Dostawa specjalistycznego pojazdu z podnośnikiem koszowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa specjalistycznego pojazdu z podnośnikiem koszowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-01-19
  • ZamawiającyZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00031009
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa specjalistycznego pojazdu z podnośnikiem koszowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalistycznego pojazdu z podnośnikiem koszowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da187a0-b11e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028231/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa specjalistycznego pojazdu z podnośnikiem koszowym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2da187a0-b11e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, epuap, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: korespondencja poprzez ESP, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, formularz do komunikacji na stronie postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2120.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 975609,75 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego pojazdu z zamontowanym podnośnikiem koszowym na podwoziu pow. 3,5 tony

Warunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia:
-Silnik czterocylindrowy zasilany paliwem ON
-Pojemność min. 4500 cm3
_Moc minimum 180 KM
-Spełniający normę emisji spalin minimum Euro 6
-Dopuszczalna masa całkowita minimum 7000 kg maximum 9000 kg
-Skrzynia biegów: automatyczna
- Kabina trzyosobowa
- Szyba zamontowana z tyłu kabiny
- Reflektory przednie wykonane w technologi LED
-Kolor nadwozia biały -Centralny zamek
-Elektryczne szyby
-Klimatyzacja
-ABS, ASR,ESP
-Pojazd fabrycznie nowy rok produkcji 2023/2024
-Koło zapasowe pełnowymiarowe - Pojazd dostarczony na oponach wielosezonowych
-Na dachu kabiny zamontowana belka świetlna z migającymi kogutami w kolorze pomarańczowym na obu końcach, uruchamianie z kabiny kierowcy
-Na podporach zamontowane światła migające ostrzegawcze pomarańczowe
- Podwozie wyposażone w dwie skrzynie ze stali nierdzewnej o wymiarach 600mm x 500mm x 400 mm zamykane do przewożenia narzędzi
- Siatka ochronna zamontowana na dachu kabiny
- Siatka ochronna na tylne lampy
- Na przodzie pojazdu zamontowana wyciągarka o mocy minimum 9 ton

Dane techniczne zabudowy: -Wysokość robocza: min./ max 25,0m/ 30,0m
-Wysięg boczny min 17,0m/ 100 kg- 12,0m/ 220kg
-Rotacja kosza: 90° + 90° – hydrauliczna
- Rotacja wieży 400°
-Kosz osobowy: Kosz dwuosobowy z automatycznym poziomowaniem
-Ładowność: min.220 kg max 300kg (dwie osoby + narzędzia)
-Sterowanie: Hydrauliczne proporcjonalne z kosza i platformy
-Zasilanie awaryjne: Pompa hydrauliczna ręczna
-Stabilizacja: Dwie pary nóg podporowych sterowanych hydraulicznie rozstawianych w obrysie pojazdu lub rozsuwanych hydraulicznie poza obrys pojazdu
- Stałe burty aluminiowe min 100 mm max 200 mm
-Długość transportowa: 7000 mm - 8000 mm z koszem
-Wysokość transportowa: 3300 mm max

Wyposażenie:
- Kosz o wymiarach 1400-1700 mm x700- 800 mm x1100- 1200mm poziomowany automatycznie z dwoma uchwytami asekuracyjnymi z szybko złączem do szybkiego demontażu
- Obrót kosza 90+90 realizowany za pomocą silnika hydraulicznego,
- System samo poziomowania pojazdu, możliwość ręcznego poziomowania w razie potrzeby
– System antykolizyjny zabezpieczający kabinę pojazdu przed uszkodzeniem przy nieumyślnym ruchu
- System automatycznego składania i rozkładania podnośnika „do” i z „pozycji” transportowej,
- Zdalny system diagnozowania błędów oraz regulacji urządzenia podnośnika min 5 lat
- Włączanie i wyłączanie silnika samochodu z kosza
- Wybór stanowiska sterowania za pomocą przełącznika
- Urządzenie umożliwiające określenie prawidłowego wypoziomowania pojazdu
- Świetlna informacja o poprawnej pozycji podnośnika do jazdy wyświetlana w kabinie
- Licznik roboczogodzin podnośnika
- Awaryjna ręczna pompa hydrauliczna do awaryjnego opuszczania kosza umożliwiająca złożenie podnośnika do pozycji transportowej
- Zawory bezpieczeństwa na siłownikach
- Węże hydrauliczne i przewody ramion wysięgnika, zabezpieczone przed uszkodzeniem i przetarciem
- Gniazdko 230V umieszczone w koszu jako przedłużacz z dołu
- Oświetlenie robocze w koszu
- Gwarancja na podwozie minimum 24 miesiące
- Gwarancja na podnośnik minimum 24 miesiące
- Odległość do serwisu podwozia od siedziby zamawiającego maximum 50 km
- W okresie gwarancji podwozia bezpłatne przeglądy ,bezpłatne naprawy, bezpłatny serwis, zamawiający pokrywa koszty materiałów eksploatacyjnych ( filtry , oleje)
- W okresie trwania gwarancji zabudowy bezpłatne przeglądy konserwacyjne urządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z dokumentacją producenta potwierdzone wpisem do dziennika konserwacji i decyzją UDT, wykonane w siedzibie zamawiającego.
- Instrukcja obsługi w języku polskim
- Certyfikat CE, zaświadczenie UDT
- Świadectwo dopuszczenie do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce
- Naprawy, serwis, przeglądy zostaną wykonane do pięciu dni roboczych od zlecenia przez zamawiającego wysłanego na wskazany adres e-mail - w przypadku braku możliwości usunięcia wady usterki w terminie (5 dni) wymagane jest porozumienie z zamawiającym w celu ustalenia terminu naprawy, przeglądu.
- W dniu przekazania zostanie przeprowadzone szkolenie operatorów z obsługi urządzenia w siedzibie zamawiającego ul. Pod Lasem 64 44-210 Rybnik potwierdzone protokołem

4.2.6.) Główny kod CPV: 42415100-9 - Pojazdy z podnośnikami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V.
4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zamówienie publiczne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą.
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
.1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
.2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3.

B. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy („Zbiorcze zestawienie ofert”).
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI