Dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) naturalnej wody mineralnej lub...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) naturalnej wody mineralnej lub źródlanej w zwrotnych butelkach szklanych, dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu oraz na potrzeby organizacji spotkań i narad w sprawie bieżącej działalności jednostki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-05-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-23
  • Numer ogłoszenia533865-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533865-N-2020 z dnia 2020-04-23 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) naturalnej wody mineralnej lub źródlanej w zwrotnych butelkach szklanych, dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu oraz na potrzeby organizacji spotkań i narad w sprawie bieżącej działalności jednostki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Adres:
41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1 - sekretariat, pokój nr 20.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) naturalnej wody mineralnej lub źródlanej w zwrotnych butelkach szklanych, dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu oraz na potrzeby organizacji spotkań i narad w sprawie bieżącej działalności jednostki
Numer referencyjny: ZP62/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) naturalnej wody mineralnej lub źródlanej, w zwrotnych butelkach szklanych, dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu oraz na potrzeby organizacji spotkań i narad w sprawie bieżącej działalności Jednostki.Dostawa winna odbywać się każdorazowo wraz z rozładunkiem, co Wykonawca zapewni na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt wysokiej jakości i spełniający wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, w terminie do 2 dni liczonych od dnia złożenia zamówienia częściowego drogą elektroniczną, przy czym ów termin stanowi jedno z kryteriów oceny ofert dla tej części postepowania.Ponadto oferowana woda musi odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, prawem żywnościowym oraz obowiązującymi zasadami systemu HACCP.Wymagany skład chemiczny naturalnej wody mineralnej lub źródlanej:- zawartość minerałów - nie mniejsza niż 485 mg/l,- pochodzenie CO2 - naturalna zawartośćCO2, lub - nasycenie CO2 naturalnego pochodzenia, lub - nasycenie CO2 o jakości wymaganej dla środków spożywczych;- stopień nasycenia CO2 - niegazowana -nienasycona dwutlenkiem węgla, - gazowana nasycona CO2: od 1 000 do 4000 mg/l CO2;- zawartość sodu - max 40 mg/l;- cechy organoleptyczne - woda bez szczególnego smaku i zapachu, klarowna, bez osadu.Na potwierdzenie składu chemicznego zaoferowanej naturalnej wody Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jej aktualną analizę fizykochemiczną. Jeżeli zaoferowana przez wykonawcę woda mineralna została uznana za naturalną wodę mineralną na mocy decyzji Głównego Inspektora Sanitarnego po dniu 20 grudnia 2019 roku, tj. po dniu ogłoszenia Obwieszczenia Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 19 grudnia 2019 roku w sprawie ogłoszenia wykazu wód uznanych jako naturalne wody mineralne, Wykonawca dołączy do oferty, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, kserokopię decyzji Głównego Inspektora Sanitarnego, uznającej zaoferowaną wodę jako naturalną wodę mineralną.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w opakowaniach - butelkach szklanycho pojemności 0,33 l w ilości:o woda mineralna/źródlana gazowana - 55 000 szt. w tym 1000 sztuk dla organizacji spotkań,o woda mineralna/źródlana niegazowana - 41 000 szt. w tym 1000 sztuk dla organizacji spotkań.Łączna deklarowana ilość zakupu - do 96 000 szt. butelek w całym okresie realizacji zamówienia.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilościowej między poszczególnymi asortymentami tak aby łączna wartość dostaw nie przekroczyła deklarowanej ilości zakupu (96 000 szt.) .Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych zapewniających odpowiednie zabezpieczenie dostarczonego towaru. Po stronie Wykonawcy leży odpowiedzialność za ewentualnie powstałe uszkodzenia w trakcie transportu. Wymagania:a) woda powinna być dostarczana w szklanych, zwrotnych butelkach o pojemności 0,33 l, zamykanych plombowaną zakrętką, przy czym dopuszcza się by butelki z wodą dla pracowników były zamykane zamknięciem koronowym (kapslem), a) każda butelka winna być opatrzona etykietą z oznaczeniem, czy woda jest niegazowana, gazowana tj. nasycona dwutlenkiem węgla;b) etykieta musi być zgodna z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r., poz.1252), w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 roku w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności i rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 roku w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. 2011 nr 85, poz. 466); c) butelki z wodą powinny być dostarczone w zbiorczych opakowaniach (kontenerach/transporterach) zabezpieczających je przed uszkodzeniem, jednocześnie opakowanie zbiorcze pojedyncze lub na paletach muszą być zabezpieczone przed zakurzeniem – za czystość butelek odpowiada Wykonawca;d) opakowania zwrotne, przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego przy każdej kolejnej dostawie zabezpiecza, przed ich transportem Wykonawca; e) po stronie Wykonawcy leży odpowiedzialność za ewentualnie powstałe uszkodzenia w trakcie transportu;f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt wysokiej jakości i spełniający wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz przydatny do użytku przez okres co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy każdej partii zamawianych produktów; g) termin przydatności do spożycia musi być umieszczony na etykiecie, kapslu lub zakrętce każdej butelki;h) oferowana naturalna woda mineralna/źródlana musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz.1252) i rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 roku w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. 2011, nr 85, poz. 466);i) dostarczana woda w fabrycznych i nieotwartych opakowaniach powinna posiadać oznaczenie jakości i termin przydatności do spożycia (minimum 6 miesięcy od daty dostawy), a także nazwę producenta wraz z jego adresem oraz nazwę produktu;j) Zamawiający przewiduje, że zwrot butelek szklanych będzie wynosił nie mniej niż 85 % dostawy cząstkowej (za 15% niezwróconych butelek dostawy cząstkowej Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego);k) w przypadku braku zwrotu przez Zamawiającego szklanych butelek, zapłaci on Wykonawcy równowartość niezwróconych butelek, obliczoną jako różnica pomiędzy rzeczywistą liczbą niezwróconych butelek a liczbą, która stanowi 15 % liczby butelek, za którą Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego, na podstawie ceny butelki podanej w formularzu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik do SIWZ. W przypadku braku zwrotu opakowań zbiorczych (kontenerów/transporterów) Zamawiający zapłaci Wykonawcy równowartość niezwróconych opakowań, na podstawie ceny opakowania zbiorczego podanej w formularzu oferty Wykonawcy,l) dostawy będą następowały na paletach zwrotnych, bez ich fakturowania i wpłacania kaucji,m) zwrot palet będzie następował w terminie każdej kolejnej dostawy. Dopuszcza się rozbieżność w ilości oddanych palet,n) w przypadku braku zwrotu przez Zamawiającego palet, zapłaci on Wykonawcy równowartość niezwróconych palet, obliczoną jako różnica pomiędzy rzeczywistą liczbą niezwróconych palet a liczbą, która stanowi 15 % liczby palet, za którą Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego, na podstawie ceny palety podanej w formularzu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik do SIWZ.W przypadku dostarczenia wody niespełniającej wymagań opisanych powyżej, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, na własny koszt najpóźniej w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania reklamacji.Realizacja zamówienia partiami według potrzeb bieżących w czasie nie dłuższym niż 2 dni od zamówienia drogą elektroniczną w dni robocze, będące dniami pracy u Zamawiającego (od poniedziałku do piątku ).Transport zamówionej partii oraz jej rozładunek (do siedziby jednostki: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1 lub na teren siedziby Działu Utrzymania Czystości: 41-200 Sosnowiec, ul. Andresa 9).Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznego okresu rękojmi i gwarancji jakości licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wybiórczych, obejmujących tylko 1 gatunek wody (gazowana lub niegazowana).Z uwagi na projekt tzw. dyrektywy plastikowej (w sprawie ograniczenia wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko) zaleca się, aby zabezpieczenie transportowanych butelek odbywało się bez udziału folii stretch.

II.5) Główny kod CPV: 41110000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa aktualny na dzień składania ofert (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIZW. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.1. SIZW powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 7.1. SIZW. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o którym mowa w pkt 7.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.- Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIZW.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Aktualną dzień składania ofert analizę fizykochemiczną naturalnej wody mineralnej. W przypadku, gdy zaoferowana przez wykonawcę naturalna woda mineralna nie jest wykazana w załączniku do obwieszczenia Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 19 grudnia 2019 roku w sprawie ogłoszenia wykazu wód uznanych jako naturalne wody mineralne, należy dołączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, kserokopię decyzji Głównego Inspektora Sanitarnego, uznającej zaoferowaną wodę jako naturalną wodę mineralną.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Stosowne pełnomocnictwa jeśli dotyczą Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”, Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych, np. „siła wyższa”, 3) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia wyrobów w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”; 4) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 2 umowy, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z przepisami w tym zakresie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zgodnie z przepisami w tym zakresie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-04, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji 2000 m2 - Wysoka Lelowska Czarka
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji 2000 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI