w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsc wskazanych w Rozdz. VIII SWZ.
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4B
do SWZ).
8. Wykonawca udzieli min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczy towar licząc od daty odbioru towaru przez
Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji
udzielonej przez producenta towaru. Jednocześnie okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert (patrz. Rozdz. XIX ust. 1
pkt 3).

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje aWykonawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa w umowie (załącznik nr 4B do SWZ).
2. Prawem opcji objęta jest dostawa towaru w zakresie maksymalnym, określonym w załączniku nr 1D do SWZ .
3. Dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego z
zastrzeżeniem, że termin dostawy wynosi 30 dni roboczych od otrzymania oświadczenia przez Dostawcę. W przypadku gdy
opóźnienie w realizacji dostawy w całości lub w części obejmie swoim zakresem dzień 06.12.2024 r. umowa z tym dniem ulega rozwiązaniu w całości lub w zakresie niezrealizowanej części dostawy bez konieczności składania oświadczeń w tym zakresie przez którąkolwiek ze stron ze skutkiem jak za odstąpienie od umowy lub jej niezrealizowanej części.
4. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
5. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji.
6. Zamawiający wymaga, aby wartości cen jednostkowych zaoferowane przez Dostawcę były jednakowe w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
7. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej
umowy.
8. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Dostawcy nie przysługują żadne roszczenia.
9. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizacje zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie. Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu realizacji udzielanego zamówienia.
10. Oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostaną złożone najpóźniej do dnia 29 października 2024 r.
11. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystania z prawa opcji albo złożenie zamówienia w ramach prawa opcji, w zakresie mniejszym niż maksymalny poziom prawa opcji, oznacza rezygnację Zamawiającego z pozostałej części przedmiotu umowy.
12. Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Dostawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Dostawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw.
13. Dostawca oświadcza, że zgadza się na przewidziane umową prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, niż ilości maksymalne

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu warsztatowego.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 następujących części:
1) część nr 5: dostawa montażownic do opon samochodów osobowych oraz dostawczych z przystawką do wymiany opon
run-flat oraz opon z wkładkami run-flat;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1E do SWZ – dotyczy części nr 5. Załącznik ten stanowi formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) określony został w załączniku nr 5 do SWZ –
dotyczy każdej części zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych, dostarczony
w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsc wskazanych w Rozdz. VIII SWZ.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi przedmiotu
zamówienia na zasadach i w zakresie określonym OPZ. Szczegółowe informacje dot. szkolenia zostały zawarte w OPZ
(załącznik nr 5 do SWZ).
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do montażu urządzenia w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego. Szczegółowe informacje dot. montażu zostały zawarte w OPZ (załącznik nr 5 do SWZ).
10. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4B
do SWZ).
11. Wykonawca udzieli min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczy towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji
udzielonej przez producenta towaru. Jednocześnie okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert (patrz. Rozdz. XIX ust. 1
pkt 3)

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa w umowie (załącznik nr 4B do SWZ).
2. Prawem opcji objęta jest dostawa towaru w zakresie maksymalnym, określonym w załączniku nr załączniku nr 1E do SWZ.
3. Dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem, że termin dostawy wynosi 30 dni roboczych od otrzymania oświadczenia przez Dostawcę. W przypadku gdy opóźnienie w realizacji dostawy w całości lub w części obejmie swoim zakresem dzień 06.12.2024 r. umowa z tym dniem
ulega rozwiązaniu w całości lub w zakresie niezrealizowanej części dostawy bez konieczności składania oświadczeń w tym zakresie przez którąkolwiek ze stron ze skutkiem jak za odstąpienie od umowy lub jej niezrealizowanej części.
4. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
5. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji.
6. Zamawiający wymaga, aby wartości cen jednostkowych zaoferowane przez Dostawcę były jednakowe w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
7. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
8. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Dostawcy nie przysługują żadne roszczenia.
9. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizacje zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie. Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu realizacji udzielanego zamówienia.
10. Oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostaną złożone najpóźniej do dnia 29 października 2024 r.
11. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystania z prawa opcji albo złożenie zamówienia w ramach prawa opcji, w zakresie mniejszym niż maksymalny poziom prawa opcji, oznacza rezygnację Zamawiającego z pozostałej części przedmiotu umowy.
12. Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Dostawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Dostawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw.
13. Dostawca oświadcza, że zgadza się na przewidziane umową prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, niż ilości maksymalne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu warsztatowego.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 następujących części:
1) część nr 6: dostawa mobilnego urządzenia do sprawdzania i regulacji geometrii i zbieżności kół w samochodach
osobowych, ciężarowych, dostawczych, ciągnikach siodłowych, naczep i autobusów.
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1F do SWZ – dotyczy części nr 6. Załącznik ten stanowi formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) określony został w załączniku nr 5 do SWZ –
dotyczy każdej części zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsc wskazanych w Rozdz. VIII SWZ.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi przedmiotu
zamówienia na zasadach i w zakresie określonym OPZ. Szczegółowe informacje dot. szkolenia zostały zawarte w OPZ
(załącznik nr 5 do SWZ).
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest do montażu urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje dot. montażu zostały zawarte w OPZ (załącznik nr 5 do SWZ).
9. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A do SWZ).
10. Wykonawca udzieli min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczy towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta towaru. Jednocześnie okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert (patrz. Rozdz. XIX ust. 1 pkt 3).

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących
podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,
dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6
ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 i 8 ustawy, f) art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022
poz.835).
- Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w ust. 1 pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o
których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości
lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do
jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis ust. 3 stosuje się.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum / wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy
Pzp:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia,
zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów –
wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie
z pełnomocnikiem;
3) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać dane pełnomocnika
i czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, należy złożyć oświadczenie, o którym mowa w
Rozdz. XI ust. 1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Przed zawarciem umowy, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, które wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Szczegółowe warunki zmiany Umowy określone są w § 9 Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 4A do SWZ i załącznik nr 4B do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=72535674

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż kompletnego dźwigu hydraulicznego - Wapowce
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż kompletnego dźwigu hydraulicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI