DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM), ŚRODKÓW-KONCENTRATÓW DO MECHANICZNEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM), ŚRODKÓW-KONCENTRATÓW DO MECHANICZNEGO MYCIA URZĄDZEŃ, WIAT KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ PREPARATÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH I USUWAJĄCYCH GRAFFITI.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-17
  • Numer ogłoszenia551542-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 551542-N-2020 z dnia 2020-06-17 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM), ŚRODKÓW-KONCENTRATÓW DO MECHANICZNEGO MYCIA URZĄDZEŃ, WIAT KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ PREPARATÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH I USUWAJĄCYCH GRAFFITI.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Adres:
41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM), ŚRODKÓW-KONCENTRATÓW DO MECHANICZNEGO MYCIA URZĄDZEŃ, WIAT KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ PREPARATÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH I USUWAJĄCYCH GRAFFITI.
Numer referencyjny: ZP 57/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników - formularz oferty - ceny jednostkowe.■ Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaży wraz z transportem) środków-koncentratów do mechanicznego mycia urządzeń będących w użytkowaniu Działu Utrzymania Czystości. ■ Obowiązujące dla przedmiotu zamówienia przepisy: - Ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity, Dz. U. z 2019r, poz.155).- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 66/2010 z dnia 25 listopada 2009 roku w sprawie oznakowania ekologicznego UE dla poszczególnych grup wyrobów. CZĘŚĆ I: ŚRODKI (KONCENTRATY) DO MASZYNOWEGO CZYSZCZENIA DO BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI1. Środek (koncentrat) przeznaczony do mycia zatłuszczonych i mocno zabrudzonych powierzchni – 15 sztuk- postać – płyn - pojemność – 10 L- pH – min. 6 – max. 9- łagodny dla mytych powierzchni- koncentrat ogólnego zastosowania- przyjemny zapach- odpowiedni do mycia aluminium i blachy ocynkowanej oraz powierzchni z tworzyw sztucznych- rozpuszczający tłuste zabrudzenia - łagodny dla skóry rąk 2. Środek (koncentrat) przeznaczony do mycia silnych zanieczyszczeń przemysłowych – 15 sztuk- postać – płyn- pojemność 10 L- pH – min. 10 – max. 12- nie korodujący metali oraz powłok lakierniczych- nietoksyczny i biodegradowalny- zalecany do mycia maszyn i urządzeń produkcyjnych - rozpuszczający smary i oleje3. Środek (koncentrat) przeznaczony do czyszczenia posadzki – 5 sztuk- postać – płyn- pojemność – 10 L- pH – min. 11 – max. 13- nisko pieniący- odpowiedni do posadzek betonowych i kamiennych- do usuwania silnie zabrudzonych podług za pomocą maszyn szorujących- usuwający zabrudzenia ze smarów i tłuszczy4. Środek (koncentrat) do uporczywych zabrudzeń – 5 sztuk- postać – płyn- pojemność – 10 L- pH – min. 12 – max. 14- do usuwania przypalenizny, tłuszczy i smarów z powierzchni szklanych, stalowych, kamiennych, gresowych, emaliowanych i lakierowanych5. Środek (koncentrat) do usuwania osadów pochodzenia wodnego – 6 sztuk- postać – płyn- pojemność – 10 L- pH – min. 0,5 – max. 1- do usuwania osadów pochodzenia wodnego (również rdzy)6. Środek neutralizujący nieprzyjemne zapachy – 10 sztuk - postać – płyn- pojemność – 5 L- szybko neutralizujący nieprzyjemne zapachy- nie pozostawiający plam i nie odbarwiający powierzchni- nie zawierający substancji chemicznych Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w terminie nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 3 dni od dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia drogą elektroniczną. DostawyCZĘŚĆ II: PREPARATY ZABEZPIECZAJĄCE ORAZ USUWAJĄCE GRAFFITI DO BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI1. Powłoka antygraffiti – 3 sztuki- opakowanie 5 L- bardzo wysoka odporność chemiczna i mechaniczna- odporność na chemiczne środki czyszczące, rozpuszczalniki, kwasy, zasady- odporna na promienie UV- tworząca łatwozmywalną powłokę antygraffiti- zapewniająca łatwe usuwanie graffiti przy pomocy acetonu- zabezpieczająca powierzchnię na min. 10 regularnych czyszczeń- nie wydzielająca zapachów podczas nakładania- do stosowania na podłoża mineralne, tynki, beton, kamień naturalny, cegły stal ocynkowaną i czystą, drewno, płytki oraz wszystkie podłoża pokryte farbami i lakierami- łatwa aplikacja – pędzel, wałek- wykończenie połysk 2. Spray do usuwania graffiti – 24 sztuki- opakowanie 400 ml- przeznaczony do czyszczenia graffiti z powierzchni malowanych, nieporowatych, zabezpieczonych preparatami antygraffiti - usuwający znaki, plamy oraz plamy po farbach, atramentach, kredzie, węglu 3. Preparat do usuwania graffiti – 1 sztuka- opakowanie 20 kg- przeznaczony do usuwania różnego rodzaju graffiti- przeznaczony do szybkiego usuwania graffiti zabezpieczonych powłoką antygraffiti jak również niezabezpieczonych Dostawa preparatów jest dostawą jednorazową, którą Wykonawca jest zobowiązany wykonać w terminie nie krótszym niż 1 nie dłuższym niż 3 dni od dnia podpisania umowy.CZĘŚĆ III: ŚRODKI (KONCENTRATY) DO MASZYNOWEGO MYCIA WIAT KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ.1. Środek (koncentrat) przeznaczony do mycia zatłuszczonych i mocno zabrudzonych powierzchni – 15 sztuk- postać – płyn - pojemność – 10 L- pH – min. 6 – max. 9- łagodny dla mytych powierzchni- koncentrat ogólnego zastosowania- przyjemny zapach- odpowiedni do mycia aluminium i blachy ocynkowanej oraz powierzchni z tworzyw sztucznych- rozpuszczający tłuste zabrudzenia - łagodny dla skóry rąk Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w terminie nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 3 dni od dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia drogą elektroniczną.DODATKOWE WYMAGANIA:- W cenę środków należy wliczyć koszt transportu środków do Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych zlokalizowanego przy ulicy Generała Władysława Andersa 9 w Sosnowcu.- Wykonawca zapewnia dostawę środków czystości własnym transportem i na swój koszt. - Termin ważności środków (koncentratów) do maszynowego mycia wiat przystankowych oraz preparatów zabezpieczających i usuwających antygraffiti i nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia ich dostarczenia Zamawiającemu - Dostarczane środki (koncentraty) do maszynowego mycia wiat przystankowych oraz preparatów zabezpieczających i usuwających antygraffiti winny posiadać oryginalne opakowanie producenta, w wymaganej jednostce objętości, w jednym opakowaniu. Niedopuszczalnym jest dostarczenie kilku opakowań produktów w celu uzyskania wymaganej przez Zamawiającego gramatury/objętości. - Produkty powinny być dostarczane w trwałych opakowaniach, nie rozpadających się oraz nie odkształcających podczas normalnego użytkowania. - Wykonawca proponujący środki musi dołączyć do oferty karty (opisy) charakterystyki produktu (sporządzone i aktualizowane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 1907/2006 z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE – Dz. U. UE L 2006 nr 396, str. 1), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz że odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i są dopuszczone do obrotu i używania, chyba, że przepisy ww. rozporządzenia 1907/2006 „REACH” nie wymagają przedłożenia karty charakterystyki dla danej substancji chemicznej lub jej mieszaniny. - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do przedłożenia opisu/ów technicznego/ych i/lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami. Wykonawca powinien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać, której pozycji dotyczą materiały. - Wyłoniony Wykonawca musi dostarczyć w formie papierowej lub elektronicznej na płycie CD/DVD karty charakterystyki środków sklasyfikowanych jako niebezpieczne i musi je uzupełniać w razie zmiany na inny produkt bądź zaprzestania produkcji danego środka (gdy np. producent zaprzestanie produkcji). - W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 24 godzin. INFORMACJE OGÓLNE1. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) zamierza powierzyć podwykonawcy/com do wykonania. Pozostały zakres Wykonawca realizuje własnymi siłami.2. Postępowanie zostało podzielone na części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, które można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części postępowania jak również, tylko na jedną część postępowania. W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania z osobna.3. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość wyceny wszystkich artykułów wymienionych w Załączniku dotyczącym cen jednostkowych. Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty.4. Dostawa środków czystości będzie realizowana w kilku terminach realizowanych na pisemne zamówienie Zamawiającego przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej dla części I i III, natomiast jednorazowo dla części II.5. Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie na dostawę środków czystości z pośrednictwem poczty elektronicznej, przy czym dostawa powinna być zrealizowana w terminie nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 3 dni od dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia od Zamawiającego (część I i III), nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 3 dni od dnia podpisania umowy ( część II). Termin realizacji jest w tym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert.6. Zapłata nastąpi - za faktycznie dostarczoną ilość środków czystości po wykonaniu każdorazowej dostawy.7. Cena oferowanych środków czystości jest stała i nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 39831240-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90910000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2020 roku (części I i III), lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze oraz nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższy niż 3 dni od dnia podpisania umowy (części II).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualny na dzień składania ofert (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
opis/y techniczny/e i/lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami. Wykonawca powinien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji dotyczą materiały.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 40,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy, a w szczególności w przypadkach przewidzianych w przepisach dotyczących zamówień publicznych wymagają, dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Jeżeli jakieś postanowienie niniejszej umowy jest lub stanie się nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Strony umowy w takim przypadku zobowiązane są do dokonania uregulowania zastępczego, które jest możliwie najbliższe celowi gospodarczemu postanowienia nieskutecznego.3. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”, Wykonawca w formie pisemnej przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia materiałów roślinnych w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”, 4) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w § 5 ust. 2 umowy, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-25, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ŚRODKI (KONCENTRATY) DO MASZYNOWEGO CZYSZCZENIA DO BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Środek (koncentrat) przeznaczony do mycia zatłuszczonych i mocno zabrudzonych powierzchni – 15 sztuk- postać – płyn - pojemność – 10 L- pH – min. 6 – max. 9- łagodny dla mytych powierzchni- koncentrat ogólnego zastosowania- przyjemny zapach- odpowiedni do mycia aluminium i blachy ocynkowanej oraz powierzchni z tworzyw sztucznych- rozpuszczający tłuste zabrudzenia - łagodny dla skóry rąk 2. Środek (koncentrat) przeznaczony do mycia silnych zanieczyszczeń przemysłowych – 15 sztuk- postać – płyn- pojemność 10 L- pH – min. 10 – max. 12- nie korodujący metali oraz powłok lakierniczych- nietoksyczny i biodegradowalny- zalecany do mycia maszyn i urządzeń produkcyjnych - rozpuszczający smary i oleje3. Środek (koncentrat) przeznaczony do czyszczenia posadzki – 5 sztuk- postać – płyn- pojemność – 10 L- pH – min. 11 – max. 13- nisko pieniący- odpowiedni do posadzek betonowych i kamiennych- do usuwania silnie zabrudzonych podług za pomocą maszyn szorujących- usuwający zabrudzenia ze smarów i tłuszczy4. Środek (koncentrat) do uporczywych zabrudzeń – 5 sztuk- postać – płyn- pojemność – 10 L- pH – min. 12 – max. 14- do usuwania przypalenizny, tłuszczy i smarów z powierzchni szklanych, stalowych, kamiennych, gresowych, emaliowanych i lakierowanych5. Środek (koncentrat) do usuwania osadów pochodzenia wodnego – 6 sztuk- postać – płyn- pojemność – 10 L- pH – min. 0,5 – max. 1- do usuwania osadów pochodzenia wodnego (również rdzy)6. Środek neutralizujący nieprzyjemne zapachy – 10 sztuk - postać – płyn- pojemność – 5 L- szybko neutralizujący nieprzyjemne zapachy- nie pozostawiający plam i nie odbarwiający powierzchni- nie zawierający substancji chemicznych Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w terminie nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 3 dni od dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia drogą elektroniczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831240-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PREPARATY ZABEZPIECZAJĄCE ORAZ USUWAJĄCE GRAFFITI DO BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Powłoka antygraffiti – 3 sztuki- opakowanie 5 L- bardzo wysoka odporność chemiczna i mechaniczna- odporność na chemiczne środki czyszczące, rozpuszczalniki, kwasy, zasady- odporna na promienie UV- tworząca łatwozmywalną powłokę antygraffiti- zapewniająca łatwe usuwanie graffiti przy pomocy acetonu- zabezpieczająca powierzchnię na min. 10 regularnych czyszczeń- nie wydzielająca zapachów podczas nakładania- do stosowania na podłoża mineralne, tynki, beton, kamień naturalny, cegły stal ocynkowaną i czystą, drewno, płytki oraz wszystkie podłoża pokryte farbami i lakierami- łatwa aplikacja – pędzel, wałek- wykończenie połysk 2. Spray do usuwania graffiti – 24 sztuki- opakowanie 400 ml- przeznaczony do czyszczenia graffiti z powierzchni malowanych, nieporowatych, zabezpieczonych preparatami antygraffiti - usuwający znaki, plamy oraz plamy po farbach, atramentach, kredzie, węglu 3. Preparat do usuwania graffiti – 1 sztuka- opakowanie 20 kg- przeznaczony do usuwania różnego rodzaju graffiti- przeznaczony do szybkiego usuwania graffiti zabezpieczonych powłoką antygraffiti jak również niezabezpieczonych Dostawa preparatów jest dostawą jednorazową, którą Wykonawca jest zobowiązany wykonać w terminie nie krótszym niż 1 nie dłuższym niż 3 dni od dnia podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższy niż 3 dni od dnia podpisania umowy


Część nr: 3 Nazwa: ŚRODKI (KONCENTRATY) DO MASZYNOWEGO MYCIA WIAT KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Środek (koncentrat) przeznaczony do mycia zatłuszczonych i mocno zabrudzonych powierzchni – 15 sztuk- postać – płyn - pojemność – 10 L- pH – min. 6 – max. 9- łagodny dla mytych powierzchni- koncentrat ogólnego zastosowania- przyjemny zapach- odpowiedni do mycia aluminium i blachy ocynkowanej oraz powierzchni z tworzyw sztucznych- rozpuszczający tłuste zabrudzenia - łagodny dla skóry rąk Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w terminie nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 3 dni od dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia drogą elektroniczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831240-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub zatrudnię pracowników do prac wykończeniowych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zakres prac: malowanie, szpachlowanie, gładzie, zabudowy g/k. Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Praca na terenie Katowic i okolic. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI